NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوز اخد رأيكو فى موضوع مهم جداااااااااا ......؟

خالد هزمى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
اعرف ناس من التجمع و عايشين فى فيلا ناس مستواهم كويس اوى هما راجل 45 و مراتة 43 و عندهم بنت 14 و بنت 12 و بنت اخيرة 8 و ولد 5 سنين المهم
هما بيتعاملو بطريقة غريبة اوى انهم بيعدو عادى قدام بعض عريانين بجد كلهم بيعدو عادى عريانين قدام بعض و انا و ناس تانيا نرف الموضوع دا
واحد صديقى قالى عادى اسرة عادية و ولادو و عادى يعدو قدام بعض عريانين انا هعمل زيهم و انا و مراتى هنعد قدام ولادنا عريانين و ولادى كمان
و فعلا عمل كدا انا الموضوع شاغلنى هو انى عاوز اعمل زيهم كدا الموضوع مفهوش حاجة غلط ولا جنسية الموضوع انهم بيكسرو كل القيود
و ناس عملت زيهم و حاسين انهم مبسوطين بس انا بفكر اعمل زيهم كدا فى بيتى تفتكرو اعمل كدا ولا ليها مساوئ فى المستقبل انا بحب اخر رأيكو
و على فكرة و المصحف انا مبكدب انا كل حاجة بعملها هنا بنزلها بالآثبات و اديكو عارفينى و اللى ميعرفونيش يدخلو على منشوراتى هنا هيلاقو كل

الاثباتات فأنا عاوز رأيكو فقط فى الموضوع اعمل زيو مع مراتى و بنتى ولا لا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الذئب_الأبيض, Ramy_7, Adham sabry و 8 آخرين
قدام الاولاد صعبه
اما انت و شريكتك لوحدكم طول اليوم عريانين متعه جميله قوى
انا فى مرة كنت انا و صحبتى و صحبتها طول اليوم فى الشقه كنا عريانين

• عجبني
التفاعلات: Agogo, MiDo Mashakel, النمر المقنع و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مره كنت صديق لزوجين و كنا طول اليوم عريانين
حتى وقت الاكل كنا ناكل و احنا عريانين
احساس جميل قوى

• عجبني
التفاعلات: Agogo و خالد هزمى
اعتقد قدام الولاد وهنا فى سن البلوغ هيكون غلط وحتى فى سنهم دة غلط برضو لكن قدام مراتك عادى خليك ملط اليوم كله 🤣

• عجبني
انا من اكتر الناس اللى بتحب تقعد عريانه وتمارس حياتها عادى
لما هتجوز هعمل كدا مع مراتى اكيد ف الشقه
بس فى وجود اولادى اكيد لا طبعا

• عجبني
قدام الاولاد صعبه
اما انت و شريكتك لوحدكم طول اليوم عريانين متعه جميله قوى
انا فى مرة كنت انا و صحبتى و صحبتها طول اليوم فى الشقه كنا عريانين
هى فكرة و اتعملت و كلو بيجربها من معارفنا

• عجبني
التفاعلات: Agogo
انا مره كنت صديق لزوجين و كنا طول اليوم عريانين
حتى وقت الاكل كنا ناكل و احنا عريانين
احساس جميل قوى
عارف انا كمان مع الازواج كدا و نزلت بالاثباتات كمان لاكن دول عيلة مع بعض مش فى دماغهم جنس لا مجرد كسر القيود

• عجبني
التفاعلات: Agogo و Kokoboya
اعتقد قدام الولاد وهنا فى سن البلوغ هيكون غلط وحتى فى سنهم دة غلط برضو لكن قدام مراتك عادى خليك ملط اليوم كله 🤣
المشكلة الناس اللى اعرفهم دول كلهم بيعدو كدا ملط و ناس كتير عملت زيهم من معارفنا و بيقولو حلو و عادى و متعة

• عجبني
التفاعلات: Agogo و سيڤان
انا من اكتر الناس اللى بتحب تقعد عريانه وتمارس حياتها عادى
لما هتجوز هعمل كدا مع مراتى اكيد ف الشقه
بس فى وجود اولادى اكيد لا طبعا
لا بقى هم قدام ولادهم كدا عادى اعدين لاكن مش جنس مجرد عريانين فقط

• جامد
التفاعلات: حبيب سلمى
وجه نظري واتمنى تتقبلها أنا أعرف أن عندك بنت لو خايف عليها بلاش لاني ده بيادي الي نقط تانيه زي أن البنت ممكن جدا تمارس الجنس مع صديقها لو هتتقبل ده اعمل كدا لو هتتقبل نظره الناس لبنتك ف لبسها وكدا اعملها وهتتقبل انك تشوف أصحاب بنتك الولاد معاها اعمل كدا

• محزن
  • عجبني
وجه نظري واتمنى تتقبلها أنا أعرف أن عندك بنت لو خايف عليها بلاش لاني ده بيادي الي نقط تانيه زي أن البنت ممكن جدا تمارس الجنس مع صديقها لو هتتقبل ده اعمل كدا لو هتتقبل نظره الناس لبنتك ف لبسها وكدا اعملها وهتتقبل انك تشوف أصحاب بنتك الولاد معاها اعمل كدا
لا مقبلش لاكن الراجل المعرفة دا كل اصدقائنا قلدوة و الموضوع فى دماغى و بحب اخد رأيكو فقط

لا مقبلش لاكن الراجل المعرفة دا كل اصدقائنا قلدوة و الموضوع فى دماغى و بحب اخد رأيكو فقط
ما هيه ي خالد معروفه وانا ماقصدش اي اهانه و**** بس الفكره أن هيه اتربت انها تكون بحريتها وتفضل عادي قالعه ف البيت قدام ابوها الي المفروض ميشوفش اي حاجه من جسمها ف اكيد هتبقي الحجات دي بالنسبالها عادي

• عجبني
بص هى فكرة لطيفة بس ليها توابع يعنى أولادك هيتعودوا أن ده عادى و هيبدوا يتعاملوا انه عادى مع بقية الناس و ده ممكن يدخلهم فى مشاكل كتير + الرغبة الجنسية تغلب لو الشخص مقدرش يتحكم فى نفسه و علشان يقدر يتحكم فى نفسه لأزم يفرغها فهيفرغها وقتها أزاى ؟؟ أما جوه البيت أو بره و الحالتين حوار , الخلاصة مفيش حاجة ببلاش كل حاجة ليها توابعها فكر فيها قبل ما تنفذ

• عجبني
بص هى فكرة لطيفة بس ليها توابع يعنى أولادك هيتعودوا أن ده عادى و هيبدوا يتعاملوا انه عادى مع بقية الناس و ده ممكن يدخلهم فى مشاكل كتير + الرغبة الجنسية تغلب لو الشخص مقدرش يتحكم فى نفسه و علشان يقدر يتحكم فى نفسه لأزم يفرغها فهيفرغها وقتها أزاى ؟؟ أما جوه البيت أو بره و الحالتين حوار , الخلاصة مفيش حاجة ببلاش كل حاجة ليها توابعها فكر فيها قبل ما تنفذ
عندك حق بس اللى جرب قال لزيزة و عادى كانو يوم ترفية عن نفسنا وسط الاسرة مع بعضها فهمت الفكرة

• عجبني
عندك حق بس اللى جرب قال لزيزة و عادى كانو يوم ترفية عن نفسنا وسط الاسرة مع بعضها فهمت الفكرة
فاهمك ما هى فى تخيلى لذيذة بس هتفتح الحدود خالص فالسؤال الحقيقى أنتا مستعد لده و لأ لأ ؟
بص مثلا القصة دى من المنتدى هنا ممكن تديك فكرة عن اللى ممكن يحصل

https://نسوانجي.net/index.php?threads/عائلة-شوشو-وفوفا-متسلسلة-حتى-الثالث-عشر.26658/

• عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
صعب ملط خالص.. ممكن بالاندرات. ده رايي

• عجبني
التفاعلات: Agogo، Ana medo@ و خالد هزمى
لا بقى هم قدام ولادهم كدا عادى اعدين لاكن مش جنس مجرد عريانين فقط
غريبه ولما ياجى الاب يشوف طيز بنتو وزوبرو يوقف هيعمل ايه

• عجبني
لو ملط تماما هتبقى جنسيا مش كويسة لان انت من كتر المشهد هيحصلك برود ، وهى برضه حالة مش طبيعية لان انت فى اى وقت ممكن حد يخبط على بابك وعاوز تفتحله او حد يشوفك فى الشباك ، والحالة الطبيعية ان الانسان بيدارى مفاتنه وعفته ، عشان كده لما آدم وحواء ظهرت عوراتهما فأسرعا بتغطيتها من أوراق الشجر ، وكل اللى بقوله ده فى حالة راجل ومراته فقط ، انما وجود ******* كارثى وهيزود نسب الانتحار والاتجار بالبشر بين المراهقين

• عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
لو ملط تماما هتبقى جنسيا مش كويسة لان انت من كتر المشهد هيحصلك برود ، وهى برضه حالة مش طبيعية لان انت فى اى وقت ممكن حد يخبط على بابك وعاوز تفتحله او حد يشوفك فى الشباك ، والحالة الطبيعية ان الانسان بيدارى مفاتنه وعفته ، عشان كده لما آدم وحواء ظهرت عوراتهما فأسرعا بتغطيتها من أوراق الشجر ، وكل اللى بقوله ده فى حالة راجل ومراته فقط ، انما وجود ******* كارثى وهيزود نسب الانتحار والاتجار بالبشر بين المراهقين
بس اللى عملوها بيقولو حاجى عادية و مفيش اسرار و كسر للقيود و مش حاجة جنسية بالعكس حاجة عادية و بيشكرو فى الموضوع دا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%