NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعتقد تأثير افلام السكس والرجل صار يقارن مرته بالممثلات
وكمان في بعض الستات عندهم تقصير بحق ازواجهم بالفراش وتتعامل بخجل زايد وقت الجنس
اجمل شيء تكون الزوجة محترمة في حياتها وعند العلاقة مع زوجها تتخلى عن الادب والاحترام كليا

• عجبني
التفاعلات: Donia a
شكلك معبية من جواكي
هو الراجل طلب منك ايه بالضبط 😂
لا ده كلام ع كل مش انا تحديدا ياخويا

• عجبني
التفاعلات: dr_nero
هو لي الراجل بيكون عاوز البنت اللي تبقي معه تبقي زي بتوع سكس وكدا او بيكون عاوز مراته تبقا كدا مش فاهمه صراحه لي
عشان ال بيعملوه حلو . او اغلبه حلو

• بيضحكني
التفاعلات: El_5dewy
لا مش قصدي ع كدا انا بتكلم ف راجل اللي بيطلب من مراته تبقي تعمل زيهم بس
انتي كيف بتعملي لجوزك

• عجبني
التفاعلات: انا الحب كله
لا ده كلام ع كل مش انا تحديدا ياخويا
بصي هو انا ماطلبتش حاجة ،، سبت الدنيا تمشي مزاجها مع تلميحات بسيطة بس من كلامي هنا و بعد الجواز بقى عندي يقين ان كل اللي بيحصل في البورنو ده تمثيل بس مفيش ست بتعمله على ارض الواقع سواء هنا او حتى في امريكا او روسيا

• عجبني
ف رجاله الخيانه بتجري ف دمهم عادي 😂
طالما طلب يبقا مش بيفكر ف الخيانه انما لو مطنش ومش بيمسك ع الواحدة ده خاين فهمي رسمي نظمي 😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو لي الراجل بيكون عاوز البنت اللي تبقي معه تبقي زي بتوع سكس وكدا او بيكون عاوز مراته تبقا كدا مش فاهمه صراحه لي
اولا لان الممنوع مرغوب ، علاقه انك انتي تبقي مراته بس دي فيها نوع من الروتين ومش قابله للتجديد ، هو نفس الشخص قدامي كل يوم ، لكن لو شفتها النهارده شرموطه بشكل وبكرا بشكل وبعده بشكل مش هفكر ابص برا ، مع العلم اللي بقوله دا مفيهوش اي نوع من الاهانه طالما عاملين لنفسكوا اطار تعايش وتفاهم تعيشوا بيه قدام الناس

• أتفق
لان الرجل يبحث عن الكمال والوصول الي درجات مختلفه من المتعه

• عجبني
الجنس حياة والاولى ان يكون هناك دراسة وثقافة له

بصي مفيش احسن من البنت اللي لسه خام وده معدش موجود

ك
كلها امنيات للهروب من الواقع مصدرها ادمان الأفلام هي عايزه واحد ينيكها 3سعات ومينزلش مع انها عارفه انه فيلم يعني قصه ومنتاج

• حبيته
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%