NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة شمشون العرب (أحمد جبار قوة 1000 حصان) | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 2/8/2022

معنديش تعليق او كلام يرد على إبداعك أراك بخير فى السلسله الثانية انتا فنان عالمي

• عجبني
التفاعلات: البهظ بيه
في سلسله ثانية ولا خالص خلصت

• عجبني
التفاعلات: البهظ بيه
بص يا جورج انا بعتذر بجد لاني لما قرأت الجزء الأول والثاني افتكرت ان كلها جنس ولواط بدون هدف بس مش عارف ايه الي خلاني ادخل النهارده عليها وقرأت جزء بسيط من الجزء العاشر ساعتها مقدرتش اكمل لاني قررت أقرأها من اولها تاني وانصدمت لاني اكتشفت قصه من أروع القصص واجملها بجد شكرا علي كمية المتعه اللي في القصه اللي تعتبر قصه مش حشو وخلاص أبدعت يا غالي
واسف انني أسأت الظن في كتاباتك تسلم يا كبير

ياريت السلساه التانيه بسرعه

عاش يا بطل جزء اكتر من روعه

أنا مبسوط لرجوعك يا جورج
دايما مبدع
تحياتي

ابداع فوق الخيال يسطا الحقنا بالسلسله التانيه

تسلم ايدك يا برنس متتاخرش علينا بالسسلسله التانيه

ملك زمان بالجد 🔥🔥🔥🥵

اتمنى يكون في جز تاني وياريت مش تطول ع ما تنزله

فى البداية أنا من أشد المعجبين بهذه السلسلة القوية الجبارة واحييك على أسلوبك الرائع القصة قمة فى الإبداع والتميز وكنت متابع قصصك فى المنتدى التاني وقصة العبيط المميزه لم تقوم بنهايتها ومتشوقين لها بفارغ الصبر.. منتظرين جديدك يا كاتبنا المحترف وتسلم ايدك على مجهودك الرائع المتميز..
مع خالص تحياتى...

ياسطا فين السلسله التانيه

هيبقي فيه سلسله تانيه ولا ناوي تقفلها ع كده +عاش فشخ ليك بجد اسلوبك حلو جدا ف السرد ♥️

يا عم جورج سلسله تانيه ايمتا

توضيح صغير للقراء القصه دي التانيه في المنتدى الجديد و الخامسه بالنسبه ليا في المنتدى التاني و الجديد ... اول قصه كانت المنتقم و بعدها العبيط و بعدها قصه من شابه اباه ما ظلم نزلت منها جزء بس قبل ما يقفل المنتدى التاني كل دول حنزلهم تاني في المنتدى الجديد لاني ناوي اعمل ضم لل3 قصص و ادمجهم مع شمشون العرب بس بعد ما اقفل السلسله دي و في سلسه تانيه اسمها التونسي ابتديت اكتبها كمان لسا مش حتنزل دلوقتي ... الخمس قصص دول حعمل دمج ليهم كلهم ...
القصه تحفه طبعا وياريت لو فيه سلسله تانيه متتاخرش علينا بقا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه دى تحفه بجد ... ابدعت و اجدت
سيناريو رائع و تسلسل احداث موزون بميزان دهب .
تسلم يا فنان .

هتنزل السلسه الجديده امتا لقصه شمشون ارجو الرد

احسنت

• عجبني
التفاعلات: زبر برو ماكس
هتبتدى السلسله الجديده امتى يا فنان ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%