NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نصيحة شويه نصايح بسيطه لو بتقدم على شغل

انا مقدم فالبريد والخبرا .وربك يعدلها ..انا عارف البنوك محتاجه واسطه عشان تتقبل .واسطتنا **** احنا يعم الحج وربك يكرم
متربطش نفسك بحاجه معينه.. انا خريج حقوق كان قدامي الاتش ار و الشئون القانونية أو المحاماه ف مجالي بس انا قدمت ف كل حاجه و اي حاجه جالي مقابله مخازن روحت و عديت فيها و اديت بشكل كويس لحد ما بقيت مدير اداره ف اللي قصدته أنه اشتغل اي حاجه بدل ما تربط نفسك بحاجه معينه و تلاقي العمر بيجري من غير ما يكون معاك خبره ف اي شئ و بالتالي فرصك تقل

متربطش نفسك بحاجه معينه.. انا خريج حقوق كان قدامي الاتش ار و الشئون القانونية أو المحاماه ف مجالي بس انا قدمت ف كل حاجه و اي حاجه جالي مقابله مخازن روحت و عديت فيها و اديت بشكل كويس لحد ما بقيت مدير اداره ف اللي قصدته أنه اشتغل اي حاجه بدل ما تربط نفسك بحاجه معينه و تلاقي العمر بيجري من غير ما يكون معاك خبره ف اي شئ و بالتالي فرصك تقل
ايوا مهو دا اللي بعمله حاليا بقدم في كله اي حاجه بتيجي قدامي بقدم فيها

• حبيته
التفاعلات: الغامض الفاجر
ونصيحه تانيه ضمها لدولاب النصايح
دور ف مجال يكون مستمر ع المدي البعيد مش ياخد كل سنين عمرك وفجاه تلاقي السيستم اتغير ومطلوب ناس تانيه خالص اثبت ف مجال وادي فيه كل طاقتك وحبو واتعمق فيه طور من نفسك جواه صدقني اسمك هيتطلب ف اكتر من مكان حسب خبرتك

دور ف مجال يكون مستمر ع المدي البعيد مش ياخد كل سنين عمرك وفجاه تلاقي السيستم اتغير ومطلوب ناس تانيه خالص اثبت ف مجال وادي فيه كل طاقتك وحبو واتعمق فيه طور من نفسك جواه صدقني اسمك هيتطلب ف اكتر من مكان حسب خبرتك
اكيد انا حتي لو اشتغلت هعمل البيزنس الخاص بيا اضمن شغلانه واشتغل بجانبها عالبيزنس الخاص بيا واكبره بجانب شغلي طبعا

• عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر
عامل شويه شغل حلوين انت .. رغم اني مبحبش محتواك اللي بيبقى فيه حاجات تانيه 🌚😂

• بيضحكني
التفاعلات: elzabarty222 و متحرش تويتر
الموضوع ده مميز جدا
تسلم ايدك يا محترم على مجهودك 🌹

• حبيته
التفاعلات: I'm Klein
هي اراء وتبادل افكار انت ليك دماغك ف الجنس وانا ليا دماغ عشان كدا اتخلقنا مختلفين بس ع الاقل متفقين ف الصالح العام وسيب الجنس للمتعه مش هنغير الكوون 😂😂🌚

• بيضحكني
التفاعلات: I'm Klein
يخي 😂 طب شوف انا استفدت من الراجل دا هو والراجل@elzabarty بحاجات وحياتك لو قعدت مع ناس في قعده محد هيقولي الكلام دا ولا حتي هيوعيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: elzabarty222 و متحرش تويتر
  • أتفق
التفاعلات: إبراهيم سالم
يخي 😂 طب شوف انا استفدت من الراجل دا هو والراجل@elzabarty بحاجات وحياتك لو قعدت مع ناس في قعده محد هيقولي الكلام دا ولا حتي هيوعيك
اتقالي الجمله دي مره وانا قاعد مع واحد بدربه
كنت بعلمو كل حاجه من الالف للياء بالورقه والقلم والرسومات ؛؛ زميل قديم قالها للي بيتدرب ان محدش هيعلمك كدا ال عنده معلومها هيشيلها لنفسه عشان للاسف اغلب الناس مبتبحش تشوف حد احسن منها

اتقالي الجمله دي مره وانا قاعد مع واحد بدربه
كنت بعلمو كل حاجه من الالف للياء بالورقه والقلم والرسومات ؛؛ زميل قديم قالها للي بيتدرب ان محدش هيعلمك كدا ال عنده معلومها هيشيلها لنفسه عشان للاسف اغلب الناس مبتبحش تشوف حد احسن منها
مهو للاسف 🙂🙂اغلب الناس كدا الا من رحم ربي

ماانا بقوله اهو أنه فعلا قدم حاجات كتير كويسه .. اعتراضي كان على حاجه تانيه هو بيعملها .. بس بغض النظر ف هما الاتنين و الراجل ده @The King👑 فعلا قدموا نصايح من دهب لاي حد بيدور على شغل

• عجبني
ماانا بقوله اهو أنه فعلا قدم حاجات كتير كويسه .. اعتراضي كان على حاجه تانيه هو بيعملها .. بس بغض النظر ف هما الاتنين و الراجل ده @The King👑 فعلا قدموا نصايح من دهب لاي حد بيدور على شغل
خلينا في دي وسيبك من التاني يجدع 😂

• بيضحكني
التفاعلات: I'm Klein و متحرش تويتر
تسلم **** يخليك ♥️
الحقيقه مش لوحدي الناس هنا قدمت معلومات أضعاف اللي انا قولته ف البوست أو ف الكومنتات
تسلم انت وكل الناس اللى شاركت بالمعلومات القيمه دى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: I'm Klein و متحرش تويتر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي اراء وتبادل افكار انت ليك دماغك ف الجنس وانا ليا دماغ عشان كدا اتخلقنا مختلفين بس ع الاقل متفقين ف الصالح العام وسيب الجنس للمتعه مش هنغير الكوون 😂😂🌚
حتى لو دماغنا كانت واحده مش هتشارك مع الناس اللي بعمله لأن في حاجه تخص الحته دي بالذات طبعا قواعد المكان لا تسمح بيها بس دور على " الا المجاهرين" هتفهم قصدي

• عجبني
خلينا في دي وسيبك من التاني يجدع 😂
وماله لما يبقى حلو من كل الجوانب .. انا حبيته لنقاء نيته و قلبه و أنه فعلا قال كل حاجه بدون ما يخاف يخبئ حاجه لنفسه زي ما كله بيعمل ف قولت انبهه لنقطه معينه

حتى لو دماغنا كانت واحده مش هتشارك مع الناس اللي بعمله لأن في حاجه تخص الحته دي بالذات طبعا قواعد المكان لا تسمح بيها بس دور على " الا المجاهرين" هتفهم قصدي
فهمتك 🤝

وماله لما يبقى حلو من كل الجوانب .. انا حبيته لنقاء نيته و قلبه و أنه فعلا قال كل حاجه بدون ما يخاف يخبئ حاجه لنفسه زي ما كله بيعمل ف قولت انبهه لنقطه معينه
**** يهدينا جميعا انا مش هزود عن الكلمتين دول لأننا محتاجينهم بشده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: متحرش تويتر و I'm Klein

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%