NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صوت ماما وهيا بتتناك من بابا

• عجبني
التفاعلات: hani1
انا سمعت ماما وهيا بتتناك من بابا مره لقيت زبي واقف ع الاخر وجبتهم من غير حتي ما المسه وحرفيا دي اكتر مره انزل فيها لبن كتير كدا كنت برتعش من صوتها وفضلت اسبوع مش مصدق ال انا سمعته مش مصدق ان دي ماما وكله بيشهد ب اخلاقها وكل اما افتكر اجبهم علي نفسي لغايه ما بقا زبي مش بيقف غير علي صوتها
احححححح يابختك ياريتني اسمع امي كده هاموت واشوفها بتتناك قدامي وبتتاوه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احححححح يابختك ياريتني اسمع امي كده هاموت واشوفها بتتناك قدامي وبتتاوه
هي فين وانا اريحك

حورات 🤣🤣

انا حصل معايا ذيك برضه

انا سمعت ماما وهيا بتتناك من بابا مره لقيت زبي واقف ع الاخر وجبتهم من غير حتي ما المسه وحرفيا دي اكتر مره انزل فيها لبن كتير كدا كنت برتعش من صوتها وفضلت اسبوع مش مصدق ال انا سمعته مش مصدق ان دي ماما وكله بيشهد ب اخلاقها وكل اما افتكر اجبهم علي نفسي لغايه ما بقا زبي مش بيقف غير علي صوتها
إيه علاقة أخلاقها بإحتياجاتها؟ هي كل واحدة بتتناك سافلة مثلاً؟ ولا المحترمة مبتتناكش؟ أمال غالبية الناس اللي هنا جم منين لما المحترمة مبتتناكش؟ و بعدين أنت مسمعتهاش بتتناك من حد غريب ده أبوك يعني جوزها حلالها تقول موضوع الأخلاق ده لما تشوف أو تسمع حد غريب معاها و أبوك يكون ميعرفش اكن طالما جوزها فده موقف طبيعي و عادي إنه يحصل كل الغريب في الموضوع هو إنك سمعت لأنه الطبيعي أنهم لازم يعملوا حسابهم أن عنتدهم ولد في سن محتاج هو كمان فلازم ميستفزوش غرايزه لكن أنت مسمعتش حاجة مصيبة أنت سمعت أمك و أبوك و في حالة حلال أنت بس اللي يمكن علشان هيجان الموضوع أثر معاك شويتين

إيه علاقة أخلاقها بإحتياجاتها؟ هي كل واحدة بتتناك سافلة مثلاً؟ ولا المحترمة مبتتناكش؟ أمال غالبية الناس اللي هنا جم منين لما المحترمة مبتتناكش؟ و بعدين أنت مسمعتهاش بتتناك من حد غريب ده أبوك يعني جوزها حلالها تقول موضوع الأخلاق ده لما تشوف أو تسمع حد غريب معاها و أبوك يكون ميعرفش اكن طالما جوزها فده موقف طبيعي و عادي إنه يحصل كل الغريب في الموضوع هو إنك سمعت لأنه الطبيعي أنهم لازم يعملوا حسابهم أن عنتدهم ولد في سن محتاج هو كمان فلازم ميستفزوش غرايزه لكن أنت مسمعتش حاجة مصيبة أنت سمعت أمك و أبوك و في حالة حلال أنت بس اللي يمكن علشان هيجان الموضوع أثر معاك شويتين
تعال خاص

اكيد حقها بس توطي صوتها وتبطل شتايم
متشتكيها للماظر و تخليها تجيب ولي أمرها بالمرة، هو إيه اللي توطي صوتها و تبطل شتيمة أنت لو حاولت تسيطر على نفسك و أنت في قمة شهوتك هتستمتع بحاجة حتى لو كانت اللي معاك ملكة جمالب الكون؟ أكيد لأ فسيبها تستمتع طالما فقي الحلال، جوزها و يمكن مفتقداه بقاله فترة حالمها من حقها الشرعي و يعني طالما أول ملاة تسمعهم فالراجل واضح أنه بينيكها كل كام سنة مرة فرد فعلها طبيعي سيبهم يستمتعوا بالمرة اللي بعد زمن و يقولوا اللي يقولوه ((الزوجة لزوجها تكون عاهرة في الفراش)) يمتعوا بعض قد ما يحتاجوا بدل ما حد فيهم يبص براعاوز أمك يعني كل يوم و التاني تسمعها مع راجل غريب؟ (منغير ألفاظ و بتاع لكن تكون بتاحد إحتياجها من حد تاني مثلاً؟)

لا بس هو ينفع تشتم نفسها وهيا بتتناك
لكل شخص مثيرات مختلفة تحفّز على الوصول للنشوة يمكن ديه حاجة من محفزات أمك أنت بعد كده تعمل نفسك مش سامع و حتى لو شوتهم تدور وشك و لو سمعتهم تعمل مش سامع و يستحسن إنك في أقرب وقت تحاول تسيب البيت لأن بما إن سنك صغير فأكيد بسرعة الموضوع هيتطور في دماغك و فجأة تلاقي نفشك نقلت على زنى المحارم و ممكن تتهجم على أمك و تحاول تغتصبها و بعدين تندم حيث لا ينفع الندم، أمك بتستمتع في الحلال و هما أحرار بينهم أنت اللي غلطان مش هما فإما إنك تصفي النية أو تتغاضى تكرار الموقف و تحاول تهرب من الوقوع في نفس الموقف أو شبيه له إستقل بحياتك و شوفلك واحدة بنت حلال أو حتى بنت حرام و نيك في الحلال أنت كمان

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%