NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كريم_

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
من اكتر الحاجات ال مخلياني مستسلم لدياثتي هيا اني لما بسمع صوت ماما وهيا بتتناك من بابا حرفيا مش بكمل دقيقه و**** يدوب اسمع صوت طرقعه لحمها بخر لبني علي نفسي من غير ما المس زبي وبقول لنفسي اومال لو لمست لحمها هيحصل اي وقتها بعرف اني اتولدت ديوث ومش هعرف ابقي حاجة تانيه غير ديوث♥️

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: شهوة مجهول, عاشق الطيز الجامده, ديوث خاضع للملكة و 8 آخرين
حاول تبعد عنهم

• عجبني
التفاعلات: كريم_
من اكتر الحاجات ال مخلياني مستسلم لدياثتي هيا اني لما بسمع صوت ماما وهيا بتتناك من بابا حرفيا مش بكمل دقيقه و**** يدوب اسمع صوت طرقعه لحمها بخر لبني علي نفسي من غير ما المس زبي وبقول لنفسي اومال لو لمست لحمها هيحصل اي وقتها بعرف اني اتولدت ديوث ومش هعرف ابقي حاجة تانيه غير ديوث♥️
حاول تصلح نفسك

• عجبني
ومين قالك انك كده ديوث الديوث انك تلاقيها معا راجل تاني وصوت اهاتها في الشقة وتشوفها وتلاقي زبك واقف وبينزل علي المنظر والأغرب أنك تدخل تشارك معا لحم امك
حاول تبعد عن التخيلات دي واعرف بنت وابقي انت المسيطر

• عجبني
التفاعلات: كريم_ و السويفى
ومين قالك انك كده ديوث الديوث انك تلاقيها معا راجل تاني وصوت اهاتها في الشقة وتشوفها وتلاقي زبك واقف وبينزل علي المنظر والأغرب أنك تدخل تشارك معا لحم امك
حاول تبعد عن التخيلات دي واعرف بنت وابقي انت المسيطر
منا بعرص عليها كل يوم مع فحول ومنهم ال بيجيب لبنه عليها

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
أنت بتحب امك ونفسك تنيكها بس أنت بتخاف

• عجبني
وإلى يخليك تنيكها بجد

• عجبني
  • عجبني
لا طبعا هيا محترمه جدا
بس انا متاكد انك لو اخدت خطوة معاها هتلاقي نفسك بتغرق ف كسها كل يوم بس عايزك تبقي جرائ معاها وتخدها بالقوة والهدوء ف نفس الوقت

يسطا محترمة تمام وبتناك من فحول وبيجيبوا لبنهم عليها أيعقل ازاي يا جدع
لا انا ال بخلي الفحول ينيكوها هيا مش بتتناك بجد الا من بابًا

• عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول و فحل هايجان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالي برايفيت

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%