NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موش خيال ولا كدب ان عشيقى اللى انا دايما انام تحته وهو يملا مؤخرتى بقضيبه خطب و عقد قرانه على بنت جميلة ساحرة جنسيا و انا وهى نطيل النظر لبعضنا و الابتسامات و صارحنا بعضنا بالحب رفضت ان عشيقى يفتحها و ينام معاها ليلة الدخلة و لمدة ثلاث شهور و اخيرا طلب منى آجى عنده و انيك عروسته و افتحها قدام عنيه ، وهو عرض عليها الفكرة و هى موافقة انا اللى انيكها وافتحها قدام عنيه بشرط أن هو ينيكنى بعد كدة قدامها .. انا حيران ارد اقول ايه ؟؟

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه, Koko koke, Sinner و 2 آخرين
موش خيال ولا كدب ان عشيقى اللى انا دايما انام تحته وهو يملا مؤخرتى بقضيبه خطب و عقد قرانه على بنت جميلة ساحرة جنسيا و انا وهى نطيل النظر لبعضنا و الابتسامات و صارحنا بعضنا بالحب رفضت ان عشيقى يفتحها و ينام معاها ليلة الدخلة و لمدة ثلاث شهور و اخيرا طلب منى آجى عنده و انيك عروسته و افتحها قدام عنيه ، وهو عرض عليها الفكرة و هى موافقة انا اللى انيكها وافتحها قدام عنيه بشرط أن هو ينيكنى بعد كدة قدامها .. انا حيران ارد اقول ايه ؟؟
انتي كده كده بي تتننكي منو صح

بحق انهانهاية الايام

غريبة شوية يعني فحلك اتزوج وعاوزك انت خول بتاعه تغتح مراته دي سمعة جديدة

• عجبني
التفاعلات: انتش و فحل حريمك ياعرص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو دي مش قصة من تأليفك، وانت معندكش مشكلة تتناك عادي، ومعندكش مشكلة تنيكها، وانتو التلاتة موافقين وراضيين وعايزين كده، يبقى بتسألنا على ايه؟

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%