NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عاد لينتقم ـ حتي الجزء الثاني 28/6/2022

hadota

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مبدايا دي اول قصة ككاتب ليا هنا في المنتدي من زمان كان نفسي اخض التجربة بس جات متأخر بس عندي يقين كبير ان القصة هتعجب ناس كتير ومن غير رغي كتير عزيزي القارئ احب ابشرك ان القصة هنا هتشمل اي شئ يخطر علي بالك او حتي اللي خيالك ميقدرش يوصله هتلاقي غموض رومانسية اكشن رعب كوميديا قليل من الجنس فيلا بينا ننطلق في مغامرة جديد ليا وليك عزيزي القارئ😊
وطبعا القصة دي من وحي خيالي ولا تمت للواقع بصلة

الساعه 7 الصبح التليفون بيرن:
انا: يادي البيض علي الصبح ايه ياعم عايز ايه علي الصبح
منسى: يابني اصحي الساعه سبعه والنهاردة اول يوم امتحان انجز
انا: خلاص يسطا هخد دش ونازلك اوعي تفطر بس من غيري
منسى: ماشي انجز مستنيك سلام
-
اه صح نسيت اقولك انا ابقي محمود طالب في تالتة ثانوي علمي رياضة هتقولي داخل رياضة ليه هقولك حبيت اتفشخر واخش تحدي جديد مع اني عارف اني هفشل فيه بس عادي بستمتع بيه والنهاردة طبعا اول امتحان ليا وكان امتحان احصاء واقتصاد المهم قومت وخدت دش ونزلت لقيت منسى واقف قدام باب العمارة مستنني
منسى: ايه ياعم ساعه عشان تنزل مش هنلحق الامتحان
انا: يابني مش الامتحان تسعه
منسى: ايوا يابني بس انت نسيت اننا هنمتحن في الثانوية بنات
انا: اخخ نسيت خالص انا الحوار دة وهيبقي يوم بضين ومش هنخلص من البنات اللي في مدرسة و عياطهم بعد الامتحان
منسى:😂😂 ياعم انجز بس احنا في ايه ولا ايه
انا: اومال فين مهدي وجلال منزلوش ولا ايه
منسى: لا ياعم مهدي راح مع قريبه عشان شغال مرقب في المدرسة اللي هنمتحن فيها وجلال سبقنا من بدارى
انا: احسن برضو عشان مش ناقصة بيض علي الصبح المهم هنفطر ولا ايه
منسى: ياعم نروح بس المدرسة عشان بيقولوا هيقفلوا الباب الساعه 8 ونص والساعه دلوقتي 8وعشرة
انا: طب يلا
وركبنا وروحنا المدرسة هي مكنتش بعيدة اوي يعني محطتين بعدي بس بالنسبة لمدرستي الاصلية اللي في اخر شارعي فهي بعيدة
وروحنا لقينا بنات الدنيا كلها واقفة علي باب المدرسة وبيخش وطبعا بيتفتشوا وليلة كبيرة سعادتك حوار تفتيش البنات وانك تقف تستناهم يخشوا
انا: هو دة اللي هيقفلوا الباب الساعه 8ونص يعلق
منسى: وانا مالي ياعم مهدي اللي قالي كدة
انا: انتوا الاتنين علوق وهتفضلوا تشقطوني لبعض ومش هطلع بفايدة يلا نفطر ونشربلنا سيجارة عشان نعرف نمتحن
روحنا فطرنا وشربنا قهوة وسجاير وروقنا علي حالنا و دخلنا اللجنة وكنت انا اول اسم في اللجنة واخر ديسك وحاجة عنب يعني عشان اعرف اغش كان اول امتحان احصاء ومدته ساعه ونص واللجنه كانت سايبة فشخ وكله بيغش من بعض والحمد ل** حليت كله ونزلنا البريك الي بين الامتحانين
اول ما نزلت وقفت مع الشلة واللي فيها:
مهدي ودة صحبي من ابتدائي بس كنت بستبضنه وكان معايا برضو في اعدادي وكنت بستبضنه برضو لحد ما اتصاحبنا اوي في ثانوي وبقي زاي اخويا بس برضو لسة بستبضنه😂
ومنسى ودة صحبي من ثانوي بس دة بقي غير اي حد وبعتبره اخويا بجد وانا وهو واحد بسبب مواقف كتير عملها معايا وهو برضو كذالك يعني تقدر تقول احنا الاتنين اخوات
جلال ودة برضو عرفته في ثانوي بس صاحب منسى من ابتدئى ودة خلنا احنا الاربعه اخوات بجد
المهم نزلنا وفضلنا ندور علي كانتين مش لاقيين ولا حتي لاقيين حمامات ولا حتي لاقيين طلاب

انا: في ايه يجماعه هما كل اللي في المدرسة اختفوا واحنا اللي نجينا ولا ايه فين الناس
جلال: تعالي ياعم اهم الناس الناحية التانية
انا: تعالي ياعم عايز اجيب كوباية قهوة
منسى: وانا كمان احسن الاحصا فشختلي دماغي
انا: يلا طيب؛ ولا يمهدي معكش سجارة مكمرها هنا ولا هنا وانت داخل عشان نفوخي هيقرفع
مهدي: زايي زايك وا*** نفسي في سجارة
انا: طب ما بقولك ايه في باب في اخر الممر دة جمبه كشك شوفته وانا داخل ما تروح تجيب منه سجارتين ليا وليك
مهدى: خلصانة هروح وجاي
جلال: بيدني كوباية القهوة وبيقول: يبني ارحم نفسك كفاية سجاير
انا: ياعم فكك مش هتفرق كله رايح
منسى: طيب بقولك ايه متيجي نطلع نقعد في اللجنة بدل الدوشة دي
انا: اتقل طيب الواد مهاب يجيب السجارة ونطلع
وفضلنا وقفين لحد ما شوفت اللي صدمني
انا: ولا يمنسى مش دي البت رحمة
منسى: رحمة مين يسطا
انا: احا انت متعرفهش اهدي دي حكايتها طويل وبنت الاحبة كانت عاملة عليا شريفة ور*** لاوريكي اللي عملتيه فيا زمان يشرموطة

ياتري محمود شاف رحمة بتعمل ايه وعملت ايه معاه ومين هي اساسا رحمة دة اللي هنعرفه الجزء الجاي واسف علي صغر الجزء وعدم وجود جنس فيه بس متقلقوش التقيل كله جاي في الطريق اشوفكوا بخير😊❤️

الجزء الثاني

كل الشكر والحب💘 لكل واحد علق بكلمة حلوة مكنتش متوقع ان القصة تتقبل واسف علي التأخير وصغر الجزء لاني ثانوية عامة وعندي امتحانات فبكتب في وقت فراغي

ابطال الفصل الجداد:
حجاج: طالب في تالتة اعدادي بس مهتم بشكله فشخ ودايما بيمشي يتمنظر هو والشلة بتاعته بلبسهم وفلوسهم وكل البنات بتكراش عليه عشان شكله وفلوسه
مريم: اختي الكبيرة اكبر مني بستنين قصيرة شوية ومقلبظة بزازها اكبر من جسمها وعندها فردتين طياز لو قعدت بيهم في بحر هيفتكرهم عوامات

"فلاش باك"

كنت في تالتة اعدادي وكان عندي بكرة اخر امتحان صحيت من النوم الساعه عشرة في طريقي للدرس عديت علي رحمة اللي كانت ساعاتها ساكنه بعد بيتي بشارعين ونزلت ومشينا مع بعض لحد ما قبل ما نطلع الدرس

انا: رحمة كنت عايز اسألك علي حاجة
رحمة: بص لو هتسألني علي ازاي عديت الدور ال78 في شادو موبايل مش هقولك
انا: لا متخفيش سؤال تاني خالص
رحمة: طيب ياعم اسأل
انا: انتي ليه فضلتي حجاج اللي لسة عارفه من شهر عليا مع ان مشاعري باينة ليكي من ازيد من اربع سنين وانتي متجاهلني وبرضو حذرتك من حجاج انه مش هو اللي يناسبك
رحمة: وانت مين اساسا عشان تقولي مين اللي يناسبني ومين لا تكونش فاكر عشان بقعد مع بعض نذاكر ونهزر ان انا دايبة في دباديبك وبموت فيكي فوق يا محمود انت مفيش بنت ترضي تبصلك ولو مين باب التعاطف حتي وحجاج دة مسمعكش بتتكلم عليه ربع كلمه تاني
انا: ولا حجاج ولا غيره يا رحمة بس خليكي فاكرة كلمي كويس انا مش هعتبك علي اللي انتي قولتيه عشان عارف انه مش من قلبك بس صدقني هتندمي وهترجعي تعيطلي انا
رحمة: شكلي اديتك حجم اكبر من حجمك يبني افهم انت بالنسبالي كنت زميل في الدروس مش اكتر انا لو عليا مكنتش عمري هبصلك اساسا
انا: 'بابتسامة وجع' ماشي يا رحمة انا هسيبك عشان شكلك متضايق بجد ومش هخد علي كلامك دة لانه في لحظة غضب

خدت بعضي وروحت البيت ومقدرتش اروح الدرس او اروح اي مكان فيه بشر حقيقي الكلام وجعني اوي احساس انك تبقي بقالك تلات سنين وزيادة كل يوم بتقعد تذاكر وتهزر مع شخص مهما كان هو ايه وفجأة يكسرك بالشكل دة كان احساس وسخ وانا فعلا كنت بحب رحمة وكانت بالنسبالي كل حاجة حلوة في حياتي

دخلت البيت امي بتسألني مروحتش الدرس ليه

انا: تعبت شوية وحسيت اني مش هفهم حاجة رجعت قولت انام شوية
امي: ماشي يا حبيبي خش نام وانا هخلص الغذا واصحيك تتغدي
ودخلت رميت نفسي علي السرير وحاسس ان الدنيا خلاص قفلت في وشي وعايز اعيط بس مش عارف بقيت اكلم نفسي واقول اكيد دة حلم وهصحي منه واعاتب نفسي اني وثقت في حد الثقة دي كلها لحد ما روحت في النوم ومفيش ساعتين وصحيت مفزوع علي قلم نازل علي وشي ولقيت ابويا بيزعق فيا جامد وعمال يشتمني
ابويا: قوم يابن الكلب ينجس اطلع برا بيتي انا بيتي هنا للمحترمين مش بيت للمتحرشين انا عندي بنات ولازم اخاف عليهم يلا يانجسة برا بيتي وزقني برا البيت وانا عمال احاول افهم في ايه بس ابويا مش مديني فرصة اتكلم حتي وخرجت من البيت بهدوم النوم شورت وفانلة بنص وبقيت قاعد في مدخل العمارة مش عارف اروح فين ولا اعمل ايه والساعه داخل علي 12 لحد ما قولت اخرج اكلم اختي من اي سنترال عشان اعرف حتي في ايه وايه سبب طردي
روحت ورنيت علي اختي واول ما رنيت رديت

مريم اختي الكبيرة اكبر مني بسنتين وعندي منه اصغر مني بسنتين برضو ومش لازم تفاصيل اكتر من كدة عنهم لانهم ملهمش دور في القصة حاليا

مريم: محمود طمني انت فين وعامل ايه وايه اللي حصل خلي ابوك يعمل معاك كدة
انا: انا تمم زاي الفل انتي متعرفيش ايه اللي حصل يخلي ابويا يعمل كدة وليه
مريم: معرفش هو من ساعه ما طردك وهو دخل الاوضة وقافل علي نفسه وكل ما ماما تحاول تسأله ليه عمل كدة يزعق ويقول محدش يجيب سيرة النجس دة في البيت تاني واللي هيحاول يدخله البيت هيطارد معاه
انا: طب ايه اللي يخليه يعمل كدة انا حتي معملتش اي حاجة غلط ولا برا ولا جوا البيت
مريم: مش عارفة وال** بس ماما بتقول هو جاله تليفون رد عليه ودخل البلكونة قعد يتكلم بتاع عشر دقايق وخرج من البلكونة علي اوضتك وحصل اللي حصل
انا: طب كان بيكلم مين؟
مريم: ثانية احاول اعرف من ماما
مريم راحت سالت امي ورجعت
انا: هاا قالتلك مين
مريم: بص هي قالتلي متعرفش بس هي شافت تليفونه وهو في الحمام من شوية لقيت اخر مكالمة من عمو سعيد ابو رحمة
انا: احا طب وعمو سعيد هيقول ايه لبابا يخليه يعمل معايا كدة علي العموم اللي حصل حصل وانا هعرف الحوار دة هجيلك تحت البلكونة تحدفي التليفون هدوم ليا عشان البسها
مريم: ماشي هستناك في البلكونة
روحت وخدت الهدوم والتليفون وامب بعتتلي فلوس اخليها معايا لحد ما اشوف هعمل ايه وغيرت في مدخل البيت وخرجت قولت اكلم حد من صحابي ادور علي مكان ابات فيه
انا: الو
محمد: ايه يابني فينك الدنيا مقلوبة عليك من الصبح انت فين كدة
انا: لا فهمني واحدة واحدة يسطاا دنيا ايه اللي مقلوبة عليا هو في ايه بالظبط
محمد: ايه ياعم انت هتعملهم عليا ولا ايه احكلي يسطاا اللي حصل ومتخافش كدة كدة كله اتعرف
انا: خخخخخخ متجننش اهلي معاك يعم احكلي اللي حصل عشان انا تهت
محمد: ماشي ياعم

علي الجانب الاخر عند رحمة لما سبتها قبلت حجاج وحكيت ليه كل اللي حصل بيني انا وهي
حجاج: هو الواد دة معندوش ددمم انتي مش كسفتيه كذا مرة وبرضو بيرجع يكلمك ويعمل عبيط
رحمة: مش عارفة في ايه كل ما اخترع مشكلة الاقيه عادي ويطلع منها ويرجع اوسخ من الاول
حجاج: بس كدة الواد دة جاب اخره معايا ولازم عشان يبعد عننا يتعمله فضيحة في المنطقة كلها
رحمة: طب وهتعمل ايه بقي ياذكي اخواتك
حجاج: بصي هو في خطة في دماغي من بداري بس مش عارف انتي هتقبلي بيها ولا لا
رحمة: قول ياعم انا عايزة اي حل يبعد عني اللازقة دة عشان خلاص اتبضنت منه
حجاج: طيب يستي بصي هتروحي دلوقتي تطلعي قبلي وتنعكيشي شعرك وتحاولي تبواظي هدومك علي شوية عياط وانتي داخلة للمستر هيسألك مالك قوليله محمود كان بيوصلني وواحنا في الحوش حاول يتحرش بيا ولما جيت امنعه اتهاجم عليا وكان هيغتصبني
رحمة: احا ياعم انت كدة عايز ابويا او ابوه يقتله
حجاج: صدقني بس مش هتوصل لكدة واضمنلك انه مش هيقرب مننا خالص تاني
رحمة: ماشي هسمع كلامك للنهاية
وبالفعل طلعت رحمة ونفذت الخطة وبزيادة كمان مع تمثيل انها اغمي عليها وابوها جيه خدها وطبعا الدفعه كلها عرفت بالحصل وعرفت ليه ابويا عمل كدة وحتي مدنيش فرصة اني ادفع عن نفسي
"عودة من الفلاش باك"
انا: وبس ياعم دة كل اللي حصل من رحمة وعزلوا بعدها بكام يوم ورحمة نقلت من المدرسة ومن المنطقة كلها ومعرفتش عنها حاجة بعد كدة ولا عرفت هي عملت كل دة ليه

"ملحوظة عزيزي القارئ"
الحوار اللي دار بين رحمة وحجاج محدش يعرف بيه خالص غيرهم هما الاتنين يعني كله كدة في اللي فاكر ان محمود يحاول يغتصب البت بجد وفيه اللي فاكر ان رحمة عملت كدة من نفسها بس ميعرفوش هي عملت كدة ليه

نرجع لموضوعنا
منسي: احاااا يجدع كل دة حصل معاك كب وهتعمل ايه فيها
انا: مش عارف لسة لحد دلوقتي بس اللقاء دة انا مستنيه من زمان علي نار فسبني اخطط للشرموطة دي بمزاج........اتقل تخد حاجة نضيفة

في مكان وزمان غير معروف شخص حجاج داخل مع بت بيته اللي قاعد فيه لوحده
حجاج: اخيرا جيتي معايا البيت يشرموطة دة انا نفسي في اليوم دة من زمان
البت: طيب بس بقي بدل ما اقوم اروح
حجاج: خخخ تروحي ايه انتي مش هتخرجي من البيت دة غير وانتي حامل مني تعالي يشرموطة
ودخل بيها الاوضة والصوت بقي عالي اوي صوت متعه وصوت خبط لحمهم في بعض وصوت انفسهم لحد ما حجاج جابهم في طيز البت واترمي جمبها علي السرير
حجاج: ايه رايك يلبوة زبي عجبك
البت: اوي بس انت النهاردة كنت هايج كدة ليه
حجاج: اصل الصراحة كنت هموت وافتح كسك بس كنت ببعد نفسي عنه بالعافية
البت: خخخ تفتح ايه يمعرص دة انا انيكك فيها
واول ما خلصت جملتها لقيت زب حجاج قام اجمد من الاول وبقي واقف علي اخره
البت: احا هو وقف لما قولتلك يمعرص وشتمتك كدة ليه انت بتحب تتشم يا خول ولا
حجاج: خخخ هي هبت منك ولا ايه يكسمك وقام مسكها وحط زبه علي باب كسها وراح مدخله مرة واحدة وراحت البت مصوت لدرجه ان حجاج خاف وشال زبه بسرعه وجري علي الحمام

ياتري مين البت اللي حجاج فتح كسها تبقي مين ومحمود هيعمل ايه مع رحمة هنعرف دة مع بعض الجزء اللي جاي اه وقبل ما امشي يا عزيزي كنت عايز اقول للناس اللي كانت عايزة الجزء اطول اظن كدة الجزء معقول يعني وكمان عشان انا حاليا تالتة ثانوي وعندي امتحانات اليومين دول فاعذروني في التأخير وادعولي اجيب مجموع حلوة يدخلني الكليه اللي نفسي فيها💘

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه كويسه استمر بس حاول تطول الأجزاء الجايه اكتر من كده

• عجبني
بص ياخويا هى شكلها قصه جامده والى انت كاتبه بدايه حلوه وكويسه بس حاول تطول الجزء شويه وياريت تحدد معاد هتنزل فيه

• عجبني
بص يبروو هي البدايه جامده والقصه شكلها هتكون كويسه بس حاول تطول في الاجزاء👏🏻

• عجبني
هو ده جزء ولا مقدمه علشان نكون عرفين بس

• عجبني
بدايه حلوه يسطا ومش لازم يكون في جنس كتير وطول الجزء وانتا ك بدايه رايق فشخ

• عجبني
جميل تسلم ايدك ي برو بس طول الجزء شويه

• عجبني
بدايه حلو ياريق بس طول الجزء

• عجبني
امتا الجديد يسطا

• عجبني
بديه موفقه يابرنس

• عجبني
o_O o_O :love: :love: :unsure: :unsure: 🤪 🤪 😘 😘 (y) (y) 👏 👏 :ROFLMAO: :ROFLMAO: :giggle: :giggle: :D :D

• عجبني
بداية كويسة وحلوة واستمر ✨

• عجبني
بدايه جميله واسلوب حلو جدا بس زود الأحداث وطول الاجزاء

• عجبني
منتظرة التكمله

• عجبني
بدايه حلوه ومستنين نشوف باقيتها

• عجبني
بص انا مش هقدر احكم علي قصتك غير بعد 3 اجزاء مثلا بس هي كبداية دلوقتي حلوة فاستمر وياريت لو ميبقاش فيه جنس كتير اصلا

• عجبني
وكمان مثلا في الشهصيات حاول تشرحهم بالتفصيل وكدة وحاول تخش في ادق التفاصيل بس انت ككاتب وبداية ليك حلوة فشخ يسطا استمر 🔥♥️

• عجبني
حاول تشرح الشخصيات بالتفصيل الشكل و الجسم كده ينى
بس القصة بدايتها كويسة وبتقول ان الفصة هتكون جامدة كمل يا نجم وطول الجزء شوية بعد اذنك

• عجبني
اه وياريت تحط ميعاد للاجزاء الجاية وان شاء **** يبقي فيه تفاعل اكتر علي القصة بس تعمل الحاجات اللي قولتلك عليها علشان تشد القراء وكدة

• عجبني
في انتظار الثقيل يا كبير

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%