NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة عائلة الأكابر (احداث عائلية) | السلسلة الرابعة | ثمانية أجزاء 8/5/2022

معز ١٤

كاتب مغمور
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصتنا مرتبطة بأحداث قصة أخوات ولكن لم يتم ذكرها في القصة بسبب تفضيلي فصلها في قصة وحدها
الفصل الأول
ذكريات مؤلمه
في المقابر
كان المشهد ان سامية و زوجها نبيل و ناجي واقفين بيواسوا سامية و مديحة و جنبهم سيد بيواسيه زوجته رحمه و التربي خلص قفل القبر كويس بعد دفن سلامة بيه و بعد كده كلهم بيمشوا و العزا اجروله قاعة مناسبات بمسجد في مدينة نصر و حضره اقاربهم و نسايبهم و معارفهم
سامية كانت بتعيط و هي بتفتكر باباها اللى كان بيحبها و بيدافع عنها
.........
الذكرى الأولى
سلامة كان راجع من شغله في شقتهم القديمه و سامية كان عندها ١٦ سنة و في ثانوي و دخلت تحكيله اللى بيحصل في غيابه اصلها كانت العصفوره بتاعته و كان في المقابل بيجيبلها حاجة بتحبها او هدية او ينفذلها طلب
بابا في حاجه حصلت من يومين لازم احكيلك عليها
ايه هي و كان بيغير هدومه و هي بتتكلم و لمحت زوبره راسه طالعة من السليب بتاعه و اتوترت
بتبلع ريئها و بتبص الناحية التانية من الكسوف و بتكمل كلام .... أااانا شوفت سيد كان في اوضته مع واحد صاحبه و كانوا بيعملووووا
ايه ما تتكلمي
كانوا نايمين ملط بس سيد كان تحت منه و بيتوجع
سلامه فهم و قال هو الواد الخول ده مش هيسكت الا لما يفضحنا
انا قولت لامانى بس هي تقريبا عارفة
و عملت ايه
بالليل اتسحبت من جنبي هي و عبير و دخلوله و انا حسيت بيهم و روحت وراهم و كانوا عند سيد و قافلين الباب من جوة و سمعت صوتهم بيقولوا كلام وسخ و بيشتموا بعض و هما بيتوجعوا و بصيت عليهم من فتحة المفتاح فشوفتهم خالعين ملط و سيد كان بيعمل فيهم زي ما كان صاحبه بيعمل فيه
طبعا هي مقالتش لسلامه انها حست بحاجة خلتها حطت ايديها على كسها و فضلت تدعك فيه لغاية ما جابت شهوتها و رجعت تنام
و كان بيعمل كده مع عبير ولا امانى
مع الاتنين
طب سيبيلي الموضوع ده و انا هتصرف و كان زوبره واضح في هدومه و هي بتحكي و شايفاه متوتره و كانت لابسة جلبية بناتى طويله بس مجسمه عليها و بتحكيله و هي قاعده على طرف السرير و هو كان فارد جسمه و قامت و بصت وراها شافته بيبص على طيظها الواضحة في الجلبية و داخله فيها
بنرجع من الذكرى لسامية اللى كانت بتفتكر و هي متنحه و شوية تبتسم و شوية تفتح في العياط
...........
الذكرى الثانية
سيد اغتصب سامية و رجع كمل نيك فيها و هي عيطت جامد و لما اخواتها و عبير دخلوله و ضربوه هي سمعته بيصوت و يصرخ جامد و طلعت على صريخه و شافته و هو ماسك زوبره و بيجري عالشارع غرقان في دمه فاترعبت و رجعت الاوضة و هي خايفة و البنات دخلولها و هي بتعيط و امانى خدتها في حضنها و هي بتطبطب عليها
مديحه بعد ما هديت سامية شوية و هي عينيها بتدمع اوي احكيلنا بئا ازاي ده حصل
عبير بترد مش وقته الكلام ده يا مديحه
لا لازم نعرف ايه اللى خلاه يعمل كده
سامية بترد و هي بتعيط انا جيت من الدرس و كنت فاكرة البيت فاضي و دخلت استحمى و اتفاجئت باللى بيحضنى من ضهرى اتخضيت و ببص لئيته سيد زئيته و جريت و هو جري ورايا و كنا احنا الاتنين ملط و لحئني و دخل بتاعه في من تحت
طب هو فتحك
اه فتحنى ولما خلص بعد شوية دخل عمل تانى وانا كنت بصرخ و اترجاه بس هو كان مصمم يعمل كده
طب انا مش شايفة ددمم
مانا غيرت الملاية و هتلائوها في الغسيل عليه دمي
عبير جريت جابت الملاية و شافوا الدم و قالتلها طب تعالى معايا و خدتها عبير عالحمام خلعتها هدومها و حمتها بنفسها و رجعوا و هي لافة فوطه على جسمها
امانى لما شافتها تصدقي الواد سيد ده بيفهم حد يشوف حلاوتك و ميتهورش اذا كنت انا نفسي ولعت لما شوفت هههه
مديحه عجبها كلام امانى و ظاطت فيها يا لهوي انا لو مش بنت كنت ركبتك دلوقتى و بتضحك ضحكة شراميط
عبير بتزعألهم و بتحاول تخليهم يسكتوا بس امانى بترد
يا ستي احنا بنحاول نخليها تنسى و تبطل مناحة
سامية بتصرخ كفايا كفايا انتوا مش حاسين باللى انا فيه شرفي ضاع و اللى ضيعه اخويا و انتوا بتهزروا
مديحه بتاخدها في حضنها معلش يا سمسمه حقك علينا بس احنا لازم نخرجك من اللى انتى فيه وبتحاوطها بدراعها تعرفي انك حلوة اوي و طعمه اوي و جسمك حلو اوي
امانى خلاص بئا يا سمسمه مكناش نقصد و بتاخدها من مديحة يخرب بيتك انتى بئيتي ملبن امتى و بتبوسها في بؤها يا لهوي ليه حق الخول ده يعمل كده
سامية بتبتسم و هي بتعيط صحيح انا حلوة
يا بت انا لو راجل مسيبكيش..... معلش يا عبير اعمللنا حاجة ناكلها و بالفعل بتخرج عبير و مديحه بتقفل الباب من جوه و بتقعد جنبها
قوللنا بئا يا ستى و انسي خالص اللى حصل كنتى حاسة بايه لما عمل كده
سامية وشها بيحمر و بتتكسف اوي
امانى بتخبط مديحه في كتفها بس يا بت انتى عاجبك كده تكسفي القمر
سامية بتتكلم بصراحه و هي مكسوفة كنت في الاول حاسة بانى بتقطع و كسي وجعنى اوي و بتتكلم و هي مكسوفة
مديحه اوباااا دي تعرف كس و زوبر كمان هههههه
بس يا جزمة انتى اتكلمي ياختى و فضفضي احنا بنات في بعضنا متتكسفيش
بعد كده منكرش حسيت بمتعه كبيره
شوفوا البت اومال خلتينا عملنا فيه كده ليه
وانا مالى انتوا اللى عملتوا
طب اخلعي الفوطه دي ورينا ليكون عمل حاجة تخليكي تحملي
لا هو مجابش جوايا حاجه
امانى ردت لا دي حاجة متحسيهاش و كمان هو كان بيغتصبك ولا بمزاجك
بصراحه كان بيغتصبني بس تانى مرة بمزاجي
اه يا حيوانه و تخلينا كنا هنخصيه
يعني ايه مش فاهمة
عالعموم اخلعي يلا و بتخلع سامية الفوطة و كانت حلماتها منتصبة
مديحة بتنزل على بزها تمسكه و تقول بزك حلو يا سمسمه جننتى الوااااد و بتشفط الحلمة فبتسيح و بتنام على ضهرها فبتنزل بصباعها على كسها و هنا بتتأوه سامية
امانى بتشفط في البز التانى و بتمشي كفها على جسم سامية و بتبوسها بوسة عشاق ااااه لو لي زوبر كنت نيكتك بيه دلوقتى
يا ريت انا عاوزة اتناك دلوقتى فينك يا سيد ااااه كمان بتنزل مديحه بتلحسلها و هي بتحس بكهربا حلو اوي كمان كمان دخليلي حاجه جوه كسي حاسة بنار جوه
اه يا شرموطه خلتينا ظلمنا اخوكي اتاريكي انتى اللى عاوزة تتناكي
ههههههه زوبره حلو المتناك ده ... مش هو خول بس زوبره حلو
مديحه بتلحس لسامية و بتدخل صباع في كسها و هي بتدعك في زنبورها هي و بيطلع اهاتهم التلاته مع اللحس و المتعه و البوس و بيجيبوا
بنرجع لسامية في العزا و هي على حالتها و الستات حواليها بيتكلموا و هي بين الابتسامة و العياط
الذكرى الثالثة
بعد يومين من اغتصاب سيد لساميه اخته الصغيره بيتجمعوا البنات عند ابوهم في الاوضة و بيحكوله
طبعا سلامه ثار و انتفض اوي للكلام و قرر يطرد سيد من البيت
و هو فين دلوقتى
حكوله عاللى حصل و اللى عملته عبير و انه جري و هو سايح في دمه
و بيلبس و بينزل يدور عليه و بيلقاه في المستشفى و بعد ما بيرجع بيطرده فعلا
و يومها سلامه بعد ما الكل ناموا دخل اوضة البنات صحى سامية و قالها تجيله الاوضة و بالفعل بينام عالسرير و واضح عليه السكر كالعاده بتنام هي في حضنه و حضنته اوي علشان هو ضهرها و سندها و بتحط راسها على صدره
سمسمه بنوتى حبيبةقلب بابا مبسوطه ؟!
اوي اوي يا بابا متحرمش منك ابدا بس سيد معذور انا اللى مأخدش بالي و استحميت و الباب مفتوح
خلاص يا حبيبتى انا هكون في ضهرك
ااااه يا بابا لو مكنتش بابا كنت اتجوزتك
بيبوس راسها ميحرمنيش منك يا سمسمه انتى اللى مشهيصانى في البيت ده
سامية بتبص لسلامة و بتبوسه على شفايفه بالراحه
اللاااااه طعم شفايفك عسل مكرر يا سمسمة
صحيح يا بابا بس انت طعم و ريحة بؤك وحشة
صحيح يا قلب بابا اصلي شاربلي كاسين كده
طب ممكن اطلب منك طلب و تنفذهولي
سلامه اصلا زوبره عامل خيمه و هي شايفاها و بتتلعثم و بتتكلم بصعوبة
اصلي من ساعة اللى عمله سيد وانا حاسة ان في حرئان عندى من تحت
سلامه بيتلائم عليها او بمعنى اصح هو فاكر كده و بيقولها وريهولي كده يا حبيبتي
سامية بتتمنع اتكسف اصله من تحتي
وماله يا حبيبتي ولا نسيتي انى كنت بغيرلك الكافوله بنفسب و احميكي
بس اوعدنى ان محدش يعرف ليفتكوا انى بعمل معاك حاجة وحشة
لا متخافيش و بيقوم بيرفعلها جلبيتها و بتبان رجليها بفخادها البيضا و بينزلها الكلوت و بيسألها الحرئان فين
بتشاورله على كسها و زنبورها
و هو بخبرته بينزل يلحسلها و هي بتتنفض كان كهربا مسكتها و بتطلع اهه سكسية ولعته فبيلحس و بيمد ايده بيمسك بزازها و هي ممانعتش و بيلحسلها كسها و خرم طيظها و هي بتتأوه و في دنيا تانية و بعدين بيطلع زوبره و بيغفلها و بيدخله
اااايي كمان ااااه كمان دخله كمااان مش قادره كمان عاوزاه كله .... يسامحك يا سيد انت اللى خلتنى كده ااااه و بينيك سلامه بكل قوته و هي بتكتم صوتها بابدها بالعافية كماااان عاوزة اتناك نيك نيك كمان اه اااااخ كمان كسي مولع اه اه زوبرك حلو اوي يا بابا اااه كمان دخله اكتر اكتر و سامية كسها ضيق على زوبر سلامه و بيجبيب في كسها و بينام فوقها
ياااااه اخيرا ارتحت و بتبوس سلامه من بؤه و بتبص في عينيه شكرا يا بابا و بتسيبه و بترجع اوضتها تنام و لبن ابوها في كسها بينزل على فخادها
سامية دموعها مغرقة وشها و هي بتفتكر
............
سيد كان واقف وسط الرجالة و كان جنبه نبيل و ناجي و هو سرحان
بيفتكر لما سلامه رجع بالليل سكران و ناكه و انه كان متمتع و دموعه نازلة على وشه
و بيفتكر لما سلامه عرف انه بينيك اخواته و الاتفاق اللى حصل بينهم
بابا اناااا
متنكرش انا عارف كل حاجه بتجرى في نهاية الكوكب وانا في مكانى
انا اسف مش هعمل كده تانى
و على كده فاتحهم ولا من بره
امانى مفتوحه عمرو صاحبي فتحها من اسبوع
و سميحه
لا سميحه فاتحها من ورا بس
في طيظها يعني
ااااايوه
طب و الصغيرة
سامية لا مقربتش منها
طب اسمع هسيبك تعيش في بيتي بس ملكش دعوه باي حاجه هعملها
حححاضر
و امانى صاحبك خدها غصب ولا برضاها
برضاها
عال اوي يعنى انا مخلف خول معرص و شراميط غور دلوقتى من وشي
و تانى يوم اسمع انا هعمل معاك اتفاق لو نفذته هسيبك تبرطع و لو منفذتهوش هطردك بره بيتي
ايه هو
النهارده هجيلك تسيبلي شيش البلكونة متوارب
ليه
طاااااخ ألم مباغت أنا محدش يراجعنى فاهم
ففففاهم
يلا غور
بالليل سميحه بتروح لسيد و بتقفل الباب و بعد ما بينيكها و بتنام في حضنه سلامة بيقوم سيد و بينام هو في ضهرها و بيحضنها و بيدعك بزازها و بيدخل زوبره في طيظها و هي بتحس بمتعة اكبر من النيكه الاولى و بينيكها لغاية ما جاب جواها و قام ونام سيد مكانه
........
سيد بيسلم عالناس اللى جاية بتعزي و بيرد التعزية و بيفتكر سلامه
سلامة بينيك سيد و هو بيكلمه
اسمع يا سيد انا عاوزك تعمل حاجه و لو نفذتها هديك فلوس كتير اوي
ااااح اييييه هياااا ااااه
عاوزك تنيك سامية و تفتحها
ااااي بالراحه انت هجت اوي كده ليه
بالراحة ايه يا خول ان مكانتش قفشتك مع صاحبك
اااااح انا نفسي فيها اوي
نيكها انت بس و سيبلي بعدها الطلعه
ااااه بالراحه انت مش طبيعي النهارده اوووف اييي كماااان ااااااح
هتعرف ولا هتكون خول
ححححاضر يااااححح انت جبت لبنك
ايوه يا خول يلا قوم استحمى و روح اوضتك نام و متنساش اتفاقنا
انت تؤمر يا سبع الرجال
غور من وشي يا خول
.........
سيد بيفتكر اللى حصل بعد الاتفاق و ان ابوه راح المستشفى يزوره
معلش يا سيد استرجل كده و شد حيلك
مش قادر يا بابا ااااه قطعتهولي الشرموطه عبير
انا هجيبلك حقك منها اللبوة دي بس
بس ايه هترجع في كلامك ولا ايه
لا مش هرجع في كلامي بس انا هطردك قدامهم و بعدين هرجعك بس بعد ما يتنسي الموضوع و ليك علي هخليك تنيك سامية معايا
انيك ..... هاهاها انيك ايه بئا ما خلاص
ولا خلاص ولا حاجة بضاعتك سليمه ده خربوش صغير و هيخف
انا مش عارف هو احنا مش ولادك ولا ايه
لا ولادي بس تعيشوا بمزاجي انا
...........
سيد بيبان على وشه ضحكه صفرا و نبيل بيقوله ادخل ارتاح انت شوية و احنا موجودين و بيدخل سيد القاعة و بيلمح على حماه و بيقعد جنبه
شد حيلك يبنى كلنا لها
شكرا يا عمي على موقفك ده
لا شكرا ايه يبني احنا اهل و عيلة وابوك جوز اخت الجماعه تبعنا
سيد بيفتكر
سيد بيرجع البيت و ابوه بينيكه كل كام يوم و بيقوله
بص بئا يا سيد انا وفيت بوعدي معاك بس عاوزك في خدمه تانية
ايه هي يا بابا ااااخ
عاوزك تجيب الشراميط اخواتك مديحه و امانى و هتعمل حاجه لو عملتوها هخليك تنيك اي واحده تشاور عليها
خلاص اتفقناااااااا و متنساااااش ااااه انت اللى حكمت هنيك اي حد اااااي
و بينفذ سيد اتفاقه و بينيك حنان مرات ابوه و سكرتيرته و بيتفق معاه انه يجمع بين بناته و مراته كلهم و سلامه وافق
............
مديحه قاعده في العزا سرحانه مبتردش على حد
الذكرى الاولى
بتفتكر لما ابوها اغتصبها و لما كانت بتجمع بينه و بين امها و لما ساعدت ابوها علشان يطلق حنان و لكن اكتر حاجه فاكراها
بئا يا راجل تتفق مع ابنك على سامية
يا حبيبتي كلكم عندي واحد و محدش احسن من حد
لا في سميحه
طب ايه رأيك إنها هي كمان بنيكها و حامل منى كمان
بتخبط على صدرها شوفوا الراااجل حتى المتجوزة بتعمل معاها كده دانت داهية و ده حصل ازاي
تابعونى و هتعرفوا كل خبايا القصتين
اخوات و لكن
و الأكابر

الجزء التانى

انا اقولك حصل ازاي ( قبل ما تتجوز كنت بستغل في البداية ان سيد بينيكها و بتروحله بعد ما اخواتها يناموا و سامية كانت حكتلى انها ساعات بتروح لوحدها و ساعات هي و امانى و تسمعهم و كنت بنيك سيد و اتفقت معاه يهيألى الموضوع مقابل انى اسيبه مطردهوش و بالفعل روحتله بعد ما خلص نيك فيها و نيكتها و هي نايمة في حضنه و كانت بتفتكرني هو و في مرة صحيت و شافتنى انا اللى بنيكها و زعلت من سيد اوي بس سابتنى و بعد خطوبتها من ناجي كانت بتجيلي الاوضة و نفطت لسيد خالص و بعد الجواز بئيت اروحلها لكن في مرة كان ناجي مسافر فترة فروحتلها و كانت ممحونة اوي و نكتها و هي دلوقتى حامل و ابنها هيكون ابني )
هو انت ايه مبتعتأش
طب بزمتك اعتأ ليه و انا محاصرني الشراميط في البيت و الشركه
اخص عليك يعني انا و امى و اخوتتى شراميط
متزعليش انتى اكبر شرموطه فيهم ... و يلا علشان نلحأ نخلص
لا انسى مش انا شرموطه
يا بت اخلصي هكتبلك الشقة دي باسمك
لا انا عاوزة رصيد في البنك
ماشي اخلصي يلا
................
سامية اغمى عليها و جوزها بيجيب الاسعاف و بيتفض العزا و بيطلعوا عالمستشفى كلهم و بيتطمنوا عليها و دخلت غرفة الرعاية المركزه
في الغيبوبة
هنا يا ستي مكانى الخاص
حلوة اوي الشقة دي يا بابا اوعى هتفرج عليها
بتدخل سامية تتفرج و بتلائي اوض و حمامين و بتعجبها الشقة و التحف و اللوحات و بتدخل اوضة النوم كانت مبهدلة و شافت كلوت حريمي عالسرير و بتطلع الصالة و هي معاها الكلوت و كان سلامه قاعد على الكرسي المفضل ليه و بيشرب كاس
ايه ده يا شئي و بتقعد في حجره
بيشوف الكلوت و بيقولها ده كلوت مديحة الشرموطه نزلت معايا من غيره هههههههههه
هههههههه و كمان مديحه و في مين تانى قولي
بنيك كل اخواتك حتى سيد
بتستغرب يااااه انت مش سايب حد في حاله .... ايه ده و سميحه
موحة دي شرموطه كبيرة
وانا اللى افتكرتها الشريفة اللى فينا
وحياتك ما في شريف في عيلتي كلها
بتمصمص شفايفها ماهو من حظنا وبتبوسه و بيدوبوا في البوس
اقولك ايه هقوم ادخل الحمام و اجيلك تانى
و بتروح سامية الحمام هيأت نفسها لليلة كلها دلع و شرمطة و رقص و رجعت و هي لابسة بيبي دول اسود شفاف و مفيش تحته حاجه خالص و طلعتله
بيصفر صفارة اعجاب و بيقوم يلفها و بيتفرج على كل جسمها اللى هوسه و شغلها اغنية شعبي رقصتله عليها و في الاخر شالها و دخل بيها اوضة النوم و رزعها الزوبر المتين و هي أهاتها عليت و بينيك بكل قوته و هي بتتناك بمزاج عالى و خلعها البيبي دول و اتشعبطت فيه و شالها ناكها و هو واقف و شايلها على ايده من عند طيظها و رجليها مربوطه على ضهره و زئته نام على ضهره و هو شايلها و ركبت على زوبره بتتناك و تطلع و تنزل و بعد ما جابت نزلها نامت على وشها فبعبصها و فضل يوسع في طيظها و ناكها نيكه جامده من طيظها كانت بتصرخ فيها من الوجع و فضا جواها
.............
ناجي و نبيل و سيد و مديحه كانوا برة اوضة الرعايا و كان سيد حاضن مديحه تحت باطه
امال رحمه فين
ركبتها تاكسي و روحتها مع ابوها
بتمسكه من وسطه و بتقوله طب تعالى بات عندي النهارده شكل سامية مطولة
الدكتور بيكلم نبيل و بيطمنه و بيقوله انها هتفضل في الرعايا النهارده و احتمال تفوق كمان ساعات و هتخرج منها على بكره و يروح هو و الموجودين
نبيل و ناجي بيروحوا
...........
سيد بيروح هو و مديحه عندها في بيت ابوها و بيتعشوا و هما في حزن شديد
هو مات ازاي
اهو مات و خلاص اجله كده
انا خايف على سامية اوي
بكره تفوء و هتعيش عادي و الفلوس اللى سابهالنا بابا هيعيشونا لغاية احفادنا
هو انتى اتطلقتى ليه
انا اللى طلقته
ليه
الخول كان بيجيبلي رجالة تركبنا و ساعات كانوا بيبدلوا مراتات بعض و جيت هربانة كويس انى لحئت احول فلوسي قبل ما الشرطة تمسكه
طب مش ناوية تتجوزي تانى
معتقدش ان حد بعد اللى الناس سمعته عني هيفكر في
طب هتعيشي ازاي
هعيش لوحدي ... كده كده اتعودت عالوحده خلاص من بعد امى و امانى و سميحة معادش لي غير انت و سامية و ولاد اختى سميحة
سكوت
هتنام
اه هدخل اغير هدومى و انام
براحتك البيت بيتك
بعد شوية بيدخلها سيد و كانت نايمه على ضهرها بس صاحية و بهدومها
انتى لسة صاحية
مش جايلي نوم
بيطلع ينام جنبها و بيحضنها هو انتى ليه ساكته مشوفتكيش بتعيطي حتى
ابوك اصلا ميستاهلش يتبكي عليه
بيسرح في كلامها و بيسكت
ناسي انه هو اللى ناكنا كلنا العرص ابو ريالة و خلاك متناك و خول و خلانا شراميط و بننيك بعض اسكت اسكت اللى زيه ميستاهلش نكون ولاده اصلا
ياااااه كل ده شايلاه جواكي حتى اذكروا محاسن موتاكم
بس يا خول هو كان عنده غير زوبر و فلوس
عندك حق ..... طيب مش هتنامي
لا مش دلوقتى .... انت ازاي كنت بتطاوعه في اللى بيعمله معانا
مكانش بايدي يا مديحه و بيتأثر بحزن انا واحد عامل زي المتجوزه طيظي وكلانى على طول من ساعة ما عمرو جوز اختك امانى ناكني علشان يوصل لامانى و ابوكي كمل علي
مديحةبتبصله بصة سريعة اقولك على حاجة
قولي
ان كان ابوك ولا عمرو ولا انت كلكم خولات زي بعض
عندك حق
اوعى انا مش هزعل عليه و بتقوم تخلع هدومها ملط و بتشغل مزيكا رقص بلدي و بترقص
علي النعمة انتى اتجننتى خلاص مش خايفة الناس تسمع
كس ام الناس و اقولك كس امك على كس امى على كس ام ابوك
بيضرب كف على كف لكنها بتشده عالسرير نيكني يا خول و انت ساكت
بتخلعه هدومه و بتمصله لغاية ما زوبره أام و ناكها
ايوه نيكني كمان نيك اختك الشرموطه و نيكنى انا و سامية سوا و نيكني انا و سامية و رحمة و هات حماتك كمان خالتى مرة شرموطه اوي بتتناك من جيرانها من ورا جوزها العرص حماك نيك نيك يابن اللبوة نيك و بينيكها سيد و هو هايج اوي و بيجيب في كسها و بينام جنبها
انت هتنام يا خول نيكني طيظى وكلانى انت متنامش غير لما اصفيك قولي هتسترجل ولا لأ و بتمص زوبره رد هتسترجل ولا هتفضل خول و بتعضه
اااه ااي هسترجل هسترجل و بيصرخ خلااااص هسترجل
أوم نيكني في طيظي اللى ابوك فحتها مرحمهاش يلا يا خول نيكني
و بيقوم سيد بيدخله لكنه مبيكملش
مالك يا خول يبن المتناكه يا معرص ما تنيك
مش قاااادر
طب استنى خليك هنا و بتدخل المطبخ و هي بتقول زمن الرجالة راح خلاص و بترجع معاها دهان مستورد و بتدلكله زوبره و بيئوم تانى يلا أوم نيكني للصبح
بينيكها سيد الليل كله و بينام قتيل من الليلة دي
........
مديحة مجالهاش نوم و دخلت تاخد دش و كانت واقفة تحته بتفتكر
بصي يا مديحة عاوزك تخلى اخوكي سيد يشاركك أمك
بتتصدم ..... ماما ليه هي عملت ايه
الشرموطة خانتنى مع ابن اخنها عمرو
بتتصدم ..... بابا انت متأكد
أوعي تفتكري إنى بخرف لا أنا متأكد مليون المية
انت هتجننى عمرو مين اللى تخونك معاه مش انت قتلته
عمرو عايش و رجع من كام يوم و بينيك أمك
مستحيل اللى بتقوله ده
امبارح شوفته نازل و ركب عربية و طار بيها و لما طلعت أمك كانت نايمة ملط و غرقانه في لبنه
بتعيط و بتقوله لا يا بابا مستحيل ماما تعمل كده طبعا هي بتحب عمرو و معنى انه بينيك امها معنى كده انه اتحرم عليها و مش هيتجوزها و كان املها يتجوزوا و يبعدها عن قرف النجاسة و سطوة ابوها
يابنتى انا اب و زوج
ابعد عنى مش هتلمسني تاني ماما انا تعمل كده مش مصدقاك
ناسية ان سوزان سكرانه على طول
و مين اللى علمها الشرب ها و مين اللى بيجمع بينها و بين بنتها ها و مين اللى كل يوم بيخونها مع واحده شكل ها قبل ما تحاسبها بص لنفسك الأول
طااااااخ اسمعي يا جزمة انتى انا ابوكي و متخالفيش اوامري و لو عاللى بعمله انا حر والاااااا
الا ايه بتعيط جامد و بتصرخ الا ايييه ها انا هفضحك
لا انا اللى هقتلك جيت الشقة و كنتى مع واحد و عندي الشهود
هتنفذي ولااااا
بيحط شريط فيديو و بيشغله و التصوير في الاوضة التانية هي و سيد و سميحه
بتصرخ لاااااا
اوعي تفتكري انك ممكن تهزيني
انتى عيله بشخه انا اللى جبتك الدنيا و انا اللى هخرجك منها
مديحه بتمسح دموعها و بتقوله عالعموم موضوع سيد حصل من زمان قبل ما تتجوز حنان
يعني انا طلعت مغفل بئا
و عاملى فيها اللى جايب الديب من ديله هتعمل ايه يعني اكتر من انك بتنيكه
هتشوفي
مديحه كانت تحت الدش بتعيط جامد و بتنشف نفسها و دخلت نامت جنب سيد ملط
..........
ناجي كان روح و فات عالاولاد يتطمن عليهم و بص عليهم و دخل اوضته بيفتكر حماه
ناجى كان في شغله تعب و روح بدري في مره في بداية الجواز و سمع صوت اهات جاية من اوضته فاتسحب و طلع من جنبه مسدس بيستعمله في شغله و بص شاف حماه بينيك بنته اللى هي مراته اتصدم في سميحه و اللى كان فاكرها بتصونه و نزل يتمشى في الشوارع من الصدمه و فكره هداه انه يسكت و بعد فترة سميحه كانت حامل من ابوها طبعا علشان ناجى بئاله فترة في شغله فعمل حاجات تجهدها و سقطت و بعد ما قامت بالسلامه واجهها باللى شافه و هي عيطت جامد و قالها انا هسامحك المرادي بس لو اتكررت هقتلكم و حرج عليها تروحله او تدخل حد البيت من غير اذنه و سمعت كلامه و اخلصتله لغاية ما ماتت
طبعا ناجي بعد الذكرى دي لا اراديا تف و قال اتفوا يلعن ابو شكلك كنت راجل معرص نجس
.........
سامية فاقت و بعد كام يوم روحت بيتها و كانت طبعا تعبانه بس بتتعامل مع نبيل عادي و هو جابلها واحده تخدمها و تساعدها و بعد فترة رجعت لطبيعتها
انا عاوزاك يا حبيبي توديني بكره بيت ناجي ولاد اختى وحشونى و عاوزة اشوفهم
طب ما يجولك هنا احسن و بالمرة ناجى و الولاد يتغدوا معانا
اللى تشوفه يا حبيبي
انتى بتعملى ايه
هنام
لااااا تنامى ايه انتى وحشتيني و بيحضنها
معلش يا حبيبي قصرت في حقك
لا ولا يهمك نامى بس ننام كده و حضنها من ضهرها و ناموا
............
سيد عجبه الحال مع مديحه و بيروحلها كل يوم زي العشاق و خد مكان ابوه بس خول اوي و معندهوش شخصية
...........
رحمه في بيت ابوها مع ابنها سالم و سيد عدى كام يوم مبيسألش فبتاخد ابنها و بترجع و بتنزل تقعد مع سامية و بيحكوا مع بعض
سمسمه عاملة ايه يا حبيبتي
كويسة
قلبي عندك ياختى كده تخضينا عليكي
معلش اصلك متعرفيش بابا كان بالنسبالى ايه
يخليلك جوزك و يعوضك .... الا بالحق سيد فين
معرفش
اصله من ساعة العزا معرفش عنه حاجه
تلائيه متلأح عند مديحه
ليه ملوش بيت
معلش تلائيها هي كمان تعبانه
طب اسيبك و اروحلها واما اشوفك يا سيد اما وريتك
معلش يا رحمه اعذريه اصل روحهم في بعض
بنمشي رحمه و تروح لمديحه
اهلا رحمه و بتحضنها و بيبوسوا بعض ادخلى
سيد فين يا مديحه
اهو متلأح جوه
طب خدي انتى الواد منى و انا داخلاله
بتدخل رحمه تصحيه
اصحى يا سيد
يووووووه يا مديحه ارحميني بئا
اصحى يا سيد انا رحمه مراتك
بالراحه عليه يا رحمه تعالى بس و سيبيه
و هو قاعد هنا ليه ملهوش بيت و مراته و ابنه مش ملزومين منه سايبنى كام يوم عند ابويا ليه مليش راجل
هههههههه أال راجل أل بلا خيبه و كمان على مين ماحنا دفنينه سوا و انتى عارفة ان لا سالم ابنه ولا سيد راجا من أصله
أصلي خلاص على اخري و انتى عارفة الست المتجوزة يعني
اهو عندك جوه شوية و ادخليله ولا تيجي اريحك انا ههههههه
ههههههه يخيبك يا مديحه هو انا كنت بتجوز علشان تريحيني
هههههههه و سيد بئا اللى هيريحك
اهو احسن من مفيش
طب بيني و بينك كده هو بيريحك
ههههههه الصراحه لأ ههههههه
طب عملالك غارة ليه و طلع زي عدمه اهو
اقولك على حاجه هخش انيم الواد جنبه و اجيلك
طب مانا اللى بتحايل عليكي و عاملالى فيها معرفش ايه
رحمه دخلت نيمت سالم جنب سيد و راحت لمديحه الاوضة التانية و مقفلتش الباب
طب لو قام و شافنا
ما يشوفنا يعني هيعمل ايه
مش خايفة ينيكني معاكي
يعني هو كان قادر علي لما ينيكك معايا ......
على رأيك خول من يومه ههههههه
بيبوسوا بعض برومانسية وحشاني يا ريري من زمان
انتى اكتر يا دوحه
بيحسسوا على اكساسهم و بيفعصوا بزاز بعض و بيلحسوا لبعض
سيد قام و سمع صوت في الاوضة التانية و شافهم و زوبره قام
مديحه كانت بتلحس لرحمه و مصدره طيظها فسيد بيدخل زوبره في كس مديحه و بينيكها و رحمه شافته
بتنيك اختك بدل مىاتك يا عرص
سيبيه عالاقل ممتعنى
لا هاتيه يريحني و بعدين ينيكك لو عاوزة
سيد بيمسك وسط مديحه و محلهاش و بيرزع جامد لغاية ما جابت و هو بيحس بدفا على زوبره فرحمه بتفلئس جنبها نيكني انا كمان
بيطلع زوبره من كس مديحه و بيدخله كس رحمه ياااااااه اخيرا زوبرك من تانى يا خول
سيد بيتنرفز و بيرزع و اهات رحمه و نفسها علي و بتصرخ من المتعه فبيجيب جواها
جبت .... بتزعل ... مليش دعوه ريحنى
مديحه بتنزل تلحسلها انا اللى هريحك
رحمه عجبك كده يا خول بتريح اختك يا معرص و مراتك لأ
أنا هنيكك يا خول و بتزؤ مديحه و بتروح تجيب المأشه و بتخلع عصايتها
مديحه فهمت رحمه و بتكتف اخوها و بتقلبه على وشه و هو هتعملوا ايه سيبونى بس رحمه بتحط العصايا في طيظه الواسعه و بتدخل جزء ييجي ٢٠ سم في طيظه و بتحركها جامد في طيظه و هو بيستمتع اوي
حيس كده الحسلي يا شرموط و بتيلحس كس مديحه و هو بيئن و اختلط صوته مع صوتها و رحمه شغاله فيه نيك بعصاية المأشة
بعد شوية بتخرجها و بتنزل تمصله و بتخليه ينيكها تانى و بيطول المرادي و بتستريح اخيرا
............
بعد كام يوم ريهام بتزور مديحه تعزيها و عرفت منها ان سلامه خلف منها بنت و اتكتبت باسم جوزها طبعا و ان العلاقة بينهم كانت مستمره رغم انها اتقطعت فترة و بئت تروحلها ريهام كل فتره تزورها و يتساحقوا و مع الوقت بئوا يزوروا بعض و في مرة كانت مديحه عند ريهام و جوزها ناكهم سوا و استمر الحال كده لغاية ما بدأت ريهام تغير من مديحه على جوزها اللى نيكه ليها قل و بعدوا عن بعض خالص
.............

بعد كام سنة

الجزء التالت

شرمطة نسوان حيحانه
...........

مديحه بتروح لرحمه بتاخدها و بينزلوا يشترولهم شوية اطقم سكسية بسبب ان سيد مبئاش في حاجه بتثيره و حصله اعتياد عاللى بيحصل و كانوا بيتنقلوا من محل لمحل و كل العيون عليهم و المعاكسات شغالة مع كل خطوة و خصوصا لبسهم اللى مجسم عليهم و طيازهم اللى طالعه نازلة و بتترج مع كل خطوه و بيخلصوا شرا و بيرجعوا
..........
نبيل والده مات و كتب كل ميراث نبيل باسم سامية علشان يضمن انه ميتجوزش عليها و خصوصا ان ناجي صاحبه بئا بتاع نسوان و سهرات حمرا
..........
سامية كانت مع الولاد و مخلية بالها منهم
...........
مديحه و رحمه رجعوا و طلعوا عند سامية الاول و بيدخلوا اوضة نومها و بيوروها اللى جابوه و كان في طقم منهم مديحة خرجته كان عبارة عن سنتيان و كلوت كشمير شفاف يعنى اللى تلبسه تبان عريانه خالص و سامية اول ما شافته
وااااو حلو الطقم ده يا ترى هتلبسيه لمين
لا ده بتاعك انتى انا جيباهولك هدية يكش يعجب نبيل بس
واااااو بجد تحفة يخليكي لي يا حبيبتى
طب يلا البسيه وريهولى عليكي
و بتخلع سامية هدومها و مش واخده بالها مديحه غمزت لرحمه و ظرفت بعبوص بلع كل صباع مديحه و هنا سامية اتخضت و خصوصا ان رحمه كانت واقفة بتضحك
مش هتبطلى حركاتك دي يا جزمه
وابطل ليه و بتقرب من سامية بخطوات بطيئة و سامية قلقانه منها و بترجع مع كل خطوة لمديحه و كانت رحمه خلعت ملط و جات من ورا سامية كتفتها و شالوها حطوها عالسرير
مديحه خلعت ملط معاهم و مسكت حلمت ساميه بتفركها
اهه بلاش يا مديحه و نفسها بيعلى
متخافيش هنريحك بس و كمان انتى بعد سنين الجواز دي كلها لسة بتسيحي من لمسه هو بلبل مش اد كده ولا ايه
فشر ااااه هووواااه في زي بلبل و صوتها بيروح
رحمه بتفتح رجلين سامية على كتفها و بتلحس كسها
الكهربا مسكت في سامية
اه يا شرموووطه منك ليها سيبونى
مديحه سيبيها تريحك و انتى كمان هتريحيها اصل الخول اخوكي خسع
هههههههه طول عمره خول
بترد رحمه ظروف ياختى وحياتك
ايه ضحك عليكي
مديحه بترد لا اصل الهانم كانت متجوزاه عرفي و لما حملت منه هددته تعرف ابوكي و بتغمز لرحمه تطمنها و بعبصتها
و نزلت تلحسلها خرمها مع كسها و هي بتلحس لسامية و صوت اهاتهم و شبقهم ملا المكان و رحمه نقلت لفوق سامية بتبوسها و بتدعكلها بزازها وسامية حاوطتها بدراعها
فينك يا بلبل يا حبيبي تعالى عاوزاك عاوزة اتناك
و مديحه شغالة لحس في الكسين
الباب بيتفتح و صوت بتعملوا ايه
حصل هرج و مرج و صريخ في الاوضة و مديحة و رحمه استخبوا في الناحية التانية من السرير
سامية بتقوله نبيل ايه اللى جابك بدري كده
مفيش شغل و الدنيا هادية فجيت
طب اطلع دلوقتى يا حبيبي واحنا هنحصلك
نبيل بيرد لأ مش خاااارج و بيقفل الباب و بيخلع هدومه كلها
نبيل اعئل هتعمل ايه
هريحك مش كنتى بتنادي علي
رحمه شافت زوبر نبيل برئت و بتشد ايد مديحه و بتشاور بدماغها على زوبره
نبيل شافهم و هما بيبلعوا ريئهم و بيطلع عالسرير بينام على ضهره و سامية بتبصله مبتسمة و بتركب على عمود السوارى اللى في نص السرير
مديحه طلعت ورا سامية و بتمسك في بزازها و سامية في حته تانية خالص من عالم المتعه و اهاتها مالية المكان و بتطلع و تنزل على زوبر نبيل و مديحه بتبوس فيها
رحمه كانت بتلف حواليهم و عينيها هتطلع على زوبر نبيل في حين مديحه حاطه صباعها الوسطانى في طيظ سامية الواسعه و عسل سامية مغرق زوبر نبيل و بيضانه و بتطلع رحمه بتشفط بيضان نبيل و سامية عمالة تخبط فيها و بتلحس العسل من على زوبره و بيضانه و بتلحس كس سامية و خرمها و سامية بتجيب وبتهدا خالص
ههههه انتوا مجانين
نبيل بيضحك و بيتعدل و زوبره بئا في وش رحمه
سامية بتقوله هتعمل ايه و زعلت
متخافيش معنديش غير سمسمتى حبيبتى هي كل دنيتى بس الحلوة دي تكملى تنضيف واوعدك مفيش اكتر من كده
طب وانا مليش من الحب جامد
تعالى جنب مرات اخوكي و نضفولى كويس علشان تجهزونى لستكم سامية
سامية عجبها سيطرة نبيل عليهم و بتنام على صدره و بتبوسه
رحمه استغلت انشغالهم و طلعت مسكت زوبر نبيل و حطته في كسها يااااااه اخيرا زوبر مش اخوكم الخول
نبيل بيتعدل و بيزؤ رحمه و رحمه بتضايق لييييييه سيبنى اتناك منه والنبي يا نبيل والنبي
سامية بتقوله نيكها يا نبيل علشان خاطري ريحها انا عارفة ان اخويا خول مش مريحها و صعبانة علي
مديحه نزلت من عالسرير و بتلبس و هي بتعيط
نبيل ما يحصل ابدا انا مش معرص علشان استخول اخوكي و كمان يا سمسمة انا بعتبرها اختى ازاي انا اعمل كده
يخليك لي يا حبيبي بس ... شايف حالتها و رحمه بتستسمحه بعنيها
مديحه لبست و عاوزة تخرج
سامية و رحمه نزلولها و خدوها في حضنهم
مالك يا دوحه بتعيطي ليه
مفيش يا حبيبتى و بتطبطب على صدر اخته ...يخليلك راجلك يا حبيبتى
نبيل بياخدها في حضنه و بيقعدها على حجره
مالك يا دوحه بجد
اصلي و بتعيط اوي اصلي اول مرة اشوف راجل بجد يحميك و يخليك لمراتك و عيالك
طب استنى انا هروحك
لا خليك انا معايا عربيتي
نبيل بيلبس هدومه و بيفتح الباب و بياخد مديحه و بيوصلها بعربيتها و بيطلعها شقتها
مالك بئا انتى طول الطريق بتعيطي احنا دلوقتى لوحدنا احكيلي
مديحه بتقعد في حجره و بتعيط على كتفه
بيطبطب عليها انا اول مرة اشوفك كده
لما شوفتك زئيت رحمه من عليك صحيت و فوقت ازاي احنا نعمل معاكم كده
بس كده طب ايه رأيك مش نازل الا لما ناكل سوا اصلي بصراحه جعت
مديحة بتمسح دموعها و هي فرحانة و بتقوم هوا الاكل هيكون جاهز
نبيل بيحط ايده على كتفها قوليلي بئا بتعملوا كده مع بعض من امتى
من زمااااااان
طب ايه حكاية راجل بجد
مديحه حكتله و دموعها بتنزل مع الاحداث اللى مرت بيها في حياتها
اه يا عيله شراميط بئا حمايا يعمل كل ده هههه
اوعى تحكي لسامية انى قولتلك حاجه
لا يا حبيبتى مش هيحصل و بيبوس راسها و بيحطوا الاكل و بيأكلها بايده و هي مبسوطه اوي من معاملته ليها
يا بخت اختى بيك بجد
ويا بختك انتى كمان بيا من النهارده اعتبريني اخوكي اخوكي و بس
بجد
طبعا و جد الجد كمان و اي طلب امر انفذهولك
بتترمي في حضنه و هو بيحاوطها بدراعاته
انت راجل اوي و حست بزوبره فبتمسكهوله و هي بتقول هو لسة متهدش
بيشيل ايديها و بيقولها متلعبيش في حاجة غيرك
مش كنت تتقدملى انا كنت هخليك ملك زمانك
سامية مخليانى كده فعلا
بتبوسه في دقنه و بتحط راسها على كتفه
بيشيلها نبيل و بيدخلها اوضة النوم و بيحطها في السرير و فتح الدولاب جابلها طقم عبارة عن شورت و بادي يلا اومى البسي ده ولا البسك انا
حقك مانت شوفت كل حاجه
ولاااااا يهزنى
تعيش يا حبيبي
بيخلعها الفستان و بيلبسها الطقم و بينيمها في حضنه لغاية مانامت و سابها و نزل روح
..........
في حين ان رحمه استلمت سامية
مليش دعوه عاوزة ارتاح لازم تريحيني زي ما ارتحتى
طب و دي هعملها ازاي
مليش دعوه عاوزة اتناك عاوزة ارتاح
طب تعالي و بتاخدها سامية في بوسه و هي بتضربها سبانك على طيظها جامد و بتنيمها و بتضرب على زنبورها
اااااااه براحه
براحة ايه يا شرموطه دانا هفشخك بئا عاوزة تتناكي من جوزي
خلاص حرمت بس غصب عنى و بتعيط
سامية بتجيب حزام فستان رحمة و بتلسوع بزازها بيه
حرمت يا سمسمه خلاص اخر مره
ولو مش عاوزة ترتاحى تعالى انا هريحك و بتخليها تفلئس و بتضربها بالحزام و جسمها كله علم مكان الحزام و احمر
بالراحه يا ساميااااا ااااي و مع كل كلمة الحزام بينزل عليها و في الاخر بتنزل سامية تلحسلها كسها و بتدخل صباعين مرة واحده في طيظ رحمه
ايوه كمان افشخيني كماااان عاوزة اتناااااك و بتجبب عسلها
سامية بتوقف و بتنضف وشها ورحمه بتتحايل عليها
والنبي يا سامية خلي نبيل ينيكنى وانا هكون خدامتك بس ارتاح
ملكيش دعوه بحاجة ستك سامية ..... يا خبر مديحة نسيت حاجتها .... مش مهم لما تيجي تاخدهم وانتى يا حلوة خدي ابنك و اطلعي زمان جوزك جاي
لااااا ده خول مش جوزي خالص انا عاوزة واحد زي نبيل سيد ده خول انا هتطلق منه
مليش فيه روحي حلي مشاكلك مع حد غيري
بتلبس رحمه هدومها و هي بتعيط من المحنه و بتاخد سالم و بتطلع
....... ..
سامية نيمت العيال و لبست الطقم الجديد و مستنية نبيل اللى اول ما دخل عينيه برئت اوي و الطقم مبين سامية ملط
ايه اللى اخرك كده
عقبال ما اختك هديت و نيمتها
نيمتها ولا ريحتهاااا ها
متخليش فكرك يروح بعيد انا بحبك انت يا قمر و بيمسك صدرها و هو حاضنها من ضهرها
طب احطلك تاكل
لا كلت عند اختك
بتبوسه سامية اوي و بتتشعبط بايديها و رجليها فيه و بينزلوا عالسرير و هو بيشدلها الاندر و بيطلع زوبره بيمشيه على كسها و هي بتفك نفسها و بتنزل تمصله و بتطمن انه مناكش مديحه من طعمه اصل طعم كس رحمه لسه عليه و بتطلع عالسرير و بيعملوا احلى سهره
مالك
اصل البت رحمه مرات اخويا صعبانه علي اوي
و هنعملها ايه يعنى
اما انا اديتها حتة علئه
حرام عليكي
اهي عندك اشبع بيها
اشبع مين انا ميشبعنيش غيرك ولا مليون شرموطه زيها افكر فبها انتى كل حاجه و مشبعش منك برضو
يا لهوي عليك و على كلامك الحلو بتغلبني انت
و بيحضنها و بيناموا
...........
سيد رجع من الشغل شاف رحمه لابسة حتة طقم و لاحظ اثار ضرب على جسمها فبيحضنها
اهاه بالراحة
مين عمل فيكي كده
اختك
مديحه عملت كده
لا سامية
ليه
حكتله كل اللى حصل
اه يا شرموطه بئا عاوزة تتناكي بره
مش احسن من الخول اللى جوه
طب تعالى و بيهجم عليها و بيدخل زوبره
اه حلو كمل بئا
بيدخل زوبره و بيتحرك بالراحه و هي بتتخيل ان نبيل بينيكها و بتجيب من الخيال ٣ مرات و بترتاح و هو جاب لبنه في ١٠ دقايق و بينام جنبها
ارتحتي
بتهز راسها بالايجاب و بعد شوية كان سيد نام بس هي فضلت تفكر في زوبر نبيل
.........
نبيل الصبح خد حاجة مديحه معاه يوديهالها لما سامية قالتله انها نسيتهم و قالها انا هوديهملها
بيخبط عالباب و فييين لما فتحت و كانت بنفس الطقم و نبيل شاف طيزها في الشورت اتجنن و هاج و هي ماشية بتتدلع و شرب شاي و نزل و هو هايج روح على طول و دخل ناك سامية طول اليوم و سامية كانت مبسوطه اوي
.........
عالمغرب ناجي جه لنبيل البيت يتطمن عليه و اتكلموا في الشغل و بعد شوية رحمه نزلت لسامية و بيحوا مع بعض حواديت نسوان
مش ده ناجى اللى مع جوزك
اه هو
طب هو هيتغدا معاكم
امال انا بجهز ايه
طب كويس هجيب الواد و نتغدا اصل سيد سهران في الشغل
طب مستنياكي و متتأخريش
حاضر و بتطلع بتسلم على ناجى بلبونه و نبيل خد باله فبيبصلها و هي اتبرجلت و طلعت تجيب سالم
مالها دي
متحطش في بالك
شكل سهر سيد الكتير مأثر عليها
من بكره اديله اجازة اسبوع
تمام
الغدا جاهز
بياكلوا كلهم و بيشربوا شاي
طب انا هطلع الواد و اجي
ناجي بيستأذن و بيقول لا خليكي انا هطلعهولك
الكلمه رنت في ودن رحمه لا خليك انت هو مش تئيل و بيشيل الواد و هي طالعه تتأصع قدامه و بتفتح الباب و هو بينيم الواد في السرير
متحرمش منك
على ايه دي حاجه بسيطه
بتقرب منه بمياصة و هو فهمها
شكل ام الواد عاوزانى انيمها
يا ريت
بيشيلها اوباااااا وبيدخلها الاوضة و بينزلها عالسرير
بتتشعبط في رقبته و بتبوسه و هو بيطلع و بيكمل بوس فيها و بيخلع هدومه ملط و هي بتخلع هدومها و بتشوف زوبره بتفرح اوي و بتهجم عليه كل ده زوبر امال حظى انا طالع لمين
جوزك ده خول بنيكه في طيظه
يا بخت طيظه
ههههههههه شكله مش قايم بالواجب
ولا بيحس وحياتك و بيبوسها و بينام على ضهره و هي بتنام فوقه و هناجى بيمسك زوبره بيدخله في كسها و هي رايحة جاية عليه
حلو حلو كمان و بيبوسوا بعض و هو شغال نيك فيها و بتديله بزازها يمصهم و هو بيمسك بزازها
حلاوة المانجه .... عالسكين يا بطيخ ..... ملبنننننن
بجد عجبتك
انتى تعجبي الباشا
و بيستمروا على كده لبعد نص الليل و ناجى غرقها في كل حته و هي جابت كتير و بيلبس و يمشي
هتيجي تانى
جوزك من بكره اجازة اسبوع
ليه كده بس
بعد الاجازة و بيبوسها و بيغمزلها و بيمشي
و هي بتنشكح اوي و بتدخل تستحمى من اثار المعركه لا الحرب العالمية
..........
مديحة و رحمه عند سامية
شكل ناجى قام بالواجب و بتغمز
رحمه بتضحك وحياتك بطلللللل
مديحه بتبص لرحمه وده ايه اللى وصلك ليه
كان هنا امبارح و طلعلها الواد و شكله طلعلها حاجة تانية
رحمه بترد حاجه ال حاجة ال ده بتاعه اد كده هو و بتشاور اد الدراع فبينفجروا في الضحك
مديحه و هي بتضحك لاااا ده لازمله حفلة تكريم ههههههه و بتحطه في دماغها

الجزء الرابع

ناجي راح الشغل متأخر و دخل لنبيل
ناموسيتك كحلي ايه التأخير ده كله
كان عندي حرب امبارح
ايه خسعت
عيييب بس البت مرات سيد دي وحش مبتشبعش كسرتنى و كانت عاوزة تانى
هههههههه مش هتبطل رمرمه
لا متخافش نضيفه اوي و مهتمية بنفسها بس اخو مراتك هو اللى خول
طب خد الملف ده و روح ارتاح و بكره رد علي فيه
لا في طلبيتين هراجعهم و ابئا اروح
براحتك انا المهم عندي ترد علي بملاحظاتك
هو ايه ده
ده يا سيدي مشروع سنتر تجاري لسامية
غريبة سامية دي غير اخواتها خالص تحس انها من عيلة تانية
هههههه اسكت يا عم لحسن مديحه كانت هتزنؤني
ازااااي
وصلتها اول امبارح و كانت عاوزانى اركبها
و عملت ايييه
هربت منها
ههههههههه
و امبارح الصبح وديتلها حاجات نسيتها ولعتنى خلتنى رجعت طحنت سامية
اشطات يعني سكتها مفتوحه
اياك والا سامية هتحطك في البلاك ليست
ههههه متخافش انت دي عيله مليانه لباوي بس انت مش واخد بالك
هي سميحة كان حصل منها حاجه
ها .... لللا بس انت مش شايف تصرفاتهم
ههههه عندك حق ..... المهم متعملش حاجه تانى عند سيد علشان هنروحه بدري الفترة الجاية
خلاص هتصرف .... اقوم اشوف شغلى
............
مديحة روحت و بتفكر في ناجي و بتقول لنفسها يا ريتنى وافقت عليه انا لازم اتجوزه و امتلكه عالاقل يكون من نصيبي راجل بجد بدل بختى المايل
يا سلااااام دانا اخليه ملك زمانه و ولاد اختى هيكونوا ولادي
اه لو اغمض عيني و افتحها و الئاه في حضني
بس اعملها ازاي دي
مفيش غيرها اللى هتقنعه .... ايوة مفيش غير سامية و بترجع تانى لسامية
مديحه 🙄 ايه اللى رجعك نسيتي حاجه ولا ايه
لا بس كنت بفكر في حاجه كده و قولت مفيش غير اختي حبيبتي اللى هتساعدنى
خير يا حبيبتى محتاجه فلوس
لا معايا كتير بس موضوع تانى خالص
طب متتكلمى
انا عاوزة اتجوز ناجي
سامية بتبتسم طب ما هو جالك و انتى اتبطرتي عليه
كنت غلطانه
طب و المطلوب
لو يعني تكلمي جوزك يكلمه بخصوصي و يقنعه
ااااه بئا الحكاية كده
انا اختك حبيبتك ممممواه
طيب هحاول بس موعدكيش
مش انتى ليكي دلال على نبيل
يا بنتى الحكاية مش كده
امال ايه
نسيتي اللى حصل من يومين
مديحة بتحبط و بتقول اه صحيييح دا زمانه خد فكرة وحشة عنى ..... عنيها بتدمع انا حظي دايما كده و بتعيط
سامية بتاخدها في حضنها و هما قاعدين و بتطبطب عليها
خلاص يا دوحه هكلمه
مديحه بتمسح دموعها لا خلاص مفيش داعي انا مفضوحة عند جوزك و رجوعى من الخليج كان بفضيحة
سامية بتواسيها خلاص متزعليش نفسك انا اللى هكلمه
بجد يا سمسمه طب امتى ها ها
يا بنتى خلاص سيبينى هرتبها و هبلغك بس زي ما قولتلك موعدكيش .... تاكلى معانا انا هعمل اكل لي و للولاد
لا انا هطلع لاخوكي شوية و هروح بعديها
براحتك
.............
سامية بتفتكر سميحة و ايام طفولتهم البريئه و بعدين بتحط الاكل للولاد و بياكلوا
...........
رحمه بتفتح لمديحه و هي مبوزه
مالك ما كنتى كويسة
انتوا لازم تشوفوا حل للخول اللى جوه ده
ماله سي زفت
مالوش المشكلة ان مفيش حاجه خااااالص
خالص
خالص
خلاص انا هظبطهولك
طب هنيم سالم في الاوضة التانية و اجيلكم يمكن يصحصح بدل ما هو نايم مبيصحاش
بتدخل مديحه لسيد و هي بتخلع هدومها
مالك يا واد مزعل مراتك ليه
سيبيني في حالي انتى التانية
لم نفسك يا خول ولا نسيت
طب انا اعمل ايه
وريني كده و بتلائي زوبره نايم و مش باين و بضانه خفياه
طب ما تروح لدكتور يعالجك ولا عاوز مراتك تبص بره
ايوه قوليله علشان لو متعدلش هسيبله البيت و امشي
بيشوح بايده و هو قرفان
ما تبس بئا انت و هي ...... انا عندي الحل
ايه هو
في معايا دهان كان جوزى بيستعمله
طب ادهنيله يمكن يتلحلح بدل ما هو خايب كده
يوووووه اعمل ايه يعنى اموت نفسي علشان ترتاحي
يا رييت عالاقل هتجوز غيرك يريحني و مقموصة
بس يلا منك ليها اتعدلى كده يا موكوس و بتدهنله زوبره
كده بعد ساعة هيفضل ٣ ايام رافع الراية
رحمه بتتريأ دا لو قام دقيقة كان عمل فرح
بس يا بت انتى
بعد نص ساعه بدأ زوبر سيد يتحرك
يا مسهل
تعالى يا رحمه امكيجك كده عقبال ما يشد حيله
عارفة لو كلامك صح يبئالك الحلاوة
مش عاوزة حاجه ارتاحي انتى بس و استحملي علشان مش هتنامي ٣ ايام
لما اشووووف و بتمصمص شفايفها
سيد بيقوم يتنطط من الفرحه قام قام قام قام
طيب ياخويا اسيبكم انا و اروح
طب استنى
ايه تانى
لو ممكن تسيبي علبة الدهان
خدوها اهي يمكن تنفعكم باي
و بتبدأ المعركه
..........
سامية بتزور ناجي و الولاد و ناجي متعود زيارتها بس مستغرب توقيتها
خير يا سامية في حاجة
يبنى مالك هي اول مرة اجيلكم
لا بس مستغرب
لا متستغربش كمان انا جايبالك عروسة
ايه حد اعرفه
اوي
مين
مديحة اختى
ناجي بيتغير ملامحه و بيقول طب استنى هغير هدومي و ننزل علشان في حاجه لازم اعرفهالك
ليه مالها مديحة
مالهاش بس في حاجات لازم تعرفيها مني بس علشان محدش يسمعنا
بيروحوا كافتيريا و بيطلبوا عصير
خير بئا يا سيدي مالها اختى
بصراحة في موضوع انا مخبيه من زمان و عاوزك تعرفيه و هو بخصوص سميحة
سميحة .... مالها انت شوفت عليها حاجه
بصراحة اه
انت بتقول ايه و قامت بس هو مسكها من دراعها
اقعدي بس و اسمعي ..... انا عارف ان اللى هقوله لا يصدق بس انا شوفت بعيني
من كام سنة اول ما اتجوزت اختك كنت مسافر شغل و رجعت بعد ما خلصته في نفس الليلة و شوفت اختك في حضن باباكي و مرة تانية مع اخوكي و مرة مع الاتنين مع بعض
سامية بتنزل دموعها و بتفتكر
خير يا بابا سيد قال انك عاوزنى
تعالى يا سامية في حضنى الاول
هو ده وقته
بيدخل سيد الاوضة و بيقفل الباب من جوه
بابا هو في حاجه
اه تعالى بس
بتنام في حضن سلامه و سلامه بيبوسها جامد و هي بتحاول تخلص منه لوجود سيد بس سيد بيشد رجليها و بيخلعها هدومها و سلامه بيشل حركتها و بيخلعوها ملط
بابا لا يا بابا بلاش
سيد بينزل يلحسلها و سلامه بيلحس حلماتها و بيبوسها و هي بتسيح خالص و بتستسلم
سلامه خلع ملط شد سيد تحته ناكه و بعدين جاب سامية مكانه اللى كانت فاكرة ان باباها بياخدلها حقها و بينيك فيها و بعدين بينام على ضهره و بتركب على زوبره مكافأة لنيكه سيد بتطلع و تنزل عليه و فجأه بيحاوطها و بيحضنها و سيد قام ناكها من طيظها في حين زوبر سلامه في كسها و بيتناغموا في عزف سيمفونية نيك مشتركه بين التلاته و كانت سامية مستمتعه بالزوبرين بس بتبكي خيبة امل في ابوها و بتستحلفله
ايه روحتى فين
بتمسح دموعها ابدا
انا عارف ان كلامي صعب بس ازاي اعرف ان مديحه متكونش بتعمل كده مع اخوها
سامية بتقوم تجرى من المكان و هي شبه بتعيط و بتروح و ناجي حاول يلحأها بس هي مشيت
...........
سيد بينيك رحمه طول اليوم و اهاتها و صرخاتها مهديوش و كان مبسوط اوي انه عنده الثقة و بينيك براحته من غير قذف سريع ولا احباط و بعد ٣ ايام راح المفعول فبيدهن تانى و كمل اسبوعه عادي
...........
مديحه عند سامية بتطمن
ها عملتى ايه
انسي الموضوع ده يا مديحه
ليه
مديحه و بصراحه كده كان في حاجه بين بابا و سميحه
ملامح مديحة بتقلب حزين و بتبص في الارض و بتفرك ايديها بصراحه ابوكي معتئش و حتى موضوعك معاه عارفاه
عارفة ايه انطقي
بصراحه بابا خطط مع سيد انه يغتصبك علشان يوصلك
الكلام نازل زي الصاعقة على سامية
و كل علاقاته بينا كانت جنس و مخلاش كس في حاله الا ما ناكه
سامية بتقع من طولها و مديحة بتنده لسيد ييجي بسرعة يساعدها
سيد جه و شال سامية و بيطلعها اوضتها و حطها في السرير و مديحه بتجيب ميه بيشربها و بتفوق و هي بتعيط و بتصرخ في وش سيد يبعد عنها و بتشتمه و بتعيط بهستيريا و مديحة قالت لسيد روح انت دلوقتى و بتاخد سامية في حضنها
خلاص بئا يا سمسمة موضوع و راح لحاله
سامية بتعيط لغاية ما نامت
.........
مديحه خدت سيد و طلعت عنده و بتقوله احسنلك اختفي الايام دي متخليش سامية تلمحك
ليه كل ده
علشان عرفت كل اللى حصل منك انت و بابا زمان
يا خبر .....🙄 و مين اللى قالها
انا
ليه يا مؤذية
علشان انت و ابوك سبب دمار العيلة كلها و بلاش نتكلم علشان رحمه
ماشي
.............
ناجي بيروح و بيعيد تفكير في الموضوع و بيلائي انه اتسرع في الرد كان لازم يفكر كويس و تانى يوم بيقعد مع نبيل في الشركه
نبيل كنت عاوز اكلمك في حاجه كده
حاجة ايه
مديحه اخت مراتك تعرف عنها ايه
بصراحه وتكه
يا عم انا بسألك على حاجة تانية
ايه بئا
اصل مراتك عارضاها علي للجواز
يا بختك
بتكلم جد
بص انا بحسها لبوة بس مشوفتش
طب انت ايه رأيك
مش مهم رأيي المهم رأيك انت
مكنتش سألتك يا فتك
بصراحة من ساعة ما رجعت من الخليج و لبسها و اسلوب حياتها و دنيتها غير خالص
يعني ايه
بعدين
لا بجد
انت عاوز تتجوزها ولا لأ
مش عارف
ليه
مش عارف
لما تعرف قولى .... عملت ايه في المشروع و الملف
سهرت عليه امبارح و طلعت منه انه كويس بس التكلفة مبالغ فيها و هتسبب خساير
طب اكتب ملاحظاتك و هاتها
عندك اهي
تمام تمام
............
مديحة روحت خايبة الامل لكن بتتفاجئ ان ناجي بيزورها
فرحت اوي و دخلته
عاش من شافك يا راجل
لي الشرف
اخيرا اكتشفت ان ليك خالة لولادك
مديحه من غير ماطول عليكي هدخل في الموضوع على طول
خير
تتجوزيني
بتفرح اوي و بتتنطط و بتترمي في حضنه
بيشيلها و بيلف بيها علشان هي موافقة
بس لي شرط
ايه هو
هنتجوز عرفي مش رسمي
وليه عرفي
بصراحة
خايف من سمعتي صح
لا مش صح خايف بصراحة انخدع فيكي
يعنى مصدق الكلام اللى بيتقال
هنتجوز ولا امشي
لا تمشي تروح فين
بيبتسم و بيكتبوا ورق عرفي و بيخليه معاها
كده يا ستي احنا متجوزين
بجد
تعالى بئا نبدأ حياتنا و بيشيلها و بيدخل بيها زي العروسة و بيحدفها عالسرير يخرب بيتك قطعتى نفسي
عارفة من بكره هخس
لا تخسي ايه انا عاوزك كده
وبيخلع هدومه و بيرميها عالارض و بيقرب منها بيخلعها هدومها و هي بتفرح اوي لطول و عرض زوبره و بيهجموا على بعض بيقطعوا شفايف بعض و ايديهم سارحه على جسم بعض و بينزل يرضع بزازها و بيلحس كل سم في جسمها و هي بتعدل نفسها عند زوبره و بيعملوا احلى ٦٩ و اهاتهم هما الاتنين مالية اوضة النوم و بيلحسلها كسها اللى عليه شوية شعر خفيف و بتمصله زوبره المحلوق و بيدخل صباعه في طيظها بتبلعه و التانى و التالت و الرابع لااااا دانتى شرموطه على قديمه هههههههههه
بيتعدل ناجي و بينيمها على بطنها و بيدخل زوبره بيتشفط و هي بتئن تحت منه و بيتحرك جامد لغاية ما بيجيب في طيظها و بيرفع طيظها فوق شويه و بيرزعه في كسها و هي بتصرخ حرفيا من المتعه
ااااااااااااااه ااااااااااه اااااااااه و زوبره بيوصل مسافة محدش وصلها و بتحس بكهربا و متعه رهيبة و بتجيب شلال بس هو في نيكها شغال و هي من المتعه كسها شغال يجيب شهوتها حراااااااااااام همووووووووووت انت ايه مكنة نيك شغالة
اتناكي و انتى ساكتة يا بنت العرص يا شرموطه يا بنت المتناكه
عجبها انه بيشتمها متعرفش انه بينتقم من سميحه فيها
و بيرزع و هي بتضحك و بتتلوى تحته و بيعدلها على ضهرها و بيرفع رجلها و بيدخله للأخر و هي عينيها غابت من المتعه
انا مكنتش متجوزة قبل كده ههههههههههه الخول كان بيتناك و ينيكني
هههههههههه سيد يعنى
ههههههه يخيبك يا سيد يا مفضوح
مانا بنيكه و قريب هجمعه هو و مراته المتناكه بنت الشراميط
ماهي بتتباهى بيك هههههههههه
ااااااه دانتوا بتحكوا بئا أه يا عيلة وسسسسسخه
ناجي بيرزع جامد و اخيرا بعد ساعه الا ربع بيجيب
بينام عليها و زوبره جوه كسها منامش و بيتحرك
لاااااااااا انت ايه مبتتهدش انا كسي ورم
ايه اطلعه
لا خليه انا عمري ما اتنكت كده
خلاص اتناكي بمزاج و بيرزع فيها
لاااااااااااا كفايا خلاص ابوس ايدك طلعه
بمزاجي يا كس امك و بيطلعه
اوووووف بيرفع وسطها و رجليها بيرفعها جامد و بيدخله في طيظها كله مره واحده
لاااااااا خلاص كفايا مش قادره كفايا
خلى طيزك تتمتع يا حلوة
مديحه عنيها بتغرب و بيغمى عليها حرفيا و ناجي بيكمل نيك لغاية ما طلع زوبره و جاب لبن كتير غرقها و وصل لشعرها و بينام جنبها و هو بينهج
لالالالالا انت كتير اوي علي
لو عاوزة تجيبي حد تانى يساعدك معنديش مانع
موافقة
خلاص تجيبي رحمه تتناك معاكي
واشمعنى رحمه بئااااا
بيشدها من شعرها اسمعي انا هنا راجل البيت و اللى اقوله يتنفذ
حاضر حاضر أمرك و بتبتسم مبسوطه ان اخيرا دكر راجل متجوزها مش مهم ينيك معاها ستات تانية بس تبئا في ظله و بترمي نفسها عالسرير و هي فاتحه دراعاتها مبسوطه اوي
...............
سيد طول الاسبوع شغال نيك في رحمه ليل نهار و بعد الاجازة بيروح الشغل و بيقابل ناجى اللى بيركبه معاه العربية و بيطلع على بيته الجديد عند مديحه و بيفتح الباب و سيد مستغرب اوي
انت جيت يا حبيبي و بتبوسه
انتوا بتعملوا ايه
ايه مالك انت يا خول ناجى جوزي و حبيبي
امتى الكلام ده
من كام يوم تعالى افهمك و انتى يا دوحه حضريلنا اكل لحسن جعاااان موت
من عينيا هوا
لا من الحله هههههههه
سيد ولا همه و بيقعد و ناجي بيقعد مكان سلامه و بيزعأ فين الاكل
مديحه بتيجي متلهوجه و هي شايله الاكل و بتحضر السفرة و بعد ما حطت الاكل بتقعد على رجله بتأكله و بتدلع عليه
سيد متضايق و بيقول يهنيكم ببعض و بعد الاكل ناجي بياخد سيد و بيدخل الاوضة
تعالى يا سيد عاوزك في حاجة مهمه
حاضر و بيدخل معاه
اخلع
ايه 🙄
مالك يا كس امك هنيكك ولا علشان ريحتلك اسبوع نسيت
سيد بيبص للباب المفتوح بس ااا
مفيش بس اخلع يا خول ..... مديحاااه
مديحه بتيجي جري امرك يا حبيبي
اخوكي الخول مبيسمعش الكلام اخلع
ما تخلع يا خول خايف ليه مانت فاضحنا
سيد مخضوض و بيخلع و بينام على وشه على سرير ابوه اللى ياما ناكه عليه
مديحه بتخلع ناجى يحميك يا دكري و بتنزل تمصله و بتمسك زوبره و بتدخله في طيظ سيد اخوها و بتنام قصاده الحس يا خول و انت بتتناك من سيدك ناجي
سيد بيتناك من ناجي و بيلحس كس مديحه و صوت اهاتهم بيملا الشقة كلها و ناجي بيجيب في طيظه و بيقوله يلا على الشغل وانت كده متنضفش لبني من طيظك يا خول
ححححاضر و بيلبس على لبن ناجى و بيمشي
و مديحه بتنضف زوبر جوزها و بتمصله كده اجيبلك مرات الخول ده وانا متطمنه و بيجيب على وشها و بيكمل نيك فيها
سي ناجي
نعم
ممكن اعيش معاكم في البيت
لا بيت سميحه متدخلهوش ست تانية
طب هات الولاد يعيشوا معايا
هفكر في الموضوع ده
و بيلبس هدومه و بيمشي
سي ناجي
محتاجه حاجة
انت مش ناسي حاجه
بيبوسها و بيسيبها و يمشي
بتنشكح اوي و بتفكر و بتقول و ماله ما طول عمره خول المهم مهدنيش ياااااااه
............
نبيل بيبلغ سامية بمشروع السنتر و بيشرحهولها و هي بتفرح اوي بس الولاد هنعمل فيهم ايه

ولا يهمك ليها تصريفه

الجزء الخامس

مديحه و رحمه عند سامية
باركولى يا بنات انا اتجوزت
بجد مين سعيد الحظ
ناجي
سامية بتاخدها في حضنها و بتقولها مبروك يا جزمه كده من غير ما تعزمونا
هي جات كده
و ده حصل امتى بئا
من اسبوع
اتاريكي مختفية
رحمه متضايقة بس بتباركلها و بتستأذن تطلع تعمل الاكل
خديني معاكي يا رحمه عاوزاكي
بسرعه كده
معلش هخلص معاها موضوع و هرجعلك و بيطلعوا
اسمعي يابت انتى انا عارفة انك زعلانه
ولا زعلانه ولا حاجه
متخافيش اتفقت معاه هتكونى معانا
بجد و ده ازاي
اصله كتير اوي
ههههه انتى هتقوليلي
كان عندك حق طلع دكر دكر وراجل اوي و بطل جامد
رحمه مبسوطه طب امتى
تعالى اي يوم وهنعمل حفله جماعي
اه يا جزمه طول عمرك شرموطه
طب مانتى منشكحه اهو يعنى كلنا في الهوا سوا
و بيهزروا و بتروح مديحه و بتنزل لسامية
خلصتوا
اه خلصنا
طب يلا علشان ناكل و كنت هحتاجك الفترة الجاية علشان موضوع كده
موضوع ايه
بصي يا ستي انا هعمل مشروع سنتر تجاري ادوات تجميل و مستلزمات حريمي و مستلزمات منزلية
حلوة الفكرة دي طب ما ندخل شركة سوا
و ناجي هيوافق انك تشتغلى
لا مش هيوافق اكيد دا بييجي لما بيصدق
تصدقي بنت خالتك صعبانة علي اوي
لا متخافيش هجيبها تساعدنى
مستغربة تساعدك ازاي
اصل ناجي عنده قوة كبيرة بيفضل معايا طول الليل و هو طلب منى اجيبله حد يساعدنى يشيل عني يعني
طاااااخ اولها شرمطه عاوزة تجيبي مرات اخوكي لجوزك
طب ليه كده بس مانتى شايفة الخول المعرص اخوكي مش مكفيها
تئومي انتى معرفاها السكه بره
طب ايه رأيك ان سيد بيتناك من ناجي و ناكه معايا امبارح
سامية اتصدمت و رجعت من اللى سمعته
انتوا ايه يا عيلة نجسة نخلص من سلامه يطلعلنا ناجي
عارفة يا سامية لو جربتيه مش هت
طااااخ اجرب مين يا شرموطه يا متناكه انتى فاكراني ايه
انا اسفة و بتاخد بعضها بتمشي و هي بتعيط
سامية فضلت واقفة و دمها محروق من كلام اختها و بتكمل شغل البيت من كراكيب العيال
............
بعد يومين رحمه بتروح لمديحة
يااااه اخيرا عبرتيني بزيارة كان لازم كسك يجيبك
اعمل ايه يختى
هي امك عامله ايه يابت
امي زي مانتى عارفه كل ما اروح ازورها قاعده على طول عند الجيران كإن معندهاش بيت
هي الشرموطه دي مش هتبطل
نعمل ايه حظنا كده نطلع نلائي امهاتنا شراميط
ام مين اللى شرموطة يا بت و بتلوي دراعها
اي اي اي سيبيني
ام مين اللى شرموطه انطئي
امي و امك ولا فكرانى مش عارفه يا بنت الوسخة ان عمرو كان بينيكها و اقولك على حاجه كمان انتى خليتي سيد يركبها معاكي ولو كلامى غلط انكري
مديحه بتسيب ايد رحمه و بتقعد ساكتة و حطط وشها في ايديها
امى كمان سيد و عمرو ابن خالتى ناكوها و عبير اتناكت معاها كمان من الاتنين وانا شوفتهم ايام ثانوي بيعملوا كده معاها
انا فاكرة اليوم ده كويس كنت راجعه من الدرس و سمعت صوت في اوضة ابويا و امي و افتكتها معاه و لما قربت سمعت صوتها
ههههههه زبك كبر يا عموره و بئيت تنيك خالتك
لا و بيكيفنى انا كمان يا خالتي
اتصدمت من صوت عبير
و صوت اهات امي و عبير كان مالى الاوضة ففتحت الباب سنه فشوفت سيد بينيك عبير و عمرو بينيك امى و فضلت واقفة مصدومة و بعد شوية بدلوا مع بعض لغاية ما خلصوا و قفلت الباب و اتسحبت على اوضتى
يا ولاد الشرامييييط يعنى انتى تعرفي سيد من زمان
اه عارفاه و اقولك على حاجه كمان عمرو ناكني و على سريره
ازاااي دانتى طلعتي حكاية
كنت رحت مع عبير في مره و هو كان موجود بعد اللى حصل بحوالى شهر قبل ما يختفي
و بعدين
قال انه بيذاكر بس في حاجه مش فاهمها و عرضت عليه اساعده و دخلت معاه و بعد شوية حط ايده على كتفي
عمرو نزل ايدك
حطها على ضهرها هنا
عمرو هزعل منك
يا بت اسمعيني درس ايه اللى مش فاهمه دي حجه علشان اتكلم معاكي لوحدنا شوية
صوت انا رايحه اشترى حاجه و جاية مش هتأخر
انا هقوم امشي
بيمسك ايديها و بيأعدها ايه مالك امشي امشي طب اسمعيني
اسمع ايه
بصراحه انا بحبك و عاوز اتجوزك
يا سلاااام ولما انت عاوز تتجوزنى بتكلم مديحه ليه
ههههههههه مديحه دي هبله و كمان مفيش بينا حاجه
لا هي قالتلي ان انتوا بتحبوا بعض
لا هي فاكرة كده انا مقولتش حاجه
طب احلف
من غير حلفان و لو في فكرك سلامه بيه هيوافق
يعني انت اللى فكرك ان المعلم علي هيوافق
ابوكي ده راجل ....
ماله ابويا
راجل جدع
طب انت عاوز ايه دلوقتى
بيبوسها بوسه سريعه
وشها احمر و اتبرجلت اول مره حد يبوسها و تاهت
عمرو استغل كده و راح بايسها جامد و بئا نايم فوقها و رحمه في الوقت ده جواها احاسيس كتير بس حلوه
و بيكمل بوس و هي بتتجاوب معاه و بتسيب نفسها و بينزل بايده على كل جسمها و بيرفعلها العبايا اللى هي لبساها و بيحط ايده على كسها
اااااه
حاسة بايه
حاجه حلوة ااااه كمان
عمرو بيفركلها زنبورها و هي بتحس بمتعه و راح منزل بنطلونه و طلع زوبره و نام فوقها و جاب كلوتها على جنب
و حط زوبره على طول كسها و بيفرشلها بيه و هي حست بمتعه و راح مدخله فض بكارتها
اااااااااه و بيكمل نيك و هي مابين الألم و المتعه و بيجيب جواها
يعنى عمرو اللى فض بكارتك مش فضل
لا فضل فض بكارتي برضه
ازاي
بعد اللى حصل معرفش ايه جرالى و بئيت جريئه اوي و روحت لدكتور ناكنى و عملي عملية رجعتنى بنت
اه يا بنت الشرموطه كل ده يطلع منك
يوووووه في عيلتنا يالبوة حواديت كتير
ناجي بيدخل
وانا اقول النور زاد عندنا ليه
البيت منور بصحابه ياخويا
ايه الرد ده
بئا تروح تتجوز بنت خالتى من ورانا
متزعليش مانا هقوم بالواجب
و كمان عاوز تجمعنا يا فاجر
بس يا لبوة انتى احترمي نفسك امانتى مرة شرموطه صحيح سي ناجي مش فاجر
بس يا مره منك ليها هدخل اخد دش اطلع الائيكم جاهزين
أمرك يا سيد الناس يلا يا بت عالاوضة نجهز لسبعنا هيهيهييي
ناجي بيظرفهم بعبوص إلعب و بيدخل الحمام ياخد دش
...........
سيد خلص شغل و ناجي عرفه ان مراته عندهم النهارده علشان بتساعد مديحه في حاجات واحتمال تتأخر فراح عند حماته سهام
سيد خير امال رحمه فين هي بخير
متخافيش كده هي بخير بس عند اختى و هتتأخر و بيمسكها من جنبها
خضتنى قولت حصل حاجه
امال فين جوزك
لسة مجاش عاوزه في حاجه
لا مش عاوزه هو عاوزك انتى
هيهي طب تعالى جوه و بيدخلوا
( سهام خمسينية شبه شيرين رضا في جسمها و معروف عنها انها من زوبر لزوبر شغاله مبترحمش و جوزها المعلم علي الجزار عارف بس ساكت علشان متدورش وراه )
وحشتنى يا وحش
و بنتى بتعمل ايه عند اختك
ابدا اصل مديحه اتجوزت و رحمه بتساعدها في حاجات في البيت
الجبانه تتجوز من غير ما تعزم خالتها
ولا احنا صدقيني
واتجوزت مين حد نعرفه
اه ناجي جوز اختى سميحه
طول عمري بقول البت دي ناصحةمش زي الخايبة بنتى
شوفوا الوليه يا مره هو انا مش عاجبك ولا ايه
انت بتشهق و تمصمص شفايفها لولا هي وافقت عليك مش عارفة على ايه
طب اجبري بخاطري حتى
اجبر بخاطر مين يا خول ولا نسيت لما كنت بتتناك جنبي من صاحبك
ما خلاص بئا و بيزعل و بيقوم من جنبها
طب رايح فين
ملكيش دعوه ولية نكد عاملة زي بنتك و بيمشي
طب اشرب شاي
.............
ناجي بيطلع و هو لافف وسطه بالفوطه و راس زوبره باينة من اخر الفوطه تحت
رحمه كانت لابسة هي و مديحه طقم واحد عبارة عن قميص نوم بنى مفيش تحته اي حاجة و مبين جسمهم كله
بيصفر صفارة اعجاب ايوة كده لبوة يمين و لبوة شمال و بينام وسطهم و بيبوس مديحه و رحمه خلعته الفوطه و بتمصله و هو مستمتع بمصها لزوبره و بيدعك في مديحه و بتطلع تركب زوبره يااااااااه راجل بجد
اه لو سيد شافك و انتى بتتناكي من جوزي
كان هيتناك جنبي هههههههههه
انفجروا في الضحك و ناجى وسطه شغال مع طلوع و نزول رحمه على زوبره
مديحه عدلت نفسها و بتمص زوبره و كسها جنب وشه بيلحسهولها و هي لسانها بين كس رحمه و طيظها و زوبر ناجي و المشهد تحس انه فيلم اجنبي لاتنين على واحد و بيستمر ناجي في نيك رحمه و مديحه و بيبدل ما بينهم لغاية ما مديحه نامت و ناجي بيكمل الليل في كس و طيظ و صدر رحمه و بينطر عليهم و بيناموا عريانين على بعض
...........
سيد راح لسامية
خير يا جلاب المصايب
ما خلاص يا سامية انتى مش هتسمحيني خالص
اسامحك على ايه على مؤامرتك انت وابوك علي ولا على شرفي اللى ضاع على ايدك ولا على وساختك مع اخواتك
خلاص بئا يا ستى و ندمان على كل ده
مراتك فين
عند اختك
بتبصله باللى هو برافو عليك و انت مبسوط
ناجي قال انها هتساعد اختك في حاجات
بتضحك ضحكه صفرا
ايه مالك
لا مليش دعوه يا سيدي انا مالييي
انتى عارفة حاجه مش عارفة
اصلي اعرف انك خول بس اول مرة اعرف انك طلعلك قرون هههههه
يوووووه انا غلطان انى جيت
طب خلاص اقعد هعمل عصير تشرب
ماشي
بيشربوا العصير
انت كنت عند مديحه من يومين بتعمل ايه
وشه بيجيب الوان لا ابدا ناجي كان بيعرفني انه اتجوزها
يا بيضه
انا عارف انه يوم مش معدي انا طالع احسن
طب استنى تتعشى معانا
لأ و بيطلع شقته .
....................
بعد سنتين
مديحة علاقتها سائت بناجي و ده بسبب انه على طول سهر و سكر و عربده غير انه بئا يطلب منها حاجات كتير و مش عاوزها تربي ولاد اختها و اللى زاد البلا طين سقط حملها منه و ده غيره من ناحيتها
في حين ان علاقتها برحمه اتغيرت و مبئتش زي الاول بسبب غيرتها منها و ان ناجي بئا يروحلها ينيكها و جابتله امها كمان و مبئاش معبر مديحه

ففكرت مديحه تردها لرحمه

الجزء السادس

مشاكل
سهام بتكلم على
اعمل حسابك يا علي انى رايحه عند بنتى يومين
طب متطوليش هناك
طب جهزلى كام فردة كوارع على شوية لحمه على جواهر اخدهم معايا
عجل بحاله انتى تؤمريني امر
يخليك لي يا راجلي يا مشرفني
هو انا لي اعز من بنتى و امها
طب سيبلي فلوس علشان اديهالها
حاضر و بيطلعلها رزمة فلوس حاجة تانى
تسلملي يا سيد الرجالة
...........
رحمه و سيد بيتخانئوا بسبب ضعف امكانياته الجنسية و بيعرف ان حماته جاية
اه ما هي ناقصة امك
ومالها امي يا سيد مش دي اللى لولاها مكناش كملنا
هو انا قولت حاجه
لا ما ده اللى ناقص ما تقول ولا افتح بؤك
يا ستى حقك علي وادي راسك ابوسها
طب والنبي اسمع كلامي و روح لدكتور يمكن لو اتعالجت يجي بفايده
حاضر حاضر حاااااضررررر
و هتروح امتى
لما تفرج
اه ياني على بختي المايل
ايوااااا اسطوانة كل يوم دي عيشة تطهأ
لما هي عيشة تطهأ طلقنى ولا انت مش فالح غير في الكلام
بيضربها بالمخده روحي اتغمدي بئا و طاااخ
بينام سيد و بيسيب مراته تهري و هايجه
............
سامية واقفة في السنتر و ام رحمه بتفوت تشتري حاجات
وانا اقول السنتر نور كده فجأة ليه
تعيشي يا غالية يا بنت الغالي
شوفي بئا يا ستي انتى النهارده هتتغدي معانا
تعيشي يا سامية يا بنتى انا كده كده عند سيد اخوكي يومين
يومين بس لا انا افضيلك نفسي
تعيشي .... بصي بئا كنت محتاجه حاجه كده هدية علشان عيد ميلاد بنتى النهارده
لاااااا كده اغلى حاجه عندي لاغلى الناس على قلبي هدية
تحبي تجيبيلها ايه ولا انئيلك على ذوئي
هو في بعد ذوئك يخليكي لينا يا ست الستات
ايه رأيك في علبة المكياج دي و البرفان ده
يااااه دول حلوين اوي
كده ..... داليا حطى من دي ٢ و من ده ٢ في شنطتين
و التانية لمين
ليكي طبعا يا ست الكل
هو انا بتاعة الكلام ده راحت خلاص علي
راحت مين يا قمر انتى
تعيشي يا ست البنات اما اسيبك انا علشان الواد رفاعي صبي المعلم معايا في التاكسي مع الحاجه
طب خلاص هخلص و اجيلكم
هستناكي
اكيد
................
ناجي بيشترى هدية لرحمه و بيروح يجيب مديحه و فات عالاولاد جابهم و راحوا لسيد علشان عيد ميلاد مراته
..............
اخر اليوم كلهم اتجمعوا عند سيد الكبار و الاولاد و بيحتفلوا برحمه و كانت مبسوطه اوي و سيد كان مركز كالعاده مع سامية بس مكانش في فرصة يعمل حاجة فبيطلع يشرب سيجارة في البلكونة و بيقدموا هداياهم و هي كانت فرحانه اوي
اما مديحة لما شافت هدية جوزها لمرات اخوها مخها شاط و عملت مشكله و هزئت رحمه و سيد دخل على صوت اخته و رحمه ردت عليها و طردتها و سيد مقدرش يعمل حاجه و اتفض المولد بنكد
...........
سامية و نبيل و ناجى و مديحه كانوا في بيت نبيل بعد اللى حصل و سامية عرضت عليهم يباتوا و وافقوا و جهزتلهم اوضة و الاولاد مع بعض
مديحه و ناجي طلعوا الاوضة اتخانئوا سوا بسبب الهدية و ده خلى نبيل يتدخل و سامية خدت مديحه معاها
مالك شايطه في الكل ليه
سيبيني في حالي يا سامية علشان انا على اخري البيه رايح يجيبلها هدية غالية وانا مش معبرني بفتله
هو عامل معاكي ايه
مديحه الكلمه وجعتها و بتعيط و بتكمل شكوى منه بئاله فترة بعيد عنى و لما بيجيلي مبئاش زي الأول مهتم بيا
طب ما تغيري مودك كده و اتمكيجيله
بعمل معاه كل اللى ميتعملش و مش عاجب الهانم وخداه مني
هانم مين
ست رحمه
سامية بتتنرفز و مال رحمه بناجي انطقي
ناجي بيجمع بينا من اول ما اتجوزنا
اااااه انا كده فهمت طب مانتى اللى خايبة
انا عارفة اني انا اللى غلطانة انى دخلتها بيتي و على جوزي وادي اخرتها انا استاهل كل اللى بيجرالي 😭😭😭😭
طب خلاص اهدي و تعالي نامي و بكره نتكلم
مديحه بتعيط نفسي اتناك يا سامية المشكلة انه مبئاش يقربلي مع ان صحته بزياده
طب اقولك على حاجه نبيل كان اشترى شاليه في الساحل ايه رأيك تاخدوا الولاد و تغيروا جو اهو يبعد عنها و ترجعوا لبعض
المشكلة مش كده المشكله انى من ساعة ما سئطت و هو ملمسنيش
يا نهاااار كل ده ملمسكيش لا ملهوش حل
انا هكلم نبيل يكلمهولك يمكن الموضوع ده مزعله
والنبي يا سامية بحبه و هو الراجل الحقيقي في حياتي بس مش كده مش معترضة على انه يجمع بيني و بين رحمه بس ينيكني 😭😭😭
...........
مالك يا ناجي جرالك ايه هتخرب بيتك علشان واحده تربية حواري
يا نبيل انت مش عارف حاجه سيبني في حالي
طب عرفنى ولا تبئوا لبانه في بؤ كل واحد شوية و كمان انا زعلان منك
منى انا ليه
المفروض كنت تدافع عن مديحه مش تشوفها بتتهان و تسكت حتى لو هي غلطانة متزعلهاش وانت عارف هو انا اللى هعرفك الستات مخهم صغير ازاي
عندك حق انا غلطت
خلاص تعالى صالح مراتك و بالنسبة للهدية بكره خد فلوس اشتريلها هدية احلى من بتاعة رحمه و اغلى علشان فعلا مديحه تستاهل اكتر من كده
بيبتسم ناجي خلاص تعالى
..........
افتحى يا سامية
سامية بتفتح اهو ناجي جاي يصالحك و يبوس راسك و يعتذرلك
انا اسف مكانش قصدي
انا اللى اسفة انا بعمل كل ده علشان بحبك
خلاص بوسها بئا و **** يعوضكم بدل اللى راح
ناجي بيبوسها من خدها و بياخدها الاوضة التانية
........
متزعلش مني يا حبيبي
لا مش زعلان و حقك علي
مانت برضوا مينفعش
ايه ايه اهدي وانا بكره هجيبلك هدية احلى منها
طب ناجي مش نفسك تعمل حاجه
اه نفسي طبعا و بينط عليها
...........
رحمه مبهدلة سيد
مانا لو متجوزه راجل مكانش اللى يسوى و اللى ميسواش يتكلم معايا
يوه هو الراجل غلط ما هو جه في صفك على اخته عاوزة ايه تانى
مليش دعوه لازم يردلي اعتباري والا هسيبله البيت و امشي
امها بتهزأها تمشي تروحي فين يا بنت الكلب هو الراجل كان غلط انتى اللى مش متربية انا معرفتش اربي
هيهي حوشي التربية حوشي ولا علشان بينيكك يا مره هتيجي في صفه
طااااااخ اخرسي انا هقطعلك لسانك يا تربية وسخة
كده بتضربيني .... علشان مين ..... علشان ده .....ده خول بيتناك
سيد بيصد كلام رحمه و بيفضحها اللى بيتناك ده هو اللى ستر عليكي ولا نسيتي اننا دفعه واحده و عارف مصايبك
ولا نسيتي عمرو
عمرو مين ابن اختى ...... ماله عمرو ...... انطئوا حد يفهمنى
بنتك يا حماتى كانت على علاقة بعمرو ابن اختك زمان و ياما كان بيحكيلي عنها و عن جسمها غير سمعتها ايام الكلية و عمرو هو اللى فتحها وانا سترت عليها بس علشان بنت خالة اختي و قولت انا استر عليها احسن من الغريب
رحمه بتطلم على وشها من الصدمه وان سيد فضحها قدام امها و بتنهار
سهام بتاخد بعضها و بتنزل و هي مصدومه و سيد بيشيل رحمه و بيحطها في السرير و جابلها دكتور اللى اداها مهدئ
..........
سهام بتخبط على شقة نبيل و سامية بتفتحلها
سهام بتستأذنها تبات عندهم لحد الصبح و طبعا سامية مستغربة بس رحبت بيها
امال فين مديحه
مع جوزها فوق
ممكن تندهيهالي
بس احنا لما صدقنا هديوا
طب هبات هنا
لا تعالى يا طنط فوق الاوض كتير
و بتطلع سهام اوضه جنب الاوضة اللى فيها مديحه و جوزها
...........
ناجي شغال نيك في مديحه و سهام على اخرها فبعد ساعة بتخرج و بتتأكد ان الكل نايم و بتروح اوضة مديحه و ناجي و بتخبط بيفتحلها ناجى و هو مداري نفسه و بيفرح لما شافها
اهلا ام رحمه ادخلى
بتدخل و بيقفل الباب بالمفتاح و مديحه شافتها يا اهلا بالشرموطه ام الشرموطه
تعالى ياختى عالاقل اريح شوية
بتخلع ام رحمه و هي بتقول لمديحه طب لما انتى مش ممانعه معايا بتغيري من بنتى ليه
علشان بنت الشرموطه واخده جوزى مني
بس يا مره منك ليها متنسوش اننا مش في بيتنا اخرسوا خالص
امرك يا سيد الناس
امرك يا سي ناجي
اطلعي يا مره انتى خدي مكان بنت اختك و لو سمعت صوت لاي واحده هحدفها من الشباك و بينيكهم
............
سيد بيسهر جنب مراته للصبح و استأذن علشان تعبان و سامية طلعت تطمن على رحمه و معاها سهام ام رحمه
رحمه عاملة ايه دلوقتى
جبتلها دكتور و اداها مهدئ
طب لو محتاج حاجه انا تحت لغاية الضهر
تسلمي يا حبيبتي
سهام بتكلم سيد بعد ما نزلت سامية
ولا يا سيد صحيح كلامك عن بنتى امبارح ده ولا كنت بتهدها
سيد بكل أسى للأسف صحيح يا ماما
تعرف ياض انا استجدعتك بس انت كده استعيلت بس راجل وابن اصول
يا حماتى انا عاشرت بنتك و حبيتها بس المشكلة زي مانتى عارفة
اما جايبالك كام فردة كوارع و ممبار و لحمة راس و لحمة مليت بيهم الفريزر بتاعكم
تسلميلي بحزن
متزعلش روحك انت زي الفل و راجل و سيد الرجالة كمان و النيك مش كل حاجه بس لازم تعذرها
انا عارف ان بنتك بتخونى بس مش قادر اتكلم
طب تعالى انا هريحك
و بتاخده من ايده و بتنام جنب بنتها و بتهيأ نفسها نيكني جنب الشرموطه دي ادبا ليها
سيد بيخلع ملط و بيركب حماته بس مش قادر بتطبطب عليه ولا يهمك يا سيد انا هفضل في ضهرك لغاية ما تشد حيلك بس انت متعملش حاجه تانية
سيد بيعيط من خيبة امله و بيلبس و بينام عالكنبة بره مهموم
...........
ناجى روح مديحه و ساب الاولاد معاها و هي اتبسطت اوي من اللى حصل و بعد ما رجع من الشغل قدملها هدية اغلى من هدية رحمه و اجمل و هي كانت مبسوطه اوي و بعد اسبوعين كانت حامل منه تانى
.............
بعد سنة
مديحه ولدت توأم متماثل ولدين و اساميهم ناجي و نبيل و انقطعت علاقتها بسيد و مراته خالص و ناجي كان مبسوط اوي بالولدين
..............
سامية و نبيل بيزوروها و بيعملولهم سبوع و بيحتفلوا بيهم و سيد كان عاوز يروح بس مش عارف يوري اخته وشه بعد اللى حصل
..........

سامية عملت مجهود علشان تصالح سيد و رحمه على مديحه و اخيرا اتصالحوا و مديحة رجعت تزور اختها و يجتمعوا هي و رحمه عند سامية و سيد رجع يزورها تانى

الجزء السابع

اسف جدا عالغياب لظروف طارئة
بعد التصالح بين رحمه و مديحه عادوا لسابق عهدهم و تبادلوا الزيارات مرة اخرى و كانت سامية في وقت فراغها تجالسهم عندها
و في يوم تقابل سيد و فضل بالصدفة
المشهد و الحدث بالكامل ستجدونه في قصة اخوات و لكن
.............
تانى يوم من اللى حصل
سيد قام و ملئاش حد في البيت فاستحمى و نزل الشغل اما رحمه كانت بايتة عند سامية
معلش يا رحمه نبيل في الشغل و الولاد في المدارس اعتبري البيت بيتك و متطلعيش غير لما نشوف الحوار ده
رحمه كانت مرهقة من العياط طول الليل و عالطهر ناجي دخل البيت و هي كانت في الصالون
ناجي في حاجه
لا ابدا نسيت اوراق هاخدها و امشي
طب تفطر معايا
مفيش مانع
و بيدخل بيجيب الاوراق من مكتبه و بيخرج كانت هي في المطبخ ولابسة بيجاما من عند سامية مخلياها بطل و نبيل خد باله و زوبره اتحرك
فطروا و هو لاحظ زعلها الشديد
لااااا انتى ميتسكتش عليكي في ايه للزعل ده كله
بتتصعب و بتحكي لنبيل
و ده ايه اللى وقعك فيه
النصيب و بتحكيله من اول فضل و اللى عمله لغاية العزومة امبارح فبياخدها في حضنه و بيطبطب عليها و بيبوس راسها ولا يهمك انا هربيه معقول هي وصلت انه يجيب اغراب البيت و يعمل كده علنى انا هخليه يجيلك راكع و من النهارده اعتبريني اخوكي و لو في حاجه او احتجتى حاجه اطلبيها مني
بتطبطب على كتفه تعيش ياخويا و ده عشمي فيك برضوا و بيقوم يروح شغله
...........
نبيل جاب سيد مكتبه و بيزعأله و بيبستفه عاللى حصل و ناجي دخل على صوت نبيل
في ايه
تحب احكيله انا ولا تحكي انت
سيد بيحط عينه في الارض
نبيل حكى لناجي و ناجى تحس ان اللى حصل ده حصل في مراته فضربه علئه جامده و خرج سيد وشه كله بيجيب ددمم
............
اجتمعوا كلهم في بيت نبيل و اتصالحوا على بعض و رحمه طلعت معاه و هي حالفة لتخليه يبوس رجليها علشان يوصلها
..........
بعد تصالح رحمه و سيد حرمت نفسها عليه فترة كبيرة و راح لاخته مديحه علشان تساعده و كانت بترضع ولادها و حكالها عن مشكلته مع رحمه و لما شاف بزازها هاج اوي
طب انت عاوزني اعملك ايه يعني اجي اكتفهالك و تنيكها يعني ولا ايه
لا انا عاوزك بس تفهميها اني غلطت و ندمت عاللى حصل
ندمان هيهييي ندمان ايه يا خول
عارف انك مش مصدقانى بس نبيل زعئلي و ناجى جوزك ضربني و غير معاملتهم و نظرتهم لي اتغيرت و من ساعتها مش عارف اعمل حاجه
طب خليك هغير هدومي و اجي معاك بس تبطل خولنه و تخليك راجل يا شرموط انت
حاضر
دخلت مديحه تغير و سيد خلع ملط و دخل عليها
اه يابن الكلب مش قولتلك خول يا معرص
طب اعمل ايه مش قادر
طب تعالى اريحك و ننزل
نزلت مديحه تمصله و نامت على ضهرها و ناكها و هي قرفانه منه و بعد ما جاب على جسمها دخلت استحمت و لبست و خدت ولادها و نزلوا
............
مالك يا رحمه زعلانه من ايه
مش زعلانه ولا حاجه
امال سيد بيشتكي انك مش مخلياه يقربلك
سيبك منه يا ميلة بختى فيه
طب تعالى نتكلم جوه احسن
وفكرك ده بيحس ده جبلة جايب خول زيه ينيكني معاه
ما خلاص هو ندم عاللى حصل
ندم هههههههه اضحكتيني
ما خلاص بئا
طب يعمل ايه علشان يرضيكي
بتفكر و بتبصلها يجيبلي طقم الماس زي اللى في ايدك ده
بسيطه هجيبهولك انا
لا هو اللى يجيبه علشان يعرف انه لو عمل حاجة تانى هيكلفه كتير
ماشي يا ستي ليكي علي انزل معاه و اخليه يشتريهولك
سامية بتدخلهم الاوضة و بتاخد مديحه و رحمه حضن سلامات
مالك يا بت انتى مش هتتلمي
اه مانتوا كل واحده في بيتها مش حاسين بحاجه
طب خلاص ننهى الموضوع ده ولا انتى عاجبك الحال كده
شكلكوا انتوا الاتنين هتجيبوا سمعتنا الارض واحد بيتناك و التانية هتتشرمط
بس يا مديحه رحمه مش شرموطه رحمه ست الناس بس تبطل الهبل ده
يخليكي لي يا سمسمه يا حبيبتي و بتحضنها
طب ايه مشكلتك دلوقتى
الهانم عاوزة طقم الماظ سيد يشتريه بنفسه
بسيطه نجيب الجواهرجي و هي تختار احلى و اغلى طقم
يخليكي لي يا سمسمه شايفة مجاتش منك انتى يا بنت خالتى
طيب ياختى
اقولكم تعالوا احنا نروحله و بتنده لسيد ..... اعمل حسابك يا سيد هتنزل معانا و تجيب كل فلوسك و هنشتري حاجات حلوة لمراتك
بس انا ممعيش فلوس في البيت
خلاص هسلفك و اخلي نبيل يخصمهم منك
موافقة و بتبص لسيد بتحدي و سيد بيبص بكسرة
............
ناجي بينيك سهام في بيتها و دخل عليهم علي و شاف مراته بتعيط من المتعه و ناجي بيكمل لما شافه
مين ده يا شرموطه
ده ناجي بيه جوز بنت اختى امانى
و كمان وصلتى لكده يا بنت الكلب و بيطلع جزلك و هيضربه بس ناجي مسك ايده و وقعه عالارض و هو بينيك مراته
اسمع يا عرص انت كلمه كمان ولا اي حركه هنيكك انت و اللبوة دي
على بيحس بضعفه و بيقوم و يخرج و هو حاسس بالضعف و الخيبة و بيقع من طوله اتشل فترة و مات
.............
رحمة كانت حامل من سيد بعد ما رجعوا لبعض و علاقتها بامها ساءت جدا و بسبب اللى حصل لابوها و كانت حزينة جدا و بعد كام شهر خلفت سليم...
..............
ناجي بعد عن الشراميط كلهم و ركز في شغله و فتح فرع للشركة في الخليج و كان بيشتهر يوم عن يوم
.............
اولاد مديحه ماتوا بالحصبة و ناجي طلقها و دخلت في حزن شديد و رجعت لوحدتها و سامية كانت بتزورها على طول و خلتها تنزل الشغل معاها و اندمجت فيه و عرفته كويس و ده خلى سامية تثق فيها و عملتلها مرتب كويس و كبرتها في الشغل و بعد فترة رجعت لناجي تانى
...........
نبيل سافر شغل و ساب ناجي مكانه و طبعا هو فاهم كل حاجه و كان ناجي خف النيك في سيد و بعد كام يوم خلى سيد يبات في الشغل و راح عالبيت عنده
رحمه شافت ناجي وشها جاب الوان
مالك مش هتقوليلي اتفضل
و دي تيجي اتفضل بس سيد
عارف انا مسهره النهارده قولت اجي اتطمن عليكي
تانك لما افتكرت
هو انا اقدر انسى
طب انيم الولاد و اجيلك
ناجي قاعد عالكنبة و رحمه بعد شوية خرجتله و هي متمكيجه و لابسة بيبي دول شفاف مفيش تحته حاجه
اوباااااااا ليلتنا عسلللللل و بيطلع ازازة ويسكي و بيشربوا سوا
ناجي و رحمه سكروا عالاخر و رقصوا سوا و قلعها ملط و رشأ زوبره في طيظها و هما بيرقصوا و مخرجهوش لغاية ما المزيكا خلصت و خدها عالكنبة و باسها و نام بيها و ناكها لما شرمها و كانت اصواتهم عالية اوي و فضل ينيك فيها لوش الصبح و لبس هدومه و سابها و مشي
...........

سيد رجع الصبح مهدود و لما دخل شاف رحمه نايمه ملط و كان لبن ناجي مغرقها فهاج و نزل لحس جسمها كله و هي خلاص يا ناجي مش قادرة
سيد سمع اسم ناجي فهم اللى حصل و ناك رحمه بلا رحمه و جاب كتير عليها و كان حاسس من جواه انه مبسوط اوي و دخل استحمى و نام
............
نبيل رجع بصفقة كبيرة و بالفعل اتنفذت و كسب كتير و اشترى فيلا في مصر الجديدة و اجرها سياحي و كتبها باسم ساميةو بالمناسبة دي عملوا حفلة كبيره و حضرها العيلة كلها و ناس من الشغالين معاهم و سامية كانت لابسة فستان تحفة مبين كل مفاتنها و سيد كان هيتجنن لما شافها و فضل وراها في الحفلة كلها و بيمد ايده على طيظها و هنا فريد شافه و كان وقتها ١٤ سنة و فاهم اللى بيعمله خاله و راح وقف مع مامته و صد كل محاولات خاله سيد انه يعمل حاجه و سامية خدت بالها من اللى عمله و فرحت اوي و باسته في خده شكرا يا حبيبي ايوة كده حبيبي طالع راجل شهم جدع زي ابوه و فريد كان فرحان بكلام سامية ليه و استحلف لسيد
في نفس وقت الحفلة ناجى خد مديحه و رحمه فوق و كانوا سكرانين و جمع بينهم و بعد ما خلص نزلوا
و فريد شاف كل حاجه حصلت من اول ما طلعوا لغاية ما نزلوا و محدش خد باله منه و بعد ما الحفلة خلصت كلهم روحوا و طبعا من سكرهم محدش خد باله من حد ولا مين راح فين مع مين
فريد طلع مع سيد و رحمه و هو حلف لينيك سيد عاللى عمله في مامته و بالفعل طلعوا و دخلوا اوضة النوم و رحمة و سيد كانوا سكرانين طينه و مش في وعيهم و فريد استغل كده و دخل معاهم
ايه ياض يا فريد هئ مش ناوي تروح هئ
اروح فين يا خالو انا في اوضتى
و ايه اللى جابنا هئ اوضتك
اصلكم بايتين عندي خدوا راحتكم
طب حيس كده هئ تعالى لما اشوفك راجل وهئ ولا هئ لسة عيل
لا راجل و كبير كمان يا خالى حتى شوف و بيطلع زوبره و رحمه شافته فنزلت تمصه
الواد طلع زوبره اكبر منك يا خول اصل خالك يا حبيبي بتاعه ميجيش نص بتاعك
فريد حاسس بمتعه طب ممكن اجرب ادخله
بس كده اختار تحبه تحطه فين
في كسك او طيظك او طيظ خالو
انت داخل على طمع بئا
خليه يبدأ هئ بطيظي اصلها وكلانى و بيخلع فريد ملط و سيد بينام على بطنه و بيفتح طيظه لابن اخته و رحمه تفت على خرم جوزها و مسكت زوبر سيد و حطته على فتحة سيد فريد راح ضاغط فزوبره اتشفط و فضل ينيك فيه لغاية ما جاب في طيظه و سابه لغاية ما خرج
رحمه خدت زوبر فريد في بؤها و فضلت تمصله و تبوسه و خدت ايده على بزازها و فريد حس بمتعه شديدة و هو بيدعك جسم مرات خاله جنبه بعد ما ناكه و رحمه نامت على ضهرها و خدت فريد بين رجليها و حطت زوبره في كسها و بدأت المتعة
فريد كان مراهق و يعتبر اول لقاء بينه و بين ست و بينيك مرات خاله البطل اللى جسمها مجننه و بيرزع بكل قوته و هي بتصوت من المتعة و بيجيبوا سوا و بيجيب في كسها و على وشها و بتمصله و هو في بحر المتعه غرقان و شخير خاله جنبه خلاص هيموته و قالها عاوز احطه في طيظك ففلئست و دخله بسهولة
هو مفيش حاجه مقفولة
هيهيييي كله لكله
و بينيك جامد و جاب في طيظها و ناموا ملط و عالفجر صحى فريد و نزل بيته و طلع اوضته بس سمعصوت سامية و هي بتتناك من نبيل و هاج اوي بس دخل نام من التعب
............
ناجي خد مديحة و سهام و روحوا و مديحه كانت مبسوطه ان في حد هيرحم كسها شوية من زوبر ناجي و بدأ حفلة كبيرة و مديحه خدت سهام بالحضن و باسوا بعض و هي بتقولها اه يا شرموطه ايه اللى وصلك لجوزي
هو في زي سي ناجي ده دكر اوي
طب تعالى خليه يريحنا سوا
و ناجي خلع هدومه و نزلوا يمصوله و بعدها ناك سهام و كانت مديحه بتلحسلها كسها و خرمها و تدخل صباعها في خرمها و هي بتتناك و كانت سهام على اخرها و ميتها مغرقة الدنيا و بعد كده ناجي ناك مديحه باوضاع مختلفة و هي بتلحس لخالتها و التنين اهاتهم و متعتهم لا توصف و ناجي شغال من كس دي لكس دي و من طيظ دي لطيظ دي و جاب في اخرامهم و فتحاتهم و على وشهم و ناموا و هو حاطط زوبره في طيظ سهام و نايم فوقها
..............
تانى يوم اخدوه كلهم اجازة و فاقوا على وضعهم و كل واحد افتكر انه كان بيحلم عدا ناجي و اللى معاه و فريد كان مبسوط اوي باللى حصل و طلع عند خاله و كان بيتصرف بطريقة غريبة و كانت رحمه في المطبخ فدخل و باسها و قالها كنتى جامده اوي يا ريري
رحمه اتخضت من كلام فريد ........

الجزء الثامن الاخير

انت بتقول ايه
يعني مش عارفة بقول ايه
رحمه خافت اوي و انتبهت للاكل انا مش عارفة بتتكلم عن ايه بالظبط
طب بعدين نتكلم لحسن خالى يسمع حاجه وسابها و طلع مع خاله سيد وقعد جنبه
مش عوايدك يعنى حالا افتكرت ليك خال
بيبصله بقرف و بيكمل فرجه عالتليفزيون
مالك ياض انت
متقوليش ياض بطريقة مستفزة
طب ما تاخدلك ألمين احسن
لا هنيكك انت و اللبوة مراتك احسن
انت بتقول ايه يا قليل الادب طااااخ
بتضرب طيب .... اما فضحتك انت و مراتك مبئاش انا
لاااا انطق في ايه و تفضحنى و تنيكني دي
استهبل اه استهبل على اساس انى منكتكش انت و مراتك مع بعض امبارح
رحمه سمعته و انهارت و وقعت من طولها و سيد جري عليها امشي انت دلوقتى و انا لي كلام معاك تانى بعدين
خلاص همشي بس موعدكش اسكت
رحمه فوقي ردي علي
فريد قفل باب الشقة وراه
ايه اللى قاله فريد ده
مش عارف حتى معرفش جينا امتى امبارح ولا ايه اللى حصل
يا نهار اسود حتى العيل الصغير تخليه ينيكني معاك و بتلطم و تشق هدومها اتفو عليك يا عرة الرجالة
رحمه صدقيني معرفش الكلام اللى قاله
يا لهوي يا لهوي يا لهوي انت ايه صنف جبلتك ايه بيقولك ناكني معاك فاهم يعني ايه ابن اختك ناكنى
صدقيني ماعرف حاجه
طلقنى يا سيد
لا يا رحمه الا الطلاق انا بحبك
و يفيد بايه حبك لي و انت مخلي اللى يسوى و اللى ميسواش عاوزين يركبونى طلقنى و كل واحد يروح لحال سبيله
سيد بينزل يبوس رجليها و يترجاها
رحمه دخلت الاوضة خدت عيالها و راحت لبيت ابوها
........
فريد نزل و هو حاسس بالانتصار و انه كسر عين خاله و كان مبسوط اوي و سامية لاحظت و طلعتله الاوضة
حبيبي مبسوط مش تفرح ماما معاك
ابدا بس عملت حاجه حسستنى انى اقدر احميكي يا مامي
ايه هي يا حبيب مامي
بس توعديني متزعليش منى و انا هقولك كل حاجه
اتكلم ولو حاجة زعلتنى اوعدك هسامحك
حكالها من اول الحفلة لغاية ما رجع من فوق
طب وانت عملت كده ليه
يعني كنتى عاوزانى اشوف خالى بيعمل معاكي كده و اسكت
تئوم ....
كان لازم يعرف ان في ضهرك راجل ياخدلك حقك منه
بس يا حبيبي مش بالطريقة دي بس انا مبسوطه منك انك بتفكر تحميني و الاولى تحمى اخواتك كمان
انا كده راجل يا مامي صح
بتاخده في حضنها و هي مبسوطه انت سيد الرجالة يا حبيب مامي و بتبوسه في خده و تخرج و هي بتقوله بس متكررهاش تانى
............
سيد عاش فترة اكتئاب و حاول يرجع رحمه لكنه فشل و مديحه زارته كذا مرة و كانت بتعمله اكل او تغسله هدومه بس هو كان مكتئب جدا و قرفان من كل اللى عمله وانه شجع عيل صغير يعمل فيه هو و مراته كده
.............
ناجي عرف اللى حصل و حلف يجيب حقها من سيد
............
سامية كانت مستمتعه اوي بحياتها و كل يوم تلبس طقم سكسي لنبيل و في مرة فريد شافها من ورا الباب و هي بترقص لباباه و عجبه رقصها اوي و هو كان مراهق هايج على كل منظر و شافهم مع بعض في السرير اتمنى لو يكون مكان ابوه ليله و طلع عند خاله و كانت خالته موجوده و قعد معاهم شوية و سيد كان بيبصله بغل اوي و عاوز يقوم يضربه لكن مديحه كانت بتضحك و تهزر معاه
و في الاخر نزلوا سوا عند سامية اللى كانت بتعيش سعيده بحياتها
.........
انتى نايمة هنا في العسل و اخوكي ولا على بالك
سيبك منه عيل خول مش عارف يحافظ على بيته
اخص عليكي
سامية حكت كل اللى حصل من الحفلة لغاية ما فريد ناكه هو و مراته
يا نهار اسود و عملتى ايه
يعنى هعمل ايه
بس ده اخوكي
ابنى و طالع راجل اكسفه
لا تشجعيه ينيك عيلته
كده كده اخوكي متناك و رحمه لبوة الواد حكالى جبتهم في الاندر و هو بيحكي
اه يا شرموطه كده تشجعى ابنك عالغلط
بس يا بت ابنى راجل و اللى عمله عين الصح
طب ايه عملتى معاه حاجه
بنننننت انتى اتجننتى ده ابني بيحميني من اخوكي العرص
طب ياختى لما اروح لسيد لحسن حالته زي الزفت
خليكي انتى كده دلعيه لغاية ما جابلنا العار
مديحه بتطلع لسيد
بتقعد جنبه و بتحط ايدها على كتفه اف ريحتك وحشة تعالى استحمى لحسن مش طايقة ريحتك انا مش عارفة انت طايق نفسك كده ازاي
سيبينى يا دوحه في حالي
يا سيدي متزعلش نفسك
عارفة انا نفسي اشوف مين دلوقتى
مين
سميحه .... هي الوحيده اللى كانت فاهمانى و بتخاف علي
اه يا وسخ يا نكار الجميل طب وانا مشبهش يعني
تعالى بس و دخلته تحميه بنفسها و كانت بتلاعبه و تهزر معاه و بتخرجه من المود الوحش اللى هي فيه
انت هتفضل مكشر كده على طول
خلاص يا مديحه
بتبصله بصة سكسية اوي طب منفسكش اعمل معاك حاجه
انا عاوز رحمه
بتخلع ملط و بتحضنه و هو واقف ملط و بتنيمه و هو مستسلم تماما انت راجل يا سيد بس بتحب تتناك و ده عيبك و بتمصله و بتركب على زوبره و بتطلع و تنزل عليه
سيد بيفكر في رحمه و بيتعامل مع مديحه و بيحضنها و يبوسها على انها رحمه بس مديحه جابت مرتين من هيجان سيد و هو لسة مجابش و فضلت تمصله و تتناك و تغير الوضع
أه يا خول يا عرة الرجالة
مديحه بتتفزع رحمه اناااا
انتى ايه يا شرموطه يا لبوة يا خطافة الرجالة يا مبولة الازبار بئا تخونى الراجل اللى بجد و مع مين مع الخول اخوكي
رحمه انتى بتقولي ايه طب اقعدي و كانت بتلبس بسرعه بس رحمه فضحتهم و طلعت سامية و فريد على صوتهم و شافوهم في الوضع ده
اوبااااااا خالو و خالتو
سامية بتزعأله فريد انزل انت
ايه اللى بتعملوه ده فضحتوني فضحتوني انا مش عاوزة اعرفكم تاني بزعئ و انتهى اليوم بطلاق سيد لرحمه و ناجي لمديحه
.............
سامية طردت مديحه من الشغل بعد الفضيحه بس بعد فترة اتكلموا و اتصالحوا
..........
ناجي رجع لسهرات الانس مع اصحابه و قابل مديحه كذا مرة تترجاه يسامحها لكنه اكتفى بانه سامحها مع قطع علاقته بيها
............
سامية وصت نبيل يدوس على سيد في الشغل و يخليه ميرتحش في حين كان فريد بيستناه و يطلع ينيكه كل يوم
..........
رحمه اتجوزت صبي ابوها و فتحت المحل و هو كان واقف فيه و سيد رفع قضية حضانة للاولاد و كسبها و خدهم يعيشوا معاه و كانت مديحه بتروح تقعد بالاولاد لغاية ما يرجع او تبات في حضنه و في مرة
كمان يا سيد كمان مالك خايب كده ما تسترجل بئا فينك يا ناجي ياللى مش هعرف اعوضك ابدا
سيد كان بينهج معكيش من الكريم اياه
لا معيش خلص
طب الحل ايه دلوقتى
انا اقولكم .....
فريد 🙄
زي مانتى يا خالتو...... كده يا دوحه تخلى الخول ده ينيكك وانا موجود و خلع في اقل من لحظة ملط
مديحه شافت زوبره لا دكر يا واد
طب تعالي يا شرموطه و سحب رجليها لحرف السرير و رشق زوبره في كسها و ناكها و هو بيرزع و هي اندمجت معاه و سيد كان بيتفرج على اخته و هي بتتناك من ابن اخته الصغيرة و بيضحك من سخرية القدر اخته اللى اغتصبها زمان ابنها بينيكه هو و مراته و اخته الكبيرة و بيكمل نيك فيها و بيجيب لبنه جواها
يااااااه اخيرا طعم اللبن في كسي ....يا لهوي كل ده لبن هههههه مش انت يا خول ....واد يا فريد اوعى تقول لامك احنا لما صدقنا هدينا
طب لما اشوف رأي طيظك الاول
بس كده بتفلئسله نيكني
بيطلع فريد فوقها ياااااه دا عمو ناجي عاملك نفق ولا نفق الثوره هههههههه
بس يا واد نيك وانت ساكت
بيدخل زوبره و بيشتغل نيك بسهولة فيها و بيقول لسيد ماتيجي يا خالو خدلك دور جنب اختك
ههههههههههه تعالى يا سيد يعنى هي اول مرة حد يجمعنا
اوبااااا دانتوا من زمان بئا و بالفعل بيبدل بينهم و بيجيب في طيظ مديحه
..............
نزل نبيل شغله بدري في حين فريد دخل البيت و كانت سامية واقفة في المطبخ بقميص النوم فريد حضنها من ضهرها و باسها في رقبتها
كنت فين يا فريد انت مش بايت هنا
كنت عند خالى و خالتى كانت فوق
طب كويس هتفطر
اكيد جعان موت و خصوصا انهم هلكونى موتونى
سامية بصتله مخضوضة انت......
ايوة مع خالى و خالتى
يا نهارك اسود طااااااخ
طب بتضربيني ليه
بتاخده في حضنها بس بيزؤها و بيطلع جري على اوضته
..........
سامية طلعت فوق و خبطت لغاية ما فتحولها
انتى ازاي تخلى فريد يعمل معاكي كده انتى ايه مسعوره عاوزة تتنيلي من الكل طاااااخ من النهارده مش عاوزة اعرفك تانى و اولادي ابعدي عنهم و بتنزل و هي بتعيط و طلعت اوضتها تعيط طول اليوم و بالليل خدت فريد و راحت لناجي و طلبت منه ان فريد يفضل عنده و حكتله اللى حصل من الاول لغاية الصبح وناجي رحب و خلى فريد عنده فترة و رجع تانى البيت و اتقطعت علاقته بخاله و خالته اللى مرجعتش عند سيد تانى و باعت شقتها و شقة باباها و سافرت
.............
بعد سنين بيتعرف سيد على سلوى و بيحبها و عاش معاها اول قصة حب ليه و اتجوزوا بعد شهور و سلوى من عيلة كلها لواءات شرطه و جيش و كانت خريجة جامعه و نسي رحمه خالص و كانت ملكة جمال و بعد فترة من جوازهم اكتشفت شذوذه الجنسي بس كانت حامل منه و رضيت بالامر الواقع و بعد سنة من جوازهم خلف بنت و سماها سهام على اسم ام رحمه اللى ماتت قبلها بفترة
............
القصة منتهتش
دي كانت قصة من مجموعة قصصية
الاكابر
و السلسلة التانية الاكابر
اخوات و لكن
و اخيرا احداث عائلية
و دي حكاية عائلة سامية بالكامل أرجوا تكون عجبتكم

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • حبيته
التفاعلات: أموت فى الجنس و mido013
اتمنى قصتى الجديده تعجبكم

• عجبني
التفاعلات: عمار البرنس, Minaprencis, امير الجنس العربى و شخص آخر
بدايه جميله جدا تسلم ايدك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Minaprencis، امير الجنس العربى و معز ١٤
اتمنى المجموعة كلها تعجبك

• عجبني
التفاعلات: عمار البرنس، Minaprencis و امير الجنس العربى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتمنى القصة كلها تعجبكم

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis و امير الجنس العربى
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis و امير الجنس العربى
جميل سردك استمر

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis, BraveHeart, امير الجنس العربى و شخص آخر
حلوه اكمل

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، Minaprencis و معز ١٤
قصتنا مرتبطة بأحداث قصة أخوات ولكن لم يتم ذكرها في القصة بسبب تفضيلي فصلها في قصة وحدها
الفصل الأول
ذكريات مؤلمه
في المقابر
كان المشهد ان سامية و زوجها نبيل و ناجي واقفين بيواسوا سامية و مديحة و جنبهم سيد بيواسيه زوجته رحمه و التربي خلص قفل القبر كويس بعد دفن سلامة بيه و بعد كده كلهم بيمشوا و العزا اجروله قاعة مناسبات بمسجد في مدينة نصر و حضره اقاربهم و نسايبهم و معارفهم
سامية كانت بتعيط و هي بتفتكر باباها اللى كان بيحبها و بيدافع عنها
.........
الذكرى الأولى
سلامة كان راجع من شغله في شقتهم القديمه و سامية كان عندها ١٦ سنة و في ثانوي و دخلت تحكيله اللى بيحصل في غيابه اصلها كانت العصفوره بتاعته و كان في المقابل بيجيبلها حاجة بتحبها او هدية او ينفذلها طلب
بابا في حاجه حصلت من يومين لازم احكيلك عليها
ايه هي و كان بيغير هدومه و هي بتتكلم و لمحت زوبره راسه طالعة من السليب بتاعه و اتوترت
بتبلع ريئها و بتبص الناحية التانية من الكسوف و بتكمل كلام .... أااانا شوفت سيد كان في اوضته مع واحد صاحبه و كانوا بيعملووووا
ايه ما تتكلمي
كانوا نايمين ملط بس سيد كان تحت منه و بيتوجع
سلامه فهم و قال هو الواد الخول ده مش هيسكت الا لما يفضحنا
انا قولت لامانى بس هي تقريبا عارفة
و عملت ايه
بالليل اتسحبت من جنبي هي و عبير و دخلوله و انا حسيت بيهم و روحت وراهم و كانوا عند سيد و قافلين الباب من جوة و سمعت صوتهم بيقولوا كلام وسخ و بيشتموا بعض و هما بيتوجعوا و بصيت عليهم من فتحة المفتاح فشوفتهم خالعين ملط و سيد كان بيعمل فيهم زي ما كان صاحبه بيعمل فيه
طبعا هي مقالتش لسلامه انها حست بحاجة خلتها حطت ايديها على كسها و فضلت تدعك فيه لغاية ما جابت شهوتها و رجعت تنام
و كان بيعمل كده مع عبير ولا امانى
مع الاتنين
طب سيبيلي الموضوع ده و انا هتصرف و كان زوبره واضح في هدومه و هي بتحكي و شايفاه متوتره و كانت لابسة جلبية بناتى طويله بس مجسمه عليها و بتحكيله و هي قاعده على طرف السرير و هو كان فارد جسمه و قامت و بصت وراها شافته بيبص على طيظها الواضحة في الجلبية و داخله فيها
بنرجع من الذكرى لسامية اللى كانت بتفتكر و هي متنحه و شوية تبتسم و شوية تفتح في العياط
...........
الذكرى الثانية
سيد اغتصب سامية و رجع كمل نيك فيها و هي عيطت جامد و لما اخواتها و عبير دخلوله و ضربوه هي سمعته بيصوت و يصرخ جامد و طلعت على صريخه و شافته و هو ماسك زوبره و بيجري عالشارع غرقان في دمه فاترعبت و رجعت الاوضة و هي خايفة و البنات دخلولها و هي بتعيط و امانى خدتها في حضنها و هي بتطبطب عليها
مديحه بعد ما هديت سامية شوية و هي عينيها بتدمع اوي احكيلنا بئا ازاي ده حصل
عبير بترد مش وقته الكلام ده يا مديحه
لا لازم نعرف ايه اللى خلاه يعمل كده
سامية بترد و هي بتعيط انا جيت من الدرس و كنت فاكرة البيت فاضي و دخلت استحمى و اتفاجئت باللى بيحضنى من ضهرى اتخضيت و ببص لئيته سيد زئيته و جريت و هو جري ورايا و كنا احنا الاتنين ملط و لحئني و دخل بتاعه في من تحت
طب هو فتحك
اه فتحنى ولما خلص بعد شوية دخل عمل تانى وانا كنت بصرخ و اترجاه بس هو كان مصمم يعمل كده
طب انا مش شايفة ددمم
مانا غيرت الملاية و هتلائوها في الغسيل عليه دمي
عبير جريت جابت الملاية و شافوا الدم و قالتلها طب تعالى معايا و خدتها عبير عالحمام خلعتها هدومها و حمتها بنفسها و رجعوا و هي لافة فوطه على جسمها
امانى لما شافتها تصدقي الواد سيد ده بيفهم حد يشوف حلاوتك و ميتهورش اذا كنت انا نفسي ولعت لما شوفت هههه
مديحه عجبها كلام امانى و ظاطت فيها يا لهوي انا لو مش بنت كنت ركبتك دلوقتى و بتضحك ضحكة شراميط
عبير بتزعألهم و بتحاول تخليهم يسكتوا بس امانى بترد
يا ستي احنا بنحاول نخليها تنسى و تبطل مناحة
سامية بتصرخ كفايا كفايا انتوا مش حاسين باللى انا فيه شرفي ضاع و اللى ضيعه اخويا و انتوا بتهزروا
مديحه بتاخدها في حضنها معلش يا سمسمه حقك علينا بس احنا لازم نخرجك من اللى انتى فيه وبتحاوطها بدراعها تعرفي انك حلوة اوي و طعمه اوي و جسمك حلو اوي
امانى خلاص بئا يا سمسمه مكناش نقصد و بتاخدها من مديحة يخرب بيتك انتى بئيتي ملبن امتى و بتبوسها في بؤها يا لهوي ليه حق الخول ده يعمل كده
سامية بتبتسم و هي بتعيط صحيح انا حلوة
يا بت انا لو راجل مسيبكيش..... معلش يا عبير اعمللنا حاجة ناكلها و بالفعل بتخرج عبير و مديحه بتقفل الباب من جوه و بتقعد جنبها
قوللنا بئا يا ستى و انسي خالص اللى حصل كنتى حاسة بايه لما عمل كده
سامية وشها بيحمر و بتتكسف اوي
امانى بتخبط مديحه في كتفها بس يا بت انتى عاجبك كده تكسفي القمر
سامية بتتكلم بصراحه و هي مكسوفة كنت في الاول حاسة بانى بتقطع و كسي وجعنى اوي و بتتكلم و هي مكسوفة
مديحه اوباااا دي تعرف كس و زوبر كمان هههههه
بس يا جزمة انتى اتكلمي ياختى و فضفضي احنا بنات في بعضنا متتكسفيش
بعد كده منكرش حسيت بمتعه كبيره
شوفوا البت اومال خلتينا عملنا فيه كده ليه
وانا مالى انتوا اللى عملتوا
طب اخلعي الفوطه دي ورينا ليكون عمل حاجة تخليكي تحملي
لا هو مجابش جوايا حاجه
امانى ردت لا دي حاجة متحسيهاش و كمان هو كان بيغتصبك ولا بمزاجك
بصراحه كان بيغتصبني بس تانى مرة بمزاجي
اه يا حيوانه و تخلينا كنا هنخصيه
يعني ايه مش فاهمة
عالعموم اخلعي يلا و بتخلع سامية الفوطة و كانت حلماتها منتصبة
مديحة بتنزل على بزها تمسكه و تقول بزك حلو يا سمسمه جننتى الوااااد و بتشفط الحلمة فبتسيح و بتنام على ضهرها فبتنزل بصباعها على كسها و هنا بتتأوه سامية
امانى بتشفط في البز التانى و بتمشي كفها على جسم سامية و بتبوسها بوسة عشاق ااااه لو لي زوبر كنت نيكتك بيه دلوقتى
يا ريت انا عاوزة اتناك دلوقتى فينك يا سيد ااااه كمان بتنزل مديحه بتلحسلها و هي بتحس بكهربا حلو اوي كمان كمان دخليلي حاجه جوه كسي حاسة بنار جوه
اه يا شرموطه خلتينا ظلمنا اخوكي اتاريكي انتى اللى عاوزة تتناكي
ههههههه زوبره حلو المتناك ده ... مش هو خول بس زوبره حلو
مديحه بتلحس لسامية و بتدخل صباع في كسها و هي بتدعك في زنبورها هي و بيطلع اهاتهم التلاته مع اللحس و المتعه و البوس و بيجيبوا
بنرجع لسامية في العزا و هي على حالتها و الستات حواليها بيتكلموا و هي بين الابتسامة و العياط
الذكرى الثالثة
بعد يومين من ****** سيد لساميه اخته الصغيره بيتجمعوا البنات عند ابوهم في الاوضة و بيحكوله
طبعا سلامه ثار و انتفض اوي للكلام و قرر يطرد سيد من البيت
و هو فين دلوقتى
حكوله عاللى حصل و اللى عملته عبير و انه جري و هو سايح في دمه
و بيلبس و بينزل يدور عليه و بيلقاه في المستشفى و بعد ما بيرجع بيطرده فعلا
و يومها سلامه بعد ما الكل ناموا دخل اوضة البنات صحى سامية و قالها تجيله الاوضة و بالفعل بينام عالسرير و واضح عليه السكر كالعاده بتنام هي في حضنه و حضنته اوي علشان هو ضهرها و سندها و بتحط راسها على صدره
سمسمه بنوتى حبيبةقلب بابا مبسوطه ؟!
اوي اوي يا بابا متحرمش منك ابدا بس سيد معذور انا اللى مأخدش بالي و استحميت و الباب مفتوح
خلاص يا حبيبتى انا هكون في ضهرك
ااااه يا بابا لو مكنتش بابا كنت اتجوزتك
بيبوس راسها ميحرمنيش منك يا سمسمه انتى اللى مشهيصانى في البيت ده
سامية بتبص لسلامة و بتبوسه على شفايفه بالراحه
اللاااااه طعم شفايفك عسل مكرر يا سمسمة
صحيح يا بابا بس انت طعم و ريحة بؤك وحشة
صحيح يا قلب بابا اصلي شاربلي كاسين كده
طب ممكن اطلب منك طلب و تنفذهولي
سلامه اصلا زوبره عامل خيمه و هي شايفاها و بتتلعثم و بتتكلم بصعوبة
اصلي من ساعة اللى عمله سيد وانا حاسة ان في حرئان عندى من تحت
سلامه بيتلائم عليها او بمعنى اصح هو فاكر كده و بيقولها وريهولي كده يا حبيبتي
سامية بتتمنع اتكسف اصله من تحتي
وماله يا حبيبتي ولا نسيتي انى كنت بغيرلك الكافوله بنفسب و احميكي
بس اوعدنى ان محدش يعرف ليفتكوا انى بعمل معاك حاجة وحشة
لا متخافيش و بيقوم بيرفعلها جلبيتها و بتبان رجليها بفخادها البيضا و بينزلها الكلوت و بيسألها الحرئان فين
بتشاورله على كسها و زنبورها
و هو بخبرته بينزل يلحسلها و هي بتتنفض كان كهربا مسكتها و بتطلع اهه سكسية ولعته فبيلحس و بيمد ايده بيمسك بزازها و هي ممانعتش و بيلحسلها كسها و خرم طيظها و هي بتتأوه و في دنيا تانية و بعدين بيطلع زوبره و بيغفلها و بيدخله
اااايي كمان ااااه كمان دخله كمااان مش قادره كمان عاوزاه كله .... يسامحك يا سيد انت اللى خلتنى كده ااااه و بينيك سلامه بكل قوته و هي بتكتم صوتها بابدها بالعافية كماااان عاوزة اتناك نيك نيك كمان اه اااااخ كمان كسي مولع اه اه زوبرك حلو اوي يا بابا اااه كمان دخله اكتر اكتر و سامية كسها ضيق على زوبر سلامه و بيجبيب في كسها و بينام فوقها
ياااااه اخيرا ارتحت و بتبوس سلامه من بؤه و بتبص في عينيه شكرا يا بابا و بتسيبه و بترجع اوضتها تنام و لبن ابوها في كسها بينزل على فخادها
سامية دموعها مغرقة وشها و هي بتفتكر
............
سيد كان واقف وسط الرجالة و كان جنبه نبيل و ناجي و هو سرحان
بيفتكر لما سلامه رجع بالليل سكران و ناكه و انه كان متمتع و دموعه نازلة على وشه
و بيفتكر لما سلامه عرف انه بينيك اخواته و الاتفاق اللى حصل بينهم
بابا اناااا
متنكرش انا عارف كل حاجه بتجرى في نهاية الكوكب وانا في مكانى
انا اسف مش هعمل كده تانى
و على كده فاتحهم ولا من بره
امانى مفتوحه عمرو صاحبي فتحها من اسبوع
و سميحه
لا سميحه فاتحها من ورا بس
في طيظها يعني
ااااايوه
طب و الصغيرة
سامية لا مقربتش منها
طب اسمع هسيبك تعيش في بيتي بس ملكش دعوه باي حاجه هعملها
حححاضر
و امانى صاحبك خدها غصب ولا برضاها
برضاها
عال اوي يعنى انا مخلف خول معرص و شراميط غور دلوقتى من وشي
و تانى يوم اسمع انا هعمل معاك اتفاق لو نفذته هسيبك تبرطع و لو منفذتهوش هطردك بره بيتي
ايه هو
النهارده هجيلك تسيبلي شيش البلكونة متوارب
ليه
طاااااخ ألم مباغت أنا محدش يراجعنى فاهم
ففففاهم
يلا غور
بالليل سميحه بتروح لسيد و بتقفل الباب و بعد ما بينيكها و بتنام في حضنه سلامة بيقوم سيد و بينام هو في ضهرها و بيحضنها و بيدعك بزازها و بيدخل زوبره في طيظها و هي بتحس بمتعة اكبر من النيكه الاولى و بينيكها لغاية ما جاب جواها و قام ونام سيد مكانه
........
سيد بيسلم عالناس اللى جاية بتعزي و بيرد التعزية و بيفتكر سلامه
سلامة بينيك سيد و هو بيكلمه
اسمع يا سيد انا عاوزك تعمل حاجه و لو نفذتها هديك فلوس كتير اوي
ااااح اييييه هياااا ااااه
عاوزك تنيك سامية و تفتحها
ااااي بالراحه انت هجت اوي كده ليه
بالراحة ايه يا خول ان مكانتش قفشتك مع صاحبك
اااااح انا نفسي فيها اوي
نيكها انت بس و سيبلي بعدها الطلعه
ااااه بالراحه انت مش طبيعي النهارده اوووف اييي كماااان ااااااح
هتعرف ولا هتكون خول
ححححاضر يااااححح انت جبت لبنك
ايوه يا خول يلا قوم استحمى و روح اوضتك نام و متنساش اتفاقنا
انت تؤمر يا سبع الرجال
غور من وشي يا خول
.........
سيد بيفتكر اللى حصل بعد الاتفاق و ان ابوه راح المستشفى يزوره
معلش يا سيد استرجل كده و شد حيلك
مش قادر يا بابا ااااه قطعتهولي الشرموطه عبير
انا هجيبلك حقك منها اللبوة دي بس
بس ايه هترجع في كلامك ولا ايه
لا مش هرجع في كلامي بس انا هطردك قدامهم و بعدين هرجعك بس بعد ما يتنسي الموضوع و ليك علي هخليك تنيك سامية معايا
انيك ..... هاهاها انيك ايه بئا ما خلاص
ولا خلاص ولا حاجة بضاعتك سليمه ده خربوش صغير و هيخف
انا مش عارف هو احنا مش ولادك ولا ايه
لا ولادي بس تعيشوا بمزاجي انا
...........
سيد بيبان على وشه ضحكه صفرا و نبيل بيقوله ادخل ارتاح انت شوية و احنا موجودين و بيدخل سيد القاعة و بيلمح على حماه و بيقعد جنبه
شد حيلك يبنى كلنا لها
شكرا يا عمي على موقفك ده
لا شكرا ايه يبني احنا اهل و عيلة وابوك جوز اخت الجماعه تبعنا
سيد بيفتكر
سيد بيرجع البيت و ابوه بينيكه كل كام يوم و بيقوله
بص بئا يا سيد انا وفيت بوعدي معاك بس عاوزك في خدمه تانية
ايه هي يا بابا ااااخ
عاوزك تجيب الشراميط اخواتك مديحه و امانى و هتعمل حاجه لو عملتوها هخليك تنيك اي واحده تشاور عليها
خلاص اتفقناااااااا و متنساااااش ااااه انت اللى حكمت هنيك اي حد اااااي
و بينفذ سيد اتفاقه و بينيك حنان مرات ابوه و سكرتيرته و بيتفق معاه انه يجمع بين بناته و مراته كلهم و سلامه وافق
............
مديحه قاعده في العزا سرحانه مبتردش على حد
الذكرى الاولى
بتفتكر لما ابوها اغتصبها و لما كانت بتجمع بينه و بين امها و لما ساعدت ابوها علشان يطلق حنان و لكن اكتر حاجه فاكراها
بئا يا راجل تتفق مع ابنك على سامية
يا حبيبتي كلكم عندي واحد و محدش احسن من حد
لا في سميحه
طب ايه رأيك إنها هي كمان بنيكها و حامل منى كمان
بتخبط على صدرها شوفوا الراااجل حتى المتجوزة بتعمل معاها كده دانت داهية و ده حصل ازاي
تابعونى و هتعرفوا كل خبايا القصتين
اخوات و لكن
و الأكابر

الجزء التانى

انا اقولك حصل ازاي ( قبل ما تتجوز كنت بستغل في البداية ان سيد بينيكها و بتروحله بعد ما اخواتها يناموا و سامية كانت حكتلى انها ساعات بتروح لوحدها و ساعات هي و امانى و تسمعهم و كنت بنيك سيد و اتفقت معاه يهيألى الموضوع مقابل انى اسيبه مطردهوش و بالفعل روحتله بعد ما خلص نيك فيها و نيكتها و هي نايمة في حضنه و كانت بتفتكرني هو و في مرة صحيت و شافتنى انا اللى بنيكها و زعلت من سيد اوي بس سابتنى و بعد خطوبتها من ناجي كانت بتجيلي الاوضة و نفطت لسيد خالص و بعد الجواز بئيت اروحلها لكن في مرة كان ناجي مسافر فترة فروحتلها و كانت ممحونة اوي و نكتها و هي دلوقتى حامل و ابنها هيكون ابني )
هو انت ايه مبتعتأش
طب بزمتك اعتأ ليه و انا محاصرني الشراميط في البيت و الشركه
اخص عليك يعني انا و امى و اخوتتى شراميط
متزعليش انتى اكبر شرموطه فيهم ... و يلا علشان نلحأ نخلص
لا انسى مش انا شرموطه
يا بت اخلصي هكتبلك الشقة دي باسمك
لا انا عاوزة رصيد في البنك
ماشي اخلصي يلا
................
سامية اغمى عليها و جوزها بيجيب الاسعاف و بيتفض العزا و بيطلعوا عالمستشفى كلهم و بيتطمنوا عليها و دخلت غرفة الرعاية المركزه
في الغيبوبة
هنا يا ستي مكانى الخاص
حلوة اوي الشقة دي يا بابا اوعى هتفرج عليها
بتدخل سامية تتفرج و بتلائي اوض و حمامين و بتعجبها الشقة و التحف و اللوحات و بتدخل اوضة النوم كانت مبهدلة و شافت كلوت حريمي عالسرير و بتطلع الصالة و هي معاها الكلوت و كان سلامه قاعد على الكرسي المفضل ليه و بيشرب كاس
ايه ده يا شئي و بتقعد في حجره
بيشوف الكلوت و بيقولها ده كلوت مديحة الشرموطه نزلت معايا من غيره هههههههههه
هههههههه و كمان مديحه و في مين تانى قولي
بنيك كل اخواتك حتى سيد
بتستغرب يااااه انت مش سايب حد في حاله .... ايه ده و سميحه
موحة دي شرموطه كبيرة
وانا اللى افتكرتها الشريفة اللى فينا
وحياتك ما في شريف في عيلتي كلها
بتمصمص شفايفها ماهو من حظنا وبتبوسه و بيدوبوا في البوس
اقولك ايه هقوم ادخل الحمام و اجيلك تانى
و بتروح سامية الحمام هيأت نفسها لليلة كلها دلع و شرمطة و رقص و رجعت و هي لابسة بيبي دول اسود شفاف و مفيش تحته حاجه خالص و طلعتله
بيصفر صفارة اعجاب و بيقوم يلفها و بيتفرج على كل جسمها اللى هوسه و شغلها اغنية شعبي رقصتله عليها و في الاخر شالها و دخل بيها اوضة النوم و رزعها الزوبر المتين و هي أهاتها عليت و بينيك بكل قوته و هي بتتناك بمزاج عالى و خلعها البيبي دول و اتشعبطت فيه و شالها ناكها و هو واقف و شايلها على ايده من عند طيظها و رجليها مربوطه على ضهره و زئته نام على ضهره و هو شايلها و ركبت على زوبره بتتناك و تطلع و تنزل و بعد ما جابت نزلها نامت على وشها فبعبصها و فضل يوسع في طيظها و ناكها نيكه جامده من طيظها كانت بتصرخ فيها من الوجع و فضا جواها
.............
ناجي و نبيل و سيد و مديحه كانوا برة اوضة الرعايا و كان سيد حاضن مديحه تحت باطه
امال رحمه فين
ركبتها تاكسي و روحتها مع ابوها
بتمسكه من وسطه و بتقوله طب تعالى بات عندي النهارده شكل سامية مطولة
الدكتور بيكلم نبيل و بيطمنه و بيقوله انها هتفضل في الرعايا النهارده و احتمال تفوق كمان ساعات و هتخرج منها على بكره و يروح هو و الموجودين
نبيل و ناجي بيروحوا
...........
سيد بيروح هو و مديحه عندها في بيت ابوها و بيتعشوا و هما في حزن شديد
هو مات ازاي
اهو مات و خلاص اجله كده
انا خايف على سامية اوي
بكره تفوء و هتعيش عادي و الفلوس اللى سابهالنا بابا هيعيشونا لغاية احفادنا
هو انتى اتطلقتى ليه
انا اللى طلقته
ليه
الخول كان بيجيبلي رجالة تركبنا و ساعات كانوا بيبدلوا مراتات بعض و جيت هربانة كويس انى لحئت احول فلوسي قبل ما الشرطة تمسكه
طب مش ناوية تتجوزي تانى
معتقدش ان حد بعد اللى الناس سمعته عني هيفكر في
طب هتعيشي ازاي
هعيش لوحدي ... كده كده اتعودت عالوحده خلاص من بعد امى و امانى و سميحة معادش لي غير انت و سامية و ولاد اختى سميحة
سكوت
هتنام
اه هدخل اغير هدومى و انام
براحتك البيت بيتك
بعد شوية بيدخلها سيد و كانت نايمه على ضهرها بس صاحية و بهدومها
انتى لسة صاحية
مش جايلي نوم
بيطلع ينام جنبها و بيحضنها هو انتى ليه ساكته مشوفتكيش بتعيطي حتى
ابوك اصلا ميستاهلش يتبكي عليه
بيسرح في كلامها و بيسكت
ناسي انه هو اللى ناكنا كلنا العرص ابو ريالة و خلاك متناك و خول و خلانا شراميط و بننيك بعض اسكت اسكت اللى زيه ميستاهلش نكون ولاده اصلا
ياااااه كل ده شايلاه جواكي حتى اذكروا محاسن موتاكم
بس يا خول هو كان عنده غير زوبر و فلوس
عندك حق ..... طيب مش هتنامي
لا مش دلوقتى .... انت ازاي كنت بتطاوعه في اللى بيعمله معانا
مكانش بايدي يا مديحه و بيتأثر بحزن انا واحد عامل زي المتجوزه طيظي وكلانى على طول من ساعة ما عمرو جوز اختك امانى ناكني علشان يوصل لامانى و ابوكي كمل علي
مديحةبتبصله بصة سريعة اقولك على حاجة
قولي
ان كان ابوك ولا عمرو ولا انت كلكم خولات زي بعض
عندك حق
اوعى انا مش هزعل عليه و بتقوم تخلع هدومها ملط و بتشغل مزيكا رقص بلدي و بترقص
علي النعمة انتى اتجننتى خلاص مش خايفة الناس تسمع
كس ام الناس و اقولك كس امك على كس امى على كس ام ابوك
بيضرب كف على كف لكنها بتشده عالسرير نيكني يا خول و انت ساكت
بتخلعه هدومه و بتمصله لغاية ما زوبره أام و ناكها
ايوه نيكني كمان نيك اختك الشرموطه و نيكنى انا و سامية سوا و نيكني انا و سامية و رحمة و هات حماتك كمان خالتى مرة شرموطه اوي بتتناك من جيرانها من ورا جوزها العرص حماك نيك نيك يابن اللبوة نيك و بينيكها سيد و هو هايج اوي و بيجيب في كسها و بينام جنبها
انت هتنام يا خول نيكني طيظى وكلانى انت متنامش غير لما اصفيك قولي هتسترجل ولا لأ و بتمص زوبره رد هتسترجل ولا هتفضل خول و بتعضه
اااه ااي هسترجل هسترجل و بيصرخ خلااااص هسترجل
أوم نيكني في طيظي اللى ابوك فحتها مرحمهاش يلا يا خول نيكني
و بيقوم سيد بيدخله لكنه مبيكملش
مالك يا خول يبن المتناكه يا معرص ما تنيك
مش قاااادر
طب استنى خليك هنا و بتدخل المطبخ و هي بتقول زمن الرجالة راح خلاص و بترجع معاها دهان مستورد و بتدلكله زوبره و بيئوم تانى يلا أوم نيكني للصبح
بينيكها سيد الليل كله و بينام قتيل من الليلة دي
........
مديحة مجالهاش نوم و دخلت تاخد دش و كانت واقفة تحته بتفتكر
بصي يا مديحة عاوزك تخلى اخوكي سيد يشاركك أمك
بتتصدم ..... ماما ليه هي عملت ايه
الشرموطة خانتنى مع ابن اخنها عمرو
بتتصدم ..... بابا انت متأكد
أوعي تفتكري إنى بخرف لا أنا متأكد مليون المية
انت هتجننى عمرو مين اللى تخونك معاه مش انت قتلته
عمرو عايش و رجع من كام يوم و بينيك أمك
مستحيل اللى بتقوله ده
امبارح شوفته نازل و ركب عربية و طار بيها و لما طلعت أمك كانت نايمة ملط و غرقانه في لبنه
بتعيط و بتقوله لا يا بابا مستحيل ماما تعمل كده طبعا هي بتحب عمرو و معنى انه بينيك امها معنى كده انه اتحرم عليها و مش هيتجوزها و كان املها يتجوزوا و يبعدها عن قرف النجاسة و سطوة ابوها
يابنتى انا اب و زوج
ابعد عنى مش هتلمسني تاني ماما انا تعمل كده مش مصدقاك
ناسية ان سوزان سكرانه على طول
و مين اللى علمها الشرب ها و مين اللى بيجمع بينها و بين بنتها ها و مين اللى كل يوم بيخونها مع واحده شكل ها قبل ما تحاسبها بص لنفسك الأول
طااااااخ اسمعي يا جزمة انتى انا ابوكي و متخالفيش اوامري و لو عاللى بعمله انا حر والاااااا
الا ايه بتعيط جامد و بتصرخ الا ايييه ها انا هفضحك
لا انا اللى هقتلك جيت الشقة و كنتى مع واحد و عندي الشهود
هتنفذي ولااااا
بيحط شريط فيديو و بيشغله و التصوير في الاوضة التانية هي و سيد و سميحه
بتصرخ لاااااا
اوعي تفتكري انك ممكن تهزيني
انتى عيله بشخه انا اللى جبتك الدنيا و انا اللى هخرجك منها
مديحه بتمسح دموعها و بتقوله عالعموم موضوع سيد حصل من زمان قبل ما تتجوز حنان
يعني انا طلعت مغفل بئا
و عاملى فيها اللى جايب الديب من ديله هتعمل ايه يعني اكتر من انك بتنيكه
هتشوفي
مديحه كانت تحت الدش بتعيط جامد و بتنشف نفسها و دخلت نامت جنب سيد ملط
..........
ناجي كان روح و فات عالاولاد يتطمن عليهم و بص عليهم و دخل اوضته بيفتكر حماه
ناجى كان في شغله تعب و روح بدري في مره في بداية الجواز و سمع صوت اهات جاية من اوضته فاتسحب و طلع من جنبه مسدس بيستعمله في شغله و بص شاف حماه بينيك بنته اللى هي مراته اتصدم في سميحه و اللى كان فاكرها بتصونه و نزل يتمشى في الشوارع من الصدمه و فكره هداه انه يسكت و بعد فترة سميحه كانت حامل من ابوها طبعا علشان ناجى بئاله فترة في شغله فعمل حاجات تجهدها و سقطت و بعد ما قامت بالسلامه واجهها باللى شافه و هي عيطت جامد و قالها انا هسامحك المرادي بس لو اتكررت هقتلكم و حرج عليها تروحله او تدخل حد البيت من غير اذنه و سمعت كلامه و اخلصتله لغاية ما ماتت
طبعا ناجي بعد الذكرى دي لا اراديا تف و قال اتفوا يلعن ابو شكلك كنت راجل معرص نجس
.........
سامية فاقت و بعد كام يوم روحت بيتها و كانت طبعا تعبانه بس بتتعامل مع نبيل عادي و هو جابلها واحده تخدمها و تساعدها و بعد فترة رجعت لطبيعتها
انا عاوزاك يا حبيبي توديني بكره بيت ناجي ولاد اختى وحشونى و عاوزة اشوفهم
طب ما يجولك هنا احسن و بالمرة ناجى و الولاد يتغدوا معانا
اللى تشوفه يا حبيبي
انتى بتعملى ايه
هنام
لااااا تنامى ايه انتى وحشتيني و بيحضنها
معلش يا حبيبي قصرت في حقك
لا ولا يهمك نامى بس ننام كده و حضنها من ضهرها و ناموا
............
سيد عجبه الحال مع مديحه و بيروحلها كل يوم زي العشاق و خد مكان ابوه بس خول اوي و معندهوش شخصية
...........
رحمه في بيت ابوها مع ابنها سالم و سيد عدى كام يوم مبيسألش فبتاخد ابنها و بترجع و بتنزل تقعد مع سامية و بيحكوا مع بعض
سمسمه عاملة ايه يا حبيبتي
كويسة
قلبي عندك ياختى كده تخضينا عليكي
معلش اصلك متعرفيش بابا كان بالنسبالى ايه
يخليلك جوزك و يعوضك .... الا بالحق سيد فين
معرفش
اصله من ساعة العزا معرفش عنه حاجه
تلائيه متلأح عند مديحه
ليه ملوش بيت
معلش تلائيها هي كمان تعبانه
طب اسيبك و اروحلها واما اشوفك يا سيد اما وريتك
معلش يا رحمه اعذريه اصل روحهم في بعض
بنمشي رحمه و تروح لمديحه
اهلا رحمه و بتحضنها و بيبوسوا بعض ادخلى
سيد فين يا مديحه
اهو متلأح جوه
طب خدي انتى الواد منى و انا داخلاله
بتدخل رحمه تصحيه
اصحى يا سيد
يووووووه يا مديحه ارحميني بئا
اصحى يا سيد انا رحمه مراتك
بالراحه عليه يا رحمه تعالى بس و سيبيه
و هو قاعد هنا ليه ملهوش بيت و مراته و ابنه مش ملزومين منه سايبنى كام يوم عند ابويا ليه مليش راجل
هههههههه أال راجل أل بلا خيبه و كمان على مين ماحنا دفنينه سوا و انتى عارفة ان لا سالم ابنه ولا سيد راجا من أصله
أصلي خلاص على اخري و انتى عارفة الست المتجوزة يعني
اهو عندك جوه شوية و ادخليله ولا تيجي اريحك انا ههههههه
ههههههه يخيبك يا مديحه هو انا كنت بتجوز علشان تريحيني
هههههههه و سيد بئا اللى هيريحك
اهو احسن من مفيش
طب بيني و بينك كده هو بيريحك
ههههههه الصراحه لأ ههههههه
طب عملالك غارة ليه و طلع زي عدمه اهو
اقولك على حاجه هخش انيم الواد جنبه و اجيلك
طب مانا اللى بتحايل عليكي و عاملالى فيها معرفش ايه
رحمه دخلت نيمت سالم جنب سيد و راحت لمديحه الاوضة التانية و مقفلتش الباب
طب لو قام و شافنا
ما يشوفنا يعني هيعمل ايه
مش خايفة ينيكني معاكي
يعني هو كان قادر علي لما ينيكك معايا ......
على رأيك خول من يومه ههههههه
بيبوسوا بعض برومانسية وحشاني يا ريري من زمان
انتى اكتر يا دوحه
بيحسسوا على اكساسهم و بيفعصوا بزاز بعض و بيلحسوا لبعض
سيد قام و سمع صوت في الاوضة التانية و شافهم و زوبره قام
مديحه كانت بتلحس لرحمه و مصدره طيظها فسيد بيدخل زوبره في كس مديحه و بينيكها و رحمه شافته
بتنيك اختك بدل مىاتك يا عرص
سيبيه عالاقل ممتعنى
لا هاتيه يريحني و بعدين ينيكك لو عاوزة
سيد بيمسك وسط مديحه و محلهاش و بيرزع جامد لغاية ما جابت و هو بيحس بدفا على زوبره فرحمه بتفلئس جنبها نيكني انا كمان
بيطلع زوبره من كس مديحه و بيدخله كس رحمه ياااااااه اخيرا زوبرك من تانى يا خول
سيد بيتنرفز و بيرزع و اهات رحمه و نفسها علي و بتصرخ من المتعه فبيجيب جواها
جبت .... بتزعل ... مليش دعوه ريحنى
مديحه بتنزل تلحسلها انا اللى هريحك
رحمه عجبك كده يا خول بتريح اختك يا معرص و مراتك لأ
أنا هنيكك يا خول و بتزؤ مديحه و بتروح تجيب المأشه و بتخلع عصايتها
مديحه فهمت رحمه و بتكتف اخوها و بتقلبه على وشه و هو هتعملوا ايه سيبونى بس رحمه بتحط العصايا في طيظه الواسعه و بتدخل جزء ييجي ٢٠ سم في طيظه و بتحركها جامد في طيظه و هو بيستمتع اوي
حيس كده الحسلي يا شرموط و بتيلحس كس مديحه و هو بيئن و اختلط صوته مع صوتها و رحمه شغاله فيه نيك بعصاية المأشة
بعد شوية بتخرجها و بتنزل تمصله و بتخليه ينيكها تانى و بيطول المرادي و بتستريح اخيرا
............
بعد كام يوم ريهام بتزور مديحه تعزيها و عرفت منها ان سلامه خلف منها بنت و اتكتبت باسم جوزها طبعا و ان العلاقة بينهم كانت مستمره رغم انها اتقطعت فترة و بئت تروحلها ريهام كل فتره تزورها و يتساحقوا و مع الوقت بئوا يزوروا بعض و في مرة كانت مديحه عند ريهام و جوزها ناكهم سوا و استمر الحال كده لغاية ما بدأت ريهام تغير من مديحه على جوزها اللى نيكه ليها قل و بعدوا عن بعض خالص
.............

بعد كام سنة
قصته حلوه

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis، امير الجنس العربى و معز ١٤
تم أضافة الجزء الثالث

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis و معز ١٤
كمل يا نجم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: معز ١٤ و امير الجنس العربى