NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية عربية فصحى بنات ومدرسات مسكوني وانا صغير خلوني اتجنن جزء1

ahmedelnemr

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
20 مارس 2024
المشاركات
4
مستوى التفاعل
24
نقاط
179
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بيكم قصتي وانا صغير حصلتلي واقعيه 100 فميه باختلاف الاسامي طبعا بتحكي عن مدرسين مدرستي وبنات الثانوي معايا لما كانوا بيمسكوا بتاعي بالعافيه مش حطول عليكم

اسمي احمد عمري 22 سنه
قصتي للي ححكيها لما كان عندي 15 يعني من 6 سنين المهم انا ولد شهري اصفر قالب علي بنت جسمي رياضي بتاعي وانا صغير كان 18سم كبر لما كبرت بس كان فسني 18سم غريبه المهم كنت فلبيت صحيت ملنوم كالعاده ورايح المدرسه الصبح زي اي حد كنت بروح مع ابويا المدرسه عشان مهربش وكدا زي الصيع انا كنت صايع بس مفهمش في السكس وكدا المهم المدرسه انت في نفس منطقه عندنا رحت متأخر اليوم دا ودخلت الفصل كان في مدرسه اسمها هايدي بزها كبير و طيزها كبيره و ب كيرف جامد كانت بتهزر معايا هزار مش فاهمه كانت تاخدني في مكتبها تقعد تسألني اسأله ولما اجاوب غلط تقوم ماسكه بتاعي تفضل تفعص فيه وتقلب بعاقبك بس كل مره كان بتمسك شهوتهاعشان الوقت بتاع الفسحه المهم روحت زي اي يوم بيبقي لوحدي لقيتها مروحه معايا و بتقولي امك عيزاني المهم روحت و سبتها تحت بنده علي امي مش فلبيت رنيت عليها قالتلي حتديني ددرس دراسات عشان قالت لامي اني فاشل المهم ادايقتي عشان كان عندي حجز كوره دخلتها وكان البيت فاضي قعدت فضلت تقلي البيت فاضي لي و كدا واهلك حييجوا كام قلتلها كمان سعتين وييجوا لقيتها بتقلع الجاكيت وتيشرت اتبقي نشرت سترتش شفاف ملزق مبين كل حاجه حتي حلمتها الوردي وبالتالي غير هدومك عشان لبس المدرسه ميتبعدلش قلتلها عادي انا مش فدماغي اي حاجه لقيتها بتعيط قلت أراضيها لقيتها دفست راسي فبزها وبتعيط وانا بقي لامس حلمتها وريحتها فايحه جامد قلتلها في أي قالتلي سقعانه قلتلها البسي جاكيت قالتلي مش بيدفي قالتلي دفيني انت رحت قائم نافخ فكتفها قالتلي اقعد بس حعلمك قلعتني البنطلون وانا مستغرب ويضحك قالتلي اي كل دا ساعتها كنت هايج ومش عارف
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق للنيك والمتعة, Yhyamd187, el-korsan و 14 آخرين
اهلا بيكم قصتي وانا صغير حصلتلي واقعيه 100 فميه باختلاف الاسامي طبعا بتحكي عن مدرسين مدرستي وبنات الثانوي معايا لما كانوا بيمسكوا بتاعي بالعافيه مش حطول عليكم

اسمي احمد عمري 22 سنه
قصتي للي ححكيها لما كان عندي 15 يعني من 6 سنين المهم انا ولد شهري اصفر قالب علي بنت جسمي رياضي بتاعي وانا صغير كان 18سم كبر لما كبرت بس كان فسني 18سم غريبه المهم كنت فلبيت صحيت ملنوم كالعاده ورايح المدرسه الصبح زي اي حد كنت بروح مع ابويا المدرسه عشان مهربش وكدا زي الصيع انا كنت صايع بس مفهمش في السكس وكدا المهم المدرسه انت في نفس منطقه عندنا رحت متأخر اليوم دا ودخلت الفصل كان في مدرسه اسمها هايدي بزها كبير و طيزها كبيره و ب كيرف جامد كانت بتهزر معايا هزار مش فاهمه كانت تاخدني في مكتبها تقعد تسألني اسأله ولما اجاوب غلط تقوم ماسكه بتاعي تفضل تفعص فيه وتقلب بعاقبك بس كل مره كان بتمسك شهوتهاعشان الوقت بتاع الفسحه المهم روحت زي اي يوم بيبقي لوحدي لقيتها مروحه معايا و بتقولي امك عيزاني المهم روحت و سبتها تحت بنده علي امي مش فلبيت رنيت عليها قالتلي حتديني ددرس دراسات عشان قالت لامي اني فاشل المهم ادايقتي عشان كان عندي حجز كوره دخلتها وكان البيت فاضي قعدت فضلت تقلي البيت فاضي لي و كدا واهلك حييجوا كام قلتلها كمان سعتين وييجوا لقيتها بتقلع الجاكيت وتيشرت اتبقي نشرت سترتش شفاف ملزق مبين كل حاجه حتي حلمتها الوردي وبالتالي غير هدومك عشان لبس المدرسه ميتبعدلش قلتلها عادي انا مش فدماغي اي حاجه لقيتها بتعيط قلت أراضيها لقيتها دفست راسي فبزها وبتعيط وانا بقي لامس حلمتها وريحتها فايحه جامد قلتلها في أي قالتلي سقعانه قلتلها البسي جاكيت قالتلي مش بيدفي قالتلي دفيني انت رحت قائم نافخ فكتفها قالتلي اقعد بس حعلمك قلعتني البنطلون وانا مستغرب ويضحك قالتلي اي كل دا ساعتها كنت هايج ومش عارف
هى كده خلاص ولا ايه؟؟
فين القصة بقى؟؟؟؟؟؟؟؟
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل وماتتاخر وطول الأجزاء
 
اهلا بيكم قصتي وانا صغير حصلتلي واقعيه 100 فميه باختلاف الاسامي طبعا بتحكي عن مدرسين مدرستي وبنات الثانوي معايا لما كانوا بيمسكوا بتاعي بالعافيه مش حطول عليكم

اسمي احمد عمري 22 سنه
قصتي للي ححكيها لما كان عندي 15 يعني من 6 سنين المهم انا ولد شهري اصفر قالب علي بنت جسمي رياضي بتاعي وانا صغير كان 18سم كبر لما كبرت بس كان فسني 18سم غريبه المهم كنت فلبيت صحيت ملنوم كالعاده ورايح المدرسه الصبح زي اي حد كنت بروح مع ابويا المدرسه عشان مهربش وكدا زي الصيع انا كنت صايع بس مفهمش في السكس وكدا المهم المدرسه انت في نفس منطقه عندنا رحت متأخر اليوم دا ودخلت الفصل كان في مدرسه اسمها هايدي بزها كبير و طيزها كبيره و ب كيرف جامد كانت بتهزر معايا هزار مش فاهمه كانت تاخدني في مكتبها تقعد تسألني اسأله ولما اجاوب غلط تقوم ماسكه بتاعي تفضل تفعص فيه وتقلب بعاقبك بس كل مره كان بتمسك شهوتهاعشان الوقت بتاع الفسحه المهم روحت زي اي يوم بيبقي لوحدي لقيتها مروحه معايا و بتقولي امك عيزاني المهم روحت و سبتها تحت بنده علي امي مش فلبيت رنيت عليها قالتلي حتديني ددرس دراسات عشان قالت لامي اني فاشل المهم ادايقتي عشان كان عندي حجز كوره دخلتها وكان البيت فاضي قعدت فضلت تقلي البيت فاضي لي و كدا واهلك حييجوا كام قلتلها كمان سعتين وييجوا لقيتها بتقلع الجاكيت وتيشرت اتبقي نشرت سترتش شفاف ملزق مبين كل حاجه حتي حلمتها الوردي وبالتالي غير هدومك عشان لبس المدرسه ميتبعدلش قلتلها عادي انا مش فدماغي اي حاجه لقيتها بتعيط قلت أراضيها لقيتها دفست راسي فبزها وبتعيط وانا بقي لامس حلمتها وريحتها فايحه جامد قلتلها في أي قالتلي سقعانه قلتلها البسي جاكيت قالتلي مش بيدفي قالتلي دفيني انت رحت قائم نافخ فكتفها قالتلي اقعد بس حعلمك قلعتني البنطلون وانا مستغرب ويضحك قالتلي اي كل دا ساعتها كنت هايج ومش عارف
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
أخطأ كتير +
هوا ده كدا جزء

با التوفيق ف القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: ر↑ـــــحــــ←يــــم
منا مش عارف اكمل و مش عارف ازود الجزء لما نشرته كان أكبر مسحت فيه لحاد منشر
الاداره المفروض تقولك تنزل اجزاء ازاي اصلا
 
اهلا بيكم قصتي وانا صغير حصلتلي واقعيه 100 فميه باختلاف الاسامي طبعا بتحكي عن مدرسين مدرستي وبنات الثانوي معايا لما كانوا بيمسكوا بتاعي بالعافيه مش حطول عليكم

اسمي احمد عمري 22 سنه
قصتي للي ححكيها لما كان عندي 15 يعني من 6 سنين المهم انا ولد شهري اصفر قالب علي بنت جسمي رياضي بتاعي وانا صغير كان 18سم كبر لما كبرت بس كان فسني 18سم غريبه المهم كنت فلبيت صحيت ملنوم كالعاده ورايح المدرسه الصبح زي اي حد كنت بروح مع ابويا المدرسه عشان مهربش وكدا زي الصيع انا كنت صايع بس مفهمش في السكس وكدا المهم المدرسه انت في نفس منطقه عندنا رحت متأخر اليوم دا ودخلت الفصل كان في مدرسه اسمها هايدي بزها كبير و طيزها كبيره و ب كيرف جامد كانت بتهزر معايا هزار مش فاهمه كانت تاخدني في مكتبها تقعد تسألني اسأله ولما اجاوب غلط تقوم ماسكه بتاعي تفضل تفعص فيه وتقلب بعاقبك بس كل مره كان بتمسك شهوتهاعشان الوقت بتاع الفسحه المهم روحت زي اي يوم بيبقي لوحدي لقيتها مروحه معايا و بتقولي امك عيزاني المهم روحت و سبتها تحت بنده علي امي مش فلبيت رنيت عليها قالتلي حتديني ددرس دراسات عشان قالت لامي اني فاشل المهم ادايقتي عشان كان عندي حجز كوره دخلتها وكان البيت فاضي قعدت فضلت تقلي البيت فاضي لي و كدا واهلك حييجوا كام قلتلها كمان سعتين وييجوا لقيتها بتقلع الجاكيت وتيشرت اتبقي نشرت سترتش شفاف ملزق مبين كل حاجه حتي حلمتها الوردي وبالتالي غير هدومك عشان لبس المدرسه ميتبعدلش قلتلها عادي انا مش فدماغي اي حاجه لقيتها بتعيط قلت أراضيها لقيتها دفست راسي فبزها وبتعيط وانا بقي لامس حلمتها وريحتها فايحه جامد قلتلها في أي قالتلي سقعانه قلتلها البسي جاكيت قالتلي مش بيدفي قالتلي دفيني انت رحت قائم نافخ فكتفها قالتلي اقعد بس حعلمك قلعتني البنطلون وانا مستغرب ويضحك قالتلي اي كل دا ساعتها كنت هايج ومش عارف
والنور قطع بعد كده ولا ايه 😂
 
منا مش عارف اكمل و مش عارف ازود الجزء لما نشرته كان أكبر مسحت فيه لحاد منشر
اكتبه ف تعليق وكلم الادارة تضيفه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%