NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الاكترية هنا كده

• عجبني
التفاعلات: Emmy90
شيء عادي جدا و عامتا كل الناس بتحتاج طبيب نفسي او حتي شخص مقرب تفضفض معاه لو حاجات بسيطة انجوي

• عجبني
انا طالب بدرس و والدي دكتور نفسي وانا بتدرب دلوقتي ف عندي كتير وعندي طوله بال اسمع لو ف حاجه احكيلي وحتتحل

بصو حضرتكم رجال وشباب ونساء وبنات
اذ جاءكم احد بحديث عن الجنس بين الرجل والرجل فما ردكم اكيد ستنبذونه ولكن اذ كان السؤال ف المنتدي ف الحرية للجميع فمن اراد منكم ان يكون ذكراً او يكون انثي او يكون مزدوج الجنس، هذا الفرق اننا في حياتنا الواقعية لا يجب ان ندعم الشذوذ لانه حرام وخطأ وو....
وهذا اسميه نفاق فأنا لا احب الشذوذ ف الواقع اقول لا احب الحديث بأمر ليس من شأني ولكن حين يأتي الكلام عن النساء او البنات فأنا اغار فلا اشارك اسمع فقط ولا تنتظر مني حديثاً عن من معي ف لذالك اذ لم تدعم الشذوذ فلا تنبذ المتحررين بالشذوذ واذ لم تدعم الجنس في غير محله (الزواج) او الشهوة فما كنت هنا بالمنتدي من الاساس ف اترك الكل وشأنه وعش حياتك كما تحب ❤
اتقبل النقض وارفض المتدخلين 🤍

كلنا عندنا شخصيتين فى عقولنا وده عامل زى الى مربى وحشين صغيرين فى قفص ضيق لو اكلت الاتنين زى بعض وكبرو قد بعض هيتزنقوا وهيكسروا القفص لكن لو غذيت واحد اكتر من التانى هيكبر لحد ما يلتهم التانى وفى حالتك شخصيتك الحقيقية هي المحترمة غذيها لحد ما تبق سند ليكى فى مواجه الشخصية التانية

• عجبني
كلنا نعيش حياتنا الطبيعية بمجتمع له عادات و تقاليد و تحكمه اعراف نحاول ما نخرج عنها او نخالفها بالعلن او الاصطدام مع الاسرة و التقاليد
و بحياتنا الخاصة نعيش نوع من التحرر من القيود نمارس ميولنا بدون خجل مع اشخاص نثق فيهم

غريب جدا فكرة التفريق بين أجزاء و تركيب الشخصية مفيش حد في العالم كله مركب من طبع واحد أو رغبة و نمط واحد الجنس والشهوة و الرغبة في المتعة و الاحساس بالجمال و حب التجارب أو القلق منها و رد الفعل التعامل بحب و التعامل برغبة و التعامل برسمية كلهم بيعملوا شخص واحد بيمعلونا احنا و كل الموضوع أن احنا بنتعامل بجزاء مننا يناسب رغبتنا و الموقف.
لن يرضك عنك الجميع فرضى انت عن نفسك

عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
على فكره عادي الواحده المتزوجه نفسها بتكون قصاد الناس محترمه لكن في بيتها بتبقى حاجه تانيه وده المتزوجه وغيرها ده حاجه طبيعيه

عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
الفكره مش انك بشخصيتين
الفكره ايه اللي وصلك انك تكوني قدام الناس محترمه ومع نفسك عاوزه تعملي كل حاجه انتي مش عارفه تعمليها قدامهم ممكن يكون منظر شوفتيه زمان وانتي صغيره وفضل معاكي لحد ما كبرتي وعاوزه تعرفي كل حاجه او عندك فضول هتوصلي لمرحله انك ممكن تزهقي من الشخصيه التانيه وعلي فكره مش محتاجه دكتور نفسي ولا حاجه

• عجبني
😂 لا عادى كلنا او 90٪ من اعضاء المنتدى كدة فعادى فكك وعيشى حياتك زى ماتحبى

• عجبني
لو دورت كويس هتلاقي اكتر من شخصيتين عايش بيهم

• عجبني
ده امر طبيعى جدا لان الانفتاح على النت ومعرفة خبايا الجنس خلانا نحس مدى الجهل فى الواقع حاولى تتعايشى مع الواقع ولو عرفتى تطبقى اللى عرفتيه ساعتها هترتاحى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا زيك جدا

• عجبني
لا خالص انتي طبيعيه
كل واحد فينا بداخلو شخصيه تانيه ممكن يكون مش بيقدر يظهرها
وهنا نقذر نكون على حريتنا ونلاقي ناس تشاركنا احاسيسنا

• عجبني
انا عايش بشخصيات كتير اصلا عادي احنا مش مرضي كل البشر عندهم جانب مظلم بس محدش بيحكي

• عجبني
كنت زيك كدا قبل ما اقتنع ان الموضوع دا مش عيب وان دى طبيعتنا كبشر واننا مش ملايكة
وان المطلوب مننا اصلا اننا نكون بشر زى احنا مش بشر جيدين مش مطلوب خالص اننا نبقى ملايكة

• عجبني
الكل كدا علي فكرة احنا قدام الناس محترمين
والجنس دا متعتنا

• عجبني
التفاعلات: Emmy90، بتاع محاراااام 🫂🫂 و hamona75
بصي اي حد بيقولك ده عادي وصح كداب
ده لا عادي ولا صح
بس ده سببه اكيد حاجة في حياتنا
وبقولك حياتنا لان انا كمان كده وراجل اهو قدام الناس محترم وكل الناس بتحبني لكن ليا علاقات في السر مش حلوة وليا أفعال في السر مش حلوة
واي حد يقول على ده عادي وطبيعي يبقى مريض العادي والطبيعي ان البنى آدم يكون من بره زي من جوه وميهموش رأي الناس فيه ولا نظرتهم بس هنقول ايه حظ وحظنا وحش

عادي مهو أغلب المنتدي كده انا مثلا علي الرغم من أني تقريبا مقضيها فديوهات وقرايه بس قدام الناس اخلاق واحترام وأدب وتربيه كبري دماغك دي حاجه عاديه

• عجبني
مش فاهم ليه ديما بتربطو الجنس بقلك الاخلاق و قلة الاحترام؟
كما لو انه الجنس حاجك مقرفة و خارجة عن الاهلاق
الجنسرمن الاحتياجات الاولية للانسان مع الطعام و الشرب و اللامان!

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%