NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة عايزاني ابقي سادي ...و دي اول مره ليا

مساء الخير
دلوقتي انا بكلم واحده ع النت و المفروض انها عايزه الاول تطمن ليا و بعد كده نتقابل
المشكلة اني مش بكدب عليها و عادي يعني بتكلم بطبيعتي ف هي عايزه تطمن ليا و انا مش عارف اطمنها من ناحيتي ازاي و بتحب تتهان ف السرير و اعاملها كأنها شرموطه بالظبط في السرير
و انا منمتش مع واحده قبل كده و عرفتها انها اول مره ليا بس عايز اعرف اتكلم معاها ازاي ع النت و اطمنها من ناحيتي بحيث أننا نتقابل بسرعه
ياريت ياجماعه حد يفيدني و يبقي فاهم لاني مش عايز اخسرها

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: فاجر سادي و @The GodFather@
الموضوع مش قناع تلبسه وتشيله وقت ما بتحب
معنديش مشكلة افضل لابسه ...قصدي اني معنديش مشكلة. إن موضوع الساديه ده يلزق فيا و افضل كده

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
معنديش مشكلة افضل لابسه ...قصدي اني معنديش مشكلة. إن موضوع الساديه ده يلزق فيا و افضل كده
لو ما كنت سادي بطبيعتك ونفسيتك اكيد صعب تكون يا صاحبي وحترجف بعد اول صرخة من الست اللي معاك لو حبيت تشدها أو تجلدها ورح تتشوف التوتر والخوف بعينيك وهالشي لو شافته الست اللي معاك اقرا على نفسك السلام

لو ما كنت سادي بطبيعتك ونفسيتك اكيد صعب تكون يا صاحبي وحترجف بعد اول صرخة من الست اللي معاك لو حبيت تشدها أو تجلدها ورح تتشوف التوتر والخوف بعينيك وهالشي لو شافته الست اللي معاك اقرا على نفسك السلام
بالنسبه للخوف و اني التوتر فا مظنش لاني هتبقي شارب ساعتها و عايز احب الساديه اكتر ما انا حاببها عشان يوم ما اقابلها أبدع فيها 😅

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
بالنسبه للخوف و اني التوتر فا مظنش لاني هتبقي شارب ساعتها و عايز احب الساديه اكتر ما انا حاببها عشان يوم ما اقابلها أبدع فيها 😅
بالتوفيق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير
دلوقتي انا بكلم واحده ع النت و المفروض انها عايزه الاول تطمن ليا و بعد كده نتقابل
المشكلة اني مش بكدب عليها و عادي يعني بتكلم بطبيعتي ف هي عايزه تطمن ليا و انا مش عارف اطمنها من ناحيتي ازاي و بتحب تتهان ف السرير و اعاملها كأنها شرموطه بالظبط في السرير
و انا منمتش مع واحده قبل كده و عرفتها انها اول مره ليا بس عايز اعرف اتكلم معاها ازاي ع النت و اطمنها من ناحيتي بحيث أننا نتقابل بسرعه
ياريت ياجماعه حد يفيدني و يبقي فاهم لاني مش عايز اخسرها
كلمني بجد وهساعدك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%