NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜 و juba4
لا مش قصدي ع كدا انا بتكلم ف راجل اللي بيطلب من مراته تبقي تعمل زيهم بس
واحده واحده عشان احنا توهنا منك ومش عارفين فين يودي ع فين مهو لما يشوف ويحب يقلد هيطلب زي مهما بيعملو ولا اي

• بيضحكني
التفاعلات: 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜
بحسه لسه منضجش فعشان كده شايف ان الحلاوة هتبقي في الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: Donia a
واحده واحده عشان احنا توهنا منك ومش عارفين فين يودي ع فين مهو لما يشوف ويحب يقلد هيطلب زي مهما بيعملو ولا اي
انت تتفرج ع فديو وتقولها نعمل زيه ده عادي ونوع من تجديد بس لو هي هايجه وبتعمل بمزاج بتبقى ولا اجدعها ممثله بورنو 😂يعني مش تطلب منها تعمل زي كذا

انت تتفرج ع فديو وتقولها نعمل زيه ده عادي ونوع من تجديد بس لو هي هايجه وبتعمل بمزاج بتبقى ولا اجدعها ممثله بورنو 😂يعني مش تطلب منها تعمل زي كذا
قصدك تطلع هي باحساسها وتعيش مع نفسها
حلو برضو و**** بيبقو احسن من ممثلا البورن😂😂

بتبقى طفاسه

هو لي الراجل بيكون عاوز البنت اللي تبقي معه تبقي زي بتوع سكس وكدا او بيكون عاوز مراته تبقا كدا مش فاهمه صراحه لي
لسببين:
الاولاني ادمان افلام السكس فطبيعي يبقى بالنسبة له الجنس هو اللي بيشوفه في الافلام دي
التاني: ان اغلب الستات العربية وخصوصا المصرية بتتعامل مع الجنس بتحفظ وفي دماغها انها لو اتلبونت على جوزها هيفكرها شمال
عايز اقولك انها لو شرموطة فعلا هتيجي عند جوزها وتديله بوز خشب😂

هو لي الراجل بيكون عاوز البنت اللي تبقي معه تبقي زي بتوع سكس وكدا او بيكون عاوز مراته تبقا كدا مش فاهمه صراحه لي
علشان بيحب يطبق ما يراه والعكس أيضاً

• عجبني
لسببين:
الاولاني ادمان افلام السكس فطبيعي يبقى بالنسبة له الجنس هو اللي بيشوفه في الافلام دي
التاني: ان اغلب الستات العربية وخصوصا المصرية بتتعامل مع الجنس بتحفظ وفي دماغها انها لو اتلبونت على جوزها هيفكرها شمال
عايز اقولك انها لو شرموطة فعلا هتيجي عند جوزها وتديله بوز خشب😂
عندك حق 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: شهواني31
تعالى افهمك هاتيورقه وقلم

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
أعتقد أن الفكرة أنه بيشوف حاجات بتهيججه و بتمتعه علشان كده عايز يعملها و مراته تعملها ببساطة و لو الست عندها أكتر أو أحسن مش هيحتاج أنه يطبق اللى فى الافلام

• عجبني
لا مش ظروري بس تكون تهتم بجمالها وتهتم بشريكها وخلص

• عجبني
شكلك معبية من جواكي
هو الراجل طلب منك ايه بالضبط 😂

دا لو مش هيخون

العلاقه بين الراجل وزوجته مباح فيها كل حاجه الا الخلفي المشكله هنا ان الزوجه اغلب الاوقات مبيبقاش عنها الثقافه الجنسيه الي الراجل بيكون محتاجها وهنا الحل انا الراجل يفهمها هو بيحب ايه والست يكون عندها استجابه للي الرجال محتاجه ومتبقاش شايفن ان دا هيقلل منها والكل هيكون مبسوط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%