NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من الظلم أن جسمي ده وطيزي يبفاله كتير متقفش ولا طيزي اتملت لبن بعد ماكنت بتناك في اليوم اربع أو خمس مرات جسمي ملبن وطيزي كبيره وطريه وخرم طيزي واسع اوي بقالي كتير بنيك نفسي بالازايز لكن احساسي براجل مستحوز عليه ومسيطر وانا بقله حاضر فقط واحساس رجولتو وهيه بتنزل جوايه أو على جسمي أو في فمي شعور جميل
1664288797239
1664288218215

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الفحل ابو قضيب, ميم العراقي, محمود اوفا و 10 آخرين
تعالي كيك salah990v

• عجبني
التفاعلات: Toommc
لهذه الدرجه محنه

كلمني يصحبي

• عجبني
التفاعلات: عاوز زوبر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخرب بيتك ده انت ملبن فشخ

الحال من بعضو يا قلبي واقف خالص ... وانا كمان بعد ما كنت بتناك كتير دلوقتي بقالي اكتر من سبعة شهور مافيش حد لمسني ومقضيها خيار بس
.. ونفسي احس بفحل وزبر يفشخني

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: موجب و تبادل
انا فحل عاوز ديوث بس يكون نضيف وبنوتي وديوث كيك salah990v

الحال من بعضو يا قلبي واقف خالص ... وانا كمان بعد ما كنت بتناك كتير دلوقتي بقالي اكتر من سبعة شهور مافيش حد لمسني ومقضيها خيار بس
.. ونفسي احس بفحل وزبر يفشخني
ابعتلي خاص

كلميني خاص وافشخك انا

• عجبني
التفاعلات: Toommc
جسمك حلو وبزازك تجنن

جسمك فاجر نتعرف

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
هو واضح ان كلنا مش لاقين رجاله بجد تمتعنا معرفش المشكله فينا ولا فالرجاله بس بجد انا كمان محتاجه راجل بجد احس معاه بانوثتي المحرومه منها
مفيش رجاله ولا اي

• عجبني
التفاعلات: محمود اوفا و مبشبعش
انت الف مين يتمناك واختار انت

من الظلم أن جسمي ده وطيزي يبفاله كتير متقفش ولا طيزي اتملت لبن بعد ماكنت بتناك في اليوم اربع أو خمس مرات جسمي ملبن وطيزي كبيره وطريه وخرم طيزي واسع اوي بقالي كتير بنيك نفسي بالازايز لكن احساسي براجل مستحوز عليه ومسيطر وانا بقله حاضر فقط واحساس رجولتو وهيه بتنزل جوايه أو على جسمي أو في فمي شعور جميل مشاهدة المرفق 400591مشاهدة المرفق 400593
ابعت الكيك بتاعك

ابعت الكيك بتاعك لفحلك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%