NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خالد هزمى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
موضوع للنقاش عن الست و ابنها و افلامهم المسربة على النت من شهر 12 اللى فات:
مساء الخير دلوقتى للى مش عارف
الموضوع واحدة بتخلى ابنها يدهنلها كريم على طيزها و كسها

و اعدى طول النهار بجلابية منغير كلوت و فاتحة رجايها على طول قدام ولادها الاتنين كبار واحد 16 و واحد 21
و الواد الحمار ابنها بيصورها فيديوهات و نشرها و اتمسحت من النت كلو بس اللى حصل ان فية واحد ضحك علية
و قالو تبادل الفيديوهات دى انت امك و انا مراتى و الحقيقة ان الواد دا مكنتش مراتة و كانت واحدة بالفلوس و مصورها
و بعتلو الفيديوهات و التانى بعتلو زى الحمار فيديوهات امو مش دى القضية ولا المشكلة - المشكلة هنا ان ازاى ام تسمح لولادها كدا
هتقولى بيساعد امو عادى مش كل حاجة جنس هقولك لا تعالى شوف باقى الفيديوهات الام بتغير قدام ولادها ملط و فيديو اعدى قدامهم
و ولادها بيضحكو و هى بتبص فى الموبايل و بتلعب فى كسها قدامهم فيديو كمان بتدخل على ابنها و هو بيضرب عشرة و بيقولها مش تخبطى
تقولو عرفاك بتتفرج على سكس خلص و انزل هاتلى حاجة من الصيدلية و بتقولو زوبرك اطول من زوبر ابوك فبيقولها طب اطلعى برا بتقولو ورينى لبنك
كتير ولا قليل حاجة فعلا فعلا متتصدقش و مصريين مش عرب المشكلة هنا لية الام دى كدا مع ولادها و ازاى سمحت لكدا دا نقاش للى حابب يقول رأيو

و المفيديوهات موجودة و عندى و انا مبكدبش ولا بقول حاجة كدب ابدا و اكيد حد شاف من الفيديوهات دى كتير ............... اية رأيكو ......؟؟؟

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: العنتيل 007
زمان وانا صغير كان فية دكانة بتاعت بقال ، كان واقف هوا ومراتة ،، طول الوقت وانا معدي عليهم اسمع مراتة بتتكلم في الجنس بالفاظ صريحة وتهزر مع كل المحلات اللي حواليها بالشتيمة وكلام زي زبرك ولبنك ومش ناوي تنيك بقي وكدة جوزها كان بيبقي واقف جنبها وعامل من بنها لابيهزر معاها ولا بيقلها عيب اختشي ، ولما كبرت عرفت انها كانت ست عادية بس هايجة جنسيا بشكل هستيري وبتخرج الهيجان دة بالشكل دة لكن عمرها ماتناكت من حد غير جوزها او علي الاقل الكل اجمع علي كدة - اقصد ان دي نماذج غريبة وشاذة في المجتمع لكن موجودة

• عجبني
التفاعلات: Ramy_7, Tooof, احا نييييك و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيا حريه شخصيه
طول ما هما داخل البيت
لكن المشكله بالتصوير...
صور لنفسك وليها...
لكن متبادلش صور أو فيديو..

ولو حتى انت عارف انها بتمارس معي رجالهاو بتمارس معاك..

بلاش مبادله

• عجبني
التفاعلات: Tooof, احا نييييك, Cezar2050 و 2 آخرين
زمان وانا صغير كان فية دكانة بتاعت بقال ، كان واقف هوا ومراتة ،، طول الوقت وانا معدي عليهم اسمع مراتة بتتكلم في الجنس بالفاظ صريحة وتهزر مع كل المحلات اللي حواليها بالشتيمة وكلام زي زبرك ولبنك ومش ناوي تنيك بقي وكدة جوزها كان بيبقي واقف جنبها وعامل من بنها لابيهزر معاها ولا بيقلها عيب اختشي ، ولما كبرت عرفت انها كانت ست عادية بس هايجة جنسيا بشكل هستيري وبتخرج الهيجان دة بالشكل دة لكن عمرها ماتناكت من حد غير جوزها او علي الاقل الكل اجمع علي كدة - اقصد ان دي نماذج غريبة وشاذة في المجتمع لكن موجودة
الكلام حاجة و الفيديوهات حاجة بتخلى ابنها يدهنلها كريم على كسها طب متدهنى انتى و اعدى منغير كلوت قدام ولادها بتلعب فى كسها و فيديو بتقولو انت زوبرك اكبر من زوبر ابوك اللله يرحمو و بتقولو ورينى لبنك كتير ولا لا و الواد بيجبهم قدامها دى مش منظر ام ابدا دى الام اللى بتشتغل فى تصوير افلام السكس متعملش كدا مع بناتها مش ولادها

• عجبني
التفاعلات: Tooof, احا نييييك, Cezar2050 و شخص آخر
هيا حريه شخصيه
طول ما هما داخل البيت
لكن المشكله بالتصوير...
صور لنفسك وليها...
لكن متبادلش صور أو فيديو..

ولو حتى انت عارف انها بتمارس معي رجالهاو بتمارس معاك..

بلاش مبادله
مش دى القضية المشكلة هنا ازاى بتتعامل مع ولادها كدا

• عجبني
التفاعلات: Tooof، احا نييييك و Cezar2050
مش دى القضية المشكلة هنا ازاى بتتعامل مع ولادها كدا
هيا بتتعامل بمنظور
ان دول ولادي
وعادي.
مفيش مشكله بالنسبه ليهم...

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: احا نييييك، Cezar2050 و خالد هزمى
عايز اشوف الفيديوهات
مجرد فضول وتجديد
الفيديوهات كانت على التلجرام و اتمسحت و كانت على تويترو برضو اتمسحت عشان فضيحة الست و هما كلهم عندى ممكن اوريك صور من الفيديو هنا لاكن الفيديوههات كاملة انا مقدرش اديها لحد عشان مينشورهاش ممكن اعملك صور من فيلمين دلوقتى ارفعهولك

المرفقات

• O (1).jpg
    O (1).jpg
    3.2 MB · المشاهدات: 118
  • O (2).jpg
    O (2).jpg
    3.6 MB · المشاهدات: 100
  • عجبني
التفاعلات: Berlin2003, احا نييييك, Cezar2050 و 2 آخرين
هيا بتتعامل بمنظور
ان دول ولادي
وعادي.
يمكن عشان احنا فى موقع سكس و ممكن نقول اية يعنى و الكلام دا لاكن لو فكرت معايا بجد هيبقى مينفعش

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك، Cezar2050 و Moanharder
هيا بتتعامل بمنظور
ان دول ولادي
وعادي.
ولادي اية بس ، هوا فية واحدة عندها ذرة عقل تعمل كدة ، الا لو كانت شرموطة واحتمال ولادها دول يطلعوا ولاد حرام هما كمان علشان صوروها هههههههه

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك، العاشق الساهر و خالد هزمى
ولادي اية بس ، هوا فية واحدة عندها ذرة عقل تعمل كدة ، الا لو كانت شرموطة واحتمال ولادها دول يطلعوا ولاد حرام هما كمان علشان صوروها هههههههه
يا غالي.
ما في ناس بتمارس معي محارمها.
وفي ناس بتصور محارمها.
وفي ناس بتتكلم علي محارمها.

واغلبنا ليدخل يعلق ويتكلم
ويقول ويمدح بشخصيته.

هل ده برده يتخيله عقل.
احنا بموقع جنسي وكل شي مباح
و تستوعبه

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك, Cezar2050, ابن البلد و شخص آخر
يمكن عشان احنا فى موقع سكس و ممكن نقول اية يعنى و الكلام دا لاكن لو فكرت معايا بجد هيبقى مينفعش
اولا ده اكيد.
وكل شي مباح بالدنيا.
وكل انسان وعقله وتفكيره ومتعته

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك و خالد هزمى
اولا ده اكيد.
وكل شي مباح بالدنيا.
وكل انسان وعقله وتفكيره ومتعته
كل واحد لة نظرية تحترم و انا احترم كلامك و نظريتك بس موصلتش ان امو تخلية يدهنلها كسها و تقولو براحة بتعب اوى اة براحية يا احمد

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك
كل واحد لة نظرية تحترم و انا احترم كلامك و نظريتك بس موصلتش ان امو تخلية يدهنلها كسها و تقولو براحة بتعب اوى اة براحية يا احمد
قيس علي الفيديو ده.
كتير...وفي كتير بيحصل ...
ومحدش يعرف عنه حاجه....

وزي ناس كتير ما بتقول..أن ليه اجيب غريب وأفضح نفسي ..

اللي موجود في البيت يسد وستر وغطاء ..

لكن هنا الغلطه بالتصوير....وللعلم ناس كتير حوا مصر وبرا مصر..
ما بيصدقوا يلاقوا حاجه زي ديه ويدفعوا فيها فلوس ويشتروها...
او يعرفوا الشخص ويمارسون معاه بمقابل مادي كبير.

وانا احترام كلامك ورأيك. فوق راسي

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك، M. M و خالد هزمى
ماتبعت الفيديوهات يا معلم خلينا ننبسط

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Tooof، احا نييييك و خالد هزمى
ماتبعت الفيديوهات يا معلم خلينا ننبسط
انا رفعت صورتين من فيلمين و الباقى مقدرش لانهم اتسحبو من النت كلو عشان الست متتفضحش مش هقدر حرصا على الست

• عجبني
التفاعلات: Tooof و احا نييييك
قيس علي الفيديو ده.
كتير...وفي كتير بيحصل ...
ومحدش يعرف عنه حاجه....

وزي ناس كتير ما بتقول..أن ليه اجيب غريب وأفضح نفسي ..

اللي موجود في البيت يسد وستر وغطاء ..

لكن هنا الغلطه بالتصوير....وللعلم ناس كتير حوا مصر وبرا مصر..
ما بيصدقوا يلاقوا حاجه زي ديه ويدفعوا فيها فلوس ويشتروها...
او يعرفوا الشخص ويمارسون معاه بمقابل مادي كبير.

وانا احترام كلامك ورأيك. فوق راسي
حبيبى انت شخص محترم جدا و بحب النقاش معاك لاكن الست لو تجيب واحد ينكها تمام لاكن ولادها لا مينفعش مرة تدخل على ابنها و تقولو لبنك ورينى و مرة يدهنلها كسها و فيديو بتقولو حطلى اللبوسة و الواد بيدخل صباعو فى طيزها و بتقولو خرج صباعك بيوجعنى بيقولها عشان اللبوسة متخرجش دى منظر علاقة ام و ولادها ولا اعدى قدامهم بتتفرج و تلعب فى كسها دى منظر ام مهو مرة فى مرة هينكوها

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك و M. M
حبيبى انت شخص محترم جدا و بحب النقاش معاك لاكن الست لو تجيب واحد ينكها تمام لاكن ولادها لا مينفعش مرة تدخل على ابنها و تقولو لبنك ورينى و مرة يدهنلها كسها و فيديو بتقولو حطلى اللبوسة و الواد بيدخل صباعو فى طيزها و بتقولو خرج صباعك بيوجعنى بيقولها عشان اللبوسة متخرجش دى منظر علاقة ام و ولادها ولا اعدى قدامهم بتتفرج و تلعب فى كسها دى منظر ام مهو مرة فى مرة هينكوها
حبيبي يا استاذ خالد ....
مثلا كخيال اغلبيه قصص المحارم. .
من كثره القراءه
والفرجه علي السكس
بقي كل شي واقع
ومباح.
صدقني وفي أكثر من كدا وبيحصل..
ومحدش عارف عنه حاجه

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك و خالد هزمى
حبيبي يا استاذ خالد ....
مثلا كخيال اغلبيه قصص المحاارم. .
من كثره القراءه
والفرجه علي السكس
بقي كل شي واقع
ومباح.
صدقني وفي أكثر من كدا وبيحصل..
ومحدش عارف عنه حاجه
انت صادفت حد قبل كدا محارم امهااات بجد

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك
  • عجبني
التفاعلات: Tooof و خالد هزمى
  • عجبني
التفاعلات: Tooof و احا نييييك
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%