NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة تزوجت جاري و مراته-حتي الجزء الثاني 6/11/2023

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
957
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,611
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول ... انا اسمي خالد و قصتي حقيقيه بالفعل ..
بدأت قصتي لما سافرت دوله خليجيه للعمل و سكنت في شقه مشتركه مع احد موظفي الشركه و هنا كانت مفاجأته ليه شريكي في السكن هشام جارنا في بيت جدتي و اول ما عرفوني بيه افتكرنا بعض و رحبنا ببعض جدا و انا اول ما شوفته جه في بالي شريط الذكريات لما كنا بنلعب سوا و احنا عيال علي سلم العماره و كتير لعبنا عروسه و عريس مع بنات العماره و احيانا كنا نلعبها سوا انا و هو و كان هو بيعمل العروسه و كتير لعبنا في ازبار بعض و لن انسي ان اول شهوه ليا جيبتها عليه و كانت زي المايه الشفافه كده و استغربتها انا و هو .. هشام كان ولد زي القمر علشان كده كان بيقوم بدور العروسه لانه كان عارف انه اجمل ولد في العماره و هو كان فرحان بكده و كانت البنات بتحبه قوي لجماله و هدوءه المهم طبعا سكنت معاه و بقينا اصحاب قوي في يوم واحد و بقينا مع بعض في الشغل و البيت و الخروج و في كل مكان و بقينا واخدين حريتنا علي الاخر في الشقه يعني معظم اليوم بنقعد بالبوكسرات و في يوم كنت باستحمي و هو جه من بره مزنوق قوي عايز يعمل حمام مايه فتح الباب و انا باستحمي و وقف يعمل حمام و طبعا انا باقوله ايه يا عم هي زريبه و بنهزر سوا و هو بيقولي هاعملها علي روحي و اول ما بص لي لاقيته ركز لثواني علي زوبري و سرح بصيت علي زوبره لاقيته لسه صغير قوي انا فاكره هو كان صغير و رفيع دلوقتي تخن شويه و كبير حاجه بسيطه حسيته اتلخبط و خلص حمام و هو مش بيبص لي خالص و خرج بسرعه طبعا الموقف ده مش عارف ليه خلاني هجت عليه قوي و بعدها كانت الامور عاديه بس بقيت بافكر فيه كتير و بقيت نفسي انيكه و بقيت اكلمه كتير عن زمان و افكره ببنات الجيران الي كنا بنعمل معاهم عريس و عروسه و نقعد نضحك و نفتكر و في يوم قالي ان عيد ميلاده بكره فاتفقنا نحتفل بيه بس يوم الخميس علشان يبقي تاني يوم اجازه و قررنا نحتفل بيه في البيت و اشتريت له تورته هديه و عشا جاهز من بره و جاله من واحد زميلنا عرف بعيد ميلاده زجاجة خمره هديه و احنا اصلا مالناش فيها بس قلنا نجرب و لو سكرنا هانام مكانا المهم طفينا الشمع و مش عارف هي مقصوده منه و لا جت كده لاقيت الجو قلب رومانسي قوي كأن عيد ميلاد واحده و لاقيته قلب رومانسي و لاقيته بيقولي بصوت ناعم كده ميرسي قوي علي الي بتعمله ده علشاني حسيته فرحان قوي و باسني من خدي و هو بيشكرني بعدها قعدنا اتعشينا و اكلنا التورته و بنهزر و نضحك و هو مبسوط بعدها فتح زجاجه الخمره و جيبنا تلج و عملنا كاسين زي ما بنشوف في الافلام ههههههه و احنا بنشرب و بنبص لبعض و نبتسم لاقيت دماغي لفت و هجت عليه قوي لاقيت نفسي باقوله بشكل مباشر فاكر يا هشام زمان لما كنا بنلعب في بعض و بنلعب عروسه و عريس و انت كنت بتعمل عروسه و قعدت افكره بتفاصيل و هي مش بيرد و ساند دماغه علي الكرسي فقلت له فاكر ؟ قالي ايوه فاكر كانت ايام حلوه تعرف انك انت السبب انك حببيتني في الموضوع ده قلتلته ازاي ؟ قالي عادي بقي قلتله لسه بتعمل الموضوع ده ؟ قالي يعني بس ما تخافش علي صاحبك انا لسه عذراء و ضحك طبعا احنا بنتكلم و مش شايفين بعض سامعين صوت بعض بس لان كل واحد ساند راسه علي الكرسي و بيبص للسقف هههه قلتله يعني بتعمل من بره زي زمان بس قالي ايوه بالظبط قلتله و برضه انت البنت قالي احساسه حلو ما هو بابقي الراجل مع مراتي .. هو متجوز بقاله سنتين و زوجته بالقاهره و مافيش معاهم اولاد .... فلاقيت نفسي قمت قعدت جنبه و اخدته في حضني و لاقيت نفسي باقوله وحشتني قوي يا هشام قالي و انت و اخدنا بعض في حضن و بوس و لعب في ازبار بعض و انام عليه و ادعك زوبري في زوبره و هو تحول الي انثي مش بتقول غير ااه و اح و جامد يا حبيبي و حشتني قوي انت الي خليتني ابقي كده انت السبب فلاقيت نفسي من هيجاني باقوله و انا جاي اصلح غلطتي يا حبيبتي و اتجوزك لاقيته قلبها جد و اخدني في حضني قوي و باسني جامد و قالي ساعتها هاتدخل عليا و تفتحني و اكون مراتك و حبيبتك و خدامتك يا حبيبي و قعدنا نتكلم في الموضوع ده و انا نايم فوقه و باقطعه بوس و لعب لغاية ما جيبت لبني عليه و قمت نمت جنبه و هو قعد يلعب في لبني الي علي بطنه بصباعه و يلحسه بلسانه زي الشرموطه و يفولي هاتتجوزني ؟ قلتله اه قالي بجد انا لسه عذراء و انت الي هاتفتحني لاني كنت عايز الي يفتحني راجل احبه و يحبني و نتجوز ساعتها من حقه ياخد شرفي و حضني قلتله ماشي .. قالي خلاص الاسبوع الجاي دخلتنا قلتله طب ليه مش دلوقتي قالي علشان تبقي دخله بجد .. المهم قعدنا نجهز للدخله و نزلنا سوق اشترينا قمصان نوم و ميكاب و كان بيقول للي بتبيع انها هدايا لزوجته و اشترينا مرهم مخدر علشان يحطه في خرمه و يقلل الوجع و هو بيتفتح و جه يوم العرس قعد ساعه في غرفة النوم و بعدها نادي عليا دخلت لاقيت قمر نايمه علي السرير لابسه قميص نوم ابيض و حاطه ميكاب كامل و نايمه بشرمطه روحت عامل كاسين ويسكي من غير ما اتكلم و روحت بيهم عليه قالي قبل كده ده نتجوز زي ما اتفقنا قلتله بهزار طب دلوقتي اقولك زوجيني نفسك يا هشام و انت قمر نايم كده ؟ قالي امال عايز تسميني ايه قلتله اختار اي اسم تحبه قالي اختارلي انت قلتله اسميك هند علي اسم مراتك و اهو اسم مش غربب عليك قالي زي ما تحب قلتله زوجيني نفسك يا هند قالي زوجتك نفسي يا خالد و خبطنا الكاسات في بعض و شربنا بوق و بعده بوسه طويله من الشفايف و اخدته و شغلنا موسيقي و رقصنا في حضن بعض و كان هو ست بكل المعاني و الاحاسيس و شربنا الكاسين بتوعنا خلونا في عالم اخر و اخدته علي السريرنمت فوقه و قعدنا نقطع بعض بوس و لعب و نزلت العب في كسها و هي دايبه تحتي و بدأت ادخل صباعي المخدر الي دهناه في الخرم سهل دخول صباعي و هي كانت تتلوي بس انا مقطعها بوس و لعب فمركزه قوي في المتعه المهم دخل صباع قعدت ادخله و اخرجه علشان اوسع لاقيتها متجاوبه معايا و بتحرك طيزها معايا و الهيجان مموتها و المتعه مخلياها في دنيا تانيه دخلت صباع كمان و دخل و فضلت العب في كسها و الف الصباعين جوه كسها علشان اوسع الخرم كنت باحس انها بتتوجع بس كانت متعتها اعلي من الوجع فكانت مستمتعه بيه و قمت منيمها علي وشها و قعدت احسس و ابوس علي ظهرها و هي سايحه و كل الي بتقوله بشرمطه ناعمه اااااه ااااااه و انا احسس علي ظهرها و ابوسه و بقيت ابعبصها في كسها بصوابعي و قمت نايم فوقها و قعدت ادعك جسمي في ظ٧رها و زوبري بين فلقتينها و هي ااااه اااااه ااااح مولعه اقولها هايجه يا هند تقولي جامد مولعه يا حبيبي قمت مغرق خرمها بريقي مع الكريم بقي بيزحلق قمت زانق زوبري في خرمها لاقيته بيجري قمت رازعه مره واحده شهقت جامد و صرخت و حاولت تتعدل انا قفشت فيها و فضلت ادخله و اخرجه و هي تقولي براحه عورتني بيوجع قوي اااه هاموت بيوجع قوي و ناااار لاقيت نفسي بجيب قمت جايبهم فيها هي لما حست بلبن زوبري جواها لاقيتها بتهدي و بتصدر نفسها جامد و لما خلصت و خرجت براحه هي كانت مستسلمه علي السرير و بتحط صباعها في طيزها تشوف لبني الي نازل منها انا نمت جنبها و حضنتها و قلتلها مبروك يا عروسه كده بقيتي مدام رسمي قالي المدام بتاعتك يا حبيبي و جاب مناديل حطها علي خرم طيزه و يمسحها بيه لاقينا نازل شوية ددمم بيوريني الدم قلتله ده شرفك يا حبيبتي كفاية كده النهارده علشان ما تتعبيش حضني قوي و قالي بحبك قوي يا حبيبي و قام علشان يدخل الحمام و هو بيقولي ناااار جوه و وجع جامد قلتله اتشطف و حط مرهم المخدر تاني .. فعلا دخل الحمام و انا عملت لي كاس و قعدت اشربه .... نلتقي في الجزء القادم لو اعجبتكم و اتمني دعمكم

الجزء التاني ....
بعد ما دخلت علي هشام بقي حرفيا زوجتي نرجع من الدوام يدخل غرفة النوم يلبس عبايه حريمي و يحط ميكاب و برفان حريمي و يعمل الاكل و كل حاجه بتعملها الست لجوزها و في الليل تلبس قميص نوم حلو و نمارس جنس كل ليله قبل ما ننام و الخميس تبقي سهره للصبح نشرب فيها خمره و نهزر و اتعلمت الرقص و بقت ترقص لي و بقت شرموطة سرير بجد و طبعا كلامنا بقي متحرر جدا و بقي يحكيلي عن مراته و اهلها و حتي حكي لي عن ليلة دخلته و انه واجه مشكلة انه يفتحها في اول ليله بسبب انه جاب بسرعه و زوبره الصغير لكن هي الي ساعدته تاني يوم و ده استوقفني شويه انها هي الي ساعدته يدخل عليها سئلته عملت ايه ؟ قالي مسكت زوبري جامد بصوابعها من عند بطني و بقي واقف قوي و بيوجعني فمعرفتش اجيب لكن دخل فيها و اول ما دخل سابت زوبري فدخلته جامد هي صرخت و قعد جواها شويه عقبال ما الوجع راح و عرفت اجيب .. قلتله احه دي طريقه مره محترفه مش بنت في ليلة دخلتها مراتك عرفت منين الطريقه دي قالي مش عارف بس بقت كل ما انام معاها تعملها و في مره اقترحت اربطه بتوكه شعرها زي الاستيك كده و عملتها و كنت باطول قلتله انا لاحظت و انت معايا انك بتجيب شهوتك معايا قالي لاني مش باجي جنب زوبري خالص و باجيب مع لسعة لبنك جوايا قلتله انت كده وصلت لاحساس الست و في ليلة خميس طبعا دي المميزه لاننا كمان بنسكر فيها و بقينا نشرب اكتر من كاس لاننا اتعودنا عليها و بقينا نشتري انواع منها و في ليلة و احنا شاربين و هي لابسه قميص نوم و حاطه ميكاب و سكرانه و نايمه في حضني علي السرير سئلتها هي مراتك دي عرفت الحاجات دي منين من ليلة دخلتها قالي علي فكره لما هانزل اجازه فعلا هاسئلها و لازم اعرف قلتلته شكلها طلعت شرموطه و لا ايه ؟ قالي شكلها كده قلتلها مش انتي اسمك هند زيها قالت ايوه قلتلها انتي جوزك عامل معاكي ايه و جوزها عامل معاها ايه ؟ اتنهدت و حضنتني قوي و قالت جوزها ده خول لكن جوزي انا دكر و سيد الرجاله و مسكت زوبري و قعدت تلعب فيه و طلعته من الشورت و قالت ده زوبر جوزي الي مكيفني و مشبعني و مالي عيني لكن الشرموطه دي جوزها زوبره اخره يبعبص بيه و ضحكت بسخريه و قامت نازله مص في زوبري و كأنها بتتمتع و تفرح بيه و بتمصه بحنيه و بتلعب فيه و تلحس فيه و تدعك علي وشها و تزنقه في عنيها و كانها بتتمتع بيه قلتلها تعالي و اخدتها في حضني و قلتلها مش ظلم ده ليها انها محرومه و انتي لأ قالت بصراحه ظلم قلتلها طب عندي فكره قالت فكرة ايه قمت من السرير عملت كاسين و اديتها كاسها و قلتلها ايه رأيك انيكك كأنك هي و خبطت كاسي في كاسها شربت بوق كده و كأنها بتفكر و بعدها قالت ازاي مش فاهمه قلتلها انتي تتقمصي شخصيتها و كأنك هي و اكيد انتي عارفاها و هاتعرفي تحسي احساسها قالت و انت هاتعمل انا ؟ قلت له لأ انا هاكون انا و كأنها زوجتي او حتي بتخونك معايا .. طبعا الي مخلينا نتكلم كده الشرب لاننا فعلا كنا سكرانين بس مش تايهين هو نام علي السرير و فكر شويه و قالي ماشي قلتله تحبي تبقي مراتي و لا عشيقك قالي اختار انت قلتله عشيقك احلي و هاتبقي مثيره اكتر انتي بتخوني جوزك و انا باخون مراتي قالت موافقه و فعلا عملنا جنس و كأنها هي و بقيت و انا بانيكها اقولها انا و لا هشام جوزك يا بت بقولي انت يا دكر ده خول زوبره يادوب يبعبص بيه انت الي مكيفني يا بخت الشرموطه الي متجوزها و انيكها و اقولها بيعرف ينيكك قالت لي ده اخره يتناك قلتلها خلاص هاتيه انيكه معاكي تقولي و تكيفنا سوا بزوبرك ده ؟اقولها و ادلعكم كمان و انيكك و انتي بتبعبصي الخول جوزك في طيزه و انيكه قدامك و يبقي خدامك تقولي و تجيب مراتك معانا و تنيكنا كلنا و انا ابعبصها في كسها اقولها و نعمل نيك جماعي طبعا الكلام ده غير حاجات كتييير في علاقتنا و تحولت الي متعه انه بقي كل يوم يتناك انه مراته و بقي احساس ممتع عنده انه يتكلم عن جوزها الي مش بيعرف ينيكها و انه خول و نفسها تشوفه و هو بيتناك و اني انيكه و فضلنا علي كده لغاية ما جت الاجازه و كنا مرتبينها ننزل سوا و ده لا يمانع في شغلنا لان كل واحد شغال في اداره مختلفه عن الاخر و فعلا نزلنا اجازه و كنا متفقين ناخد اجازه من الجنس علشان نشتاق لبعض لما نرجع و كنا بنتصل ببعض كل يوم طبعا انا مش متجوز و عايش مع اهلي المهم في يوم اتصل بيا و عزمني علي الغدا في بيته و اصر طبعا انا كان عندي فضول اشوف مراته لايف و اتكلم معاها انا شوفت صورها لكن كان نفسي اشوفها المهم روحت و قصدت انزل اشتري هديه شخصيه لزوجته فاشتريت ليها سلسله دهب و طبعا اخدت حلويات و ورد و روحت فتحلي هشام و لاقيتها في الرسيبشن واقفه تستقبلني لابسه عبايه شيك و حاطه ميكاب و هي جسمها كيرفي قوي و سلمت عليا و فرحت قوي بالورد و شكرتني عليه قوي و حسيتها سعيده جدا بيه و خصوصا لما قلتلها الورد ده انا جايبه مخصوص ليكي اتمني يعجبك .. طبعا دي معاكسه صريحه امام جوزها لكن بشياكه و استغليت فرحتها دي و طلعت علبة السلسه و قلتلها دي كمان هديه بسيطه فرحت جدا بدرجه انها رفضتها في الاول و بعد الحاحي قبلتها و لبستها و احنا قاعدين و كانت فرحانه جدا و فرجتها لهشام و كان هشام فرحان برضه و يقولي كلفت نفسك ليه و انا اقوله هو فيه اعز منكم و طبعا الي حصل ده كسر جبل التلج الي كان بيني و بين هند مرات هشام في ثواني و اخدت عليا و اتفقنا نشيل التكليف يعني ننادي بعض بدون مدام او استاذ و قعدنا نهزر و نضحك و قامو يجهزو السفره للغدا و انا قمت معاهم اساعدهم و الموضوع بقي عادي كأني بادخل البيت ده من سنين و بقيت واحد منه اتغدينا و بعد الغدا قعدنا نحكي في اي حكايات تضحكنا و خلصت القعده و روحت بعدها قابلت هشام في كافيه و حكي لي عن موضوع ليلة الدخله و قالت له انها في الصباحيه امها لما سئلتها و هي حكت لامها الي حصل امها قالت لها تعمل كده انها تمسك زوبري و هو واقف و تقرص عليه قوي هايفضل واقف بس واجعني و مش هاعرف اجيب من الوجع فعملت كده و بعدها بقت تتكلم مع صحباتها و اتفرجت علي كام فيلم سكس قلتله بس حماتك طلعت صايعه قالي جدا و شكل بنتها طالعه زيها قلتله ازاي ؟ قالي بعد ما انت سيبتني في المطار و اتلبخت مع اهلك الي منتظرينك انا روحت السوق الحره اشتريت ازازتين خمره و شوية حاجات و خليتها شربت معايا و سكرت مني و كانت شرموطه ليلتها و شتمت شتيمه و قالت الفاظ و كلام اول مره اسمعه منها قلتله و انت عملت ايه قالي نيكتها بس طول ما انا بانيكها انت في بالي و حاسس بيك جوايا و ما جيبتش بسرعه الا لما افتكرت احساس و انت بتجيبهم جوايا قلتله كويس يعني طولت اهو قالي انا كمان كنت رابط زوبري كالعاده بأستيك في عند وسطي كده كالعاده شويه قلتله جربت الحشيش قبل كده ؟ قالي لا انا شربت الخمره معاك قلتله انا كمان جربت الخمره معاك لكن كنت باشرب حشيش قبل السفر ايه رأيك تعالي نتمشي بالعربيه شويه نشرب سيجارتين انا معايا اتنين في العربيه قالي لا يا عم اخاف نعمل حدثه و لا حاجه تعالي نشربهم عندي قلتله و مراتك قالي ما خلاص دي بقت تعزك قوي و طول اليوم بنتكلم عنك قام مكلمها و قالها خالد معايا و هانيجي نسهر بس هو مش عايز علشان محرج منك لاقيته بيقولي خد كلم باكلمها قالت لي اخص عليك مش عايز تيجي تقعد معانا البيت بيتك يالا قومو تعالو هاستناكو قلتلها و احنا هانجيب العشا معانا علشان ما تتعبيش نفسك قالت ايه عايز تجيب عشاك معاك طب هات هشام كده .. سمعتها بتقوله اوعي تخليه يدفع ثمن العشا المهم جيبنا العشا و حلويات و تسالي و ظبطنا كل حاجه و روحنا دخلنا لاقيتها لابسه برضه عبايه حلوه بس المره دي مجسمه و مش لابسه طرحه و لابسه السلسله الي جيبتها ليها و كأنها بتوريني انها لابساها قعدنا هزرنا و دخل هشام يغير هدومه و نادي علي هند دخلت له و بعد دقائق خرجت و قالت لي ادخل لهشام عايزه جوه .. بصراحه انا دماغي لفت قلت هو قالها حاجه و لا هي عارفه الي بينا بس دخلت لاقيته مطلع لي تيشيرت و شورت بيقولي غير هدومك علشان تقعد براحتك قلتله ياعم مراتك تقول ايه قالي هي الي طلعتهم ليك من الدولاب قلتله يا راجل و ضحكنا و غيرت هدومي و خرجنا اتغدينا و طبعا عمالين نهزر و نتريق علي بعض في اي هيافه و خلاص بعد الغدا ولعت سيجاره قلت لهشام اشرب معايا دي و نشوف فعلا شربناها سوا هو بعد كام نفس قالي دماغي لفت قلتله خلاص هند كانت في المطبخ خرجت بالشاي قالت ايه الريحه دي و بتضحك قلت ليها سيجاره كده للفرفشه و هشام قالها سيجارة حشيش ضحكت و حطت الشاي و قعدنا نشربه و نتكلم طبعا الشاي مع الحشيش بيعلي الدماغ و هشام دماغه تقلت و بقي عايز ينام قعدنا نفوق فيه انا و هند و نهزر لغاية ما فاق بس عامل دماغ و قام غسل راسه و بدأ يفوق و قعدنا نتكلم و نهزر و التليفزيون شغال امامنا علي قناة افلام اجنبي عادي و لاقيناه ممل قلنا نجيب فيلم من علي النت و نشغله من اللاب علي الشاشه و هشام اختار فيلم اجنبي اكشن علي رعب من موقع عادي و هشام قبل ما نشغل الفيلم قام جاب ازازة ويسكي و هي جابت مزات علي اساس الي هايشرب انا و هشام فقط و قعدنا علي كنبه امام الشاشه و هي قالت قعدوني في وسطكم بقي ما دام فيلم رعب اشتغل الفيلم و كان فعلا قصه حلوه و مافيش فيه رعب كتير لكن اكشن اكتر و اندمجنا مع الفيلم و احنا بنشرب خمره و في نص الفيلم مشهد غرامي بين بطل الفيلم و البطله قلب لمشهد سكس و طلع الفيلم بدون حذف و المشهد كان يهيج قوي لاقيت هند مدت ايديها اخدت الكاس بتاعي و شربته و هي مركزه مع المشهد بعدها رجعت بظهرها علي الكنبه و كانت قريبه مني قوي لدرجة اني حسيت حرارة جسمها في ذراعي استعبطت و ميلت عليها و عملت نفسي سكران من الشرب و لزقت جسمي فيها حسيتها بتزنق هي كمان حطيت ايدي جنبي علي الكنبه و لمست بيها فخدها لاقيتها مافيش اي رد فعل طبعا المشهد كان خلص بس احنا كلنا ساكتين و بنتفرج ولعت سيجارة الحشيش التانيه لاقيتها اخدتها مني و اخدت نفس منها و اديتها ليا تاني انا قمت قايل ايه الفيلم ده بقي رخم ما تيجي نتفرج علي حاجه رومانسيه ما دامت القعده كده او نشغل اغاني قالت نشغل اغاني هي كانت راحت و هاني كمان شغلنا اغاني هاديه و بعد شويه لاقيت نفسي باقولها بصوت واطي ترقصي معايا ؟ الاغنيه دي روعه بصت ليا و قالت اوك فقلت لهاني تسمح ارقص مع هند قالي اوك قمت انا و هي رقصنا سوا مع الاغنيه و بدأنا نقرب من بعض و احنا بنرقص و انا حاسس انها هايجه مووووت و الخمره و الحشيش مخلينها تهيج اكتر و احنا بنرقص هشام قام دخل الحمام فضلنا نرقص و اول ما قفل باب الحمام بقينا في حضن بعض و بحضن بعض و بنحسس علي ظهر بعض من الهيجان و طبعا زوبري رشق في بطنها حست بيه قمت عادله و بقي واقف علي بطنها و حست بحجمه بقت تزنق نفسها فيه اكتر قمت عادل وشها و بوستها بوسه طويله و هي متجاوبه معايا قوي مسكت ايديها و خليتها تمسك زوبري حسيتها بتشرق كده اول ما مسكته و كأنها فرحانه بحجمه و انا حسست علي طيزها و كسها و بقت بتلعب في زوبري و انا بالعب في كسها و منسجمين قوي لغاية ما خلصت الاغنيه بنتعدل لاقينا هشام قاعد علي الكنبه بيتفرج علينا و اتضح اننا ما حسيناش بيه خالص قعدنا من كسوفنا و هي اتلخبطت و جريت علي الحمام و انا قعدت مع هشام قلتله معلش غصب عني قالي عادي علي فكره انا كنت مبسوط و انا باتفرج عليكم و ضحكنا و قعدنا نضحك هي خرجت لاقيتنا بنضحك فهمت ان جوزها معرص و خرجت قالت ضحكوني معاكم و قعدنا نتكلم في اي هري و بعد شويه انا قمت روحت و تاني يوم اتصل بيا هشام و قالي انا قلت لهند كل حاجه و هي معجبه بيك ومافيش عندها مانع انك تنام معايا عادي قلتله و هي معجبه بيا ازاي قالي هاتبقي جوز الاتنين يا حبيبي بس بشرط تمتعوني معاكم انا عايز تنيكها امامي و تنيكني معاها قلتله ماشي قالي خلاص تعالي بكره و اعمل حسابك هاتبات معانا قلتله ماشي تاني يوم روحت معايا حشيش و لاقيتهم عاملين قاعده حلوه و هند لابسه قميص نوم مش مفتوح قوي و مش قصير بس مجسم عليها سلمت عليها و اخدتها في حضني و بوستها و بوست هشام و قعدنا طبعا هي قعدت جنبي و هشام بقي هو الي بيجهز كل حاجه و انا طول القعده بابوسها و نلعب مع بعض لغاية ما طلعت زوبري و مسكته و قالت حلو قوي كل ده زوبر قلتلها بتاعك قالت مش لوحدي ما انا عرفت خلاص قلتلها طب خدي نصيبك قالت هاخد و اعوض الي فاتني و نزلت تمص فيه كانها هاتاكله لدرجة اني قلعت البنطلون و البوكسر و القميص و بقيت ملط و هي قاعده علي الارض ماسكه زوبري بتاكله و هشام بيجهز العشا و بيبص علينا كل شويه و قال العشا جاهز قامت اخدتني من ايدي و قعدتني جنبها و هي بتلعب في زوبري و كأنها مش عايزه تسيبه و قعدنا نتعشي بس حسبتها بتعامله كأنه خدام و دي كانت اول مره اشوفها بتعامله كده و هو مستجيب جدا بعد العشا قعدت علي الكنبه ولعت سيجارة حشيش جت قعدت علي حجري و قالت هاتشرب لوحدك و باستني شربت معايا و بقت تنفخ الدخان في وشي و تبوسني و الدخان في بوقها و تتشرمط و بعدها مسكت زوبري تلعب فيه و قامت عادله نفسها ورفعت القميص لغاية وسطها و قعدت علي حجري زي الحصان و وشها ليا و دخلت زوبري في كسها و هو بيدخل شهقت و قالت ااااااه هو ده الزبر و لا بلاش اه و قعدت تتنطط عليه و هي في حضني و تبوسني و الاه بتاعتها بقت صوتها عالي و هي مستمتعه قوي و هشام خرج قعد يتفرج لغاية ما خلصت و جابت شهوتها وقعدت جنبي بتنهج و كأنها طالعه جبل و مبسوطه قوي بصت لهشام و قالت له صب لي كاس فعلا صب ليها كاس و بيدها الكاس قالت له و سيدك خالد مالوش كاس قالها حاضر عمل لي كاس و اخدته منه و هي قالت له اقعد علي الارض هنا و شاورت بين رجليها فتحت رجليها و قالت له الحس كس سيدتك نزل فعلا يلحس كسها و هي نزلت تمص زوبري طبعا انا ملط قامت قعدت و مسكت وشه و ضربته بالقلم و قالت له انا كنت متاكده انك خول و سيدك خالص هايكيفك يا خول و قامت قلعته الشورت و فضلت تلعب في طيزه و تقوله المتناكه دي هايجه و تضربه علي طيزه و تبعبصه و هو يقول اااه اااه هي قالت مش عايز تنيك الشرموطه دي تعالي كيفها و نيكها قمت فعلا و هو موطي علي الارض و دخلت زوبري في طيزه و هو شرق و قال اه اه هي تقوله حلو يا خول يقولها قوي تقوله بيكيفك الزوبر ده ؟ قالها قوي قالت له ما انا جربته يا معرص يجنن و ضربته علي وشه قالت له هاتعرص عليا يا خول قال اه قالت طب عرص يا معرص قامت قلعت ملط و نامت علي الكنبه و قالت لي تعالي يا دكر نيك مرات صاحبك المعرص و هو هايقعد يعرص علينا خرجت زوبري من طيزه و روحت نمت فوقها و هي فاتحه رجليها و انا رزعت زوبري فيها و هي بقت تصرخ و تقولي نيك نيك يادكر هو ده الزوبر الي يكيف كيفني زي ما بتكيف الشرموطه جوزي و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قعدنا جنب بعض و هي قالت تعالي يا كلب نضف مكان سيدك بلسانك و فعلا دخل لحس كسها من لبني و لحس زوبري و نضفه و بابص لاقيته جابهم علي الارض و انا بانيك مراته و بقيت اروح عندهم كل يوم و بقي هشام يلبس لي قمصان نوم زيها و يحط ميكاب و بقي هو خدامنا و عبدنا و بنيكه و هي تهينه و هو بقي مستمتع و رجعنا الخليج و اخدنا الشقه الي جنبنا و اشتركنا في ايجارها علشان يقعد فيها هو و هند و هي حصلتنا علي هناك بعد شهرين من وصولنا و بقينا مع بعض كل ليله نمارس جنس احنا الثلاثه ..تمت .. اتمني تعجبكم
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: abdelazimfarouk, الامير العراقي, زيزووو و 44 آخرين
كمل يا فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي، الوقح و مجنون جنس
مثيرة القصة واسلوبك حلو
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي، 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و مجنون جنس
الجزء الاول ... انا اسمي خالد و قصتي حقيقيه بالفعل ..
بدأت قصتي لما سافرت دوله خليجيه للعمل و سكنت في شقه مشتركه مع احد موظفي الشركه و هنا كانت مفاجأته ليه شريكي في السكن هشام جارنا في بيت جدتي و اول ما عرفوني بيه افتكرنا بعض و رحبنا ببعض جدا و انا اول ما شوفته جه في بالي شريط الذكريات لما كنا بنلعب سوا و احنا عيال علي سلم العماره و كتير لعبنا عروسه و عريس مع بنات العماره و احيانا كنا نلعبها سوا انا و هو و كان هو بيعمل العروسه و كتير لعبنا في ازبار بعض و لن انسي ان اول شهوه ليا جيبتها عليه و كانت زي المايه الشفافه كده و استغربتها انا و هو .. هشام كان ولد زي القمر علشان كده كان بيقوم بدور العروسه لانه كان عارف انه اجمل ولد في العماره و هو كان فرحان بكده و كانت البنات بتحبه قوي لجماله و هدوءه المهم طبعا سكنت معاه و بقينا اصحاب قوي في يوم واحد و بقينا مع بعض في الشغل و البيت و الخروج و في كل مكان و بقينا واخدين حريتنا علي الاخر في الشقه يعني معظم اليوم بنقعد بالبوكسرات و في يوم كنت باستحمي و هو جه من بره مزنوق قوي عايز يعمل حمام مايه فتح الباب و انا باستحمي و وقف يعمل حمام و طبعا انا باقوله ايه يا عم هي زريبه و بنهزر سوا و هو بيقولي هاعملها علي روحي و اول ما بص لي لاقيته ركز لثواني علي زوبري و سرح بصيت علي زوبره لاقيته لسه صغير قوي انا فاكره هو كان صغير و رفيع دلوقتي تخن شويه و كبير حاجه بسيطه حسيته اتلخبط و خلص حمام و هو مش بيبص لي خالص و خرج بسرعه طبعا الموقف ده مش عارف ليه خلاني هجت عليه قوي و بعدها كانت الامور عاديه بس بقيت بافكر فيه كتير و بقيت نفسي انيكه و بقيت اكلمه كتير عن زمان و افكره ببنات الجيران الي كنا بنعمل معاهم عريس و عروسه و نقعد نضحك و نفتكر و في يوم قالي ان عيد ميلاده بكره فاتفقنا نحتفل بيه بس يوم الخميس علشان يبقي تاني يوم اجازه و قررنا نحتفل بيه في البيت و اشتريت له تورته هديه و عشا جاهز من بره و جاله من واحد زميلنا عرف بعيد ميلاده زجاجة خمره هديه و احنا اصلا مالناش فيها بس قلنا نجرب و لو سكرنا هانام مكانا المهم طفينا الشمع و مش عارف هي مقصوده منه و لا جت كده لاقيت الجو قلب رومانسي قوي كأن عيد ميلاد واحده و لاقيته قلب رومانسي و لاقيته بيقولي بصوت ناعم كده ميرسي قوي علي الي بتعمله ده علشاني حسيته فرحان قوي و باسني من خدي و هو بيشكرني بعدها قعدنا اتعشينا و اكلنا التورته و بنهزر و نضحك و هو مبسوط بعدها فتح زجاجه الخمره و جيبنا تلج و عملنا كاسين زي ما بنشوف في الافلام ههههههه و احنا بنشرب و بنبص لبعض و نبتسم لاقيت دماغي لفت و هجت عليه قوي لاقيت نفسي باقوله بشكل مباشر فاكر يا هشام زمان لما كنا بنلعب في بعض و بنلعب عروسه و عريس و انت كنت بتعمل عروسه و قعدت افكره بتفاصيل و هي مش بيرد و ساند دماغه علي الكرسي فقلت له فاكر ؟ قالي ايوه فاكر كانت ايام حلوه تعرف انك انت السبب انك حببيتني في الموضوع ده قلتلته ازاي ؟ قالي عادي بقي قلتله لسه بتعمل الموضوع ده ؟ قالي يعني بس ما تخافش علي صاحبك انا لسه عذراء و ضحك طبعا احنا بنتكلم و مش شايفين بعض سامعين صوت بعض بس لان كل واحد ساند راسه علي الكرسي و بيبص للسقف هههه قلتله يعني بتعمل من بره زي زمان بس قالي ايوه بالظبط قلتله و برضه انت البنت قالي احساسه حلو ما هو بابقي الراجل مع مراتي .. هو متجوز بقاله سنتين و زوجته بالقاهره و مافيش معاهم اولاد .... فلاقيت نفسي قمت قعدت جنبه و اخدته في حضني و لاقيت نفسي باقوله وحشتني قوي يا هشام قالي و انت و اخدنا بعض في حضن و بوس و لعب في ازبار بعض و انام عليه و ادعك زوبري في زوبره و هو تحول الي انثي مش بتقول غير ااه و اح و جامد يا حبيبي و حشتني قوي انت الي خليتني ابقي كده انت السبب فلاقيت نفسي من هيجاني باقوله و انا جاي اصلح غلطتي يا حبيبتي و اتجوزك لاقيته قلبها جد و اخدني في حضني قوي و باسني جامد و قالي ساعتها هاتدخل عليا و تفتحني و اكون مراتك و حبيبتك و خدامتك يا حبيبي و قعدنا نتكلم في الموضوع ده و انا نايم فوقه و باقطعه بوس و لعب لغاية ما جيبت لبني عليه و قمت نمت جنبه و هو قعد يلعب في لبني الي علي بطنه بصباعه و يلحسه بلسانه زي الشرموطه و يفولي هاتتجوزني ؟ قلتله اه قالي بجد انا لسه عذراء و انت الي هاتفتحني لاني كنت عايز الي يفتحني راجل احبه و يحبني و نتجوز ساعتها من حقه ياخد شرفي و حضني قلتله ماشي .. قالي خلاص الاسبوع الجاي دخلتنا قلتله طب ليه مش دلوقتي قالي علشان تبقي دخله بجد .. المهم قعدنا نجهز للدخله و نزلنا سوق اشترينا قمصان نوم و ميكاب و كان بيقول للي بتبيع انها هدايا لزوجته و اشترينا مرهم مخدر علشان يحطه في خرمه و يقلل الوجع و هو بيتفتح و جه يوم العرس قعد ساعه في غرفة النوم و بعدها نادي عليا دخلت لاقيت قمر نايمه علي السرير لابسه قميص نوم ابيض و حاطه ميكاب كامل و نايمه بشرمطه روحت عامل كاسين ويسكي من غير ما اتكلم و روحت بيهم عليه قالي قبل كده ده نتجوز زي ما اتفقنا قلتله بهزار طب دلوقتي اقولك زوجيني نفسك يا هشام و انت قمر نايم كده ؟ قالي امال عايز تسميني ايه قلتله اختار اي اسم تحبه قالي اختارلي انت قلتله اسميك هند علي اسم مراتك و اهو اسم مش غربب عليك قالي زي ما تحب قلتله زوجيني نفسك يا هند قالي زوجتك نفسي يا خالد و خبطنا الكاسات في بعض و شربنا بوق و بعده بوسه طويله من الشفايف و اخدته و شغلنا موسيقي و رقصنا في حضن بعض و كان هو ست بكل المعاني و الاحاسيس و شربنا الكاسين بتوعنا خلونا في عالم اخر و اخدته علي السريرنمت فوقه و قعدنا نقطع بعض بوس و لعب و نزلت العب في كسها و هي دايبه تحتي و بدأت ادخل صباعي المخدر الي دهناه في الخرم سهل دخول صباعي و هي كانت تتلوي بس انا مقطعها بوس و لعب فمركزه قوي في المتعه المهم دخل صباع قعدت ادخله و اخرجه علشان اوسع لاقيتها متجاوبه معايا و بتحرك طيزها معايا و الهيجان مموتها و المتعه مخلياها في دنيا تانيه دخلت صباع كمان و دخل و فضلت العب في كسها و الف الصباعين جوه كسها علشان اوسع الخرم كنت باحس انها بتتوجع بس كانت متعتها اعلي من الوجع فكانت مستمتعه بيه و قمت منيمها علي وشها و قعدت احسس و ابوس علي ظهرها و هي سايحه و كل الي بتقوله بشرمطه ناعمه اااااه ااااااه و انا احسس علي ظهرها و ابوسه و بقيت ابعبصها في كسها بصوابعي و قمت نايم فوقها و قعدت ادعك جسمي في ظ٧رها و زوبري بين فلقتينها و هي ااااه اااااه ااااح مولعه اقولها هايجه يا هند تقولي جامد مولعه يا حبيبي قمت مغرق خرمها بريقي مع الكريم بقي بيزحلق قمت زانق زوبري في خرمها لاقيته بيجري قمت رازعه مره واحده شهقت جامد و صرخت و حاولت تتعدل انا قفشت فيها و فضلت ادخله و اخرجه و هي تقولي براحه عورتني بيوجع قوي اااه هاموت بيوجع قوي و ناااار لاقيت نفسي بجيب قمت جايبهم فيها هي لما حست بلبن زوبري جواها لاقيتها بتهدي و بتصدر نفسها جامد و لما خلصت و خرجت براحه هي كانت مستسلمه علي السرير و بتحط صباعها في طيزها تشوف لبني الي نازل منها انا نمت جنبها و حضنتها و قلتلها مبروك يا عروسه كده بقيتي مدام رسمي قالي المدام بتاعتك يا حبيبي و جاب مناديل حطها علي خرم طيزه و يمسحها بيه لاقينا نازل شوية ددمم بيوريني الدم قلتله ده شرفك يا حبيبتي كفاية كده النهارده علشان ما تتعبيش حضني قوي و قالي بحبك قوي يا حبيبي و قام علشان يدخل الحمام و هو بيقولي ناااار جوه و وجع جامد قلتله اتشطف و حط مرهم المخدر تاني .. فعلا دخل الحمام و انا عملت لي كاس و قعدت اشربه .... نلتقي في الجزء القادم لو اعجبتكم و اتمني دعمكم
كمل ويا ريت ما تتأخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
هاه - هتكمل ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
الجزء الاول ... انا اسمي خالد و قصتي حقيقيه بالفعل ..
بدأت قصتي لما سافرت دوله خليجيه للعمل و سكنت في شقه مشتركه مع احد موظفي الشركه و هنا كانت مفاجأته ليه شريكي في السكن هشام جارنا في بيت جدتي و اول ما عرفوني بيه افتكرنا بعض و رحبنا ببعض جدا و انا اول ما شوفته جه في بالي شريط الذكريات لما كنا بنلعب سوا و احنا عيال علي سلم العماره و كتير لعبنا عروسه و عريس مع بنات العماره و احيانا كنا نلعبها سوا انا و هو و كان هو بيعمل العروسه و كتير لعبنا في ازبار بعض و لن انسي ان اول شهوه ليا جيبتها عليه و كانت زي المايه الشفافه كده و استغربتها انا و هو .. هشام كان ولد زي القمر علشان كده كان بيقوم بدور العروسه لانه كان عارف انه اجمل ولد في العماره و هو كان فرحان بكده و كانت البنات بتحبه قوي لجماله و هدوءه المهم طبعا سكنت معاه و بقينا اصحاب قوي في يوم واحد و بقينا مع بعض في الشغل و البيت و الخروج و في كل مكان و بقينا واخدين حريتنا علي الاخر في الشقه يعني معظم اليوم بنقعد بالبوكسرات و في يوم كنت باستحمي و هو جه من بره مزنوق قوي عايز يعمل حمام مايه فتح الباب و انا باستحمي و وقف يعمل حمام و طبعا انا باقوله ايه يا عم هي زريبه و بنهزر سوا و هو بيقولي هاعملها علي روحي و اول ما بص لي لاقيته ركز لثواني علي زوبري و سرح بصيت علي زوبره لاقيته لسه صغير قوي انا فاكره هو كان صغير و رفيع دلوقتي تخن شويه و كبير حاجه بسيطه حسيته اتلخبط و خلص حمام و هو مش بيبص لي خالص و خرج بسرعه طبعا الموقف ده مش عارف ليه خلاني هجت عليه قوي و بعدها كانت الامور عاديه بس بقيت بافكر فيه كتير و بقيت نفسي انيكه و بقيت اكلمه كتير عن زمان و افكره ببنات الجيران الي كنا بنعمل معاهم عريس و عروسه و نقعد نضحك و نفتكر و في يوم قالي ان عيد ميلاده بكره فاتفقنا نحتفل بيه بس يوم الخميس علشان يبقي تاني يوم اجازه و قررنا نحتفل بيه في البيت و اشتريت له تورته هديه و عشا جاهز من بره و جاله من واحد زميلنا عرف بعيد ميلاده زجاجة خمره هديه و احنا اصلا مالناش فيها بس قلنا نجرب و لو سكرنا هانام مكانا المهم طفينا الشمع و مش عارف هي مقصوده منه و لا جت كده لاقيت الجو قلب رومانسي قوي كأن عيد ميلاد واحده و لاقيته قلب رومانسي و لاقيته بيقولي بصوت ناعم كده ميرسي قوي علي الي بتعمله ده علشاني حسيته فرحان قوي و باسني من خدي و هو بيشكرني بعدها قعدنا اتعشينا و اكلنا التورته و بنهزر و نضحك و هو مبسوط بعدها فتح زجاجه الخمره و جيبنا تلج و عملنا كاسين زي ما بنشوف في الافلام ههههههه و احنا بنشرب و بنبص لبعض و نبتسم لاقيت دماغي لفت و هجت عليه قوي لاقيت نفسي باقوله بشكل مباشر فاكر يا هشام زمان لما كنا بنلعب في بعض و بنلعب عروسه و عريس و انت كنت بتعمل عروسه و قعدت افكره بتفاصيل و هي مش بيرد و ساند دماغه علي الكرسي فقلت له فاكر ؟ قالي ايوه فاكر كانت ايام حلوه تعرف انك انت السبب انك حببيتني في الموضوع ده قلتلته ازاي ؟ قالي عادي بقي قلتله لسه بتعمل الموضوع ده ؟ قالي يعني بس ما تخافش علي صاحبك انا لسه عذراء و ضحك طبعا احنا بنتكلم و مش شايفين بعض سامعين صوت بعض بس لان كل واحد ساند راسه علي الكرسي و بيبص للسقف هههه قلتله يعني بتعمل من بره زي زمان بس قالي ايوه بالظبط قلتله و برضه انت البنت قالي احساسه حلو ما هو بابقي الراجل مع مراتي .. هو متجوز بقاله سنتين و زوجته بالقاهره و مافيش معاهم اولاد .... فلاقيت نفسي قمت قعدت جنبه و اخدته في حضني و لاقيت نفسي باقوله وحشتني قوي يا هشام قالي و انت و اخدنا بعض في حضن و بوس و لعب في ازبار بعض و انام عليه و ادعك زوبري في زوبره و هو تحول الي انثي مش بتقول غير ااه و اح و جامد يا حبيبي و حشتني قوي انت الي خليتني ابقي كده انت السبب فلاقيت نفسي من هيجاني باقوله و انا جاي اصلح غلطتي يا حبيبتي و اتجوزك لاقيته قلبها جد و اخدني في حضني قوي و باسني جامد و قالي ساعتها هاتدخل عليا و تفتحني و اكون مراتك و حبيبتك و خدامتك يا حبيبي و قعدنا نتكلم في الموضوع ده و انا نايم فوقه و باقطعه بوس و لعب لغاية ما جيبت لبني عليه و قمت نمت جنبه و هو قعد يلعب في لبني الي علي بطنه بصباعه و يلحسه بلسانه زي الشرموطه و يفولي هاتتجوزني ؟ قلتله اه قالي بجد انا لسه عذراء و انت الي هاتفتحني لاني كنت عايز الي يفتحني راجل احبه و يحبني و نتجوز ساعتها من حقه ياخد شرفي و حضني قلتله ماشي .. قالي خلاص الاسبوع الجاي دخلتنا قلتله طب ليه مش دلوقتي قالي علشان تبقي دخله بجد .. المهم قعدنا نجهز للدخله و نزلنا سوق اشترينا قمصان نوم و ميكاب و كان بيقول للي بتبيع انها هدايا لزوجته و اشترينا مرهم مخدر علشان يحطه في خرمه و يقلل الوجع و هو بيتفتح و جه يوم العرس قعد ساعه في غرفة النوم و بعدها نادي عليا دخلت لاقيت قمر نايمه علي السرير لابسه قميص نوم ابيض و حاطه ميكاب كامل و نايمه بشرمطه روحت عامل كاسين ويسكي من غير ما اتكلم و روحت بيهم عليه قالي قبل كده ده نتجوز زي ما اتفقنا قلتله بهزار طب دلوقتي اقولك زوجيني نفسك يا هشام و انت قمر نايم كده ؟ قالي امال عايز تسميني ايه قلتله اختار اي اسم تحبه قالي اختارلي انت قلتله اسميك هند علي اسم مراتك و اهو اسم مش غربب عليك قالي زي ما تحب قلتله زوجيني نفسك يا هند قالي زوجتك نفسي يا خالد و خبطنا الكاسات في بعض و شربنا بوق و بعده بوسه طويله من الشفايف و اخدته و شغلنا موسيقي و رقصنا في حضن بعض و كان هو ست بكل المعاني و الاحاسيس و شربنا الكاسين بتوعنا خلونا في عالم اخر و اخدته علي السريرنمت فوقه و قعدنا نقطع بعض بوس و لعب و نزلت العب في كسها و هي دايبه تحتي و بدأت ادخل صباعي المخدر الي دهناه في الخرم سهل دخول صباعي و هي كانت تتلوي بس انا مقطعها بوس و لعب فمركزه قوي في المتعه المهم دخل صباع قعدت ادخله و اخرجه علشان اوسع لاقيتها متجاوبه معايا و بتحرك طيزها معايا و الهيجان مموتها و المتعه مخلياها في دنيا تانيه دخلت صباع كمان و دخل و فضلت العب في كسها و الف الصباعين جوه كسها علشان اوسع الخرم كنت باحس انها بتتوجع بس كانت متعتها اعلي من الوجع فكانت مستمتعه بيه و قمت منيمها علي وشها و قعدت احسس و ابوس علي ظهرها و هي سايحه و كل الي بتقوله بشرمطه ناعمه اااااه ااااااه و انا احسس علي ظهرها و ابوسه و بقيت ابعبصها في كسها بصوابعي و قمت نايم فوقها و قعدت ادعك جسمي في ظ٧رها و زوبري بين فلقتينها و هي ااااه اااااه ااااح مولعه اقولها هايجه يا هند تقولي جامد مولعه يا حبيبي قمت مغرق خرمها بريقي مع الكريم بقي بيزحلق قمت زانق زوبري في خرمها لاقيته بيجري قمت رازعه مره واحده شهقت جامد و صرخت و حاولت تتعدل انا قفشت فيها و فضلت ادخله و اخرجه و هي تقولي براحه عورتني بيوجع قوي اااه هاموت بيوجع قوي و ناااار لاقيت نفسي بجيب قمت جايبهم فيها هي لما حست بلبن زوبري جواها لاقيتها بتهدي و بتصدر نفسها جامد و لما خلصت و خرجت براحه هي كانت مستسلمه علي السرير و بتحط صباعها في طيزها تشوف لبني الي نازل منها انا نمت جنبها و حضنتها و قلتلها مبروك يا عروسه كده بقيتي مدام رسمي قالي المدام بتاعتك يا حبيبي و جاب مناديل حطها علي خرم طيزه و يمسحها بيه لاقينا نازل شوية ددمم بيوريني الدم قلتله ده شرفك يا حبيبتي كفاية كده النهارده علشان ما تتعبيش حضني قوي و قالي بحبك قوي يا حبيبي و قام علشان يدخل الحمام و هو بيقولي ناااار جوه و وجع جامد قلتله اتشطف و حط مرهم المخدر تاني .. فعلا دخل الحمام و انا عملت لي كاس و قعدت اشربه .... نلتقي في الجزء القادم لو اعجبتكم و اتمني دعمكم
كمل يا فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
اححح كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
الجزء التاني ....
بعد ما دخلت علي هشام بقي حرفيا زوجتي نرجع من الدوام يدخل غرفة النوم يلبس عبايه حريمي و يحط ميكاب و برفان حريمي و يعمل الاكل و كل حاجه بتعملها الست لجوزها و في الليل تلبس قميص نوم حلو و نمارس جنس كل ليله قبل ما ننام و الخميس تبقي سهره للصبح نشرب فيها خمره و نهزر و اتعلمت الرقص و بقت ترقص لي و بقت شرموطة سرير بجد و طبعا كلامنا بقي متحرر جدا و بقي يحكيلي عن مراته و اهلها و حتي حكي لي عن ليلة دخلته و انه واجه مشكلة انه يفتحها في اول ليله بسبب انه جاب بسرعه و زوبره الصغير لكن هي الي ساعدته تاني يوم و ده استوقفني شويه انها هي الي ساعدته يدخل عليها سئلته عملت ايه ؟ قالي مسكت زوبري جامد بصوابعها من عند بطني و بقي واقف قوي و بيوجعني فمعرفتش اجيب لكن دخل فيها و اول ما دخل سابت زوبري فدخلته جامد هي صرخت و قعد جواها شويه عقبال ما الوجع راح و عرفت اجيب .. قلتله احه دي طريقه مره محترفه مش بنت في ليلة دخلتها مراتك عرفت منين الطريقه دي قالي مش عارف بس بقت كل ما انام معاها تعملها و في مره اقترحت اربطه بتوكه شعرها زي الاستيك كده و عملتها و كنت باطول قلتله انا لاحظت و انت معايا انك بتجيب شهوتك معايا قالي لاني مش باجي جنب زوبري خالص و باجيب مع لسعة لبنك جوايا قلتله انت كده وصلت لاحساس الست و في ليلة خميس طبعا دي المميزه لاننا كمان بنسكر فيها و بقينا نشرب اكتر من كاس لاننا اتعودنا عليها و بقينا نشتري انواع منها و في ليلة و احنا شاربين و هي لابسه قميص نوم و حاطه ميكاب و سكرانه و نايمه في حضني علي السرير سئلتها هي مراتك دي عرفت الحاجات دي منين من ليلة دخلتها قالي علي فكره لما هانزل اجازه فعلا هاسئلها و لازم اعرف قلتلته شكلها طلعت شرموطه و لا ايه ؟ قالي شكلها كده قلتلها مش انتي اسمك هند زيها قالت ايوه قلتلها انتي جوزك عامل معاكي ايه و جوزها عامل معاها ايه ؟ اتنهدت و حضنتني قوي و قالت جوزها ده خول لكن جوزي انا دكر و سيد الرجاله و مسكت زوبري و قعدت تلعب فيه و طلعته من الشورت و قالت ده زوبر جوزي الي مكيفني و مشبعني و مالي عيني لكن الشرموطه دي جوزها زوبره اخره يبعبص بيه و ضحكت بسخريه و قامت نازله مص في زوبري و كأنها بتتمتع و تفرح بيه و بتمصه بحنيه و بتلعب فيه و تلحس فيه و تدعك علي وشها و تزنقه في عنيها و كانها بتتمتع بيه قلتلها تعالي و اخدتها في حضني و قلتلها مش ظلم ده ليها انها محرومه و انتي لأ قالت بصراحه ظلم قلتلها طب عندي فكره قالت فكرة ايه قمت من السرير عملت كاسين و اديتها كاسها و قلتلها ايه رأيك انيكك كأنك هي و خبطت كاسي في كاسها شربت بوق كده و كأنها بتفكر و بعدها قالت ازاي مش فاهمه قلتلها انتي تتقمصي شخصيتها و كأنك هي و اكيد انتي عارفاها و هاتعرفي تحسي احساسها قالت و انت هاتعمل انا ؟ قلت له لأ انا هاكون انا و كأنها زوجتي او حتي بتخونك معايا .. طبعا الي مخلينا نتكلم كده الشرب لاننا فعلا كنا سكرانين بس مش تايهين هو نام علي السرير و فكر شويه و قالي ماشي قلتله تحبي تبقي مراتي و لا عشيقك قالي اختار انت قلتله عشيقك احلي و هاتبقي مثيره اكتر انتي بتخوني جوزك و انا باخون مراتي قالت موافقه و فعلا عملنا جنس و كأنها هي و بقيت و انا بانيكها اقولها انا و لا هشام جوزك يا بت بقولي انت يا دكر ده خول زوبره يادوب يبعبص بيه انت الي مكيفني يا بخت الشرموطه الي متجوزها و انيكها و اقولها بيعرف ينيكك قالت لي ده اخره يتناك قلتلها خلاص هاتيه انيكه معاكي تقولي و تكيفنا سوا بزوبرك ده ؟اقولها و ادلعكم كمان و انيكك و انتي بتبعبصي الخول جوزك في طيزه و انيكه قدامك و يبقي خدامك تقولي و تجيب مراتك معانا و تنيكنا كلنا و انا ابعبصها في كسها اقولها و نعمل نيك جماعي طبعا الكلام ده غير حاجات كتييير في علاقتنا و تحولت الي متعه انه بقي كل يوم يتناك انه مراته و بقي احساس ممتع عنده انه يتكلم عن جوزها الي مش بيعرف ينيكها و انه خول و نفسها تشوفه و هو بيتناك و اني انيكه و فضلنا علي كده لغاية ما جت الاجازه و كنا مرتبينها ننزل سوا و ده لا يمانع في شغلنا لان كل واحد شغال في اداره مختلفه عن الاخر و فعلا نزلنا اجازه و كنا متفقين ناخد اجازه من الجنس علشان نشتاق لبعض لما نرجع و كنا بنتصل ببعض كل يوم طبعا انا مش متجوز و عايش مع اهلي المهم في يوم اتصل بيا و عزمني علي الغدا في بيته و اصر طبعا انا كان عندي فضول اشوف مراته لايف و اتكلم معاها انا شوفت صورها لكن كان نفسي اشوفها المهم روحت و قصدت انزل اشتري هديه شخصيه لزوجته فاشتريت ليها سلسله دهب و طبعا اخدت حلويات و ورد و روحت فتحلي هشام و لاقيتها في الرسيبشن واقفه تستقبلني لابسه عبايه شيك و حاطه ميكاب و هي جسمها كيرفي قوي و سلمت عليا و فرحت قوي بالورد و شكرتني عليه قوي و حسيتها سعيده جدا بيه و خصوصا لما قلتلها الورد ده انا جايبه مخصوص ليكي اتمني يعجبك .. طبعا دي معاكسه صريحه امام جوزها لكن بشياكه و استغليت فرحتها دي و طلعت علبة السلسه و قلتلها دي كمان هديه بسيطه فرحت جدا بدرجه انها رفضتها في الاول و بعد الحاحي قبلتها و لبستها و احنا قاعدين و كانت فرحانه جدا و فرجتها لهشام و كان هشام فرحان برضه و يقولي كلفت نفسك ليه و انا اقوله هو فيه اعز منكم و طبعا الي حصل ده كسر جبل التلج الي كان بيني و بين هند مرات هشام في ثواني و اخدت عليا و اتفقنا نشيل التكليف يعني ننادي بعض بدون مدام او استاذ و قعدنا نهزر و نضحك و قامو يجهزو السفره للغدا و انا قمت معاهم اساعدهم و الموضوع بقي عادي كأني بادخل البيت ده من سنين و بقيت واحد منه اتغدينا و بعد الغدا قعدنا نحكي في اي حكايات تضحكنا و خلصت القعده و روحت بعدها قابلت هشام في كافيه و حكي لي عن موضوع ليلة الدخله و قالت له انها في الصباحيه امها لما سئلتها و هي حكت لامها الي حصل امها قالت لها تعمل كده انها تمسك زوبري و هو واقف و تقرص عليه قوي هايفضل واقف بس واجعني و مش هاعرف اجيب من الوجع فعملت كده و بعدها بقت تتكلم مع صحباتها و اتفرجت علي كام فيلم سكس قلتله بس حماتك طلعت صايعه قالي جدا و شكل بنتها طالعه زيها قلتله ازاي ؟ قالي بعد ما انت سيبتني في المطار و اتلبخت مع اهلك الي منتظرينك انا روحت السوق الحره اشتريت ازازتين خمره و شوية حاجات و خليتها شربت معايا و سكرت مني و كانت شرموطه ليلتها و شتمت شتيمه و قالت الفاظ و كلام اول مره اسمعه منها قلتله و انت عملت ايه قالي نيكتها بس طول ما انا بانيكها انت في بالي و حاسس بيك جوايا و ما جيبتش بسرعه الا لما افتكرت احساس و انت بتجيبهم جوايا قلتله كويس يعني طولت اهو قالي انا كمان كنت رابط زوبري كالعاده بأستيك في عند وسطي كده كالعاده شويه قلتله جربت الحشيش قبل كده ؟ قالي لا انا شربت الخمره معاك قلتله انا كمان جربت الخمره معاك لكن كنت باشرب حشيش قبل السفر ايه رأيك تعالي نتمشي بالعربيه شويه نشرب سيجارتين انا معايا اتنين في العربيه قالي لا يا عم اخاف نعمل حدثه و لا حاجه تعالي نشربهم عندي قلتله و مراتك قالي ما خلاص دي بقت تعزك قوي و طول اليوم بنتكلم عنك قام مكلمها و قالها خالد معايا و هانيجي نسهر بس هو مش عايز علشان محرج منك لاقيته بيقولي خد كلم باكلمها قالت لي اخص عليك مش عايز تيجي تقعد معانا البيت بيتك يالا قومو تعالو هاستناكو قلتلها و احنا هانجيب العشا معانا علشان ما تتعبيش نفسك قالت ايه عايز تجيب عشاك معاك طب هات هشام كده .. سمعتها بتقوله اوعي تخليه يدفع ثمن العشا المهم جيبنا العشا و حلويات و تسالي و ظبطنا كل حاجه و روحنا دخلنا لاقيتها لابسه برضه عبايه حلوه بس المره دي مجسمه و مش لابسه طرحه و لابسه السلسله الي جيبتها ليها و كأنها بتوريني انها لابساها قعدنا هزرنا و دخل هشام يغير هدومه و نادي علي هند دخلت له و بعد دقائق خرجت و قالت لي ادخل لهشام عايزه جوه .. بصراحه انا دماغي لفت قلت هو قالها حاجه و لا هي عارفه الي بينا بس دخلت لاقيته مطلع لي تيشيرت و شورت بيقولي غير هدومك علشان تقعد براحتك قلتله ياعم مراتك تقول ايه قالي هي الي طلعتهم ليك من الدولاب قلتله يا راجل و ضحكنا و غيرت هدومي و خرجنا اتغدينا و طبعا عمالين نهزر و نتريق علي بعض في اي هيافه و خلاص بعد الغدا ولعت سيجاره قلت لهشام اشرب معايا دي و نشوف فعلا شربناها سوا هو بعد كام نفس قالي دماغي لفت قلتله خلاص هند كانت في المطبخ خرجت بالشاي قالت ايه الريحه دي و بتضحك قلت ليها سيجاره كده للفرفشه و هشام قالها سيجارة حشيش ضحكت و حطت الشاي و قعدنا نشربه و نتكلم طبعا الشاي مع الحشيش بيعلي الدماغ و هشام دماغه تقلت و بقي عايز ينام قعدنا نفوق فيه انا و هند و نهزر لغاية ما فاق بس عامل دماغ و قام غسل راسه و بدأ يفوق و قعدنا نتكلم و نهزر و التليفزيون شغال امامنا علي قناة افلام اجنبي عادي و لاقيناه ممل قلنا نجيب فيلم من علي النت و نشغله من اللاب علي الشاشه و هشام اختار فيلم اجنبي اكشن علي رعب من موقع عادي و هشام قبل ما نشغل الفيلم قام جاب ازازة ويسكي و هي جابت مزات علي اساس الي هايشرب انا و هشام فقط و قعدنا علي كنبه امام الشاشه و هي قالت قعدوني في وسطكم بقي ما دام فيلم رعب اشتغل الفيلم و كان فعلا قصه حلوه و مافيش فيه رعب كتير لكن اكشن اكتر و اندمجنا مع الفيلم و احنا بنشرب خمره و في نص الفيلم مشهد غرامي بين بطل الفيلم و البطله قلب لمشهد سكس و طلع الفيلم بدون حذف و المشهد كان يهيج قوي لاقيت هند مدت ايديها اخدت الكاس بتاعي و شربته و هي مركزه مع المشهد بعدها رجعت بظهرها علي الكنبه و كانت قريبه مني قوي لدرجة اني حسيت حرارة جسمها في ذراعي استعبطت و ميلت عليها و عملت نفسي سكران من الشرب و لزقت جسمي فيها حسيتها بتزنق هي كمان حطيت ايدي جنبي علي الكنبه و لمست بيها فخدها لاقيتها مافيش اي رد فعل طبعا المشهد كان خلص بس احنا كلنا ساكتين و بنتفرج ولعت سيجارة الحشيش التانيه لاقيتها اخدتها مني و اخدت نفس منها و اديتها ليا تاني انا قمت قايل ايه الفيلم ده بقي رخم ما تيجي نتفرج علي حاجه رومانسيه ما دامت القعده كده او نشغل اغاني قالت نشغل اغاني هي كانت راحت و هاني كمان شغلنا اغاني هاديه و بعد شويه لاقيت نفسي باقولها بصوت واطي ترقصي معايا ؟ الاغنيه دي روعه بصت ليا و قالت اوك فقلت لهاني تسمح ارقص مع هند قالي اوك قمت انا و هي رقصنا سوا مع الاغنيه و بدأنا نقرب من بعض و احنا بنرقص و انا حاسس انها هايجه مووووت و الخمره و الحشيش مخلينها تهيج اكتر و احنا بنرقص هشام قام دخل الحمام فضلنا نرقص و اول ما قفل باب الحمام بقينا في حضن بعض و بحضن بعض و بنحسس علي ظهر بعض من الهيجان و طبعا زوبري رشق في بطنها حست بيه قمت عادله و بقي واقف علي بطنها و حست بحجمه بقت تزنق نفسها فيه اكتر قمت عادل وشها و بوستها بوسه طويله و هي متجاوبه معايا قوي مسكت ايديها و خليتها تمسك زوبري حسيتها بتشرق كده اول ما مسكته و كأنها فرحانه بحجمه و انا حسست علي طيزها و كسها و بقت بتلعب في زوبري و انا بالعب في كسها و منسجمين قوي لغاية ما خلصت الاغنيه بنتعدل لاقينا هشام قاعد علي الكنبه بيتفرج علينا و اتضح اننا ما حسيناش بيه خالص قعدنا من كسوفنا و هي اتلخبطت و جريت علي الحمام و انا قعدت مع هشام قلتله معلش غصب عني قالي عادي علي فكره انا كنت مبسوط و انا باتفرج عليكم و ضحكنا و قعدنا نضحك هي خرجت لاقيتنا بنضحك فهمت ان جوزها معرص و خرجت قالت ضحكوني معاكم و قعدنا نتكلم في اي هري و بعد شويه انا قمت روحت و تاني يوم اتصل بيا هشام و قالي انا قلت لهند كل حاجه و هي معجبه بيك ومافيش عندها مانع انك تنام معايا عادي قلتله و هي معجبه بيا ازاي قالي هاتبقي جوز الاتنين يا حبيبي بس بشرط تمتعوني معاكم انا عايز تنيكها امامي و تنيكني معاها قلتله ماشي قالي خلاص تعالي بكره و اعمل حسابك هاتبات معانا قلتله ماشي تاني يوم روحت معايا حشيش و لاقيتهم عاملين قاعده حلوه و هند لابسه قميص نوم مش مفتوح قوي و مش قصير بس مجسم عليها سلمت عليها و اخدتها في حضني و بوستها و بوست هشام و قعدنا طبعا هي قعدت جنبي و هشام بقي هو الي بيجهز كل حاجه و انا طول القعده بابوسها و نلعب مع بعض لغاية ما طلعت زوبري و مسكته و قالت حلو قوي كل ده زوبر قلتلها بتاعك قالت مش لوحدي ما انا عرفت خلاص قلتلها طب خدي نصيبك قالت هاخد و اعوض الي فاتني و نزلت تمص فيه كانها هاتاكله لدرجة اني قلعت البنطلون و البوكسر و القميص و بقيت ملط و هي قاعده علي الارض ماسكه زوبري بتاكله و هشام بيجهز العشا و بيبص علينا كل شويه و قال العشا جاهز قامت اخدتني من ايدي و قعدتني جنبها و هي بتلعب في زوبري و كأنها مش عايزه تسيبه و قعدنا نتعشي بس حسبتها بتعامله كأنه خدام و دي كانت اول مره اشوفها بتعامله كده و هو مستجيب جدا بعد العشا قعدت علي الكنبه ولعت سيجارة حشيش جت قعدت علي حجري و قالت هاتشرب لوحدك و باستني شربت معايا و بقت تنفخ الدخان في وشي و تبوسني و الدخان في بوقها و تتشرمط و بعدها مسكت زوبري تلعب فيه و قامت عادله نفسها ورفعت القميص لغاية وسطها و قعدت علي حجري زي الحصان و وشها ليا و دخلت زوبري في كسها و هو بيدخل شهقت و قالت ااااااه هو ده الزبر و لا بلاش اه و قعدت تتنطط عليه و هي في حضني و تبوسني و الاه بتاعتها بقت صوتها عالي و هي مستمتعه قوي و هشام خرج قعد يتفرج لغاية ما خلصت و جابت شهوتها وقعدت جنبي بتنهج و كأنها طالعه جبل و مبسوطه قوي بصت لهشام و قالت له صب لي كاس فعلا صب ليها كاس و بيدها الكاس قالت له و سيدك خالد مالوش كاس قالها حاضر عمل لي كاس و اخدته منه و هي قالت له اقعد علي الارض هنا و شاورت بين رجليها فتحت رجليها و قالت له الحس كس سيدتك نزل فعلا يلحس كسها و هي نزلت تمص زوبري طبعا انا ملط قامت قعدت و مسكت وشه و ضربته بالقلم و قالت له انا كنت متاكده انك خول و سيدك خالص هايكيفك يا خول و قامت قلعته الشورت و فضلت تلعب في طيزه و تقوله المتناكه دي هايجه و تضربه علي طيزه و تبعبصه و هو يقول اااه اااه هي قالت مش عايز تنيك الشرموطه دي تعالي كيفها و نيكها قمت فعلا و هو موطي علي الارض و دخلت زوبري في طيزه و هو شرق و قال اه اه هي تقوله حلو يا خول يقولها قوي تقوله بيكيفك الزوبر ده ؟ قالها قوي قالت له ما انا جربته يا معرص يجنن و ضربته علي وشه قالت له هاتعرص عليا يا خول قال اه قالت طب عرص يا معرص قامت قلعت ملط و نامت علي الكنبه و قالت لي تعالي يا دكر نيك مرات صاحبك المعرص و هو هايقعد يعرص علينا خرجت زوبري من طيزه و روحت نمت فوقها و هي فاتحه رجليها و انا رزعت زوبري فيها و هي بقت تصرخ و تقولي نيك نيك يادكر هو ده الزوبر الي يكيف كيفني زي ما بتكيف الشرموطه جوزي و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قعدنا جنب بعض و هي قالت تعالي يا كلب نضف مكان سيدك بلسانك و فعلا دخل لحس كسها من لبني و لحس زوبري و نضفه و بابص لاقيته جابهم علي الارض و انا بانيك مراته و بقيت اروح عندهم كل يوم و بقي هشام يلبس لي قمصان نوم زيها و يحط ميكاب و بقي هو خدامنا و عبدنا و بنيكه و هي تهينه و هو بقي مستمتع و رجعنا الخليج و اخدنا الشقه الي جنبنا و اشتركنا في ايجارها علشان يقعد فيها هو و هند و هي حصلتنا علي هناك بعد شهرين من وصولنا و بقينا مع بعض كل ليله نمارس جنس احنا الثلاثه ..تمت .. اتمني تعجبكم
نيالك يا ريتني بدالك
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي، Ahamed922 و مجنون جنس
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
جميلة اوى اوى اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الاول ... انا اسمي خالد و قصتي حقيقيه بالفعل ..
بدأت قصتي لما سافرت دوله خليجيه للعمل و سكنت في شقه مشتركه مع احد موظفي الشركه و هنا كانت مفاجأته ليه شريكي في السكن هشام جارنا في بيت جدتي و اول ما عرفوني بيه افتكرنا بعض و رحبنا ببعض جدا و انا اول ما شوفته جه في بالي شريط الذكريات لما كنا بنلعب سوا و احنا عيال علي سلم العماره و كتير لعبنا عروسه و عريس مع بنات العماره و احيانا كنا نلعبها سوا انا و هو و كان هو بيعمل العروسه و كتير لعبنا في ازبار بعض و لن انسي ان اول شهوه ليا جيبتها عليه و كانت زي المايه الشفافه كده و استغربتها انا و هو .. هشام كان ولد زي القمر علشان كده كان بيقوم بدور العروسه لانه كان عارف انه اجمل ولد في العماره و هو كان فرحان بكده و كانت البنات بتحبه قوي لجماله و هدوءه المهم طبعا سكنت معاه و بقينا اصحاب قوي في يوم واحد و بقينا مع بعض في الشغل و البيت و الخروج و في كل مكان و بقينا واخدين حريتنا علي الاخر في الشقه يعني معظم اليوم بنقعد بالبوكسرات و في يوم كنت باستحمي و هو جه من بره مزنوق قوي عايز يعمل حمام مايه فتح الباب و انا باستحمي و وقف يعمل حمام و طبعا انا باقوله ايه يا عم هي زريبه و بنهزر سوا و هو بيقولي هاعملها علي روحي و اول ما بص لي لاقيته ركز لثواني علي زوبري و سرح بصيت علي زوبره لاقيته لسه صغير قوي انا فاكره هو كان صغير و رفيع دلوقتي تخن شويه و كبير حاجه بسيطه حسيته اتلخبط و خلص حمام و هو مش بيبص لي خالص و خرج بسرعه طبعا الموقف ده مش عارف ليه خلاني هجت عليه قوي و بعدها كانت الامور عاديه بس بقيت بافكر فيه كتير و بقيت نفسي انيكه و بقيت اكلمه كتير عن زمان و افكره ببنات الجيران الي كنا بنعمل معاهم عريس و عروسه و نقعد نضحك و نفتكر و في يوم قالي ان عيد ميلاده بكره فاتفقنا نحتفل بيه بس يوم الخميس علشان يبقي تاني يوم اجازه و قررنا نحتفل بيه في البيت و اشتريت له تورته هديه و عشا جاهز من بره و جاله من واحد زميلنا عرف بعيد ميلاده زجاجة خمره هديه و احنا اصلا مالناش فيها بس قلنا نجرب و لو سكرنا هانام مكانا المهم طفينا الشمع و مش عارف هي مقصوده منه و لا جت كده لاقيت الجو قلب رومانسي قوي كأن عيد ميلاد واحده و لاقيته قلب رومانسي و لاقيته بيقولي بصوت ناعم كده ميرسي قوي علي الي بتعمله ده علشاني حسيته فرحان قوي و باسني من خدي و هو بيشكرني بعدها قعدنا اتعشينا و اكلنا التورته و بنهزر و نضحك و هو مبسوط بعدها فتح زجاجه الخمره و جيبنا تلج و عملنا كاسين زي ما بنشوف في الافلام ههههههه و احنا بنشرب و بنبص لبعض و نبتسم لاقيت دماغي لفت و هجت عليه قوي لاقيت نفسي باقوله بشكل مباشر فاكر يا هشام زمان لما كنا بنلعب في بعض و بنلعب عروسه و عريس و انت كنت بتعمل عروسه و قعدت افكره بتفاصيل و هي مش بيرد و ساند دماغه علي الكرسي فقلت له فاكر ؟ قالي ايوه فاكر كانت ايام حلوه تعرف انك انت السبب انك حببيتني في الموضوع ده قلتلته ازاي ؟ قالي عادي بقي قلتله لسه بتعمل الموضوع ده ؟ قالي يعني بس ما تخافش علي صاحبك انا لسه عذراء و ضحك طبعا احنا بنتكلم و مش شايفين بعض سامعين صوت بعض بس لان كل واحد ساند راسه علي الكرسي و بيبص للسقف هههه قلتله يعني بتعمل من بره زي زمان بس قالي ايوه بالظبط قلتله و برضه انت البنت قالي احساسه حلو ما هو بابقي الراجل مع مراتي .. هو متجوز بقاله سنتين و زوجته بالقاهره و مافيش معاهم اولاد .... فلاقيت نفسي قمت قعدت جنبه و اخدته في حضني و لاقيت نفسي باقوله وحشتني قوي يا هشام قالي و انت و اخدنا بعض في حضن و بوس و لعب في ازبار بعض و انام عليه و ادعك زوبري في زوبره و هو تحول الي انثي مش بتقول غير ااه و اح و جامد يا حبيبي و حشتني قوي انت الي خليتني ابقي كده انت السبب فلاقيت نفسي من هيجاني باقوله و انا جاي اصلح غلطتي يا حبيبتي و اتجوزك لاقيته قلبها جد و اخدني في حضني قوي و باسني جامد و قالي ساعتها هاتدخل عليا و تفتحني و اكون مراتك و حبيبتك و خدامتك يا حبيبي و قعدنا نتكلم في الموضوع ده و انا نايم فوقه و باقطعه بوس و لعب لغاية ما جيبت لبني عليه و قمت نمت جنبه و هو قعد يلعب في لبني الي علي بطنه بصباعه و يلحسه بلسانه زي الشرموطه و يفولي هاتتجوزني ؟ قلتله اه قالي بجد انا لسه عذراء و انت الي هاتفتحني لاني كنت عايز الي يفتحني راجل احبه و يحبني و نتجوز ساعتها من حقه ياخد شرفي و حضني قلتله ماشي .. قالي خلاص الاسبوع الجاي دخلتنا قلتله طب ليه مش دلوقتي قالي علشان تبقي دخله بجد .. المهم قعدنا نجهز للدخله و نزلنا سوق اشترينا قمصان نوم و ميكاب و كان بيقول للي بتبيع انها هدايا لزوجته و اشترينا مرهم مخدر علشان يحطه في خرمه و يقلل الوجع و هو بيتفتح و جه يوم العرس قعد ساعه في غرفة النوم و بعدها نادي عليا دخلت لاقيت قمر نايمه علي السرير لابسه قميص نوم ابيض و حاطه ميكاب كامل و نايمه بشرمطه روحت عامل كاسين ويسكي من غير ما اتكلم و روحت بيهم عليه قالي قبل كده ده نتجوز زي ما اتفقنا قلتله بهزار طب دلوقتي اقولك زوجيني نفسك يا هشام و انت قمر نايم كده ؟ قالي امال عايز تسميني ايه قلتله اختار اي اسم تحبه قالي اختارلي انت قلتله اسميك هند علي اسم مراتك و اهو اسم مش غربب عليك قالي زي ما تحب قلتله زوجيني نفسك يا هند قالي زوجتك نفسي يا خالد و خبطنا الكاسات في بعض و شربنا بوق و بعده بوسه طويله من الشفايف و اخدته و شغلنا موسيقي و رقصنا في حضن بعض و كان هو ست بكل المعاني و الاحاسيس و شربنا الكاسين بتوعنا خلونا في عالم اخر و اخدته علي السريرنمت فوقه و قعدنا نقطع بعض بوس و لعب و نزلت العب في كسها و هي دايبه تحتي و بدأت ادخل صباعي المخدر الي دهناه في الخرم سهل دخول صباعي و هي كانت تتلوي بس انا مقطعها بوس و لعب فمركزه قوي في المتعه المهم دخل صباع قعدت ادخله و اخرجه علشان اوسع لاقيتها متجاوبه معايا و بتحرك طيزها معايا و الهيجان مموتها و المتعه مخلياها في دنيا تانيه دخلت صباع كمان و دخل و فضلت العب في كسها و الف الصباعين جوه كسها علشان اوسع الخرم كنت باحس انها بتتوجع بس كانت متعتها اعلي من الوجع فكانت مستمتعه بيه و قمت منيمها علي وشها و قعدت احسس و ابوس علي ظهرها و هي سايحه و كل الي بتقوله بشرمطه ناعمه اااااه ااااااه و انا احسس علي ظهرها و ابوسه و بقيت ابعبصها في كسها بصوابعي و قمت نايم فوقها و قعدت ادعك جسمي في ظ٧رها و زوبري بين فلقتينها و هي ااااه اااااه ااااح مولعه اقولها هايجه يا هند تقولي جامد مولعه يا حبيبي قمت مغرق خرمها بريقي مع الكريم بقي بيزحلق قمت زانق زوبري في خرمها لاقيته بيجري قمت رازعه مره واحده شهقت جامد و صرخت و حاولت تتعدل انا قفشت فيها و فضلت ادخله و اخرجه و هي تقولي براحه عورتني بيوجع قوي اااه هاموت بيوجع قوي و ناااار لاقيت نفسي بجيب قمت جايبهم فيها هي لما حست بلبن زوبري جواها لاقيتها بتهدي و بتصدر نفسها جامد و لما خلصت و خرجت براحه هي كانت مستسلمه علي السرير و بتحط صباعها في طيزها تشوف لبني الي نازل منها انا نمت جنبها و حضنتها و قلتلها مبروك يا عروسه كده بقيتي مدام رسمي قالي المدام بتاعتك يا حبيبي و جاب مناديل حطها علي خرم طيزه و يمسحها بيه لاقينا نازل شوية ددمم بيوريني الدم قلتله ده شرفك يا حبيبتي كفاية كده النهارده علشان ما تتعبيش حضني قوي و قالي بحبك قوي يا حبيبي و قام علشان يدخل الحمام و هو بيقولي ناااار جوه و وجع جامد قلتله اتشطف و حط مرهم المخدر تاني .. فعلا دخل الحمام و انا عملت لي كاس و قعدت اشربه .... نلتقي في الجزء القادم لو اعجبتكم و اتمني دعمكم

الجزء التاني ....
بعد ما دخلت علي هشام بقي حرفيا زوجتي نرجع من الدوام يدخل غرفة النوم يلبس عبايه حريمي و يحط ميكاب و برفان حريمي و يعمل الاكل و كل حاجه بتعملها الست لجوزها و في الليل تلبس قميص نوم حلو و نمارس جنس كل ليله قبل ما ننام و الخميس تبقي سهره للصبح نشرب فيها خمره و نهزر و اتعلمت الرقص و بقت ترقص لي و بقت شرموطة سرير بجد و طبعا كلامنا بقي متحرر جدا و بقي يحكيلي عن مراته و اهلها و حتي حكي لي عن ليلة دخلته و انه واجه مشكلة انه يفتحها في اول ليله بسبب انه جاب بسرعه و زوبره الصغير لكن هي الي ساعدته تاني يوم و ده استوقفني شويه انها هي الي ساعدته يدخل عليها سئلته عملت ايه ؟ قالي مسكت زوبري جامد بصوابعها من عند بطني و بقي واقف قوي و بيوجعني فمعرفتش اجيب لكن دخل فيها و اول ما دخل سابت زوبري فدخلته جامد هي صرخت و قعد جواها شويه عقبال ما الوجع راح و عرفت اجيب .. قلتله احه دي طريقه مره محترفه مش بنت في ليلة دخلتها مراتك عرفت منين الطريقه دي قالي مش عارف بس بقت كل ما انام معاها تعملها و في مره اقترحت اربطه بتوكه شعرها زي الاستيك كده و عملتها و كنت باطول قلتله انا لاحظت و انت معايا انك بتجيب شهوتك معايا قالي لاني مش باجي جنب زوبري خالص و باجيب مع لسعة لبنك جوايا قلتله انت كده وصلت لاحساس الست و في ليلة خميس طبعا دي المميزه لاننا كمان بنسكر فيها و بقينا نشرب اكتر من كاس لاننا اتعودنا عليها و بقينا نشتري انواع منها و في ليلة و احنا شاربين و هي لابسه قميص نوم و حاطه ميكاب و سكرانه و نايمه في حضني علي السرير سئلتها هي مراتك دي عرفت الحاجات دي منين من ليلة دخلتها قالي علي فكره لما هانزل اجازه فعلا هاسئلها و لازم اعرف قلتلته شكلها طلعت شرموطه و لا ايه ؟ قالي شكلها كده قلتلها مش انتي اسمك هند زيها قالت ايوه قلتلها انتي جوزك عامل معاكي ايه و جوزها عامل معاها ايه ؟ اتنهدت و حضنتني قوي و قالت جوزها ده خول لكن جوزي انا دكر و سيد الرجاله و مسكت زوبري و قعدت تلعب فيه و طلعته من الشورت و قالت ده زوبر جوزي الي مكيفني و مشبعني و مالي عيني لكن الشرموطه دي جوزها زوبره اخره يبعبص بيه و ضحكت بسخريه و قامت نازله مص في زوبري و كأنها بتتمتع و تفرح بيه و بتمصه بحنيه و بتلعب فيه و تلحس فيه و تدعك علي وشها و تزنقه في عنيها و كانها بتتمتع بيه قلتلها تعالي و اخدتها في حضني و قلتلها مش ظلم ده ليها انها محرومه و انتي لأ قالت بصراحه ظلم قلتلها طب عندي فكره قالت فكرة ايه قمت من السرير عملت كاسين و اديتها كاسها و قلتلها ايه رأيك انيكك كأنك هي و خبطت كاسي في كاسها شربت بوق كده و كأنها بتفكر و بعدها قالت ازاي مش فاهمه قلتلها انتي تتقمصي شخصيتها و كأنك هي و اكيد انتي عارفاها و هاتعرفي تحسي احساسها قالت و انت هاتعمل انا ؟ قلت له لأ انا هاكون انا و كأنها زوجتي او حتي بتخونك معايا .. طبعا الي مخلينا نتكلم كده الشرب لاننا فعلا كنا سكرانين بس مش تايهين هو نام علي السرير و فكر شويه و قالي ماشي قلتله تحبي تبقي مراتي و لا عشيقك قالي اختار انت قلتله عشيقك احلي و هاتبقي مثيره اكتر انتي بتخوني جوزك و انا باخون مراتي قالت موافقه و فعلا عملنا جنس و كأنها هي و بقيت و انا بانيكها اقولها انا و لا هشام جوزك يا بت بقولي انت يا دكر ده خول زوبره يادوب يبعبص بيه انت الي مكيفني يا بخت الشرموطه الي متجوزها و انيكها و اقولها بيعرف ينيكك قالت لي ده اخره يتناك قلتلها خلاص هاتيه انيكه معاكي تقولي و تكيفنا سوا بزوبرك ده ؟اقولها و ادلعكم كمان و انيكك و انتي بتبعبصي الخول جوزك في طيزه و انيكه قدامك و يبقي خدامك تقولي و تجيب مراتك معانا و تنيكنا كلنا و انا ابعبصها في كسها اقولها و نعمل نيك جماعي طبعا الكلام ده غير حاجات كتييير في علاقتنا و تحولت الي متعه انه بقي كل يوم يتناك انه مراته و بقي احساس ممتع عنده انه يتكلم عن جوزها الي مش بيعرف ينيكها و انه خول و نفسها تشوفه و هو بيتناك و اني انيكه و فضلنا علي كده لغاية ما جت الاجازه و كنا مرتبينها ننزل سوا و ده لا يمانع في شغلنا لان كل واحد شغال في اداره مختلفه عن الاخر و فعلا نزلنا اجازه و كنا متفقين ناخد اجازه من الجنس علشان نشتاق لبعض لما نرجع و كنا بنتصل ببعض كل يوم طبعا انا مش متجوز و عايش مع اهلي المهم في يوم اتصل بيا و عزمني علي الغدا في بيته و اصر طبعا انا كان عندي فضول اشوف مراته لايف و اتكلم معاها انا شوفت صورها لكن كان نفسي اشوفها المهم روحت و قصدت انزل اشتري هديه شخصيه لزوجته فاشتريت ليها سلسله دهب و طبعا اخدت حلويات و ورد و روحت فتحلي هشام و لاقيتها في الرسيبشن واقفه تستقبلني لابسه عبايه شيك و حاطه ميكاب و هي جسمها كيرفي قوي و سلمت عليا و فرحت قوي بالورد و شكرتني عليه قوي و حسيتها سعيده جدا بيه و خصوصا لما قلتلها الورد ده انا جايبه مخصوص ليكي اتمني يعجبك .. طبعا دي معاكسه صريحه امام جوزها لكن بشياكه و استغليت فرحتها دي و طلعت علبة السلسه و قلتلها دي كمان هديه بسيطه فرحت جدا بدرجه انها رفضتها في الاول و بعد الحاحي قبلتها و لبستها و احنا قاعدين و كانت فرحانه جدا و فرجتها لهشام و كان هشام فرحان برضه و يقولي كلفت نفسك ليه و انا اقوله هو فيه اعز منكم و طبعا الي حصل ده كسر جبل التلج الي كان بيني و بين هند مرات هشام في ثواني و اخدت عليا و اتفقنا نشيل التكليف يعني ننادي بعض بدون مدام او استاذ و قعدنا نهزر و نضحك و قامو يجهزو السفره للغدا و انا قمت معاهم اساعدهم و الموضوع بقي عادي كأني بادخل البيت ده من سنين و بقيت واحد منه اتغدينا و بعد الغدا قعدنا نحكي في اي حكايات تضحكنا و خلصت القعده و روحت بعدها قابلت هشام في كافيه و حكي لي عن موضوع ليلة الدخله و قالت له انها في الصباحيه امها لما سئلتها و هي حكت لامها الي حصل امها قالت لها تعمل كده انها تمسك زوبري و هو واقف و تقرص عليه قوي هايفضل واقف بس واجعني و مش هاعرف اجيب من الوجع فعملت كده و بعدها بقت تتكلم مع صحباتها و اتفرجت علي كام فيلم سكس قلتله بس حماتك طلعت صايعه قالي جدا و شكل بنتها طالعه زيها قلتله ازاي ؟ قالي بعد ما انت سيبتني في المطار و اتلبخت مع اهلك الي منتظرينك انا روحت السوق الحره اشتريت ازازتين خمره و شوية حاجات و خليتها شربت معايا و سكرت مني و كانت شرموطه ليلتها و شتمت شتيمه و قالت الفاظ و كلام اول مره اسمعه منها قلتله و انت عملت ايه قالي نيكتها بس طول ما انا بانيكها انت في بالي و حاسس بيك جوايا و ما جيبتش بسرعه الا لما افتكرت احساس و انت بتجيبهم جوايا قلتله كويس يعني طولت اهو قالي انا كمان كنت رابط زوبري كالعاده بأستيك في عند وسطي كده كالعاده شويه قلتله جربت الحشيش قبل كده ؟ قالي لا انا شربت الخمره معاك قلتله انا كمان جربت الخمره معاك لكن كنت باشرب حشيش قبل السفر ايه رأيك تعالي نتمشي بالعربيه شويه نشرب سيجارتين انا معايا اتنين في العربيه قالي لا يا عم اخاف نعمل حدثه و لا حاجه تعالي نشربهم عندي قلتله و مراتك قالي ما خلاص دي بقت تعزك قوي و طول اليوم بنتكلم عنك قام مكلمها و قالها خالد معايا و هانيجي نسهر بس هو مش عايز علشان محرج منك لاقيته بيقولي خد كلم باكلمها قالت لي اخص عليك مش عايز تيجي تقعد معانا البيت بيتك يالا قومو تعالو هاستناكو قلتلها و احنا هانجيب العشا معانا علشان ما تتعبيش نفسك قالت ايه عايز تجيب عشاك معاك طب هات هشام كده .. سمعتها بتقوله اوعي تخليه يدفع ثمن العشا المهم جيبنا العشا و حلويات و تسالي و ظبطنا كل حاجه و روحنا دخلنا لاقيتها لابسه برضه عبايه حلوه بس المره دي مجسمه و مش لابسه طرحه و لابسه السلسله الي جيبتها ليها و كأنها بتوريني انها لابساها قعدنا هزرنا و دخل هشام يغير هدومه و نادي علي هند دخلت له و بعد دقائق خرجت و قالت لي ادخل لهشام عايزه جوه .. بصراحه انا دماغي لفت قلت هو قالها حاجه و لا هي عارفه الي بينا بس دخلت لاقيته مطلع لي تيشيرت و شورت بيقولي غير هدومك علشان تقعد براحتك قلتله ياعم مراتك تقول ايه قالي هي الي طلعتهم ليك من الدولاب قلتله يا راجل و ضحكنا و غيرت هدومي و خرجنا اتغدينا و طبعا عمالين نهزر و نتريق علي بعض في اي هيافه و خلاص بعد الغدا ولعت سيجاره قلت لهشام اشرب معايا دي و نشوف فعلا شربناها سوا هو بعد كام نفس قالي دماغي لفت قلتله خلاص هند كانت في المطبخ خرجت بالشاي قالت ايه الريحه دي و بتضحك قلت ليها سيجاره كده للفرفشه و هشام قالها سيجارة حشيش ضحكت و حطت الشاي و قعدنا نشربه و نتكلم طبعا الشاي مع الحشيش بيعلي الدماغ و هشام دماغه تقلت و بقي عايز ينام قعدنا نفوق فيه انا و هند و نهزر لغاية ما فاق بس عامل دماغ و قام غسل راسه و بدأ يفوق و قعدنا نتكلم و نهزر و التليفزيون شغال امامنا علي قناة افلام اجنبي عادي و لاقيناه ممل قلنا نجيب فيلم من علي النت و نشغله من اللاب علي الشاشه و هشام اختار فيلم اجنبي اكشن علي رعب من موقع عادي و هشام قبل ما نشغل الفيلم قام جاب ازازة ويسكي و هي جابت مزات علي اساس الي هايشرب انا و هشام فقط و قعدنا علي كنبه امام الشاشه و هي قالت قعدوني في وسطكم بقي ما دام فيلم رعب اشتغل الفيلم و كان فعلا قصه حلوه و مافيش فيه رعب كتير لكن اكشن اكتر و اندمجنا مع الفيلم و احنا بنشرب خمره و في نص الفيلم مشهد غرامي بين بطل الفيلم و البطله قلب لمشهد سكس و طلع الفيلم بدون حذف و المشهد كان يهيج قوي لاقيت هند مدت ايديها اخدت الكاس بتاعي و شربته و هي مركزه مع المشهد بعدها رجعت بظهرها علي الكنبه و كانت قريبه مني قوي لدرجة اني حسيت حرارة جسمها في ذراعي استعبطت و ميلت عليها و عملت نفسي سكران من الشرب و لزقت جسمي فيها حسيتها بتزنق هي كمان حطيت ايدي جنبي علي الكنبه و لمست بيها فخدها لاقيتها مافيش اي رد فعل طبعا المشهد كان خلص بس احنا كلنا ساكتين و بنتفرج ولعت سيجارة الحشيش التانيه لاقيتها اخدتها مني و اخدت نفس منها و اديتها ليا تاني انا قمت قايل ايه الفيلم ده بقي رخم ما تيجي نتفرج علي حاجه رومانسيه ما دامت القعده كده او نشغل اغاني قالت نشغل اغاني هي كانت راحت و هاني كمان شغلنا اغاني هاديه و بعد شويه لاقيت نفسي باقولها بصوت واطي ترقصي معايا ؟ الاغنيه دي روعه بصت ليا و قالت اوك فقلت لهاني تسمح ارقص مع هند قالي اوك قمت انا و هي رقصنا سوا مع الاغنيه و بدأنا نقرب من بعض و احنا بنرقص و انا حاسس انها هايجه مووووت و الخمره و الحشيش مخلينها تهيج اكتر و احنا بنرقص هشام قام دخل الحمام فضلنا نرقص و اول ما قفل باب الحمام بقينا في حضن بعض و بحضن بعض و بنحسس علي ظهر بعض من الهيجان و طبعا زوبري رشق في بطنها حست بيه قمت عادله و بقي واقف علي بطنها و حست بحجمه بقت تزنق نفسها فيه اكتر قمت عادل وشها و بوستها بوسه طويله و هي متجاوبه معايا قوي مسكت ايديها و خليتها تمسك زوبري حسيتها بتشرق كده اول ما مسكته و كأنها فرحانه بحجمه و انا حسست علي طيزها و كسها و بقت بتلعب في زوبري و انا بالعب في كسها و منسجمين قوي لغاية ما خلصت الاغنيه بنتعدل لاقينا هشام قاعد علي الكنبه بيتفرج علينا و اتضح اننا ما حسيناش بيه خالص قعدنا من كسوفنا و هي اتلخبطت و جريت علي الحمام و انا قعدت مع هشام قلتله معلش غصب عني قالي عادي علي فكره انا كنت مبسوط و انا باتفرج عليكم و ضحكنا و قعدنا نضحك هي خرجت لاقيتنا بنضحك فهمت ان جوزها معرص و خرجت قالت ضحكوني معاكم و قعدنا نتكلم في اي هري و بعد شويه انا قمت روحت و تاني يوم اتصل بيا هشام و قالي انا قلت لهند كل حاجه و هي معجبه بيك ومافيش عندها مانع انك تنام معايا عادي قلتله و هي معجبه بيا ازاي قالي هاتبقي جوز الاتنين يا حبيبي بس بشرط تمتعوني معاكم انا عايز تنيكها امامي و تنيكني معاها قلتله ماشي قالي خلاص تعالي بكره و اعمل حسابك هاتبات معانا قلتله ماشي تاني يوم روحت معايا حشيش و لاقيتهم عاملين قاعده حلوه و هند لابسه قميص نوم مش مفتوح قوي و مش قصير بس مجسم عليها سلمت عليها و اخدتها في حضني و بوستها و بوست هشام و قعدنا طبعا هي قعدت جنبي و هشام بقي هو الي بيجهز كل حاجه و انا طول القعده بابوسها و نلعب مع بعض لغاية ما طلعت زوبري و مسكته و قالت حلو قوي كل ده زوبر قلتلها بتاعك قالت مش لوحدي ما انا عرفت خلاص قلتلها طب خدي نصيبك قالت هاخد و اعوض الي فاتني و نزلت تمص فيه كانها هاتاكله لدرجة اني قلعت البنطلون و البوكسر و القميص و بقيت ملط و هي قاعده علي الارض ماسكه زوبري بتاكله و هشام بيجهز العشا و بيبص علينا كل شويه و قال العشا جاهز قامت اخدتني من ايدي و قعدتني جنبها و هي بتلعب في زوبري و كأنها مش عايزه تسيبه و قعدنا نتعشي بس حسبتها بتعامله كأنه خدام و دي كانت اول مره اشوفها بتعامله كده و هو مستجيب جدا بعد العشا قعدت علي الكنبه ولعت سيجارة حشيش جت قعدت علي حجري و قالت هاتشرب لوحدك و باستني شربت معايا و بقت تنفخ الدخان في وشي و تبوسني و الدخان في بوقها و تتشرمط و بعدها مسكت زوبري تلعب فيه و قامت عادله نفسها ورفعت القميص لغاية وسطها و قعدت علي حجري زي الحصان و وشها ليا و دخلت زوبري في كسها و هو بيدخل شهقت و قالت ااااااه هو ده الزبر و لا بلاش اه و قعدت تتنطط عليه و هي في حضني و تبوسني و الاه بتاعتها بقت صوتها عالي و هي مستمتعه قوي و هشام خرج قعد يتفرج لغاية ما خلصت و جابت شهوتها وقعدت جنبي بتنهج و كأنها طالعه جبل و مبسوطه قوي بصت لهشام و قالت له صب لي كاس فعلا صب ليها كاس و بيدها الكاس قالت له و سيدك خالد مالوش كاس قالها حاضر عمل لي كاس و اخدته منه و هي قالت له اقعد علي الارض هنا و شاورت بين رجليها فتحت رجليها و قالت له الحس كس سيدتك نزل فعلا يلحس كسها و هي نزلت تمص زوبري طبعا انا ملط قامت قعدت و مسكت وشه و ضربته بالقلم و قالت له انا كنت متاكده انك خول و سيدك خالص هايكيفك يا خول و قامت قلعته الشورت و فضلت تلعب في طيزه و تقوله المتناكه دي هايجه و تضربه علي طيزه و تبعبصه و هو يقول اااه اااه هي قالت مش عايز تنيك الشرموطه دي تعالي كيفها و نيكها قمت فعلا و هو موطي علي الارض و دخلت زوبري في طيزه و هو شرق و قال اه اه هي تقوله حلو يا خول يقولها قوي تقوله بيكيفك الزوبر ده ؟ قالها قوي قالت له ما انا جربته يا معرص يجنن و ضربته علي وشه قالت له هاتعرص عليا يا خول قال اه قالت طب عرص يا معرص قامت قلعت ملط و نامت علي الكنبه و قالت لي تعالي يا دكر نيك مرات صاحبك المعرص و هو هايقعد يعرص علينا خرجت زوبري من طيزه و روحت نمت فوقها و هي فاتحه رجليها و انا رزعت زوبري فيها و هي بقت تصرخ و تقولي نيك نيك يادكر هو ده الزوبر الي يكيف كيفني زي ما بتكيف الشرموطه جوزي و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قعدنا جنب بعض و هي قالت تعالي يا كلب نضف مكان سيدك بلسانك و فعلا دخل لحس كسها من لبني و لحس زوبري و نضفه و بابص لاقيته جابهم علي الارض و انا بانيك مراته و بقيت اروح عندهم كل يوم و بقي هشام يلبس لي قمصان نوم زيها و يحط ميكاب و بقي هو خدامنا و عبدنا و بنيكه و هي تهينه و هو بقي مستمتع و رجعنا الخليج و اخدنا الشقه الي جنبنا و اشتركنا في ايجارها علشان يقعد فيها هو و هند و هي حصلتنا علي هناك بعد شهرين من وصولنا و بقينا مع بعض كل ليله نمارس جنس احنا الثلاثه ..تمت .. اتمني تعجبكم
انا شايف انو في تقليل من احترام الطرف السالب مش معني انو سالب يبقي معرص ولا خاضع ولا بيتزل زيك زيو عيب بجد
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Tunisian Sissy CD, pops fredo, سمسم الامام و شخص آخر
حلم حياتي ابقى خالد والاقي هشام وهند
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
القصة جميله بس مش معناها أنوه سالب يكون معرص أو خاضع لانه في ناس سوالب كثير يعتزوا بي أنفسهم و كرامتهم انت في القصة احطط من قدره مع انني موجب و لكن لا أحب أن أعامل السالب بي هذا الأسلوب هو شخص له كل الاحترام والتقدير مني و لي إنسانيته
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي, Tunisian Sissy CD, مجنون جنس و 2 آخرين
الجزء الاول ... انا اسمي خالد و قصتي حقيقيه بالفعل ..
بدأت قصتي لما سافرت دوله خليجيه للعمل و سكنت في شقه مشتركه مع احد موظفي الشركه و هنا كانت مفاجأته ليه شريكي في السكن هشام جارنا في بيت جدتي و اول ما عرفوني بيه افتكرنا بعض و رحبنا ببعض جدا و انا اول ما شوفته جه في بالي شريط الذكريات لما كنا بنلعب سوا و احنا عيال علي سلم العماره و كتير لعبنا عروسه و عريس مع بنات العماره و احيانا كنا نلعبها سوا انا و هو و كان هو بيعمل العروسه و كتير لعبنا في ازبار بعض و لن انسي ان اول شهوه ليا جيبتها عليه و كانت زي المايه الشفافه كده و استغربتها انا و هو .. هشام كان ولد زي القمر علشان كده كان بيقوم بدور العروسه لانه كان عارف انه اجمل ولد في العماره و هو كان فرحان بكده و كانت البنات بتحبه قوي لجماله و هدوءه المهم طبعا سكنت معاه و بقينا اصحاب قوي في يوم واحد و بقينا مع بعض في الشغل و البيت و الخروج و في كل مكان و بقينا واخدين حريتنا علي الاخر في الشقه يعني معظم اليوم بنقعد بالبوكسرات و في يوم كنت باستحمي و هو جه من بره مزنوق قوي عايز يعمل حمام مايه فتح الباب و انا باستحمي و وقف يعمل حمام و طبعا انا باقوله ايه يا عم هي زريبه و بنهزر سوا و هو بيقولي هاعملها علي روحي و اول ما بص لي لاقيته ركز لثواني علي زوبري و سرح بصيت علي زوبره لاقيته لسه صغير قوي انا فاكره هو كان صغير و رفيع دلوقتي تخن شويه و كبير حاجه بسيطه حسيته اتلخبط و خلص حمام و هو مش بيبص لي خالص و خرج بسرعه طبعا الموقف ده مش عارف ليه خلاني هجت عليه قوي و بعدها كانت الامور عاديه بس بقيت بافكر فيه كتير و بقيت نفسي انيكه و بقيت اكلمه كتير عن زمان و افكره ببنات الجيران الي كنا بنعمل معاهم عريس و عروسه و نقعد نضحك و نفتكر و في يوم قالي ان عيد ميلاده بكره فاتفقنا نحتفل بيه بس يوم الخميس علشان يبقي تاني يوم اجازه و قررنا نحتفل بيه في البيت و اشتريت له تورته هديه و عشا جاهز من بره و جاله من واحد زميلنا عرف بعيد ميلاده زجاجة خمره هديه و احنا اصلا مالناش فيها بس قلنا نجرب و لو سكرنا هانام مكانا المهم طفينا الشمع و مش عارف هي مقصوده منه و لا جت كده لاقيت الجو قلب رومانسي قوي كأن عيد ميلاد واحده و لاقيته قلب رومانسي و لاقيته بيقولي بصوت ناعم كده ميرسي قوي علي الي بتعمله ده علشاني حسيته فرحان قوي و باسني من خدي و هو بيشكرني بعدها قعدنا اتعشينا و اكلنا التورته و بنهزر و نضحك و هو مبسوط بعدها فتح زجاجه الخمره و جيبنا تلج و عملنا كاسين زي ما بنشوف في الافلام ههههههه و احنا بنشرب و بنبص لبعض و نبتسم لاقيت دماغي لفت و هجت عليه قوي لاقيت نفسي باقوله بشكل مباشر فاكر يا هشام زمان لما كنا بنلعب في بعض و بنلعب عروسه و عريس و انت كنت بتعمل عروسه و قعدت افكره بتفاصيل و هي مش بيرد و ساند دماغه علي الكرسي فقلت له فاكر ؟ قالي ايوه فاكر كانت ايام حلوه تعرف انك انت السبب انك حببيتني في الموضوع ده قلتلته ازاي ؟ قالي عادي بقي قلتله لسه بتعمل الموضوع ده ؟ قالي يعني بس ما تخافش علي صاحبك انا لسه عذراء و ضحك طبعا احنا بنتكلم و مش شايفين بعض سامعين صوت بعض بس لان كل واحد ساند راسه علي الكرسي و بيبص للسقف هههه قلتله يعني بتعمل من بره زي زمان بس قالي ايوه بالظبط قلتله و برضه انت البنت قالي احساسه حلو ما هو بابقي الراجل مع مراتي .. هو متجوز بقاله سنتين و زوجته بالقاهره و مافيش معاهم اولاد .... فلاقيت نفسي قمت قعدت جنبه و اخدته في حضني و لاقيت نفسي باقوله وحشتني قوي يا هشام قالي و انت و اخدنا بعض في حضن و بوس و لعب في ازبار بعض و انام عليه و ادعك زوبري في زوبره و هو تحول الي انثي مش بتقول غير ااه و اح و جامد يا حبيبي و حشتني قوي انت الي خليتني ابقي كده انت السبب فلاقيت نفسي من هيجاني باقوله و انا جاي اصلح غلطتي يا حبيبتي و اتجوزك لاقيته قلبها جد و اخدني في حضني قوي و باسني جامد و قالي ساعتها هاتدخل عليا و تفتحني و اكون مراتك و حبيبتك و خدامتك يا حبيبي و قعدنا نتكلم في الموضوع ده و انا نايم فوقه و باقطعه بوس و لعب لغاية ما جيبت لبني عليه و قمت نمت جنبه و هو قعد يلعب في لبني الي علي بطنه بصباعه و يلحسه بلسانه زي الشرموطه و يفولي هاتتجوزني ؟ قلتله اه قالي بجد انا لسه عذراء و انت الي هاتفتحني لاني كنت عايز الي يفتحني راجل احبه و يحبني و نتجوز ساعتها من حقه ياخد شرفي و حضني قلتله ماشي .. قالي خلاص الاسبوع الجاي دخلتنا قلتله طب ليه مش دلوقتي قالي علشان تبقي دخله بجد .. المهم قعدنا نجهز للدخله و نزلنا سوق اشترينا قمصان نوم و ميكاب و كان بيقول للي بتبيع انها هدايا لزوجته و اشترينا مرهم مخدر علشان يحطه في خرمه و يقلل الوجع و هو بيتفتح و جه يوم العرس قعد ساعه في غرفة النوم و بعدها نادي عليا دخلت لاقيت قمر نايمه علي السرير لابسه قميص نوم ابيض و حاطه ميكاب كامل و نايمه بشرمطه روحت عامل كاسين ويسكي من غير ما اتكلم و روحت بيهم عليه قالي قبل كده ده نتجوز زي ما اتفقنا قلتله بهزار طب دلوقتي اقولك زوجيني نفسك يا هشام و انت قمر نايم كده ؟ قالي امال عايز تسميني ايه قلتله اختار اي اسم تحبه قالي اختارلي انت قلتله اسميك هند علي اسم مراتك و اهو اسم مش غربب عليك قالي زي ما تحب قلتله زوجيني نفسك يا هند قالي زوجتك نفسي يا خالد و خبطنا الكاسات في بعض و شربنا بوق و بعده بوسه طويله من الشفايف و اخدته و شغلنا موسيقي و رقصنا في حضن بعض و كان هو ست بكل المعاني و الاحاسيس و شربنا الكاسين بتوعنا خلونا في عالم اخر و اخدته علي السريرنمت فوقه و قعدنا نقطع بعض بوس و لعب و نزلت العب في كسها و هي دايبه تحتي و بدأت ادخل صباعي المخدر الي دهناه في الخرم سهل دخول صباعي و هي كانت تتلوي بس انا مقطعها بوس و لعب فمركزه قوي في المتعه المهم دخل صباع قعدت ادخله و اخرجه علشان اوسع لاقيتها متجاوبه معايا و بتحرك طيزها معايا و الهيجان مموتها و المتعه مخلياها في دنيا تانيه دخلت صباع كمان و دخل و فضلت العب في كسها و الف الصباعين جوه كسها علشان اوسع الخرم كنت باحس انها بتتوجع بس كانت متعتها اعلي من الوجع فكانت مستمتعه بيه و قمت منيمها علي وشها و قعدت احسس و ابوس علي ظهرها و هي سايحه و كل الي بتقوله بشرمطه ناعمه اااااه ااااااه و انا احسس علي ظهرها و ابوسه و بقيت ابعبصها في كسها بصوابعي و قمت نايم فوقها و قعدت ادعك جسمي في ظ٧رها و زوبري بين فلقتينها و هي ااااه اااااه ااااح مولعه اقولها هايجه يا هند تقولي جامد مولعه يا حبيبي قمت مغرق خرمها بريقي مع الكريم بقي بيزحلق قمت زانق زوبري في خرمها لاقيته بيجري قمت رازعه مره واحده شهقت جامد و صرخت و حاولت تتعدل انا قفشت فيها و فضلت ادخله و اخرجه و هي تقولي براحه عورتني بيوجع قوي اااه هاموت بيوجع قوي و ناااار لاقيت نفسي بجيب قمت جايبهم فيها هي لما حست بلبن زوبري جواها لاقيتها بتهدي و بتصدر نفسها جامد و لما خلصت و خرجت براحه هي كانت مستسلمه علي السرير و بتحط صباعها في طيزها تشوف لبني الي نازل منها انا نمت جنبها و حضنتها و قلتلها مبروك يا عروسه كده بقيتي مدام رسمي قالي المدام بتاعتك يا حبيبي و جاب مناديل حطها علي خرم طيزه و يمسحها بيه لاقينا نازل شوية ددمم بيوريني الدم قلتله ده شرفك يا حبيبتي كفاية كده النهارده علشان ما تتعبيش حضني قوي و قالي بحبك قوي يا حبيبي و قام علشان يدخل الحمام و هو بيقولي ناااار جوه و وجع جامد قلتله اتشطف و حط مرهم المخدر تاني .. فعلا دخل الحمام و انا عملت لي كاس و قعدت اشربه .... نلتقي في الجزء القادم لو اعجبتكم و اتمني دعمكم

الجزء التاني ....
بعد ما دخلت علي هشام بقي حرفيا زوجتي نرجع من الدوام يدخل غرفة النوم يلبس عبايه حريمي و يحط ميكاب و برفان حريمي و يعمل الاكل و كل حاجه بتعملها الست لجوزها و في الليل تلبس قميص نوم حلو و نمارس جنس كل ليله قبل ما ننام و الخميس تبقي سهره للصبح نشرب فيها خمره و نهزر و اتعلمت الرقص و بقت ترقص لي و بقت شرموطة سرير بجد و طبعا كلامنا بقي متحرر جدا و بقي يحكيلي عن مراته و اهلها و حتي حكي لي عن ليلة دخلته و انه واجه مشكلة انه يفتحها في اول ليله بسبب انه جاب بسرعه و زوبره الصغير لكن هي الي ساعدته تاني يوم و ده استوقفني شويه انها هي الي ساعدته يدخل عليها سئلته عملت ايه ؟ قالي مسكت زوبري جامد بصوابعها من عند بطني و بقي واقف قوي و بيوجعني فمعرفتش اجيب لكن دخل فيها و اول ما دخل سابت زوبري فدخلته جامد هي صرخت و قعد جواها شويه عقبال ما الوجع راح و عرفت اجيب .. قلتله احه دي طريقه مره محترفه مش بنت في ليلة دخلتها مراتك عرفت منين الطريقه دي قالي مش عارف بس بقت كل ما انام معاها تعملها و في مره اقترحت اربطه بتوكه شعرها زي الاستيك كده و عملتها و كنت باطول قلتله انا لاحظت و انت معايا انك بتجيب شهوتك معايا قالي لاني مش باجي جنب زوبري خالص و باجيب مع لسعة لبنك جوايا قلتله انت كده وصلت لاحساس الست و في ليلة خميس طبعا دي المميزه لاننا كمان بنسكر فيها و بقينا نشرب اكتر من كاس لاننا اتعودنا عليها و بقينا نشتري انواع منها و في ليلة و احنا شاربين و هي لابسه قميص نوم و حاطه ميكاب و سكرانه و نايمه في حضني علي السرير سئلتها هي مراتك دي عرفت الحاجات دي منين من ليلة دخلتها قالي علي فكره لما هانزل اجازه فعلا هاسئلها و لازم اعرف قلتلته شكلها طلعت شرموطه و لا ايه ؟ قالي شكلها كده قلتلها مش انتي اسمك هند زيها قالت ايوه قلتلها انتي جوزك عامل معاكي ايه و جوزها عامل معاها ايه ؟ اتنهدت و حضنتني قوي و قالت جوزها ده خول لكن جوزي انا دكر و سيد الرجاله و مسكت زوبري و قعدت تلعب فيه و طلعته من الشورت و قالت ده زوبر جوزي الي مكيفني و مشبعني و مالي عيني لكن الشرموطه دي جوزها زوبره اخره يبعبص بيه و ضحكت بسخريه و قامت نازله مص في زوبري و كأنها بتتمتع و تفرح بيه و بتمصه بحنيه و بتلعب فيه و تلحس فيه و تدعك علي وشها و تزنقه في عنيها و كانها بتتمتع بيه قلتلها تعالي و اخدتها في حضني و قلتلها مش ظلم ده ليها انها محرومه و انتي لأ قالت بصراحه ظلم قلتلها طب عندي فكره قالت فكرة ايه قمت من السرير عملت كاسين و اديتها كاسها و قلتلها ايه رأيك انيكك كأنك هي و خبطت كاسي في كاسها شربت بوق كده و كأنها بتفكر و بعدها قالت ازاي مش فاهمه قلتلها انتي تتقمصي شخصيتها و كأنك هي و اكيد انتي عارفاها و هاتعرفي تحسي احساسها قالت و انت هاتعمل انا ؟ قلت له لأ انا هاكون انا و كأنها زوجتي او حتي بتخونك معايا .. طبعا الي مخلينا نتكلم كده الشرب لاننا فعلا كنا سكرانين بس مش تايهين هو نام علي السرير و فكر شويه و قالي ماشي قلتله تحبي تبقي مراتي و لا عشيقك قالي اختار انت قلتله عشيقك احلي و هاتبقي مثيره اكتر انتي بتخوني جوزك و انا باخون مراتي قالت موافقه و فعلا عملنا جنس و كأنها هي و بقيت و انا بانيكها اقولها انا و لا هشام جوزك يا بت بقولي انت يا دكر ده خول زوبره يادوب يبعبص بيه انت الي مكيفني يا بخت الشرموطه الي متجوزها و انيكها و اقولها بيعرف ينيكك قالت لي ده اخره يتناك قلتلها خلاص هاتيه انيكه معاكي تقولي و تكيفنا سوا بزوبرك ده ؟اقولها و ادلعكم كمان و انيكك و انتي بتبعبصي الخول جوزك في طيزه و انيكه قدامك و يبقي خدامك تقولي و تجيب مراتك معانا و تنيكنا كلنا و انا ابعبصها في كسها اقولها و نعمل نيك جماعي طبعا الكلام ده غير حاجات كتييير في علاقتنا و تحولت الي متعه انه بقي كل يوم يتناك انه مراته و بقي احساس ممتع عنده انه يتكلم عن جوزها الي مش بيعرف ينيكها و انه خول و نفسها تشوفه و هو بيتناك و اني انيكه و فضلنا علي كده لغاية ما جت الاجازه و كنا مرتبينها ننزل سوا و ده لا يمانع في شغلنا لان كل واحد شغال في اداره مختلفه عن الاخر و فعلا نزلنا اجازه و كنا متفقين ناخد اجازه من الجنس علشان نشتاق لبعض لما نرجع و كنا بنتصل ببعض كل يوم طبعا انا مش متجوز و عايش مع اهلي المهم في يوم اتصل بيا و عزمني علي الغدا في بيته و اصر طبعا انا كان عندي فضول اشوف مراته لايف و اتكلم معاها انا شوفت صورها لكن كان نفسي اشوفها المهم روحت و قصدت انزل اشتري هديه شخصيه لزوجته فاشتريت ليها سلسله دهب و طبعا اخدت حلويات و ورد و روحت فتحلي هشام و لاقيتها في الرسيبشن واقفه تستقبلني لابسه عبايه شيك و حاطه ميكاب و هي جسمها كيرفي قوي و سلمت عليا و فرحت قوي بالورد و شكرتني عليه قوي و حسيتها سعيده جدا بيه و خصوصا لما قلتلها الورد ده انا جايبه مخصوص ليكي اتمني يعجبك .. طبعا دي معاكسه صريحه امام جوزها لكن بشياكه و استغليت فرحتها دي و طلعت علبة السلسه و قلتلها دي كمان هديه بسيطه فرحت جدا بدرجه انها رفضتها في الاول و بعد الحاحي قبلتها و لبستها و احنا قاعدين و كانت فرحانه جدا و فرجتها لهشام و كان هشام فرحان برضه و يقولي كلفت نفسك ليه و انا اقوله هو فيه اعز منكم و طبعا الي حصل ده كسر جبل التلج الي كان بيني و بين هند مرات هشام في ثواني و اخدت عليا و اتفقنا نشيل التكليف يعني ننادي بعض بدون مدام او استاذ و قعدنا نهزر و نضحك و قامو يجهزو السفره للغدا و انا قمت معاهم اساعدهم و الموضوع بقي عادي كأني بادخل البيت ده من سنين و بقيت واحد منه اتغدينا و بعد الغدا قعدنا نحكي في اي حكايات تضحكنا و خلصت القعده و روحت بعدها قابلت هشام في كافيه و حكي لي عن موضوع ليلة الدخله و قالت له انها في الصباحيه امها لما سئلتها و هي حكت لامها الي حصل امها قالت لها تعمل كده انها تمسك زوبري و هو واقف و تقرص عليه قوي هايفضل واقف بس واجعني و مش هاعرف اجيب من الوجع فعملت كده و بعدها بقت تتكلم مع صحباتها و اتفرجت علي كام فيلم سكس قلتله بس حماتك طلعت صايعه قالي جدا و شكل بنتها طالعه زيها قلتله ازاي ؟ قالي بعد ما انت سيبتني في المطار و اتلبخت مع اهلك الي منتظرينك انا روحت السوق الحره اشتريت ازازتين خمره و شوية حاجات و خليتها شربت معايا و سكرت مني و كانت شرموطه ليلتها و شتمت شتيمه و قالت الفاظ و كلام اول مره اسمعه منها قلتله و انت عملت ايه قالي نيكتها بس طول ما انا بانيكها انت في بالي و حاسس بيك جوايا و ما جيبتش بسرعه الا لما افتكرت احساس و انت بتجيبهم جوايا قلتله كويس يعني طولت اهو قالي انا كمان كنت رابط زوبري كالعاده بأستيك في عند وسطي كده كالعاده شويه قلتله جربت الحشيش قبل كده ؟ قالي لا انا شربت الخمره معاك قلتله انا كمان جربت الخمره معاك لكن كنت باشرب حشيش قبل السفر ايه رأيك تعالي نتمشي بالعربيه شويه نشرب سيجارتين انا معايا اتنين في العربيه قالي لا يا عم اخاف نعمل حدثه و لا حاجه تعالي نشربهم عندي قلتله و مراتك قالي ما خلاص دي بقت تعزك قوي و طول اليوم بنتكلم عنك قام مكلمها و قالها خالد معايا و هانيجي نسهر بس هو مش عايز علشان محرج منك لاقيته بيقولي خد كلم باكلمها قالت لي اخص عليك مش عايز تيجي تقعد معانا البيت بيتك يالا قومو تعالو هاستناكو قلتلها و احنا هانجيب العشا معانا علشان ما تتعبيش نفسك قالت ايه عايز تجيب عشاك معاك طب هات هشام كده .. سمعتها بتقوله اوعي تخليه يدفع ثمن العشا المهم جيبنا العشا و حلويات و تسالي و ظبطنا كل حاجه و روحنا دخلنا لاقيتها لابسه برضه عبايه حلوه بس المره دي مجسمه و مش لابسه طرحه و لابسه السلسله الي جيبتها ليها و كأنها بتوريني انها لابساها قعدنا هزرنا و دخل هشام يغير هدومه و نادي علي هند دخلت له و بعد دقائق خرجت و قالت لي ادخل لهشام عايزه جوه .. بصراحه انا دماغي لفت قلت هو قالها حاجه و لا هي عارفه الي بينا بس دخلت لاقيته مطلع لي تيشيرت و شورت بيقولي غير هدومك علشان تقعد براحتك قلتله ياعم مراتك تقول ايه قالي هي الي طلعتهم ليك من الدولاب قلتله يا راجل و ضحكنا و غيرت هدومي و خرجنا اتغدينا و طبعا عمالين نهزر و نتريق علي بعض في اي هيافه و خلاص بعد الغدا ولعت سيجاره قلت لهشام اشرب معايا دي و نشوف فعلا شربناها سوا هو بعد كام نفس قالي دماغي لفت قلتله خلاص هند كانت في المطبخ خرجت بالشاي قالت ايه الريحه دي و بتضحك قلت ليها سيجاره كده للفرفشه و هشام قالها سيجارة حشيش ضحكت و حطت الشاي و قعدنا نشربه و نتكلم طبعا الشاي مع الحشيش بيعلي الدماغ و هشام دماغه تقلت و بقي عايز ينام قعدنا نفوق فيه انا و هند و نهزر لغاية ما فاق بس عامل دماغ و قام غسل راسه و بدأ يفوق و قعدنا نتكلم و نهزر و التليفزيون شغال امامنا علي قناة افلام اجنبي عادي و لاقيناه ممل قلنا نجيب فيلم من علي النت و نشغله من اللاب علي الشاشه و هشام اختار فيلم اجنبي اكشن علي رعب من موقع عادي و هشام قبل ما نشغل الفيلم قام جاب ازازة ويسكي و هي جابت مزات علي اساس الي هايشرب انا و هشام فقط و قعدنا علي كنبه امام الشاشه و هي قالت قعدوني في وسطكم بقي ما دام فيلم رعب اشتغل الفيلم و كان فعلا قصه حلوه و مافيش فيه رعب كتير لكن اكشن اكتر و اندمجنا مع الفيلم و احنا بنشرب خمره و في نص الفيلم مشهد غرامي بين بطل الفيلم و البطله قلب لمشهد سكس و طلع الفيلم بدون حذف و المشهد كان يهيج قوي لاقيت هند مدت ايديها اخدت الكاس بتاعي و شربته و هي مركزه مع المشهد بعدها رجعت بظهرها علي الكنبه و كانت قريبه مني قوي لدرجة اني حسيت حرارة جسمها في ذراعي استعبطت و ميلت عليها و عملت نفسي سكران من الشرب و لزقت جسمي فيها حسيتها بتزنق هي كمان حطيت ايدي جنبي علي الكنبه و لمست بيها فخدها لاقيتها مافيش اي رد فعل طبعا المشهد كان خلص بس احنا كلنا ساكتين و بنتفرج ولعت سيجارة الحشيش التانيه لاقيتها اخدتها مني و اخدت نفس منها و اديتها ليا تاني انا قمت قايل ايه الفيلم ده بقي رخم ما تيجي نتفرج علي حاجه رومانسيه ما دامت القعده كده او نشغل اغاني قالت نشغل اغاني هي كانت راحت و هاني كمان شغلنا اغاني هاديه و بعد شويه لاقيت نفسي باقولها بصوت واطي ترقصي معايا ؟ الاغنيه دي روعه بصت ليا و قالت اوك فقلت لهاني تسمح ارقص مع هند قالي اوك قمت انا و هي رقصنا سوا مع الاغنيه و بدأنا نقرب من بعض و احنا بنرقص و انا حاسس انها هايجه مووووت و الخمره و الحشيش مخلينها تهيج اكتر و احنا بنرقص هشام قام دخل الحمام فضلنا نرقص و اول ما قفل باب الحمام بقينا في حضن بعض و بحضن بعض و بنحسس علي ظهر بعض من الهيجان و طبعا زوبري رشق في بطنها حست بيه قمت عادله و بقي واقف علي بطنها و حست بحجمه بقت تزنق نفسها فيه اكتر قمت عادل وشها و بوستها بوسه طويله و هي متجاوبه معايا قوي مسكت ايديها و خليتها تمسك زوبري حسيتها بتشرق كده اول ما مسكته و كأنها فرحانه بحجمه و انا حسست علي طيزها و كسها و بقت بتلعب في زوبري و انا بالعب في كسها و منسجمين قوي لغاية ما خلصت الاغنيه بنتعدل لاقينا هشام قاعد علي الكنبه بيتفرج علينا و اتضح اننا ما حسيناش بيه خالص قعدنا من كسوفنا و هي اتلخبطت و جريت علي الحمام و انا قعدت مع هشام قلتله معلش غصب عني قالي عادي علي فكره انا كنت مبسوط و انا باتفرج عليكم و ضحكنا و قعدنا نضحك هي خرجت لاقيتنا بنضحك فهمت ان جوزها معرص و خرجت قالت ضحكوني معاكم و قعدنا نتكلم في اي هري و بعد شويه انا قمت روحت و تاني يوم اتصل بيا هشام و قالي انا قلت لهند كل حاجه و هي معجبه بيك ومافيش عندها مانع انك تنام معايا عادي قلتله و هي معجبه بيا ازاي قالي هاتبقي جوز الاتنين يا حبيبي بس بشرط تمتعوني معاكم انا عايز تنيكها امامي و تنيكني معاها قلتله ماشي قالي خلاص تعالي بكره و اعمل حسابك هاتبات معانا قلتله ماشي تاني يوم روحت معايا حشيش و لاقيتهم عاملين قاعده حلوه و هند لابسه قميص نوم مش مفتوح قوي و مش قصير بس مجسم عليها سلمت عليها و اخدتها في حضني و بوستها و بوست هشام و قعدنا طبعا هي قعدت جنبي و هشام بقي هو الي بيجهز كل حاجه و انا طول القعده بابوسها و نلعب مع بعض لغاية ما طلعت زوبري و مسكته و قالت حلو قوي كل ده زوبر قلتلها بتاعك قالت مش لوحدي ما انا عرفت خلاص قلتلها طب خدي نصيبك قالت هاخد و اعوض الي فاتني و نزلت تمص فيه كانها هاتاكله لدرجة اني قلعت البنطلون و البوكسر و القميص و بقيت ملط و هي قاعده علي الارض ماسكه زوبري بتاكله و هشام بيجهز العشا و بيبص علينا كل شويه و قال العشا جاهز قامت اخدتني من ايدي و قعدتني جنبها و هي بتلعب في زوبري و كأنها مش عايزه تسيبه و قعدنا نتعشي بس حسبتها بتعامله كأنه خدام و دي كانت اول مره اشوفها بتعامله كده و هو مستجيب جدا بعد العشا قعدت علي الكنبه ولعت سيجارة حشيش جت قعدت علي حجري و قالت هاتشرب لوحدك و باستني شربت معايا و بقت تنفخ الدخان في وشي و تبوسني و الدخان في بوقها و تتشرمط و بعدها مسكت زوبري تلعب فيه و قامت عادله نفسها ورفعت القميص لغاية وسطها و قعدت علي حجري زي الحصان و وشها ليا و دخلت زوبري في كسها و هو بيدخل شهقت و قالت ااااااه هو ده الزبر و لا بلاش اه و قعدت تتنطط عليه و هي في حضني و تبوسني و الاه بتاعتها بقت صوتها عالي و هي مستمتعه قوي و هشام خرج قعد يتفرج لغاية ما خلصت و جابت شهوتها وقعدت جنبي بتنهج و كأنها طالعه جبل و مبسوطه قوي بصت لهشام و قالت له صب لي كاس فعلا صب ليها كاس و بيدها الكاس قالت له و سيدك خالد مالوش كاس قالها حاضر عمل لي كاس و اخدته منه و هي قالت له اقعد علي الارض هنا و شاورت بين رجليها فتحت رجليها و قالت له الحس كس سيدتك نزل فعلا يلحس كسها و هي نزلت تمص زوبري طبعا انا ملط قامت قعدت و مسكت وشه و ضربته بالقلم و قالت له انا كنت متاكده انك خول و سيدك خالص هايكيفك يا خول و قامت قلعته الشورت و فضلت تلعب في طيزه و تقوله المتناكه دي هايجه و تضربه علي طيزه و تبعبصه و هو يقول اااه اااه هي قالت مش عايز تنيك الشرموطه دي تعالي كيفها و نيكها قمت فعلا و هو موطي علي الارض و دخلت زوبري في طيزه و هو شرق و قال اه اه هي تقوله حلو يا خول يقولها قوي تقوله بيكيفك الزوبر ده ؟ قالها قوي قالت له ما انا جربته يا معرص يجنن و ضربته علي وشه قالت له هاتعرص عليا يا خول قال اه قالت طب عرص يا معرص قامت قلعت ملط و نامت علي الكنبه و قالت لي تعالي يا دكر نيك مرات صاحبك المعرص و هو هايقعد يعرص علينا خرجت زوبري من طيزه و روحت نمت فوقها و هي فاتحه رجليها و انا رزعت زوبري فيها و هي بقت تصرخ و تقولي نيك نيك يادكر هو ده الزوبر الي يكيف كيفني زي ما بتكيف الشرموطه جوزي و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قعدنا جنب بعض و هي قالت تعالي يا كلب نضف مكان سيدك بلسانك و فعلا دخل لحس كسها من لبني و لحس زوبري و نضفه و بابص لاقيته جابهم علي الارض و انا بانيك مراته و بقيت اروح عندهم كل يوم و بقي هشام يلبس لي قمصان نوم زيها و يحط ميكاب و بقي هو خدامنا و عبدنا و بنيكه و هي تهينه و هو بقي مستمتع و رجعنا الخليج و اخدنا الشقه الي جنبنا و اشتركنا في ايجارها علشان يقعد فيها هو و هند و هي حصلتنا علي هناك بعد شهرين من وصولنا و بقينا مع بعض كل ليله نمارس جنس احنا الثلاثه ..تمت .. اتمني تعجبكم
اححححح يا ريتك جاري وصاحبي وتشبعنا ا انا ومراتي متعة بزبك
 
  • عجبني
التفاعلات: صديق زوجتك, الامير العراقي, سموالأمير و 2 آخرين
اش هاد
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
انا شايف انو في تقليل من احترام الطرف السالب مش معني انو سالب يبقي معرص ولا خاضع ولا بيتزل زيك زيو عيب بجد
مش فاهم حاجة
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
القصة جميله بس مش معناها أنوه سالب يكون معرص أو خاضع لانه في ناس سوالب كثير يعتزوا بي أنفسهم و كرامتهم انت في القصة احطط من قدره مع انني موجب و لكن لا أحب أن أعامل السالب بي هذا الأسلوب هو شخص له كل الاحترام والتقدير مني و لي إنسانيته
ايوا انا مبحبش الموجب اللي بالشكل دا السالب شخص ليه مشاعر واحاسيس
 
  • عجبني
التفاعلات: الحكمدار.. و مجنون جنس
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
الجزء الاول ... انا اسمي خالد و قصتي حقيقيه بالفعل ..
بدأت قصتي لما سافرت دوله خليجيه للعمل و سكنت في شقه مشتركه مع احد موظفي الشركه و هنا كانت مفاجأته ليه شريكي في السكن هشام جارنا في بيت جدتي و اول ما عرفوني بيه افتكرنا بعض و رحبنا ببعض جدا و انا اول ما شوفته جه في بالي شريط الذكريات لما كنا بنلعب سوا و احنا عيال علي سلم العماره و كتير لعبنا عروسه و عريس مع بنات العماره و احيانا كنا نلعبها سوا انا و هو و كان هو بيعمل العروسه و كتير لعبنا في ازبار بعض و لن انسي ان اول شهوه ليا جيبتها عليه و كانت زي المايه الشفافه كده و استغربتها انا و هو .. هشام كان ولد زي القمر علشان كده كان بيقوم بدور العروسه لانه كان عارف انه اجمل ولد في العماره و هو كان فرحان بكده و كانت البنات بتحبه قوي لجماله و هدوءه المهم طبعا سكنت معاه و بقينا اصحاب قوي في يوم واحد و بقينا مع بعض في الشغل و البيت و الخروج و في كل مكان و بقينا واخدين حريتنا علي الاخر في الشقه يعني معظم اليوم بنقعد بالبوكسرات و في يوم كنت باستحمي و هو جه من بره مزنوق قوي عايز يعمل حمام مايه فتح الباب و انا باستحمي و وقف يعمل حمام و طبعا انا باقوله ايه يا عم هي زريبه و بنهزر سوا و هو بيقولي هاعملها علي روحي و اول ما بص لي لاقيته ركز لثواني علي زوبري و سرح بصيت علي زوبره لاقيته لسه صغير قوي انا فاكره هو كان صغير و رفيع دلوقتي تخن شويه و كبير حاجه بسيطه حسيته اتلخبط و خلص حمام و هو مش بيبص لي خالص و خرج بسرعه طبعا الموقف ده مش عارف ليه خلاني هجت عليه قوي و بعدها كانت الامور عاديه بس بقيت بافكر فيه كتير و بقيت نفسي انيكه و بقيت اكلمه كتير عن زمان و افكره ببنات الجيران الي كنا بنعمل معاهم عريس و عروسه و نقعد نضحك و نفتكر و في يوم قالي ان عيد ميلاده بكره فاتفقنا نحتفل بيه بس يوم الخميس علشان يبقي تاني يوم اجازه و قررنا نحتفل بيه في البيت و اشتريت له تورته هديه و عشا جاهز من بره و جاله من واحد زميلنا عرف بعيد ميلاده زجاجة خمره هديه و احنا اصلا مالناش فيها بس قلنا نجرب و لو سكرنا هانام مكانا المهم طفينا الشمع و مش عارف هي مقصوده منه و لا جت كده لاقيت الجو قلب رومانسي قوي كأن عيد ميلاد واحده و لاقيته قلب رومانسي و لاقيته بيقولي بصوت ناعم كده ميرسي قوي علي الي بتعمله ده علشاني حسيته فرحان قوي و باسني من خدي و هو بيشكرني بعدها قعدنا اتعشينا و اكلنا التورته و بنهزر و نضحك و هو مبسوط بعدها فتح زجاجه الخمره و جيبنا تلج و عملنا كاسين زي ما بنشوف في الافلام ههههههه و احنا بنشرب و بنبص لبعض و نبتسم لاقيت دماغي لفت و هجت عليه قوي لاقيت نفسي باقوله بشكل مباشر فاكر يا هشام زمان لما كنا بنلعب في بعض و بنلعب عروسه و عريس و انت كنت بتعمل عروسه و قعدت افكره بتفاصيل و هي مش بيرد و ساند دماغه علي الكرسي فقلت له فاكر ؟ قالي ايوه فاكر كانت ايام حلوه تعرف انك انت السبب انك حببيتني في الموضوع ده قلتلته ازاي ؟ قالي عادي بقي قلتله لسه بتعمل الموضوع ده ؟ قالي يعني بس ما تخافش علي صاحبك انا لسه عذراء و ضحك طبعا احنا بنتكلم و مش شايفين بعض سامعين صوت بعض بس لان كل واحد ساند راسه علي الكرسي و بيبص للسقف هههه قلتله يعني بتعمل من بره زي زمان بس قالي ايوه بالظبط قلتله و برضه انت البنت قالي احساسه حلو ما هو بابقي الراجل مع مراتي .. هو متجوز بقاله سنتين و زوجته بالقاهره و مافيش معاهم اولاد .... فلاقيت نفسي قمت قعدت جنبه و اخدته في حضني و لاقيت نفسي باقوله وحشتني قوي يا هشام قالي و انت و اخدنا بعض في حضن و بوس و لعب في ازبار بعض و انام عليه و ادعك زوبري في زوبره و هو تحول الي انثي مش بتقول غير ااه و اح و جامد يا حبيبي و حشتني قوي انت الي خليتني ابقي كده انت السبب فلاقيت نفسي من هيجاني باقوله و انا جاي اصلح غلطتي يا حبيبتي و اتجوزك لاقيته قلبها جد و اخدني في حضني قوي و باسني جامد و قالي ساعتها هاتدخل عليا و تفتحني و اكون مراتك و حبيبتك و خدامتك يا حبيبي و قعدنا نتكلم في الموضوع ده و انا نايم فوقه و باقطعه بوس و لعب لغاية ما جيبت لبني عليه و قمت نمت جنبه و هو قعد يلعب في لبني الي علي بطنه بصباعه و يلحسه بلسانه زي الشرموطه و يفولي هاتتجوزني ؟ قلتله اه قالي بجد انا لسه عذراء و انت الي هاتفتحني لاني كنت عايز الي يفتحني راجل احبه و يحبني و نتجوز ساعتها من حقه ياخد شرفي و حضني قلتله ماشي .. قالي خلاص الاسبوع الجاي دخلتنا قلتله طب ليه مش دلوقتي قالي علشان تبقي دخله بجد .. المهم قعدنا نجهز للدخله و نزلنا سوق اشترينا قمصان نوم و ميكاب و كان بيقول للي بتبيع انها هدايا لزوجته و اشترينا مرهم مخدر علشان يحطه في خرمه و يقلل الوجع و هو بيتفتح و جه يوم العرس قعد ساعه في غرفة النوم و بعدها نادي عليا دخلت لاقيت قمر نايمه علي السرير لابسه قميص نوم ابيض و حاطه ميكاب كامل و نايمه بشرمطه روحت عامل كاسين ويسكي من غير ما اتكلم و روحت بيهم عليه قالي قبل كده ده نتجوز زي ما اتفقنا قلتله بهزار طب دلوقتي اقولك زوجيني نفسك يا هشام و انت قمر نايم كده ؟ قالي امال عايز تسميني ايه قلتله اختار اي اسم تحبه قالي اختارلي انت قلتله اسميك هند علي اسم مراتك و اهو اسم مش غربب عليك قالي زي ما تحب قلتله زوجيني نفسك يا هند قالي زوجتك نفسي يا خالد و خبطنا الكاسات في بعض و شربنا بوق و بعده بوسه طويله من الشفايف و اخدته و شغلنا موسيقي و رقصنا في حضن بعض و كان هو ست بكل المعاني و الاحاسيس و شربنا الكاسين بتوعنا خلونا في عالم اخر و اخدته علي السريرنمت فوقه و قعدنا نقطع بعض بوس و لعب و نزلت العب في كسها و هي دايبه تحتي و بدأت ادخل صباعي المخدر الي دهناه في الخرم سهل دخول صباعي و هي كانت تتلوي بس انا مقطعها بوس و لعب فمركزه قوي في المتعه المهم دخل صباع قعدت ادخله و اخرجه علشان اوسع لاقيتها متجاوبه معايا و بتحرك طيزها معايا و الهيجان مموتها و المتعه مخلياها في دنيا تانيه دخلت صباع كمان و دخل و فضلت العب في كسها و الف الصباعين جوه كسها علشان اوسع الخرم كنت باحس انها بتتوجع بس كانت متعتها اعلي من الوجع فكانت مستمتعه بيه و قمت منيمها علي وشها و قعدت احسس و ابوس علي ظهرها و هي سايحه و كل الي بتقوله بشرمطه ناعمه اااااه ااااااه و انا احسس علي ظهرها و ابوسه و بقيت ابعبصها في كسها بصوابعي و قمت نايم فوقها و قعدت ادعك جسمي في ظ٧رها و زوبري بين فلقتينها و هي ااااه اااااه ااااح مولعه اقولها هايجه يا هند تقولي جامد مولعه يا حبيبي قمت مغرق خرمها بريقي مع الكريم بقي بيزحلق قمت زانق زوبري في خرمها لاقيته بيجري قمت رازعه مره واحده شهقت جامد و صرخت و حاولت تتعدل انا قفشت فيها و فضلت ادخله و اخرجه و هي تقولي براحه عورتني بيوجع قوي اااه هاموت بيوجع قوي و ناااار لاقيت نفسي بجيب قمت جايبهم فيها هي لما حست بلبن زوبري جواها لاقيتها بتهدي و بتصدر نفسها جامد و لما خلصت و خرجت براحه هي كانت مستسلمه علي السرير و بتحط صباعها في طيزها تشوف لبني الي نازل منها انا نمت جنبها و حضنتها و قلتلها مبروك يا عروسه كده بقيتي مدام رسمي قالي المدام بتاعتك يا حبيبي و جاب مناديل حطها علي خرم طيزه و يمسحها بيه لاقينا نازل شوية ددمم بيوريني الدم قلتله ده شرفك يا حبيبتي كفاية كده النهارده علشان ما تتعبيش حضني قوي و قالي بحبك قوي يا حبيبي و قام علشان يدخل الحمام و هو بيقولي ناااار جوه و وجع جامد قلتله اتشطف و حط مرهم المخدر تاني .. فعلا دخل الحمام و انا عملت لي كاس و قعدت اشربه .... نلتقي في الجزء القادم لو اعجبتكم و اتمني دعمكم

الجزء التاني ....
بعد ما دخلت علي هشام بقي حرفيا زوجتي نرجع من الدوام يدخل غرفة النوم يلبس عبايه حريمي و يحط ميكاب و برفان حريمي و يعمل الاكل و كل حاجه بتعملها الست لجوزها و في الليل تلبس قميص نوم حلو و نمارس جنس كل ليله قبل ما ننام و الخميس تبقي سهره للصبح نشرب فيها خمره و نهزر و اتعلمت الرقص و بقت ترقص لي و بقت شرموطة سرير بجد و طبعا كلامنا بقي متحرر جدا و بقي يحكيلي عن مراته و اهلها و حتي حكي لي عن ليلة دخلته و انه واجه مشكلة انه يفتحها في اول ليله بسبب انه جاب بسرعه و زوبره الصغير لكن هي الي ساعدته تاني يوم و ده استوقفني شويه انها هي الي ساعدته يدخل عليها سئلته عملت ايه ؟ قالي مسكت زوبري جامد بصوابعها من عند بطني و بقي واقف قوي و بيوجعني فمعرفتش اجيب لكن دخل فيها و اول ما دخل سابت زوبري فدخلته جامد هي صرخت و قعد جواها شويه عقبال ما الوجع راح و عرفت اجيب .. قلتله احه دي طريقه مره محترفه مش بنت في ليلة دخلتها مراتك عرفت منين الطريقه دي قالي مش عارف بس بقت كل ما انام معاها تعملها و في مره اقترحت اربطه بتوكه شعرها زي الاستيك كده و عملتها و كنت باطول قلتله انا لاحظت و انت معايا انك بتجيب شهوتك معايا قالي لاني مش باجي جنب زوبري خالص و باجيب مع لسعة لبنك جوايا قلتله انت كده وصلت لاحساس الست و في ليلة خميس طبعا دي المميزه لاننا كمان بنسكر فيها و بقينا نشرب اكتر من كاس لاننا اتعودنا عليها و بقينا نشتري انواع منها و في ليلة و احنا شاربين و هي لابسه قميص نوم و حاطه ميكاب و سكرانه و نايمه في حضني علي السرير سئلتها هي مراتك دي عرفت الحاجات دي منين من ليلة دخلتها قالي علي فكره لما هانزل اجازه فعلا هاسئلها و لازم اعرف قلتلته شكلها طلعت شرموطه و لا ايه ؟ قالي شكلها كده قلتلها مش انتي اسمك هند زيها قالت ايوه قلتلها انتي جوزك عامل معاكي ايه و جوزها عامل معاها ايه ؟ اتنهدت و حضنتني قوي و قالت جوزها ده خول لكن جوزي انا دكر و سيد الرجاله و مسكت زوبري و قعدت تلعب فيه و طلعته من الشورت و قالت ده زوبر جوزي الي مكيفني و مشبعني و مالي عيني لكن الشرموطه دي جوزها زوبره اخره يبعبص بيه و ضحكت بسخريه و قامت نازله مص في زوبري و كأنها بتتمتع و تفرح بيه و بتمصه بحنيه و بتلعب فيه و تلحس فيه و تدعك علي وشها و تزنقه في عنيها و كانها بتتمتع بيه قلتلها تعالي و اخدتها في حضني و قلتلها مش ظلم ده ليها انها محرومه و انتي لأ قالت بصراحه ظلم قلتلها طب عندي فكره قالت فكرة ايه قمت من السرير عملت كاسين و اديتها كاسها و قلتلها ايه رأيك انيكك كأنك هي و خبطت كاسي في كاسها شربت بوق كده و كأنها بتفكر و بعدها قالت ازاي مش فاهمه قلتلها انتي تتقمصي شخصيتها و كأنك هي و اكيد انتي عارفاها و هاتعرفي تحسي احساسها قالت و انت هاتعمل انا ؟ قلت له لأ انا هاكون انا و كأنها زوجتي او حتي بتخونك معايا .. طبعا الي مخلينا نتكلم كده الشرب لاننا فعلا كنا سكرانين بس مش تايهين هو نام علي السرير و فكر شويه و قالي ماشي قلتله تحبي تبقي مراتي و لا عشيقك قالي اختار انت قلتله عشيقك احلي و هاتبقي مثيره اكتر انتي بتخوني جوزك و انا باخون مراتي قالت موافقه و فعلا عملنا جنس و كأنها هي و بقيت و انا بانيكها اقولها انا و لا هشام جوزك يا بت بقولي انت يا دكر ده خول زوبره يادوب يبعبص بيه انت الي مكيفني يا بخت الشرموطه الي متجوزها و انيكها و اقولها بيعرف ينيكك قالت لي ده اخره يتناك قلتلها خلاص هاتيه انيكه معاكي تقولي و تكيفنا سوا بزوبرك ده ؟اقولها و ادلعكم كمان و انيكك و انتي بتبعبصي الخول جوزك في طيزه و انيكه قدامك و يبقي خدامك تقولي و تجيب مراتك معانا و تنيكنا كلنا و انا ابعبصها في كسها اقولها و نعمل نيك جماعي طبعا الكلام ده غير حاجات كتييير في علاقتنا و تحولت الي متعه انه بقي كل يوم يتناك انه مراته و بقي احساس ممتع عنده انه يتكلم عن جوزها الي مش بيعرف ينيكها و انه خول و نفسها تشوفه و هو بيتناك و اني انيكه و فضلنا علي كده لغاية ما جت الاجازه و كنا مرتبينها ننزل سوا و ده لا يمانع في شغلنا لان كل واحد شغال في اداره مختلفه عن الاخر و فعلا نزلنا اجازه و كنا متفقين ناخد اجازه من الجنس علشان نشتاق لبعض لما نرجع و كنا بنتصل ببعض كل يوم طبعا انا مش متجوز و عايش مع اهلي المهم في يوم اتصل بيا و عزمني علي الغدا في بيته و اصر طبعا انا كان عندي فضول اشوف مراته لايف و اتكلم معاها انا شوفت صورها لكن كان نفسي اشوفها المهم روحت و قصدت انزل اشتري هديه شخصيه لزوجته فاشتريت ليها سلسله دهب و طبعا اخدت حلويات و ورد و روحت فتحلي هشام و لاقيتها في الرسيبشن واقفه تستقبلني لابسه عبايه شيك و حاطه ميكاب و هي جسمها كيرفي قوي و سلمت عليا و فرحت قوي بالورد و شكرتني عليه قوي و حسيتها سعيده جدا بيه و خصوصا لما قلتلها الورد ده انا جايبه مخصوص ليكي اتمني يعجبك .. طبعا دي معاكسه صريحه امام جوزها لكن بشياكه و استغليت فرحتها دي و طلعت علبة السلسه و قلتلها دي كمان هديه بسيطه فرحت جدا بدرجه انها رفضتها في الاول و بعد الحاحي قبلتها و لبستها و احنا قاعدين و كانت فرحانه جدا و فرجتها لهشام و كان هشام فرحان برضه و يقولي كلفت نفسك ليه و انا اقوله هو فيه اعز منكم و طبعا الي حصل ده كسر جبل التلج الي كان بيني و بين هند مرات هشام في ثواني و اخدت عليا و اتفقنا نشيل التكليف يعني ننادي بعض بدون مدام او استاذ و قعدنا نهزر و نضحك و قامو يجهزو السفره للغدا و انا قمت معاهم اساعدهم و الموضوع بقي عادي كأني بادخل البيت ده من سنين و بقيت واحد منه اتغدينا و بعد الغدا قعدنا نحكي في اي حكايات تضحكنا و خلصت القعده و روحت بعدها قابلت هشام في كافيه و حكي لي عن موضوع ليلة الدخله و قالت له انها في الصباحيه امها لما سئلتها و هي حكت لامها الي حصل امها قالت لها تعمل كده انها تمسك زوبري و هو واقف و تقرص عليه قوي هايفضل واقف بس واجعني و مش هاعرف اجيب من الوجع فعملت كده و بعدها بقت تتكلم مع صحباتها و اتفرجت علي كام فيلم سكس قلتله بس حماتك طلعت صايعه قالي جدا و شكل بنتها طالعه زيها قلتله ازاي ؟ قالي بعد ما انت سيبتني في المطار و اتلبخت مع اهلك الي منتظرينك انا روحت السوق الحره اشتريت ازازتين خمره و شوية حاجات و خليتها شربت معايا و سكرت مني و كانت شرموطه ليلتها و شتمت شتيمه و قالت الفاظ و كلام اول مره اسمعه منها قلتله و انت عملت ايه قالي نيكتها بس طول ما انا بانيكها انت في بالي و حاسس بيك جوايا و ما جيبتش بسرعه الا لما افتكرت احساس و انت بتجيبهم جوايا قلتله كويس يعني طولت اهو قالي انا كمان كنت رابط زوبري كالعاده بأستيك في عند وسطي كده كالعاده شويه قلتله جربت الحشيش قبل كده ؟ قالي لا انا شربت الخمره معاك قلتله انا كمان جربت الخمره معاك لكن كنت باشرب حشيش قبل السفر ايه رأيك تعالي نتمشي بالعربيه شويه نشرب سيجارتين انا معايا اتنين في العربيه قالي لا يا عم اخاف نعمل حدثه و لا حاجه تعالي نشربهم عندي قلتله و مراتك قالي ما خلاص دي بقت تعزك قوي و طول اليوم بنتكلم عنك قام مكلمها و قالها خالد معايا و هانيجي نسهر بس هو مش عايز علشان محرج منك لاقيته بيقولي خد كلم باكلمها قالت لي اخص عليك مش عايز تيجي تقعد معانا البيت بيتك يالا قومو تعالو هاستناكو قلتلها و احنا هانجيب العشا معانا علشان ما تتعبيش نفسك قالت ايه عايز تجيب عشاك معاك طب هات هشام كده .. سمعتها بتقوله اوعي تخليه يدفع ثمن العشا المهم جيبنا العشا و حلويات و تسالي و ظبطنا كل حاجه و روحنا دخلنا لاقيتها لابسه برضه عبايه حلوه بس المره دي مجسمه و مش لابسه طرحه و لابسه السلسله الي جيبتها ليها و كأنها بتوريني انها لابساها قعدنا هزرنا و دخل هشام يغير هدومه و نادي علي هند دخلت له و بعد دقائق خرجت و قالت لي ادخل لهشام عايزه جوه .. بصراحه انا دماغي لفت قلت هو قالها حاجه و لا هي عارفه الي بينا بس دخلت لاقيته مطلع لي تيشيرت و شورت بيقولي غير هدومك علشان تقعد براحتك قلتله ياعم مراتك تقول ايه قالي هي الي طلعتهم ليك من الدولاب قلتله يا راجل و ضحكنا و غيرت هدومي و خرجنا اتغدينا و طبعا عمالين نهزر و نتريق علي بعض في اي هيافه و خلاص بعد الغدا ولعت سيجاره قلت لهشام اشرب معايا دي و نشوف فعلا شربناها سوا هو بعد كام نفس قالي دماغي لفت قلتله خلاص هند كانت في المطبخ خرجت بالشاي قالت ايه الريحه دي و بتضحك قلت ليها سيجاره كده للفرفشه و هشام قالها سيجارة حشيش ضحكت و حطت الشاي و قعدنا نشربه و نتكلم طبعا الشاي مع الحشيش بيعلي الدماغ و هشام دماغه تقلت و بقي عايز ينام قعدنا نفوق فيه انا و هند و نهزر لغاية ما فاق بس عامل دماغ و قام غسل راسه و بدأ يفوق و قعدنا نتكلم و نهزر و التليفزيون شغال امامنا علي قناة افلام اجنبي عادي و لاقيناه ممل قلنا نجيب فيلم من علي النت و نشغله من اللاب علي الشاشه و هشام اختار فيلم اجنبي اكشن علي رعب من موقع عادي و هشام قبل ما نشغل الفيلم قام جاب ازازة ويسكي و هي جابت مزات علي اساس الي هايشرب انا و هشام فقط و قعدنا علي كنبه امام الشاشه و هي قالت قعدوني في وسطكم بقي ما دام فيلم رعب اشتغل الفيلم و كان فعلا قصه حلوه و مافيش فيه رعب كتير لكن اكشن اكتر و اندمجنا مع الفيلم و احنا بنشرب خمره و في نص الفيلم مشهد غرامي بين بطل الفيلم و البطله قلب لمشهد سكس و طلع الفيلم بدون حذف و المشهد كان يهيج قوي لاقيت هند مدت ايديها اخدت الكاس بتاعي و شربته و هي مركزه مع المشهد بعدها رجعت بظهرها علي الكنبه و كانت قريبه مني قوي لدرجة اني حسيت حرارة جسمها في ذراعي استعبطت و ميلت عليها و عملت نفسي سكران من الشرب و لزقت جسمي فيها حسيتها بتزنق هي كمان حطيت ايدي جنبي علي الكنبه و لمست بيها فخدها لاقيتها مافيش اي رد فعل طبعا المشهد كان خلص بس احنا كلنا ساكتين و بنتفرج ولعت سيجارة الحشيش التانيه لاقيتها اخدتها مني و اخدت نفس منها و اديتها ليا تاني انا قمت قايل ايه الفيلم ده بقي رخم ما تيجي نتفرج علي حاجه رومانسيه ما دامت القعده كده او نشغل اغاني قالت نشغل اغاني هي كانت راحت و هاني كمان شغلنا اغاني هاديه و بعد شويه لاقيت نفسي باقولها بصوت واطي ترقصي معايا ؟ الاغنيه دي روعه بصت ليا و قالت اوك فقلت لهاني تسمح ارقص مع هند قالي اوك قمت انا و هي رقصنا سوا مع الاغنيه و بدأنا نقرب من بعض و احنا بنرقص و انا حاسس انها هايجه مووووت و الخمره و الحشيش مخلينها تهيج اكتر و احنا بنرقص هشام قام دخل الحمام فضلنا نرقص و اول ما قفل باب الحمام بقينا في حضن بعض و بحضن بعض و بنحسس علي ظهر بعض من الهيجان و طبعا زوبري رشق في بطنها حست بيه قمت عادله و بقي واقف علي بطنها و حست بحجمه بقت تزنق نفسها فيه اكتر قمت عادل وشها و بوستها بوسه طويله و هي متجاوبه معايا قوي مسكت ايديها و خليتها تمسك زوبري حسيتها بتشرق كده اول ما مسكته و كأنها فرحانه بحجمه و انا حسست علي طيزها و كسها و بقت بتلعب في زوبري و انا بالعب في كسها و منسجمين قوي لغاية ما خلصت الاغنيه بنتعدل لاقينا هشام قاعد علي الكنبه بيتفرج علينا و اتضح اننا ما حسيناش بيه خالص قعدنا من كسوفنا و هي اتلخبطت و جريت علي الحمام و انا قعدت مع هشام قلتله معلش غصب عني قالي عادي علي فكره انا كنت مبسوط و انا باتفرج عليكم و ضحكنا و قعدنا نضحك هي خرجت لاقيتنا بنضحك فهمت ان جوزها معرص و خرجت قالت ضحكوني معاكم و قعدنا نتكلم في اي هري و بعد شويه انا قمت روحت و تاني يوم اتصل بيا هشام و قالي انا قلت لهند كل حاجه و هي معجبه بيك ومافيش عندها مانع انك تنام معايا عادي قلتله و هي معجبه بيا ازاي قالي هاتبقي جوز الاتنين يا حبيبي بس بشرط تمتعوني معاكم انا عايز تنيكها امامي و تنيكني معاها قلتله ماشي قالي خلاص تعالي بكره و اعمل حسابك هاتبات معانا قلتله ماشي تاني يوم روحت معايا حشيش و لاقيتهم عاملين قاعده حلوه و هند لابسه قميص نوم مش مفتوح قوي و مش قصير بس مجسم عليها سلمت عليها و اخدتها في حضني و بوستها و بوست هشام و قعدنا طبعا هي قعدت جنبي و هشام بقي هو الي بيجهز كل حاجه و انا طول القعده بابوسها و نلعب مع بعض لغاية ما طلعت زوبري و مسكته و قالت حلو قوي كل ده زوبر قلتلها بتاعك قالت مش لوحدي ما انا عرفت خلاص قلتلها طب خدي نصيبك قالت هاخد و اعوض الي فاتني و نزلت تمص فيه كانها هاتاكله لدرجة اني قلعت البنطلون و البوكسر و القميص و بقيت ملط و هي قاعده علي الارض ماسكه زوبري بتاكله و هشام بيجهز العشا و بيبص علينا كل شويه و قال العشا جاهز قامت اخدتني من ايدي و قعدتني جنبها و هي بتلعب في زوبري و كأنها مش عايزه تسيبه و قعدنا نتعشي بس حسبتها بتعامله كأنه خدام و دي كانت اول مره اشوفها بتعامله كده و هو مستجيب جدا بعد العشا قعدت علي الكنبه ولعت سيجارة حشيش جت قعدت علي حجري و قالت هاتشرب لوحدك و باستني شربت معايا و بقت تنفخ الدخان في وشي و تبوسني و الدخان في بوقها و تتشرمط و بعدها مسكت زوبري تلعب فيه و قامت عادله نفسها ورفعت القميص لغاية وسطها و قعدت علي حجري زي الحصان و وشها ليا و دخلت زوبري في كسها و هو بيدخل شهقت و قالت ااااااه هو ده الزبر و لا بلاش اه و قعدت تتنطط عليه و هي في حضني و تبوسني و الاه بتاعتها بقت صوتها عالي و هي مستمتعه قوي و هشام خرج قعد يتفرج لغاية ما خلصت و جابت شهوتها وقعدت جنبي بتنهج و كأنها طالعه جبل و مبسوطه قوي بصت لهشام و قالت له صب لي كاس فعلا صب ليها كاس و بيدها الكاس قالت له و سيدك خالد مالوش كاس قالها حاضر عمل لي كاس و اخدته منه و هي قالت له اقعد علي الارض هنا و شاورت بين رجليها فتحت رجليها و قالت له الحس كس سيدتك نزل فعلا يلحس كسها و هي نزلت تمص زوبري طبعا انا ملط قامت قعدت و مسكت وشه و ضربته بالقلم و قالت له انا كنت متاكده انك خول و سيدك خالص هايكيفك يا خول و قامت قلعته الشورت و فضلت تلعب في طيزه و تقوله المتناكه دي هايجه و تضربه علي طيزه و تبعبصه و هو يقول اااه اااه هي قالت مش عايز تنيك الشرموطه دي تعالي كيفها و نيكها قمت فعلا و هو موطي علي الارض و دخلت زوبري في طيزه و هو شرق و قال اه اه هي تقوله حلو يا خول يقولها قوي تقوله بيكيفك الزوبر ده ؟ قالها قوي قالت له ما انا جربته يا معرص يجنن و ضربته علي وشه قالت له هاتعرص عليا يا خول قال اه قالت طب عرص يا معرص قامت قلعت ملط و نامت علي الكنبه و قالت لي تعالي يا دكر نيك مرات صاحبك المعرص و هو هايقعد يعرص علينا خرجت زوبري من طيزه و روحت نمت فوقها و هي فاتحه رجليها و انا رزعت زوبري فيها و هي بقت تصرخ و تقولي نيك نيك يادكر هو ده الزوبر الي يكيف كيفني زي ما بتكيف الشرموطه جوزي و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قعدنا جنب بعض و هي قالت تعالي يا كلب نضف مكان سيدك بلسانك و فعلا دخل لحس كسها من لبني و لحس زوبري و نضفه و بابص لاقيته جابهم علي الارض و انا بانيك مراته و بقيت اروح عندهم كل يوم و بقي هشام يلبس لي قمصان نوم زيها و يحط ميكاب و بقي هو خدامنا و عبدنا و بنيكه و هي تهينه و هو بقي مستمتع و رجعنا الخليج و اخدنا الشقه الي جنبنا و اشتركنا في ايجارها علشان يقعد فيها هو و هند و هي حصلتنا علي هناك بعد شهرين من وصولنا و بقينا مع بعض كل ليله نمارس جنس احنا الثلاثه ..تمت .. اتمني تعجبكم
اه اه اه جميله اوى بتهيح
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس
الجزء الاول ... انا اسمي خالد و قصتي حقيقيه بالفعل ..
بدأت قصتي لما سافرت دوله خليجيه للعمل و سكنت في شقه مشتركه مع احد موظفي الشركه و هنا كانت مفاجأته ليه شريكي في السكن هشام جارنا في بيت جدتي و اول ما عرفوني بيه افتكرنا بعض و رحبنا ببعض جدا و انا اول ما شوفته جه في بالي شريط الذكريات لما كنا بنلعب سوا و احنا عيال علي سلم العماره و كتير لعبنا عروسه و عريس مع بنات العماره و احيانا كنا نلعبها سوا انا و هو و كان هو بيعمل العروسه و كتير لعبنا في ازبار بعض و لن انسي ان اول شهوه ليا جيبتها عليه و كانت زي المايه الشفافه كده و استغربتها انا و هو .. هشام كان ولد زي القمر علشان كده كان بيقوم بدور العروسه لانه كان عارف انه اجمل ولد في العماره و هو كان فرحان بكده و كانت البنات بتحبه قوي لجماله و هدوءه المهم طبعا سكنت معاه و بقينا اصحاب قوي في يوم واحد و بقينا مع بعض في الشغل و البيت و الخروج و في كل مكان و بقينا واخدين حريتنا علي الاخر في الشقه يعني معظم اليوم بنقعد بالبوكسرات و في يوم كنت باستحمي و هو جه من بره مزنوق قوي عايز يعمل حمام مايه فتح الباب و انا باستحمي و وقف يعمل حمام و طبعا انا باقوله ايه يا عم هي زريبه و بنهزر سوا و هو بيقولي هاعملها علي روحي و اول ما بص لي لاقيته ركز لثواني علي زوبري و سرح بصيت علي زوبره لاقيته لسه صغير قوي انا فاكره هو كان صغير و رفيع دلوقتي تخن شويه و كبير حاجه بسيطه حسيته اتلخبط و خلص حمام و هو مش بيبص لي خالص و خرج بسرعه طبعا الموقف ده مش عارف ليه خلاني هجت عليه قوي و بعدها كانت الامور عاديه بس بقيت بافكر فيه كتير و بقيت نفسي انيكه و بقيت اكلمه كتير عن زمان و افكره ببنات الجيران الي كنا بنعمل معاهم عريس و عروسه و نقعد نضحك و نفتكر و في يوم قالي ان عيد ميلاده بكره فاتفقنا نحتفل بيه بس يوم الخميس علشان يبقي تاني يوم اجازه و قررنا نحتفل بيه في البيت و اشتريت له تورته هديه و عشا جاهز من بره و جاله من واحد زميلنا عرف بعيد ميلاده زجاجة خمره هديه و احنا اصلا مالناش فيها بس قلنا نجرب و لو سكرنا هانام مكانا المهم طفينا الشمع و مش عارف هي مقصوده منه و لا جت كده لاقيت الجو قلب رومانسي قوي كأن عيد ميلاد واحده و لاقيته قلب رومانسي و لاقيته بيقولي بصوت ناعم كده ميرسي قوي علي الي بتعمله ده علشاني حسيته فرحان قوي و باسني من خدي و هو بيشكرني بعدها قعدنا اتعشينا و اكلنا التورته و بنهزر و نضحك و هو مبسوط بعدها فتح زجاجه الخمره و جيبنا تلج و عملنا كاسين زي ما بنشوف في الافلام ههههههه و احنا بنشرب و بنبص لبعض و نبتسم لاقيت دماغي لفت و هجت عليه قوي لاقيت نفسي باقوله بشكل مباشر فاكر يا هشام زمان لما كنا بنلعب في بعض و بنلعب عروسه و عريس و انت كنت بتعمل عروسه و قعدت افكره بتفاصيل و هي مش بيرد و ساند دماغه علي الكرسي فقلت له فاكر ؟ قالي ايوه فاكر كانت ايام حلوه تعرف انك انت السبب انك حببيتني في الموضوع ده قلتلته ازاي ؟ قالي عادي بقي قلتله لسه بتعمل الموضوع ده ؟ قالي يعني بس ما تخافش علي صاحبك انا لسه عذراء و ضحك طبعا احنا بنتكلم و مش شايفين بعض سامعين صوت بعض بس لان كل واحد ساند راسه علي الكرسي و بيبص للسقف هههه قلتله يعني بتعمل من بره زي زمان بس قالي ايوه بالظبط قلتله و برضه انت البنت قالي احساسه حلو ما هو بابقي الراجل مع مراتي .. هو متجوز بقاله سنتين و زوجته بالقاهره و مافيش معاهم اولاد .... فلاقيت نفسي قمت قعدت جنبه و اخدته في حضني و لاقيت نفسي باقوله وحشتني قوي يا هشام قالي و انت و اخدنا بعض في حضن و بوس و لعب في ازبار بعض و انام عليه و ادعك زوبري في زوبره و هو تحول الي انثي مش بتقول غير ااه و اح و جامد يا حبيبي و حشتني قوي انت الي خليتني ابقي كده انت السبب فلاقيت نفسي من هيجاني باقوله و انا جاي اصلح غلطتي يا حبيبتي و اتجوزك لاقيته قلبها جد و اخدني في حضني قوي و باسني جامد و قالي ساعتها هاتدخل عليا و تفتحني و اكون مراتك و حبيبتك و خدامتك يا حبيبي و قعدنا نتكلم في الموضوع ده و انا نايم فوقه و باقطعه بوس و لعب لغاية ما جيبت لبني عليه و قمت نمت جنبه و هو قعد يلعب في لبني الي علي بطنه بصباعه و يلحسه بلسانه زي الشرموطه و يفولي هاتتجوزني ؟ قلتله اه قالي بجد انا لسه عذراء و انت الي هاتفتحني لاني كنت عايز الي يفتحني راجل احبه و يحبني و نتجوز ساعتها من حقه ياخد شرفي و حضني قلتله ماشي .. قالي خلاص الاسبوع الجاي دخلتنا قلتله طب ليه مش دلوقتي قالي علشان تبقي دخله بجد .. المهم قعدنا نجهز للدخله و نزلنا سوق اشترينا قمصان نوم و ميكاب و كان بيقول للي بتبيع انها هدايا لزوجته و اشترينا مرهم مخدر علشان يحطه في خرمه و يقلل الوجع و هو بيتفتح و جه يوم العرس قعد ساعه في غرفة النوم و بعدها نادي عليا دخلت لاقيت قمر نايمه علي السرير لابسه قميص نوم ابيض و حاطه ميكاب كامل و نايمه بشرمطه روحت عامل كاسين ويسكي من غير ما اتكلم و روحت بيهم عليه قالي قبل كده ده نتجوز زي ما اتفقنا قلتله بهزار طب دلوقتي اقولك زوجيني نفسك يا هشام و انت قمر نايم كده ؟ قالي امال عايز تسميني ايه قلتله اختار اي اسم تحبه قالي اختارلي انت قلتله اسميك هند علي اسم مراتك و اهو اسم مش غربب عليك قالي زي ما تحب قلتله زوجيني نفسك يا هند قالي زوجتك نفسي يا خالد و خبطنا الكاسات في بعض و شربنا بوق و بعده بوسه طويله من الشفايف و اخدته و شغلنا موسيقي و رقصنا في حضن بعض و كان هو ست بكل المعاني و الاحاسيس و شربنا الكاسين بتوعنا خلونا في عالم اخر و اخدته علي السريرنمت فوقه و قعدنا نقطع بعض بوس و لعب و نزلت العب في كسها و هي دايبه تحتي و بدأت ادخل صباعي المخدر الي دهناه في الخرم سهل دخول صباعي و هي كانت تتلوي بس انا مقطعها بوس و لعب فمركزه قوي في المتعه المهم دخل صباع قعدت ادخله و اخرجه علشان اوسع لاقيتها متجاوبه معايا و بتحرك طيزها معايا و الهيجان مموتها و المتعه مخلياها في دنيا تانيه دخلت صباع كمان و دخل و فضلت العب في كسها و الف الصباعين جوه كسها علشان اوسع الخرم كنت باحس انها بتتوجع بس كانت متعتها اعلي من الوجع فكانت مستمتعه بيه و قمت منيمها علي وشها و قعدت احسس و ابوس علي ظهرها و هي سايحه و كل الي بتقوله بشرمطه ناعمه اااااه ااااااه و انا احسس علي ظهرها و ابوسه و بقيت ابعبصها في كسها بصوابعي و قمت نايم فوقها و قعدت ادعك جسمي في ظ٧رها و زوبري بين فلقتينها و هي ااااه اااااه ااااح مولعه اقولها هايجه يا هند تقولي جامد مولعه يا حبيبي قمت مغرق خرمها بريقي مع الكريم بقي بيزحلق قمت زانق زوبري في خرمها لاقيته بيجري قمت رازعه مره واحده شهقت جامد و صرخت و حاولت تتعدل انا قفشت فيها و فضلت ادخله و اخرجه و هي تقولي براحه عورتني بيوجع قوي اااه هاموت بيوجع قوي و ناااار لاقيت نفسي بجيب قمت جايبهم فيها هي لما حست بلبن زوبري جواها لاقيتها بتهدي و بتصدر نفسها جامد و لما خلصت و خرجت براحه هي كانت مستسلمه علي السرير و بتحط صباعها في طيزها تشوف لبني الي نازل منها انا نمت جنبها و حضنتها و قلتلها مبروك يا عروسه كده بقيتي مدام رسمي قالي المدام بتاعتك يا حبيبي و جاب مناديل حطها علي خرم طيزه و يمسحها بيه لاقينا نازل شوية ددمم بيوريني الدم قلتله ده شرفك يا حبيبتي كفاية كده النهارده علشان ما تتعبيش حضني قوي و قالي بحبك قوي يا حبيبي و قام علشان يدخل الحمام و هو بيقولي ناااار جوه و وجع جامد قلتله اتشطف و حط مرهم المخدر تاني .. فعلا دخل الحمام و انا عملت لي كاس و قعدت اشربه .... نلتقي في الجزء القادم لو اعجبتكم و اتمني دعمكم

الجزء التاني ....
بعد ما دخلت علي هشام بقي حرفيا زوجتي نرجع من الدوام يدخل غرفة النوم يلبس عبايه حريمي و يحط ميكاب و برفان حريمي و يعمل الاكل و كل حاجه بتعملها الست لجوزها و في الليل تلبس قميص نوم حلو و نمارس جنس كل ليله قبل ما ننام و الخميس تبقي سهره للصبح نشرب فيها خمره و نهزر و اتعلمت الرقص و بقت ترقص لي و بقت شرموطة سرير بجد و طبعا كلامنا بقي متحرر جدا و بقي يحكيلي عن مراته و اهلها و حتي حكي لي عن ليلة دخلته و انه واجه مشكلة انه يفتحها في اول ليله بسبب انه جاب بسرعه و زوبره الصغير لكن هي الي ساعدته تاني يوم و ده استوقفني شويه انها هي الي ساعدته يدخل عليها سئلته عملت ايه ؟ قالي مسكت زوبري جامد بصوابعها من عند بطني و بقي واقف قوي و بيوجعني فمعرفتش اجيب لكن دخل فيها و اول ما دخل سابت زوبري فدخلته جامد هي صرخت و قعد جواها شويه عقبال ما الوجع راح و عرفت اجيب .. قلتله احه دي طريقه مره محترفه مش بنت في ليلة دخلتها مراتك عرفت منين الطريقه دي قالي مش عارف بس بقت كل ما انام معاها تعملها و في مره اقترحت اربطه بتوكه شعرها زي الاستيك كده و عملتها و كنت باطول قلتله انا لاحظت و انت معايا انك بتجيب شهوتك معايا قالي لاني مش باجي جنب زوبري خالص و باجيب مع لسعة لبنك جوايا قلتله انت كده وصلت لاحساس الست و في ليلة خميس طبعا دي المميزه لاننا كمان بنسكر فيها و بقينا نشرب اكتر من كاس لاننا اتعودنا عليها و بقينا نشتري انواع منها و في ليلة و احنا شاربين و هي لابسه قميص نوم و حاطه ميكاب و سكرانه و نايمه في حضني علي السرير سئلتها هي مراتك دي عرفت الحاجات دي منين من ليلة دخلتها قالي علي فكره لما هانزل اجازه فعلا هاسئلها و لازم اعرف قلتلته شكلها طلعت شرموطه و لا ايه ؟ قالي شكلها كده قلتلها مش انتي اسمك هند زيها قالت ايوه قلتلها انتي جوزك عامل معاكي ايه و جوزها عامل معاها ايه ؟ اتنهدت و حضنتني قوي و قالت جوزها ده خول لكن جوزي انا دكر و سيد الرجاله و مسكت زوبري و قعدت تلعب فيه و طلعته من الشورت و قالت ده زوبر جوزي الي مكيفني و مشبعني و مالي عيني لكن الشرموطه دي جوزها زوبره اخره يبعبص بيه و ضحكت بسخريه و قامت نازله مص في زوبري و كأنها بتتمتع و تفرح بيه و بتمصه بحنيه و بتلعب فيه و تلحس فيه و تدعك علي وشها و تزنقه في عنيها و كانها بتتمتع بيه قلتلها تعالي و اخدتها في حضني و قلتلها مش ظلم ده ليها انها محرومه و انتي لأ قالت بصراحه ظلم قلتلها طب عندي فكره قالت فكرة ايه قمت من السرير عملت كاسين و اديتها كاسها و قلتلها ايه رأيك انيكك كأنك هي و خبطت كاسي في كاسها شربت بوق كده و كأنها بتفكر و بعدها قالت ازاي مش فاهمه قلتلها انتي تتقمصي شخصيتها و كأنك هي و اكيد انتي عارفاها و هاتعرفي تحسي احساسها قالت و انت هاتعمل انا ؟ قلت له لأ انا هاكون انا و كأنها زوجتي او حتي بتخونك معايا .. طبعا الي مخلينا نتكلم كده الشرب لاننا فعلا كنا سكرانين بس مش تايهين هو نام علي السرير و فكر شويه و قالي ماشي قلتله تحبي تبقي مراتي و لا عشيقك قالي اختار انت قلتله عشيقك احلي و هاتبقي مثيره اكتر انتي بتخوني جوزك و انا باخون مراتي قالت موافقه و فعلا عملنا جنس و كأنها هي و بقيت و انا بانيكها اقولها انا و لا هشام جوزك يا بت بقولي انت يا دكر ده خول زوبره يادوب يبعبص بيه انت الي مكيفني يا بخت الشرموطه الي متجوزها و انيكها و اقولها بيعرف ينيكك قالت لي ده اخره يتناك قلتلها خلاص هاتيه انيكه معاكي تقولي و تكيفنا سوا بزوبرك ده ؟اقولها و ادلعكم كمان و انيكك و انتي بتبعبصي الخول جوزك في طيزه و انيكه قدامك و يبقي خدامك تقولي و تجيب مراتك معانا و تنيكنا كلنا و انا ابعبصها في كسها اقولها و نعمل نيك جماعي طبعا الكلام ده غير حاجات كتييير في علاقتنا و تحولت الي متعه انه بقي كل يوم يتناك انه مراته و بقي احساس ممتع عنده انه يتكلم عن جوزها الي مش بيعرف ينيكها و انه خول و نفسها تشوفه و هو بيتناك و اني انيكه و فضلنا علي كده لغاية ما جت الاجازه و كنا مرتبينها ننزل سوا و ده لا يمانع في شغلنا لان كل واحد شغال في اداره مختلفه عن الاخر و فعلا نزلنا اجازه و كنا متفقين ناخد اجازه من الجنس علشان نشتاق لبعض لما نرجع و كنا بنتصل ببعض كل يوم طبعا انا مش متجوز و عايش مع اهلي المهم في يوم اتصل بيا و عزمني علي الغدا في بيته و اصر طبعا انا كان عندي فضول اشوف مراته لايف و اتكلم معاها انا شوفت صورها لكن كان نفسي اشوفها المهم روحت و قصدت انزل اشتري هديه شخصيه لزوجته فاشتريت ليها سلسله دهب و طبعا اخدت حلويات و ورد و روحت فتحلي هشام و لاقيتها في الرسيبشن واقفه تستقبلني لابسه عبايه شيك و حاطه ميكاب و هي جسمها كيرفي قوي و سلمت عليا و فرحت قوي بالورد و شكرتني عليه قوي و حسيتها سعيده جدا بيه و خصوصا لما قلتلها الورد ده انا جايبه مخصوص ليكي اتمني يعجبك .. طبعا دي معاكسه صريحه امام جوزها لكن بشياكه و استغليت فرحتها دي و طلعت علبة السلسه و قلتلها دي كمان هديه بسيطه فرحت جدا بدرجه انها رفضتها في الاول و بعد الحاحي قبلتها و لبستها و احنا قاعدين و كانت فرحانه جدا و فرجتها لهشام و كان هشام فرحان برضه و يقولي كلفت نفسك ليه و انا اقوله هو فيه اعز منكم و طبعا الي حصل ده كسر جبل التلج الي كان بيني و بين هند مرات هشام في ثواني و اخدت عليا و اتفقنا نشيل التكليف يعني ننادي بعض بدون مدام او استاذ و قعدنا نهزر و نضحك و قامو يجهزو السفره للغدا و انا قمت معاهم اساعدهم و الموضوع بقي عادي كأني بادخل البيت ده من سنين و بقيت واحد منه اتغدينا و بعد الغدا قعدنا نحكي في اي حكايات تضحكنا و خلصت القعده و روحت بعدها قابلت هشام في كافيه و حكي لي عن موضوع ليلة الدخله و قالت له انها في الصباحيه امها لما سئلتها و هي حكت لامها الي حصل امها قالت لها تعمل كده انها تمسك زوبري و هو واقف و تقرص عليه قوي هايفضل واقف بس واجعني و مش هاعرف اجيب من الوجع فعملت كده و بعدها بقت تتكلم مع صحباتها و اتفرجت علي كام فيلم سكس قلتله بس حماتك طلعت صايعه قالي جدا و شكل بنتها طالعه زيها قلتله ازاي ؟ قالي بعد ما انت سيبتني في المطار و اتلبخت مع اهلك الي منتظرينك انا روحت السوق الحره اشتريت ازازتين خمره و شوية حاجات و خليتها شربت معايا و سكرت مني و كانت شرموطه ليلتها و شتمت شتيمه و قالت الفاظ و كلام اول مره اسمعه منها قلتله و انت عملت ايه قالي نيكتها بس طول ما انا بانيكها انت في بالي و حاسس بيك جوايا و ما جيبتش بسرعه الا لما افتكرت احساس و انت بتجيبهم جوايا قلتله كويس يعني طولت اهو قالي انا كمان كنت رابط زوبري كالعاده بأستيك في عند وسطي كده كالعاده شويه قلتله جربت الحشيش قبل كده ؟ قالي لا انا شربت الخمره معاك قلتله انا كمان جربت الخمره معاك لكن كنت باشرب حشيش قبل السفر ايه رأيك تعالي نتمشي بالعربيه شويه نشرب سيجارتين انا معايا اتنين في العربيه قالي لا يا عم اخاف نعمل حدثه و لا حاجه تعالي نشربهم عندي قلتله و مراتك قالي ما خلاص دي بقت تعزك قوي و طول اليوم بنتكلم عنك قام مكلمها و قالها خالد معايا و هانيجي نسهر بس هو مش عايز علشان محرج منك لاقيته بيقولي خد كلم باكلمها قالت لي اخص عليك مش عايز تيجي تقعد معانا البيت بيتك يالا قومو تعالو هاستناكو قلتلها و احنا هانجيب العشا معانا علشان ما تتعبيش نفسك قالت ايه عايز تجيب عشاك معاك طب هات هشام كده .. سمعتها بتقوله اوعي تخليه يدفع ثمن العشا المهم جيبنا العشا و حلويات و تسالي و ظبطنا كل حاجه و روحنا دخلنا لاقيتها لابسه برضه عبايه حلوه بس المره دي مجسمه و مش لابسه طرحه و لابسه السلسله الي جيبتها ليها و كأنها بتوريني انها لابساها قعدنا هزرنا و دخل هشام يغير هدومه و نادي علي هند دخلت له و بعد دقائق خرجت و قالت لي ادخل لهشام عايزه جوه .. بصراحه انا دماغي لفت قلت هو قالها حاجه و لا هي عارفه الي بينا بس دخلت لاقيته مطلع لي تيشيرت و شورت بيقولي غير هدومك علشان تقعد براحتك قلتله ياعم مراتك تقول ايه قالي هي الي طلعتهم ليك من الدولاب قلتله يا راجل و ضحكنا و غيرت هدومي و خرجنا اتغدينا و طبعا عمالين نهزر و نتريق علي بعض في اي هيافه و خلاص بعد الغدا ولعت سيجاره قلت لهشام اشرب معايا دي و نشوف فعلا شربناها سوا هو بعد كام نفس قالي دماغي لفت قلتله خلاص هند كانت في المطبخ خرجت بالشاي قالت ايه الريحه دي و بتضحك قلت ليها سيجاره كده للفرفشه و هشام قالها سيجارة حشيش ضحكت و حطت الشاي و قعدنا نشربه و نتكلم طبعا الشاي مع الحشيش بيعلي الدماغ و هشام دماغه تقلت و بقي عايز ينام قعدنا نفوق فيه انا و هند و نهزر لغاية ما فاق بس عامل دماغ و قام غسل راسه و بدأ يفوق و قعدنا نتكلم و نهزر و التليفزيون شغال امامنا علي قناة افلام اجنبي عادي و لاقيناه ممل قلنا نجيب فيلم من علي النت و نشغله من اللاب علي الشاشه و هشام اختار فيلم اجنبي اكشن علي رعب من موقع عادي و هشام قبل ما نشغل الفيلم قام جاب ازازة ويسكي و هي جابت مزات علي اساس الي هايشرب انا و هشام فقط و قعدنا علي كنبه امام الشاشه و هي قالت قعدوني في وسطكم بقي ما دام فيلم رعب اشتغل الفيلم و كان فعلا قصه حلوه و مافيش فيه رعب كتير لكن اكشن اكتر و اندمجنا مع الفيلم و احنا بنشرب خمره و في نص الفيلم مشهد غرامي بين بطل الفيلم و البطله قلب لمشهد سكس و طلع الفيلم بدون حذف و المشهد كان يهيج قوي لاقيت هند مدت ايديها اخدت الكاس بتاعي و شربته و هي مركزه مع المشهد بعدها رجعت بظهرها علي الكنبه و كانت قريبه مني قوي لدرجة اني حسيت حرارة جسمها في ذراعي استعبطت و ميلت عليها و عملت نفسي سكران من الشرب و لزقت جسمي فيها حسيتها بتزنق هي كمان حطيت ايدي جنبي علي الكنبه و لمست بيها فخدها لاقيتها مافيش اي رد فعل طبعا المشهد كان خلص بس احنا كلنا ساكتين و بنتفرج ولعت سيجارة الحشيش التانيه لاقيتها اخدتها مني و اخدت نفس منها و اديتها ليا تاني انا قمت قايل ايه الفيلم ده بقي رخم ما تيجي نتفرج علي حاجه رومانسيه ما دامت القعده كده او نشغل اغاني قالت نشغل اغاني هي كانت راحت و هاني كمان شغلنا اغاني هاديه و بعد شويه لاقيت نفسي باقولها بصوت واطي ترقصي معايا ؟ الاغنيه دي روعه بصت ليا و قالت اوك فقلت لهاني تسمح ارقص مع هند قالي اوك قمت انا و هي رقصنا سوا مع الاغنيه و بدأنا نقرب من بعض و احنا بنرقص و انا حاسس انها هايجه مووووت و الخمره و الحشيش مخلينها تهيج اكتر و احنا بنرقص هشام قام دخل الحمام فضلنا نرقص و اول ما قفل باب الحمام بقينا في حضن بعض و بحضن بعض و بنحسس علي ظهر بعض من الهيجان و طبعا زوبري رشق في بطنها حست بيه قمت عادله و بقي واقف علي بطنها و حست بحجمه بقت تزنق نفسها فيه اكتر قمت عادل وشها و بوستها بوسه طويله و هي متجاوبه معايا قوي مسكت ايديها و خليتها تمسك زوبري حسيتها بتشرق كده اول ما مسكته و كأنها فرحانه بحجمه و انا حسست علي طيزها و كسها و بقت بتلعب في زوبري و انا بالعب في كسها و منسجمين قوي لغاية ما خلصت الاغنيه بنتعدل لاقينا هشام قاعد علي الكنبه بيتفرج علينا و اتضح اننا ما حسيناش بيه خالص قعدنا من كسوفنا و هي اتلخبطت و جريت علي الحمام و انا قعدت مع هشام قلتله معلش غصب عني قالي عادي علي فكره انا كنت مبسوط و انا باتفرج عليكم و ضحكنا و قعدنا نضحك هي خرجت لاقيتنا بنضحك فهمت ان جوزها معرص و خرجت قالت ضحكوني معاكم و قعدنا نتكلم في اي هري و بعد شويه انا قمت روحت و تاني يوم اتصل بيا هشام و قالي انا قلت لهند كل حاجه و هي معجبه بيك ومافيش عندها مانع انك تنام معايا عادي قلتله و هي معجبه بيا ازاي قالي هاتبقي جوز الاتنين يا حبيبي بس بشرط تمتعوني معاكم انا عايز تنيكها امامي و تنيكني معاها قلتله ماشي قالي خلاص تعالي بكره و اعمل حسابك هاتبات معانا قلتله ماشي تاني يوم روحت معايا حشيش و لاقيتهم عاملين قاعده حلوه و هند لابسه قميص نوم مش مفتوح قوي و مش قصير بس مجسم عليها سلمت عليها و اخدتها في حضني و بوستها و بوست هشام و قعدنا طبعا هي قعدت جنبي و هشام بقي هو الي بيجهز كل حاجه و انا طول القعده بابوسها و نلعب مع بعض لغاية ما طلعت زوبري و مسكته و قالت حلو قوي كل ده زوبر قلتلها بتاعك قالت مش لوحدي ما انا عرفت خلاص قلتلها طب خدي نصيبك قالت هاخد و اعوض الي فاتني و نزلت تمص فيه كانها هاتاكله لدرجة اني قلعت البنطلون و البوكسر و القميص و بقيت ملط و هي قاعده علي الارض ماسكه زوبري بتاكله و هشام بيجهز العشا و بيبص علينا كل شويه و قال العشا جاهز قامت اخدتني من ايدي و قعدتني جنبها و هي بتلعب في زوبري و كأنها مش عايزه تسيبه و قعدنا نتعشي بس حسبتها بتعامله كأنه خدام و دي كانت اول مره اشوفها بتعامله كده و هو مستجيب جدا بعد العشا قعدت علي الكنبه ولعت سيجارة حشيش جت قعدت علي حجري و قالت هاتشرب لوحدك و باستني شربت معايا و بقت تنفخ الدخان في وشي و تبوسني و الدخان في بوقها و تتشرمط و بعدها مسكت زوبري تلعب فيه و قامت عادله نفسها ورفعت القميص لغاية وسطها و قعدت علي حجري زي الحصان و وشها ليا و دخلت زوبري في كسها و هو بيدخل شهقت و قالت ااااااه هو ده الزبر و لا بلاش اه و قعدت تتنطط عليه و هي في حضني و تبوسني و الاه بتاعتها بقت صوتها عالي و هي مستمتعه قوي و هشام خرج قعد يتفرج لغاية ما خلصت و جابت شهوتها وقعدت جنبي بتنهج و كأنها طالعه جبل و مبسوطه قوي بصت لهشام و قالت له صب لي كاس فعلا صب ليها كاس و بيدها الكاس قالت له و سيدك خالد مالوش كاس قالها حاضر عمل لي كاس و اخدته منه و هي قالت له اقعد علي الارض هنا و شاورت بين رجليها فتحت رجليها و قالت له الحس كس سيدتك نزل فعلا يلحس كسها و هي نزلت تمص زوبري طبعا انا ملط قامت قعدت و مسكت وشه و ضربته بالقلم و قالت له انا كنت متاكده انك خول و سيدك خالص هايكيفك يا خول و قامت قلعته الشورت و فضلت تلعب في طيزه و تقوله المتناكه دي هايجه و تضربه علي طيزه و تبعبصه و هو يقول اااه اااه هي قالت مش عايز تنيك الشرموطه دي تعالي كيفها و نيكها قمت فعلا و هو موطي علي الارض و دخلت زوبري في طيزه و هو شرق و قال اه اه هي تقوله حلو يا خول يقولها قوي تقوله بيكيفك الزوبر ده ؟ قالها قوي قالت له ما انا جربته يا معرص يجنن و ضربته علي وشه قالت له هاتعرص عليا يا خول قال اه قالت طب عرص يا معرص قامت قلعت ملط و نامت علي الكنبه و قالت لي تعالي يا دكر نيك مرات صاحبك المعرص و هو هايقعد يعرص علينا خرجت زوبري من طيزه و روحت نمت فوقها و هي فاتحه رجليها و انا رزعت زوبري فيها و هي بقت تصرخ و تقولي نيك نيك يادكر هو ده الزوبر الي يكيف كيفني زي ما بتكيف الشرموطه جوزي و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قعدنا جنب بعض و هي قالت تعالي يا كلب نضف مكان سيدك بلسانك و فعلا دخل لحس كسها من لبني و لحس زوبري و نضفه و بابص لاقيته جابهم علي الارض و انا بانيك مراته و بقيت اروح عندهم كل يوم و بقي هشام يلبس لي قمصان نوم زيها و يحط ميكاب و بقي هو خدامنا و عبدنا و بنيكه و هي تهينه و هو بقي مستمتع و رجعنا الخليج و اخدنا الشقه الي جنبنا و اشتركنا في ايجارها علشان يقعد فيها هو و هند و هي حصلتنا علي هناك بعد شهرين من وصولنا و بقينا مع بعض كل ليله نمارس جنس احنا الثلاثه ..تمت .. اتمني تعجبكم
خللى بالك بقى من نفسك .
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي و مجنون جنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%