NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عن نفسي نفس شخصيتك بس هيا الدنيا عوزا شويه كدا وشويه كدا

• عجبني
التفاعلات: Emmy90
طب ما حتي الراجاله اللي هنا عايشيين بشخصيتين
الصبح محترمين في شغلهم و اخر و قار و بالليل زي ما انتي شايفة

• عجبني
التفاعلات: Emmy90 و Amer31
مش عيب انك تعيشي بشخصيتين
الأولي هي ال الناس اتعودت علي ظاهرها وده بسبب تقاليدنا ومجتمعنا وتربيتنا
والتانيه هي الجانب الخفي من شخصيتنا وهي انتي برضوا
متحمليش علي نفسك ولا تفكري كتير
عيشي حياتك طبيعي جدا وحبي الشخصيتين لأنهم ...انتي....
المهم من كلامي أن الشخصيه التانيه بتاعتك مش تسببلك اذي ف حياتك أو مشاكل
استمتعي بحياتك
وخلي بالك من نفسك لا تأذيكي

• عجبني
اهلا
مش لازم تربطي بين الاحترام و بين الجنس
لان الجنس حاجة و احتياج طبيعي… و ايظا غريزة! يعني مثله مثل الاكل و الشرب و الامان!
بالنسبة الى تقنين المجتمع للجنس داخل دواير احيانا تبقى ضيقة علينا… هنا يكمن المشكل
خاصة للمرأة في العالم العربي، فهي تحت المجهر.
لكن عندما تعلمين ان لك حق في جسدك، و في تجاوبك و في متعتك… ستتوسع تلك الدائرة التي تخنقك.
لست مطالبة بفضح ميولك، و لا بفضح ما تفعليه في غرفة النوم لتحسسي انك صادقة! المهم ان تحوني صادقة مع نفسك! انا الباقي فهو فقط لحماية نفسك من اذى المجتمع لك و ظلمه…
لا تكوني قاسية على نفسك…
بالنسبة للطبيب النفسي، فلما لا، احيانا يساعدنا على توجيه اسئلتنا و على التفكير، هو او هي، لا يعطونا حلولا، بل يكونان مثل شخص خارجي، له من المعرفة ما يكفي ان يستمع و يوجهنا دون احكام مسبقة… دون تلك الاحكام المستندة على الدين، و الاهل و المجتمع.
ممكن اتكلم معاكي حبه ياايمي

• عجبني
متهيألى اكتر الناس هنا كدا بس لازم ناخد بالنا من نفسنا عشان الكلام دا ميأثرش على حياتنا خارج الموقع ❤👌🏽

• عجبني
التفاعلات: Emmy90 و 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
ولا دكتور نفسي ولا حاجة .. كلنا كده مش أنتى بس

• عجبني
علي فكره مش هنا بس الي عايشين بشخصيتين الناس أغلبها حالياً عايشه بشخصيتين وش قصاد الناس ووش تاني أما خيالي أو شخصيه مختلفه في مكان تاني

• عجبني
عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
كلنا كده ماتقلقيش ... ده الطبيعى

• عجبني
الاطلاع ع كل جديد وانك تفكرى فيه ده غريزة بشرية خلينا متفقين عل.كده.
ولو الجانب.الغريزى بتاعك بياثر ع حياتك تبقى دى مشكلة ولازم تتحل علشان متتطورش..
وانك تروحى لدكتور نفسى راجل ممكن يازم المشكلة لو موجوده. فيبقى دكتورة. او بلاش
غير كده انتى كويسة

• عجبني

لا دكتور ولا شي اي انسان طبيعي متزن التفكير يوجد عنده تمييز لكل وقت ومرحله انتي طبيعيه ١٠٠/١٠٠ لانه اللي مش طبيعي هو التصرف بعشوائيه بدون حساب لا زمان ولا مكان مع خالص احترامي وهذا رأيي الشخصي طبعا

• عجبني
كلنا عايشين بنفس الطريقه والجنس مالوش طريق واحد ليه طرق كتيره
اهلا بيكى ونورتينا
ولو حابه تفصفضى أنا موجود

• عجبني
حضرتك كلنا بلا استثناء عايشين بأكتر من شخصية
شخصية فى البيت امام الاهل
شخصية امام الزوجة و الاولاد
شخصية مع الاصدقاء
شخصية فى الشغل
و اخيرا شخصية على الكمبيوتر او على الموبايل
و دى بتكون الشخضية الوحيدة اللى قريبة فعلا من حقيقتنا
فحكاية شخصيتين دى فكدة فل أوى أوى أوى
وعايزة دكتور نفسى دى انسيها خالص
وللجميع التحية

• عجبني
غالبا معظم الستات هنا زيك **** يقويكي ويقوينا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aly1909, Emmy90, ahmed.miado و شخص آخر
مش لوحدك كلنا كده انتي طبيعية جدا، كل واحد فينا عنده الشخصيتين المحترم و العربيد المهم كل واحده تطلع فيين و امتى و مع ميين، الي مش طبيعي ان الواحد يطلع تخيلاته و احلامه الجنسية في المكان و الوقت و مع الاسخاص الغير مناسبة او يكبتها و ينكرها فتنفجر مع حد غلط فيأذي حد او يأذي نفسه،
كلامك موزون وصحيح تحياتي ليك👍🏻

• عجبني
التفاعلات: Emmy90 و Life selector
كلنا كدا و دا لاننا ضعاف
مواجهة الرغبات المكبوتة و الشهوات حاجة صعبة مش بس عالستات و الرجالة كمان

• عجبني
انا عن نفسي محترم في نظر الناس
بس علي النت ديوث حقيقي

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
كلنا هيك محترمين بالواقع و عالنت منفرغ رغباتنا
يعني متل ما عم تحكي شخصيتين
لما بتكوني بشخصية اللي بتحب تقرا و تمارس تعالي نتعرف

سيدتي كل منا يعيش الجد في الحياة والعمل بالشخصية الجامدة التي تستر خلفها الكثير من المشاعر والاحتياجات لا داعي للقلق فالكثير منا يعيش تلك الحالة وكثيرا ما نبحث عن الراحة ونادرا ما نجدها مع من حولنا ولكن احيانا نجدها في قصة ممتعة في صورة مثيرة أو في لمسة مريحة الجنس احتياج أساسي فلا تخجلي من نفسك وأربحي نفسك بكل ما أوتي من قوة

انا زيك بردو جدا

كلنا هذا الشخص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%