NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Medoxm

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرحبا يجماعة
اني عندي صاحبة حصلت مرة و نكتها من طيزها دخول زبري كان مش صعب يعني تقريبا من ثالث محاوله انا اعرف ان الطيز اللي لسه متناكش يكون صعب في الاول بعدها زبري دخل بسهوله و قدرت ادخله كله و بعد مخلصت نيك لقيت فتحتة طيزها مفتوحة ع حجم زبري
و انا قليل خبرة
و الصراحة بديت اشك ان البنت متناكة قبل كده
ساعدوني يجماعة

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: تبادل دياثه dk, weal12, فكرى و 3 آخرين
حصل معاي نفس التجربة مع صديقة .. اول مرة نمنا سوا قضيتها تفريش لانها بنت...
تاني مرة نمت معها لسا عم حاول فوت زبي بطيزها راح فايت على طول ..
بعد ما استمتعت بقيت بنيكها دايما من ورا .. بالرغم ان علاقتنا كانت كتير صريحة بالكلام والممارسة .. الا انها نفت انها عملت اي علاقة من قبل .. علما ان علاقتنا كانت مجرد صداقة وجنس .. قبل ما تتزوج ..
لكن انا متأكد من داخلي اما فات فيها قضيب او كانت تفوت شي بطيزها لان مستحيل يفوت كدا بسرعة .. وخاصة قضيبي تخين نسبيا...

• عجبني
التفاعلات: تبادل دياثه dk, weal12, فكرى و شخص آخر
الايلاج فيي الدبر دي عضله بيبقي صعب جدا ترجع لحالاتها الطبيعيه بدون تدخل جراحي ، ممكن ترجع تبقي ضيقه نسبيا نسبة 20 او 30% ف في الغالب ممكن كانت بتعمل حاجه مش شرط علاقه لكن كامت بتستخدم فيها حاجه
واعرف كويس جدا ان العلاقه دي أخرها أمراض وسقوط عندها ومش معني ان محصلش حاجه لحد دلوقت انك صح

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • أتفق
التفاعلات: تبادل دياثه dk, فكرى, فحل صعيدي جاد وبسريه و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا يجماعة
اني عندي صاحبة حصلت مرة و نكتها من طيزها دخول زبري كان مش صعب يعني تقريبا من ثالث محاوله انا اعرف ان الطيز اللي لسه متناكش يكون صعب في الاول بعدها زبري دخل بسهوله و قدرت ادخله كله و بعد مخلصت نيك لقيت فتحتة طيزها مفتوحة ع حجم زبري
و انا قليل خبرة
ساعدوني يجماعة
نصيحه مني نيك الكس اجمل لان نيك الطيز امراض مع الوقت واتمتع بيها بس بلاش طيزها لاما تلبس كنادام عشان الأمراض مش اكتر لاكن كسها موجود

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فكرى، S̲A̲R̲A̲H̲ و Seed1981
مرحبا يجماعة
و انا قليل خبرة
ساعدوني يجماعة
ممكن تكون اتناكت أو متعودة تدخل اشياء ضخمة في فتحة الشرج زي الخيار أو الكوسة أو الباذنجان

• عجبني
التفاعلات: فكرى و CESAR
يعني البنت اللي متناكتش قبل كده مستحيل فتحتة الشرج تبقى وسعه لفترة بعد الممارسه صح

• عجبني
التفاعلات: فكرى، نفرتيتي و CESAR
متتناك عادي ده صاحبتك مش مراتك يعني
هي بتتناك وتاخد فلوس من كل واحد

• عجبني
التفاعلات: فكرى و CESAR
فتحة الطيز الطبيعي تبقا ديقة جدا و مش من السهل تتقبل دخول القضيب بسهولة ..
لحن صاحبتك ممكن تكون متعودة تدخل حاجات في طيزها و هى بتعمل العادة ..

• عجبني
التفاعلات: فكرى و Medoxm
قد تكون مفتوحة من غيرك وربما لا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و Medoxm
فتحة الطيز الطبيعي تبقا ديقة جدا و مش من السهل تتقبل دخول القضيب بسهولة ..
لحن صاحبتك ممكن تكون متعودة تدخل حاجات في طيزها و هى بتعمل العادة ..
طب بعد الممارسة طبيعي ان تبقى مفتوحة

• عجبني
التفاعلات: فكرى و الجحدان
  • عجبني
التفاعلات: فكرى
  • عجبني
مستحيل تعرف ان كانت مارست الجنس الشرجي ام لا
حتى الاطباء يصعب عليهم الجزم
اما قضية الدخول بسرعة فهذا ليس مؤشر حقيقي لكل امراة قدرات في التحمل

• حبيته
مرحبا يجماعة
و انا قليل خبرة
ساعدوني يجماعة
مش شرط خالص تكون الطيز ضيقه ممكن يكون منطقه الحوض عندها كبيره عشان كدا متألمتش

• عجبني
وانت ايه الى مضايقك فى الموضوع دى مجرد صحبتك وعلاقتكو متعه مش اطتر
الا لو كنت حبتها وعايز تتجوزها
وحتى لو كدا بردو
ماضيها وتجاربها قبل متعرفك دى حاجه خاصه بيها ولوحبت تشاركها معاك دى حاجه تخصها مش تخصك
زيك انت بالظبط اكيد ليك تجارب وعلاقات من قبل متعرفها

• عجبني
مرحبا يجماعة
و انا قليل خبرة
ساعدوني يجماعة
لو كنت جهزتها يعنى وسعت الفتحه قبل العلاقه بصباع وبعده اتنين أو تلاته يبقا عادى يدخل . مش شرط تكون مارست قبلك حتى لو مارست قبلك ده حاجه خاصه بيها

• أتفق
وانت ايه الى مضايقك فى الموضوع دى مجرد صحبتك وعلاقتكو متعه مش اطتر
الا لو كنت حبتها وعايز تتجوزها
وحتى لو كدا بردو
ماضيها وتجاربها قبل متعرفك دى حاجه خاصه بيها ولوحبت تشاركها معاك دى حاجه تخصها مش تخصك
زيك انت بالظبط اكيد ليك تجارب وعلاقات من قبل متعرفها
اسجل اعجابى برأيك استاذه دعاء ( زوجتى ولدت يوم تزوجتها ) مسئولة عن صيانة نفسها من يوم الارتباط .

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
مرحبا يجماعة
و انا قليل خبرة
ساعدوني يجماعة
لو كنت جهزتها يعنى وسعت الفتحه قبل العلاقه بصباع وبعده اتنين أو تلاته يبقا عادى يدخل . مش شرط تكون مارست قبلك حتى لو مارست قبلك ده حاجه خاصه بيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%