NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة عايزاني ابقي سادي ...و دي اول مره ليا

مساء الخير
دلوقتي انا بكلم واحده ع النت و المفروض انها عايزه الاول تطمن ليا و بعد كده نتقابل
المشكلة اني مش بكدب عليها و عادي يعني بتكلم بطبيعتي ف هي عايزه تطمن ليا و انا مش عارف اطمنها من ناحيتي ازاي و بتحب تتهان ف السرير و اعاملها كأنها شرموطه بالظبط في السرير
و انا منمتش مع واحده قبل كده و عرفتها انها اول مره ليا بس عايز اعرف اتكلم معاها ازاي ع النت و اطمنها من ناحيتي بحيث أننا نتقابل بسرعه
ياريت ياجماعه حد يفيدني و يبقي فاهم لاني مش عايز اخسرها

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: فاجر سادي و @The GodFather@
اياك تلبس شخصيتك غير شخصيتك علشان بس تبسط شخص تاني
اللي يحبك يحبك علي شخصيتك يا صديقي واتصرف بطبيعتك في الاوقات

طالما مش مودك متجربش حاجه انت مش حاببها هي عاوزة حد ملوش في الومانسية وعنيف

مساء الخير
دلوقتي انا بكلم واحده ع النت و المفروض انها عايزه الاول تطمن ليا و بعد كده نتقابل
المشكلة اني مش بكدب عليها و عادي يعني بتكلم بطبيعتي ف هي عايزه تطمن ليا و انا مش عارف اطمنها من ناحيتي ازاي و بتحب تتهان ف السرير و اعاملها كأنها شرموطه بالظبط في السرير
و انا منمتش مع واحده قبل كده و عرفتها انها اول مره ليا بس عايز اعرف اتكلم معاها ازاي ع النت و اطمنها من ناحيتي بحيث أننا نتقابل بسرعه
كلمني وهفيدك وهعلمك

• عجبني
التفاعلات: badboy1
مساء الخير
اقولك علي المفاجأه هتطلع بتسرح بيك وهتلاقيها خبره الخبره ... ومش بعيد هي اللي تكون ساديه وتنيكك

مساء الخير
جرب سكس شات وبعد كده سكس فون ده هيقربكم لبعض

م المشكلة اني معرفش شخصيتي لاني منكتش مع واحده قبل كده فا معرفش انا لو جربت هتبقي سادي ولا لا

• بيضحكني
التفاعلات: Master Sherif
طالما مش مودك متجربش حاجه انت مش حاببها هي عاوزة حد ملوش في الومانسية وعنيف
ما انا نفسي مش عارف إذا كنت انا سادي ولا لا
انا حابب الفكره بس مليش ف الكلام مع الستات عموما ولا ليا تجارب قبل كده

اقولك علي المفاجأه هتطلع بتسرح بيك وهتلاقيها خبره الخبره ... ومش بعيد هي اللي تكون ساديه وتنيكك
ماهي غالبا خبره ...بس اظن انها بتحب الساديه
بعدين ايه اللي تطلع هي اللي ساديه دي و تنيكني دي عيب يعم شايفني حول 😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما انا نفسي مش عارف إذا كنت انا سادي ولا لا
انا حابب الفكره بس مليش ف الكلام مع الستات عموما ولا ليا تجارب قبل كده
هي ملهاش علاقة انا مليش تجارب جد بس ميديا كتير ومش بلاقي نفسي غير وانا عنيف في كلامي وكدة وفي النيك هي بتكون حاجه يا عندك يا لا

هي ملهاش علاقة انا مليش تجارب جد بس ميديا كتير ومش بلاقي نفسي غير وانا عنيف في كلامي وكدة وفي النيك هي بتكون حاجه يا عندك يا لا
بص هو الموضوع عاجبني و بحب الفيديوهات اللي بيبقي فيها عنف
بس انا معرفش دماغ الستات و لا ازاي اكلمهم عموما
و بعدين حتي لو مش سادي ...مش هقدر اسيبها ...هعرف غيرها منين ؟

بص هو الموضوع عاجبني و بحب الفيديوهات اللي بيبقي فيها عنف
بس انا معرفش دماغ الستات و لا ازاي اكلمهم عموما
و بعدين حتي لو مش سادي ...مش هقدر اسيبها ...هعرف غيرها منين ؟
بص مش عارف اقولك اية بصراحه هي من الاخر عاوزة اللي يفرفرها ويفشخها انت متاكد انها بنت فعلاً لو متاكد انت هاتها وجرب مش هتخسر حاجه من نحية انك مش هتعرف تصاحب غيرها يبقا مش هتاخد خطوة خليك عادي ومتبينلهاش انك مدلوق عليها

مساء الخير
متستعجلش علي موضوع المقابله دا
هي اللي هتطلبها لما تلاقيك بتعرف تعمل تللي هي بتحبو ف السرير
لو معرفتش انا سداد اهين شرفها تحت بيوضي

بص مش عارف اقولك اية بصراحه هي من الاخر عاوزة اللي يفرفرها ويفشخها انت متاكد انها بنت فعلاً لو متاكد انت هاتها وجرب مش هتخسر حاجه من نحية انك مش هتعرف تصاحب غيرها يبقا مش هتاخد خطوة خليك عادي ومتبينلهاش انك مدلوق عليها
م المشكلة اني عايز اعرف اتكلم معاها ف ايه بخصوص الساديه لأن معلوماتي قليله و ف النفس الوقت اخليها تطلب أننا نتقابل و تثق فيا بسرعه
( عشان الأمر أننا نتقابل في ايديها )

متستعجلش علي موضوع المقابله دا
هي اللي هتطلبها لما تلاقيك بتعرف تعمل تللي هي بتحبو ف السرير
لو معرفتش انا سداد اهين شرفها تحت بيوضي
طب م انا طالب مساعده ف أن حد يعلمني اكتر اتكلم ازاي معاها بخصوص الساديه
مش طالب أن حد ياخدها

بتضحك ليه يعم .......انا مقولتش اني مش حابب الساديه بس المشكلة أني معرفش معلومات كافيه عنها و عايز اعرف اتكلم معاها ازاي ...انا مرحب بالفكره بس عايز شوية توجيه ....و بعدين اسيبها و اعرف غيرها منين بعد ما اسيبها ؟ ...

م المشكلة اني عايز اعرف اتكلم معاها ف ايه بخصوص الساديه لأن معلوماتي قليله و ف النفس الوقت اخليها تطلب أننا نتقابل و تثق فيا بسرعه
( عشان الأمر أننا نتقابل في ايديها )
رد عليا طيب ونشوف سوا

مساء الخير
الموضوع مش قناع تلبسه وتشيله وقت ما بتحب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%