NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش عاوز انيك واحد صاحبى قدام مراته

صديقى سالب و انا بمارس معاه من فتره طويله و هو متزوج ونفسي اجرب انيكه قدام مراته و للعلم مراته فاهمه انه بيتناك منى بس مافيش مواجهه ومش عارف افتح الموضوع معاه ازاى و اصلا هو تقريبا ماعندوش مانع انيكها لكن انا فعلا مانمتش معاها

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
بلاش علشان ممكن تخسر صحبك او هو يخسر مراتو او تتفضحو خلييكو كدة او خلي صاحبك يلمحلها واخدة واحدة ولو حي انها رافضة خلاص يقفل علي الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
خليك في مراته احسن

• عجبني
مش معنى انه وافق انك تنام معاها يبقى هي كمان هتوافق ، كفاية عليك الرجل وسيب مراته وبلاش تفكر تعمل معاه كدة قدامها عشان ممكن يخسروا بعض

• عجبني
وهو عشان خول لازم تبقي هيا شرموطه
أما مبداء ابن متناكه صحيح

• عجبني
صديقى سالب و انا بمارس معاه من فتره طويله و هو متزوج ونفسي اجرب انيكه قدام مراته و للعلم مراته فاهمه انه بيتناك منى بس مافيش مواجهه ومش عارف افتح الموضوع معاه ازاى و اصلا هو تقريبا ماعندوش مانع انيكها لكن انا فعلا مانمتش معاها
انا مش مصدق ولا كلمه من الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: PopmarlySady@ و Hicham Yoseef792008
لا تعليق بصراحه موضوع كله يقرف

• عجبني
خيااااال ولا احسن من كده

عايز تقلي انها عارفة انه بسكلتة وعارفة انك بتركبه ومع ذالك عايشة معاه

انتا القصص اثرت علي خيالك وكله دخل في كله

ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%