NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
انا فكرت ف دي بس رجعت وقولت طب افرضي..الطب مالوش ف الكلام دا يبقا تحرجي نفسك
مفيش احراج ولا حاجه فى الطب
شوفى دكتوره وروحلها ولو معندهاش الحل
ممكن تحولك على دكتور تانى يعرف الحل

• عجبني
التفاعلات: عبودى عبودى و drsniper666
مفيش احراج ولا حاجه فى الطب
شوفى دكتوره وروحلها ولو معندهاش الحل
ممكن تحولك على دكتور تانى يعرف الحل
اوكي هحاول اشوف دكتوره شاطره

• عجبني
التفاعلات: drsniper666 و مدام دعاء
انا من ايام فتره المراهقه وانا كنت دايما اعمل سبعه ونص يمكن 3 او 4 مرات ف اليوم كنت حقيقي مدمنه عليها

ولما اقبلت ع الجواز بدأت اخف منها لاني عرفت اضرارها واني فيما بعد مش هعرف انزل شهوتي غير ب ايدي

وفعلا كنت دايما وانا مع جوزي عشان انزل شهوتي لازم افضل العب ب ايدي عشان اجيبهم واحس بالمتعه الكامله...ومع الوقت الموضوع بقا اصعب اكتر

اصبحت مبعرفش اجيب اصلا ومش عارفه اعمل اي..لو عملت سكس فون ممكن اوي اني انزل شهوتي وقتها وهطول ف الوقت كمان...لو اتفرجت ع افلام بورنو بنزل على طول

لكن انا مشكلتي اني مبقتش بقدر انزل ف الطبيعه ودي حاجه بتدايق جدا ومش لاقيه ليها حل😓

احساس وحش لما تكوني ف حضن حبيبك وهوا عاوز يجيب ونفسو تجيبو مع بعض ويفضل مستنيكي وانتي مش عارفه تعملي حاجه ومن احراجك تقوليلو هات انت وخلاص

وانا مش عايزه اي حد يدخل يلطف ويقولي تعالي مش عارفه اي..اصل عاوزك خاص....بجد دي مشكله عندي ومش عارفه احلها...اتمنى تفيدوني♥️
معلش سؤال
بتقابلي نفس المشكلة مع جوزك ومع حبيبك ؟
ولا مع جوزك بس؟

انا خلاص عجزت بجد
يبقه لازم دكتورة تشوفك وتقولك الحل ايه طبياً
لانك مش هتعرفي تحليها مع نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: أنثى مجنونه
خلاص يبقي استحملي الوجع
يعني لما تكون بتلاقي متعتك ف حاجه معينه ازاي تبطلها....ما كدا مش هيبقا فيه متعه خلاص

انا خلاص عجزت بجد
مافيش عجز ولا حاجة ماتكبريش الموضوع
القصة كلها انك تمشي في الطريق الصح والصح انك تستشيري دكتورة في الموضوع ده واكيد هيكون عندها حلول . انتي مش اول حد يحصل معاه كده

يعني لما تكون بتلاقي متعتك ف حاجه معينه ازاي تبطلها....ما كدا مش هيبقا فيه متعه خلاص
هيبقي في متعه ف الحلال مع جوزك صدقيني

مافيش عجز ولا حاجة ماتكبريش الموضوع
القصة كلها انك تمشي في الطريق الصح والصح انك تستشيري دكتورة في الموضوع ده واكيد هيكون عندها حلول . انتي مش اول حد يحصل معاه كده
بجد...يعني فيه زيي كدا

انا من ايام فتره المراهقه وانا كنت دايما اعمل سبعه ونص يمكن 3 او 4 مرات ف اليوم كنت حقيقي مدمنه عليها

ولما اقبلت ع الجواز بدأت اخف منها لاني عرفت اضرارها واني فيما بعد مش هعرف انزل شهوتي غير ب ايدي

وفعلا كنت دايما وانا مع جوزي عشان انزل شهوتي لازم افضل العب ب ايدي عشان اجيبهم واحس بالمتعه الكامله...ومع الوقت الموضوع بقا اصعب اكتر

اصبحت مبعرفش اجيب اصلا ومش عارفه اعمل اي..لو عملت سكس فون ممكن اوي اني انزل شهوتي وقتها وهطول ف الوقت كمان...لو اتفرجت ع افلام بورنو بنزل على طول

لكن انا مشكلتي اني مبقتش بقدر انزل ف الطبيعه ودي حاجه بتدايق جدا ومش لاقيه ليها حل😓

احساس وحش لما تكوني ف حضن حبيبك وهوا عاوز يجيب ونفسو تجيبو مع بعض ويفضل مستنيكي وانتي مش عارفه تعملي حاجه ومن احراجك تقوليلو هات انت وخلاص

وانا مش عايزه اي حد يدخل يلطف ويقولي تعالي مش عارفه اي..اصل عاوزك خاص....بجد دي مشكله عندي ومش عارفه احلها...اتمنى تفيدوني♥️
حل بسيط جدا هاتعزلى نفسك عن كل الحجات اللى بتعمليها دى كلها مده طويله شويه ومعاهم كمان حرمان اسبوع من جوزك وواحده واحده هاترجعى طبيعى المهم يكون عندك اصرار

انتى بتعانى من اى تشنجات فى المهبل أو حتى جفاف مهيلى اصل دى من عوامل قلة الإنزال
وكمان ممكن تكونى بتحسى بألم أثناء الجماع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%