NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من الظلم أن جسمي ده وطيزي يبفاله كتير متقفش ولا طيزي اتملت لبن بعد ماكنت بتناك في اليوم اربع أو خمس مرات جسمي ملبن وطيزي كبيره وطريه وخرم طيزي واسع اوي بقالي كتير بنيك نفسي بالازايز لكن احساسي براجل مستحوز عليه ومسيطر وانا بقله حاضر فقط واحساس رجولتو وهيه بتنزل جوايه أو على جسمي أو في فمي شعور جميل
1664288797239
1664288218215

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ميم العراقي, محمود اوفا, موجب و تبادل و 9 آخرين
مهما نكنا نفسنا ما بغني عن حلاوت الزبر

من الظلم أن جسمي ده وطيزي يبفاله كتير متقفش ولا طيزي اتملت لبن بعد ماكنت بتناك في اليوم اربع أو خمس مرات جسمي ملبن وطيزي كبيره وطريه وخرم طيزي واسع اوي بقالي كتير بنيك نفسي بالازايز لكن احساسي براجل مستحوز عليه ومسيطر وانا بقله حاضر فقط واحساس رجولتو وهيه بتنزل جوايه أو على جسمي أو في فمي شعور جميل مشاهدة المرفق 400591مشاهدة المرفق 400593
انتي جامده قوووي ياريت تكلمني انا محتاج حد زيك تبقي مع بعض علي طول

تعالي نتقابل وننيك

• عجبني
التفاعلات: Nutella coca
اي يابت مالك لبوة اوي في نفسك حاسه بيكي يا قلبي هما كده البنوتات الشراميط بيحسوا ببعض
لو لقيتي رجاله نضيفه وراقيه عرفيني عشان يئست

• عجبني
التفاعلات: tito07
هو واضح ان كلنا مش لاقين رجاله بجد تمتعنا معرفش المشكله فينا ولا فالرجاله بس بجد انا كمان محتاجه راجل بجد احس معاه بانوثتي المحرومه منها
مفيش رجاله ولا اي
جربيني مشهتندمي

• عجبني
التفاعلات: Nutella coca
جرب العصايه بتنفع معايا بس تخينه

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: مبادل جاد و موجب و تبادل
من الظلم أن جسمي ده وطيزي يبفاله كتير متقفش ولا طيزي اتملت لبن بعد ماكنت بتناك في اليوم اربع أو خمس مرات جسمي ملبن وطيزي كبيره وطريه وخرم طيزي واسع اوي بقالي كتير بنيك نفسي بالازايز لكن احساسي براجل مستحوز عليه ومسيطر وانا بقله حاضر فقط واحساس رجولتو وهيه بتنزل جوايه أو على جسمي أو في فمي شعور جميل مشاهدة المرفق 400591مشاهدة المرفق 400593
جسمك نار

هو واضح ان كلنا مش لاقين رجاله بجد تمتعنا معرفش المشكله فينا ولا فالرجاله بس بجد انا كمان محتاجه راجل بجد احس معاه بانوثتي المحرومه منها
مفيش رجاله ولا اي
لو جاده تعالي خاص

كلمنى خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%