NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش عاوز اشتري حصان او كلب اتناك منه

شباب انا سالب ١٨ كنت عاوز اشتري كلب اتناك منه طول الوقت حد يعرف نوع زوبره كببر وشهواني ويعرف يفشخني بس مش يعضني ولا اشتري حصان احسن بس المشكله معنديش مكان للحصان ولا اجيب زوبر صناعي احسن

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • حبيته
التفاعلات: Khaled6, كريم ابن مني, نفسى اكون خول و 3 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: ماستر ر, Cuckold hubby, .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍 و شخص آخر
شباب انا سالب ١٨ كنت عاوز اشتري كلب اتناك منه طول الوقت حد يعرف نوع زوبره كببر وشهواني ويعرف يفشخني بس مش يعضني ولا اشتري حصان احسن بس المشكله معنديش مكان للحصان ولا اجيب زوبر صناعي احسن
زبر صناعي احسن

• عجبني
التفاعلات: Elshtan
وهو بجد

• بيضحكني
التفاعلات: Fahl asmr، المش مهندس و اردني رايق
جايب 🥒كبيره

الموضوع مخالف للقسم العام سيتم نقل الموضوع اللي القسم المناسب
ارجوا عدم التكرار و التركيز بمكان النشر المناسب

@المش مهندس
@اردني رايق
الاخوه الاعضاء احذرو الكلام بطريقه غير مناسبه لأي عضو اذا الموضوع غير مناسب لك ممكن تجاهله ببساطه او رأيك يتم التعبير عنه بشكل مناسب
تنبيه دون قرار اداري ارجوا عدم التكرار و شكل لتفهمكم

انت اكيد مش حاسس بالامان بانك تتناك من البشر..
او ممكن انت فيك عيوب تخلي الناس مش عايزة تنيكك

الموضوع مخالف للقسم العام سيتم نقل الموضوع اللي القسم المناسب
ارجوا عدم التكرار و التركيز بمكان النشر المناسب

@المش مهندس
@اردني رايق
الاخوه الاعضاء احذرو الكلام بطريقه غير مناسبه لأي عضو اذا الموضوع غير مناسب لك ممكن تجاهله ببساطه او رأيك يتم التعبير عنه بشكل مناسب
تنبيه دون قرار اداري ارجوا عدم التكرار و شكل لتفهمكم
اوك معلش

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
و**** فكره اهو الطلب مش حيشتغلك ولا حيقولك عرص

انا زيك وبدور علي الموضوع ده من زمان بس لسه موصلتش لنوع كلب معين يكون شهواني زيي
لو عرفت ياريت تقولي بليييز

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: ك له ب ال حب و نفسى اكون خول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هات حصان زبه كبير

• عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول
  • عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول
انت اكيد مش حاسس بالامان بانك تتناك من البشر..
او ممكن انت فيك عيوب تخلي الناس مش عايزة تنيكك
ياحبيبي كل الفكره خايف حد يفضحني وبرضو مش لاقي مكان وبرضو زب الحصان او كد هيبقي كبير فشخ

• عجبني
التفاعلات: ك له ب ال حب
انا زيك وبدور علي الموضوع ده من زمان بس لسه موصلتش لنوع كلب معين يكون شهواني زيي
لو عرفت ياريت تقولي بليبج
لو عرفت ياريت تقولي بليييز
بجد طيب ابعتلي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%