NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال شمشون العرب (أحمد جبار قوة 1000 حصان) | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 2/8/2022

جبار يا جبار، منتظرين البقية 👍👍👍

• عجبني
التفاعلات: George tn
لسا بأكتبها و النهارده نزلت جزء جديد الحق اقراه
شكرا جدا و بجد طريق كتابتك شيقه لو في قصص تاني ترجحهالي ابعتلي

• عجبني
بجد انت جبار مفش كلام بيوصف جمال اسلوبك وجمال القصة

• جامد
التفاعلات: قيصر نسوانجى
جميلة قوي القصة دي . برافو عليك

• عجبني
تسلم دماغك حبيت القصه جدا

• عجبني
وبعدين معاك ياعم انت تغيب تغيب وبعدين تخبطنى تحف وابداع استأذنك متطولش غياب عايزينك كل متقدر تنزل جزئ جديد وعارفين مشغولياتك بس ما تتاخرش علينا 🤩👍🤩👍

• عجبني
توضيح صغير للقراء القصه دي التانيه في المنتدى الجديد و الخامسه بالنسبه ليا في المنتدى التاني و الجديد ... اول قصه كانت المنتقم و بعدها العبيط و بعدها قصه من شابه اباه ما ظلم نزلت منها جزء بس قبل ما يقفل المنتدى التاني كل دول حنزلهم تاني في المنتدى الجديد لاني ناوي اعمل ضم لل3 قصص و ادمجهم مع شمشون العرب بس بعد ما اقفل السلسله دي و في سلسه تانيه اسمها التونسي ابتديت اكتبها كمان لسا مش حتنزل دلوقتي ... الخمس قصص دول حعمل دمج ليهم كلهم ...
كمل با نجم فين تكملة قصة العبيط مش لاقيها

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عسولة
وبعدين معاك ياعم انت تغيب تغيب وبعدين تخبطنى تحف وابداع استأذنك متطولش غياب عايزينك كل متقدر تنزل جزئ جديد وعارفين مشغولياتك بس ما تتاخرش علينا 🤩👍🤩👍
اهو الجديد وصل يا صاحبي

• حبيته
التفاعلات: Anazabir
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed Engks
احا على الفاجر الي انت فيا انت اجمد ما كنت متوقع لم شوفت اسم العنتيل قولت اكيد هيدخل ف اي قصه من بتوعك مجش ف دمغ تنزل بل كرت مره واحد يا حدوت ومستني الكرت القديم الي ها يحضر قولت جورج جلكو ايدك فوق
الي فات بطل والي جي عايز ابطال
عظم ومستني الجديد الجزء دا خود راح برحتك
حيحصل قريب ههههههه

بجد أُحييك علي الابداع ده وعايز اشكرك انك بتكتب بضمير وبجدية مش لعب عيال زي اللي الواحد بيشوفه كتير، بالنسبة لشخصية عنتيل انا بصراحة تغاضيت عن قراءة الجزء الخاص بيها لاني حسيته جنسي بحت ولكن انا عارف ان الموضوع هيختلف للأفضل لما يحصل اللقاء بين الشخصيتين واخيرا شكرا علي جديتك في الكتابة ياصديقي.
شكرا بجد على زوقك 🌹

هييييييح بيوقلك بقا اي ان كل الطرق نؤدي الي روما فتدخل شخص جديد والناس تفتكره جديد بس هو علشان يخدم القديم وبدل ميكون ف حدث واحد يبقي اتنين و هوب القارئ يتكيف شابو ليك يا اخو ع العظمه دي بجد
حبيبي الي فاهمني ❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: Le loup
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%