NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نصيحة شويه نصايح بسيطه لو بتقدم على شغل

أها فالبنك لو اشتغلت تيلر هتفضل فالفرع وتترقي بقي مصرفي ا مصرفي بتاع وهكذا
انما لو اداري زي ما بتقول مش هتترقي صح

هي معروفه البنك اول ما لتبدأ فيها بتكون خدمه عملاء .بعدين بتترقي بتلف علي خدمات البنك كلها بتشتغل فيها
لا مش كدا طبعا في كذا مجال جوا البنك او احتي اوت سورس
اولا لو هتشتغل ان سورس لازم تكون خريج بتقدير عام اقل حاجه جيد
هتشتغل كول سنتر ودا الاسهل بس اعرف كون انك بدات كول سنتر هتعيش طول حياتك حاطط السماعه
الكولكشن لازم يكون عندك معلومات بنكيه وخلفيه قانونيه
تيلر او ريسبنشن خدمه عملا لازم تقدير عام جيد جدا ادني حاجه اللغه من good ل very good
المظهر وحط تحتها مليون خط
دا غير بقي خلفيتك البنكيه ولو اتقبلت عموما بتدخل تدريب بيكون منظمو البنك ودا لازم يكونلك حد ف مجلس الاداره اصلا 😂

انما لو اداري زي ما بتقول مش هتترقي صح
وانت فالمقابله بيتحددلك تروح فين اداره اب البنك فيه ادارات كتير زي ما الراجب شرحلك مثلا اداره الكول سنتر فيها حاجات كتير زي الكواليتي الباك اوفيس الورك فورس كدا يعني

• عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر
لا مش كدا طبعا في كذا مجال جوا البنك او احتي اوت سورس
اولا لو هتشتغل ان سورس لازم تكون خريج بتقدير عام اقل حاجه جيد
هتشتغل كول سنتر ودا الاسهل بس اعرف كون انك بدات كول سنتر هتعيش طول حياتك حاطط السماعه
الكولكشن لازم يكون عندك معلومات بنكيه وخلفيه قانونيه
تيلر او ريسبنشن خدمه عملا لازم تقدير عام جيد جدا ادني حاجه اللغه من good ل very good
المظهر وحط تحتها مليون خط
دا غير بقي خلفيتك البنكيه ولو اتقبلت عموما بتدخل تدريب بيكون منظمو البنك ودا لازم يكونلك حد ف مجلس الاداره اصلا 😂
انا تقديري جيد والانجليزي بتاعي v good. ,ينفع اشتغل تيلر أو ريسبشن خدمه عملاء ولا لازم جيد جدا

انا تقديري جيد والانجليزي بتاعي v good. ,ينفع اشتغل تيلر أو ريسبشن خدمه عملاء ولا لازم جيد جدا
لا بتقدم عادي وانت ونصيبك الشغل كله نصيب

وانت فالمقابله بيتحددلك تروح فين اداره اب البنك فيه ادارات كتير زي ما الراجب شرحلك مثلا اداره الكول سنتر فيها حاجات كتير زي الكواليتي الباك اوفيس الورك فورس كدا يعني
اها المقابله هي اللي بتحدد انا هروح فين يعني

اها المقابله هي اللي بتحدد انا هروح فين يعني
دا في بعض البنوك الحكوميه زي الاهلي ، والزراعي ، عشان بتبقي مسابقات البنوك الخاصه لا انت بتقدم ع الوظيفه دي وبتخشها

ركز ف اخر جمله 🤦😂
عموما قدم وبالتوفيق الراجل ادالك طرف الخيط قدم وبالتوفيق
في حاليا طالبين كوليكشن جوا البنك ف البنك الاهلي الكويتي ودا مكانهم فوق فرع سراي القبه

بس اعمل سي في طبقا للنصايح الي فوق
اللي في أول المنشور اللي أنا قريت جزء منها ومكنلتاش للآخر صح 🙂🙂

ركز ف اخر جمله 🤦😂
في حاليا طالبين كوليكشن جوا البنك ف البنك الاهلي الكويتي ودا مكانهم فوق فرع سراي القبه
انا فالبحر الاحمر اصلا 🙂 الغردقه .

ركز ف اخر جمله 🤦😂
بلاش عشان انت كان فاضلي ١.٥ ٪واجيب الحيد جدا لا تحسرني 😂🤦

• بيضحكني
التفاعلات: متحرش تويتر
قدم فالاهلس واستني يبعت ومتعلقش دماغك علي بنوك وكله خير
انا مقدم فالبريد والخبرا .وربك يعدلها ..انا عارف البنوك محتاجه واسطه عشان تتقبل .واسطتنا **** احنا يعم الحج وربك يكرم

بلاش عشان انت كان فاضلي ١.٥ ٪واجيب الحيد جدا لا تحسرني 😂🤦
اعمل زي العملا ال طالبه قروض
بيقدمو ف كل البنوك مره واحده والي يظبط معاهم ياخدو منو قدم ف كذا مكان وبالتوفيق

• عجبني
التفاعلات: elzabarty222
انا مقدم فالبريد والخبرا .وربك يعدلها ..انا عارف البنوك محتاجه واسطه عشان تتقبل .واسطتنا **** احنا يعم الحج وربك يكرم
متفقدش الامل وقدم والي فيه الخير

اعمل زي العملا ال طالبه قروض
بيقدمو ف كل البنوك مره واحده والي يظبط معاهم ياخدو منو قدم ف كذا مكان وبالتوفيق
ايوا طبعا ما انا مستني بقا البنوك الباقيه تفتح باب التقديم هو انا هعلق نفسي ببنك واحد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%