NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صوت ماما وهيا بتتناك من بابا

اكيد حقها بس توطي صوتها وتبطل شتايم
هو من اداب الجماع واداب البيت انو الآباء مايحسسو الابناء بأي شيء مشان تضل الهيبة موجودة وتضل النظرة تجاه الابونين انهن هم مثل وقدوة موجودة لكن للاسف منسمع كتير الام ببتفتل ادام الابناء بلبس فاضح والاب كذالك

لازم تضل الحدود موجودة لانو صعب الابن مهما كان متحرر يستوعب انو يشوف ابوه اوو امه بهيك وضعيات

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker
هههههههه بجد مستغربة جدا من الموضوع كلو
اكيد انت لسة صغير وفى سن المرهقة ودى طبيعى الية انت بتقول علية حصلك

بص بقا لو استمريت كدة هتتعب فى حياتك جدا وميولك هتتغير مع الوقت وكل شوى هتشعر بتغير فى نمط حياتك ودى هيديعك نهاية
فى حاجة مهمة لزم تفهمها وتتعلمها لنفسك
لم تكبر وتتجوز هتفهم ان ماما معملتش شاء غلط نهاية او بابا كان بيعمل شاء غلط بالعكس الاتنين كانو بيعملو شاء مهم جدا ليهم هوما الاتنين لان دى الطبيعة وانت اذا كانت سماعت بصدفة وكملت وحسيت ان شاء غير مالوف ليك على شان كدة لان اول مرة تسمع حاجة كدة حسيت بنشوة وجسمك سخن ودى امر طبيعى
لكن فكر فى الجانب الاخر الاجمال فى الموضوع
بابا و ماما فى غرفة نومهم ميصحش تسمعهم لان الاتنين مش بيعملو شاء غلط الاتين بيحبو بعض بيمارسو الحب دى بجمال علاقة بين اى زوجين ودى الية الجميل فى الامر ان حلال وحفهم انت الان كسرت الحق دى والحلال دى بوقوفك

نصيحة كمان لكل زوجة وزوج وحباب بيمارسه حقهم وحبهم العلاقة بتكون ممتعة عندما يكون الحديث فيها ممتع بين الطرفين الغة واضحة ليهم ودى مش كل الستات تعرفه او الرجالة للاسف مش معروف غير الافاظ والشتيمة
مقلتش هنو عيب او دى شتيمة او اهانة لالالا بالعكس من وجهت نظر الكل انها بتذود الاثارة للاتين ولكن الية عوزة اقلو هناك كتير اشاء اجمل وراقى بينهم ولكن هوما مش عرفين وهى الغة المشتركة بينهم وهبقا انزلكم موضوعات عن الموضوع دى

نصيحتى ليك انت لم تسمعهم تانى متقفش بالعكس ابتسم وانبسط وافرح ليهم لان لم بيحصل دى البيت كلو بيكون سعيد الان ماما بتكون مرتاحة وسعيدة وبابا بيكون مبسوط وسعيد والسعادة بتعم على البيت كلو

اتمنى لكم جميعا السعادة

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
انا سمعت ماما وهيا بتتناك من بابا مره لقيت زبي واقف ع الاخر وجبتهم من غير حتي ما المسه وحرفيا دي اكتر مره انزل فيها لبن كتير كدا كنت برتعش من صوتها وفضلت اسبوع مش مصدق ال انا سمعته مش مصدق ان دي ماما وكله بيشهد ب اخلاقها وكل اما افتكر اجبهم علي نفسي لغايه ما بقا زبي مش بيقف غير علي صوتها
مش عاوز اغلط بس انت ليه اهبل كده امك مع ابوك حلال الكلام ده لو سمعتها مع حد غريب يبقي ليك حق حتي تقتلهااا انت عصبتني بهبلك ده و****

• بيضحكني
التفاعلات: NaNa LoVe
وانا صار معاي متلك بالضبط

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker
مش عاوز اغلط بس انت ليه اهبل كده امك مع ابوك حلال الكلام ده لو سمعتها مع حد غريب يبقي ليك حق حتي تقتلهااا انت عصبتني بهبلك ده و****
اهدى يا فهد الولد لسة صغير علمو احسن ما تكلو وتفترسو ههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: الفهد الصعيدي
اهدى يا فهد الولد لسة صغير علمو احسن ما تكلو وتفترسو ههههههه
بجد عصبني يا نانا بيقلك عنده عشرين سنه صغير ايه عندنا اولاد سن ١٤ مسؤولين عن اسره وبيت وتحسيهم رجاله في نفسهم كده
ولما بشوف امه وأبوه بتغزلوا غزل خفيف بيسبلهم البيت ويخرج لانه عارف أن ده قمه الحلال

• عجبني
التفاعلات: نورالشام و NaNa LoVe
بجد عصبني يا نانا بيقلك عنده عشرين سنه صغير ايه عندنا اولاد سن ١٤ مسؤولين عن اسره وبيت وتحسيهم رجاله في نفسهم كده
ولما بشوف امه وأبوه بتغزلوا غزل خفيف بيسبلهم البيت ويخرج لانه عارف أن ده قمه الحلال
مش حلال وبس دى نابع من التربية كمان
على شان كدة من الية اتربة علية لم يتجوز بيعرف ازى يصون مرتو يحبها ويحترمها
وبعدين انت بتتكلام عن مصنع الرجالة الصعيد لسة المدينة قدمهم شوى هههههه

• عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي
مش حلال وبس دى نابع من التربية كمان
على شان كدة من الية اتربة علية لم يتجوز بيعرف ازى يصون مرتو يحبها ويحترمها
وبعدين انت بتتكلام عن مصنع الرجالة الصعيد لسة المدينة قدمهم شوى هههههه
يا ستي **** يجبر بخاطرك لكي مني كل الاحترام والتقدير

• عجبني
التفاعلات: NaNa LoVe
انت عايز ايه من الاخر اللي بتفكر فيه ده حاجه زباله

• عجبني
التفاعلات: Kareem18
انا سمعت ماما وهيا بتتناك من بابا مره لقيت زبي واقف ع الاخر وجبتهم من غير حتي ما المسه وحرفيا دي اكتر مره انزل فيها لبن كتير كدا كنت برتعش من صوتها وفضلت اسبوع مش مصدق ال انا سمعته مش مصدق ان دي ماما وكله بيشهد ب اخلاقها وكل اما افتكر اجبهم علي نفسي لغايه ما بقا زبي مش بيقف غير علي صوتها
أمال لما تشوفها و هي بتتناك هتعمل إيه؟

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و Ramy sabry36
  • بيضحكني
التفاعلات: Prince Magdi
  • عجبني
طيب يامعلم ماهي بتتناك من ابوك فين الاستغراب هي اتناكت من حد غريب يعني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%