NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عاد لينتقم ـ حتي الجزء الثاني 28/6/2022

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: برنس الكون
اسفه علي بس انت لزم تزلنا علشان تكتب جزء عدل الجزين اللي انت كتبهم كلهم نص جزء عادي
انا كنت مرتب الاجزاء احسن من كدة بس عشان اول اكتب في المنتدي عطلت ونشرت علي طول بس اتعلمت واللي جاي احسن اكيد

يغالي ياريت طول الأجزاء وتسرع في التنزيل

• عجبني
التفاعلات: hadota
هيييييييه فيييين أيام الزمن الجميل لما كان الجزء يخلي الواحد مننا يسخن ويقوم يهد حيطه على بعضها
دلوقتي بقت قصة ومسلسله وتحس أنها برومو للأحداث
شوية ضمير وإخلاص بقي يا عالم
أنا مش بكسر مجاديفك بالعكس أنا نفسي فعلاً نشوفك كاتب ثقيل زي كتاب زمان
بالتوفيق للجميع

• عجبني
هحاول اطول الجزء اكتر والمواعيد برضو طول ما انت فاضي بكتب فممكن بكرا او بعده بالكتير تلاقي الجزء الجديد
تمام يسطا وربنا يعينك

• عجبني
o_Oo_O:cautious::cautious::cry::cry::love::love::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::sick::sick::sleep::sleep::sneaky:(y)(y)

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت مرتب الاجزاء احسن من كدة بس عشان اول اكتب في المنتدي عطلت ونشرت علي طول بس اتعلمت واللي جاي احسن اكيد
انا مش بحبطك انا تعلمت من المنتدي القديم انا كنت بكاتب وفي واحد بينشر لزم يكون في تفضيل أدق من كده ولزم تتحول في جزء علشان ناس تبدأ تفهم القصه انت عملت جزين ومحدش فاهم لحد لوقتي القصه دي بتتكلم عن ايه انا اسفه علي طريقه كلام

متى ستكمل قصتك هذه

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%