NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
الحكايه يافندم هيه ازمه ثقه بتولد ان الانسان يكون بشخصيتين وده طبيعي جدا المهم ان الشخصيتين يكونو متوافقين مع بعض بمعنى ان الشخصيه المحترمه ماتكرهش الشخصيه المنفتحه التانيه ويكونو يكملو بعض يعني الشخصيه المحترمه بتبقى محتاجه شويه حريه وتحرر وفي نفس الوقت المتحرره بتبقى محتاجه شويه جديه واحترام بس لو لقيتي حد ثقه وامين سواء ست او راجل من دون معرفه شخصيه وفضفضتو مع بعض حتتوحد الشخصيتين وترجعي لطبيعتك
صدقيني انا دلوقتي في مرحله البحث عن الصديق او الصديقه اللي تخليني ابقى شخصيتين في واحد

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
انتي محتاجه احتواء
تعالي احتويكي

• عجبني
كلنا كده على فكره

• عجبني
محتاجة والصراحة هديلك فيس بتاع استشاري نفسي رائع مش هتخسري حاجة جربيه

• عجبني
ومين قال إن هما شخصيتين فعليا هما شخص واحد ولكن عشان احنا عايشين في مجتمع الجنس فيه مينفعش يبقى ظاهر علني ف احنا من اول ما اتولدنا لحد ما كبرنا واحنا مش شايفين الناس بتتكلم فيه ف احنا غصب عنا لما بتبدي الشهوه عندنا تظهر احنا في البدايه بنستغربها لحد ما في الاخر بنشوفها على أساس أنها جزء مخفي من شخصيتنا وده عشان احنا مشوفناش حد بيعبر عنها، واحنا بنفكر أن احنا كده مختلفين عن بقيت المجتمع وبنعتبرها شخصيتين بس الحقيقه ان اللي زينا كتير جدا في مجتمعنا ده اكتر مما تتخيلي وده سبب وجود نسوانجي عشان يحتوينا وعشان يبين لنا أننا مش لوحدنا ولسه في كتير موصلوش لنسوانجي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زميل زيك بالظبط 🤝😂

لو انتي بنت بجد تعالي نتصاحب و نتاكد من بعض

أنتى معندكيش مشكلة و لأ حاجة , كلنا كده و للأسف بنعانى بسبب ده , شخصية مع الناس و اللى مناسب مجتمعيا و شخصية تانية هى شخصيتنا الحقيقية و ده سبب أنى بتضايق من الناس اللى تقعد تعمل علينا دور الفضيلة هنا لأننا مش مستحملين التزييف اللى بنعمله فى الحياة الواقعية فمش ناقصة خالص تزييف هنا كمان علشان نيجى على هواهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%