NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmed .am

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ياريت محدش يغلط فيا أو يشتمنى انا شاب سنى 27 سنه والدى متوفى من سنتين وليا اخ خارج مصر والدتى 47 سنه على قدر كبير من الجمال منتقبة معرفش بحب اتفراج على الافلام البورنو وشوف افلام للامهات وأصحاب الزوج وفعلا فى مره والدتى كانت رايحه تكشف وركبنا مع صاحب والدى كانت مسافه طويله وعملت نفسى بنزل اجيب عصائر بحيث اخلى ليهم الجو وحصل ما بينهم تقارب بس والدتى مش معاها موبايل وصاحب والدى اتصاحب عليا وخرجنا مصيف مع بعض وكانوا بيهزروا بدون اى تجاوز وفى الرحله صديق بابا طلب ايد ماما وانا وافقت وهيا كانت فرحانه وكتبوا عرفى واتجوزها واحنا فى المصيف الغريب انى بسمع همساتهم وعلاقتهم وبتفرج عليهم من غير ما ياخدوا بالهم ولاحظ كدا صديق بابا ابتدأ بتعمد يورينى نفسوا وهوه بينام معاها ومش بس كدا ده كان حاطط صورة **** يرحمه وهوه نايم معاها ونرجع لحياتنا العاديه ويتقبلوا فى السر الغريب انى بستلذ انى بشوفهم وهما مع بعض وبرجع اندم مش عارف اعمل ايه بحس بندم رهيب وتأنيب ضمير انى وصلتهم ببعض وفى النفس الوقت مش عارف اتخلص من الهواجس التانيا ساعدونى ب**** عليكم بدون تجريح

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Ran away
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت محدش يغلط فيا أو يشتمنى انا شاب سنى 27 سنه والدى متوفى من سنتين وليا اخ خارج مصر والدتى 47 سنه على قدر كبير من الجمال منتقبة معرفش بحب اتفراج على الافلام البورنو وشوف افلام للامهات وأصحاب الزوج وفعلا فى مره والدتى كانت رايحه تكشف وركبنا مع صاحب والدى كانت مسافه طويله وعملت نفسى بنزل اجيب عصائر بحيث اخلى ليهم الجو وحصل ما بينهم تقارب بس والدتى مش معاها موبايل وصاحب والدى اتصاحب عليا وخرجنا مصيف مع بعض وكانوا بيهزروا بدون اى تجاوز وفى الرحله صديق بابا طلب ايد ماما وانا وافقت وهيا كانت فرحانه وكتبوا عرفى واتجوزها واحنا فى المصيف الغريب انى بسمع همساتهم وعلاقتهم وبتفرج عليهم من غير ما ياخدوا بالهم ولاحظ كدا صديق بابا ابتدأ بتعمد يورينى نفسوا وهوه بينام معاها ومش بس كدا ده كان حاطط صورة ** يرحمه وهوه نايم معاها ونرجع لحياتنا العاديه ويتقبلوا فى السر الغريب انى بستلذ انى بشوفهم وهما مع بعض وبرجع اندم مش عارف اعمل ايه بحس بندم رهيب وتأنيب ضمير انى وصلتهم ببعض وفى النفس الوقت مش عارف اتخلص من الهواجس التانيا ساعدونى ب** عليكم بدون تجريح
صاحب ابوك عايز يفشخ شرفك ويهين صورتك قدامه
بس انت شكلك مستمتع 🤷🏼‍♂️

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%