NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ستورم الغامض

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ازيكم انا عبد**** جي احكيلكم قصتي معا مشرحة حلوان الأولى تعالو اعرفكم على الاشخصيات اولی حاجه الى هوا انا طبعا زي ما انا قولت انا اسمي عبد**** وانا شغال في مطعم سیاحه و کده

مومن و ده صاحبي الروح بالروح و ده كان شغال في مصنع زي ما تقول كده بيتسقبل الاوردارت من باقي الفروع وكده بس ضرب المدير و مشي

محمد احمد ده الكيوت و الغلبان بتاعنا و شغال في شركة سياحه و عاوز يفتح شركه

حمدي يعتبر ده الى مافيش من امه اتنين فلوسه كلها من فلوس جده و محدش يقولي هوا شغال اي بس خلينا نقول ديلر

اشرف ده من سكان حلوان و يعتبر صاحبي الشمال في كل حاجه اي حاجه شمال عند ابن الورمه و اه اشرف ده في تلاته جامعه یعنی اکبر مني بی حوالی اربع سنين

المهم بقا نخش في الاحداث كنا في أي يوم قاعدين على القهوة كالعاده يعني على حوالي الساعه عشره بليل و كنا بنهزر و نضحك و كده و انا روحت قايل

*طبعا المحداثات الى هنتقال اكتها شات واتس عشان تسهل ده کله

عبد **** : اي رايكم يارجاله نخش في مغامرة

مومن : يخربيت ام مغامرات الى مش بتخلص دي ياعم

محمد : لا لا انت مغامراتك كلها موت باعم

مومن : يا عم ده واحد متوحد بينزل معانا بالعافيه عاوز افکاره تكون عامله ازي ولا أي يحمدي

حمدي طبعا كان مركز معا النسوان

عبد****: رکز معانا يابني الورمه انت

حمدي : ياعم انا معاكو اهو بس البت جامده

مومن : ك**م النسوان الى فشخت دماغك

عبد **** : المهم اي جي منك انت و هوا ولا اي

محمد: قول هنروح فين المره دي

عبد **** : مشرحه حلوان

مومن : احا

محمد: احا

حمدي : احوووو

عبد**** : ایپی یا رجاله كل دي احا

مومن : انت مجنون رسمی مشرحه حلوان مره واحده

عبد**** : امال اجبها على مرتين بروحمك

مومن : لا على ثلاثه يا ظريف

عبد**** : یا خفیف طب ای يلا بس و هرن على اشرف يعمل لینا قاعده رايقه وكده و نكمل هناك

و كملنا القاعده و مومن وصل الشباب بالعربية وأنا خدت العربية و قولت الف شویه و طبعا ولعت السجارة وانا بلف بالعربيه و مشغل عمار حسني العشق و كده و قولت ارن علی اشرف كانت الساعة اربعة الفجر عادي بروح متاخر كل يوم و طبعا انا كنت مخطط لحوار المشرحة من بدري فخت أسبوع اجازه من الشغل مخصوص و ده كان اول يوم المهم رنيت على اشرف ورد بعد ما رنيت على عشرين مره

اشرف : اي ياعم سيني انام

عبد**** : كل ده نوم بروحمك فوق

اشرف : احا ياعم أفوق أي احنا الساعة اربعه الفجر مش العصر ياعم ارغى عاوز أي من امي

عبد**** : تسلم يابني العلق المهم عاوزين قاعده عشان هنخش مشرحه حلوان

عبد**** : تسلم يابني العلق المهم عاوزین قاعده عشان هنخش مشرحه حلوان

اشرف : اشخر طيب ياعم انت متوحد و مجنون و مش ناقصه لو على القاعدة سهله اما المشرحه ده في احلامك

عبد **** : طب سهله بكره هنجيلك أوك

اشرف: مترنش هنا تانی بقا عاوز انام

عبد**** : غور يابني المره

و قفلت السكة في وشه

ثاني يوم اشرف رن عليا و قالي الساعة 8 نكون عنده في حلوان و طبعا اول مره نروح حلوان اساس و خليت اشرف يبعتلي اللوكيشن المهم كلمت العيال و اتفقنا هننزل الساعه 5 و نتقابل على القهوه و اتفقنا هنروح بالعربية بتاعت مومن و عربيتي هتکون مركونه عند القهوه

جیت نازل لقيت امي بتقولي رايح فين

عبد**** : رايح معا صحابي شویه و احتمال اجي متاخر

امی : بلاش تیجی متاخر عشان خايفه عليك يابني

عبد**** متاخفیش يا امی ادعیلی بس انا و صحابی ترجع بالسلامه

امی: **** معاکو پایتی و **** يسترها معاكو

طلعت بالعربية من الشارع وانا طالع راجل كبير وقف قدام العربية اتعصبت اوي عشان كنت يعتبر عاوز الحق امشي المهم قلتله اي يابا في حاجه و طبعا كنت اول مره اشوف الراجل ده في المنطقة اساس

الراجل: بلاش تروح پاینی

عبد **** : اروح فين ؟

الراجل: بلاش تروح يابني انت مش قد الى هناك ولا انت ولا صحابك صدقني لو روحت فتبقا فتحت على نفسك باب من ابواب جهنم و ممکن تموت

عبد**** : انت بتقول اي ياعم انت مجنون

الراجل : اسمع كلامي يابني سلام

وفجأة الراجل ده اختفى من وشي ولا اكن كان في حد هنا اساس و طبعا استغربت ولقيت عم على بتاع الخضار قالي في أي يا عبد**** واقف يابني و موقف الطريق اطلع لو كنت هتطلع أو هتخش الشارع

عبد**** : معلش ياعم عالي طالع اهو ياراجل ياطيب

و طلعت و روحت للعيال و دماغی بتروح و تیجی و عمال اولع في سجاير المهم وصلت للقهوه

مومن ای ياعم كل ده اي جي من السعودية

عبد**** : بس يابني الظريفه مش فايق ل امك انا

محمد: طب أي هنتحرك امتا

حمدي : مش المفروض دلوقتي ولا اي

عبد **** : اي يلا اركبو العربية بتاعت مومن وانا هسيب العربية بتاعتي أنا هنا

مومن : هتسيبها لي ياعم ما تطلع بيها ما احنا هنروح نقعد معا اشرف و نمشي

عبد **** : اسمع مني بس سيبها هنا عشان انا عارف بقولك اي هنرجع هنا

مومن : طيب ياعم الى يعجبك يلا يارجاله

كنت انا فتحت اللوكيشن بتاع المكان الى بعته اشرف و طالعین علیه مومن سايق و حمدي و محمد قاعدين كل واحد بيلعب في الفون و انا كنت سرحان و عمال اولع في سجاير و مومن كان مولع تاني سجاره لي وانا يعتبر كنت حرقت نص علبه علي السجارتين الي هوا شربهم

مومن : اي ياااعم كل دي سجاير حرقتها مش شيبسي هي بروحمك

عبد**** : عادي يسطا كمل انت سواقه و سبني عشان بفكر في حاجه

مومن:اي الف و ارجع و نفكس

عبد****:بقولك كمل يابني الجزمه

مومن: ياعم ماشي هكمل اهو

المفروض ان المكان الي هنقعد في جنب مشرحه حلوان يعني الشارع الي بعد المشرحه دخلنا الشارع علي حسب اللوكيشن و قدام المشرحه بالظبط العربيه وقفت

مومن:لا حول **** يارب جيه تقفي هنا

محمد:انزل ياعم شوف فيها اي

مومن جي ينزل و بيفتح باب العربيه فجاة ظهر راجل كبير و حط ايده عند الباب و قفله تاني

مومن: اي ياعم في اي

الراجل:اي الي جبكم هنا

مومن:احنا مشين و العربيه وقفت هنا

الراجل: طب امشو من هنا

مومن: طب اوع اشوف العربيه

مومن نزل يشوف العربيه و العربيه مفهاش حاجه قال يمكن البنزين خلص و جه مومن يركب و لسه هيدور الراجل..

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فريد الوحش, بشار, Anasmsm و 6 آخرين
ازيكم انا عبد** جي احكيلكم قصتي معا مشرحة حلوان الأولى تعالو اعرفكم على الاشخصيات اولی حاجه الى هوا انا طبعا زي ما انا قولت انا اسمي عبد** وانا شغال في مطعم سیاحه و کده

مومن و ده صاحبي الروح بالروح و ده كان شغال في مصنع زي ما تقول كده بيتسقبل الاوردارت من باقي الفروع وكده بس ضرب المدير و مشي

محمد احمد ده الكيوت و الغلبان بتاعنا و شغال في شركة سياحه و عاوز يفتح شركه

حمدي يعتبر ده الى مافيش من امه اتنين فلوسه كلها من فلوس جده و محدش يقولي هوا شغال اي بس خلينا نقول ديلر

اشرف ده من سكان حلوان و يعتبر صاحبي الشمال في كل حاجه اي حاجه شمال عند ابن الورمه و اه اشرف ده في تلاته جامعه یعنی اکبر مني بی حوالی اربع سنين

المهم بقا نخش في الاحداث كنا في أي يوم قاعدين على القهوة كالعاده يعني على حوالي الساعه عشره بليل و كنا بنهزر و نضحك و كده و انا روحت قايل

*طبعا المحداثات الى هنتقال اكتها شات واتس عشان تسهل ده کله

عبد **** : اي رايكم يارجاله نخش في مغامرة

مومن : يخربيت ام مغامرات الى مش بتخلص دي ياعم

محمد : لا لا انت مغامراتك كلها موت باعم

مومن : يا عم ده واحد متوحد بينزل معانا بالعافيه عاوز افکاره تكون عامله ازي ولا أي يحمدي

حمدي طبعا كان مركز معا النسوان

عبد****: رکز معانا يابني الورمه انت

حمدي : ياعم انا معاكو اهو بس البت جامده

مومن : ك**م النسوان الى فشخت دماغك

عبد **** : المهم اي جي منك انت و هوا ولا اي

محمد: قول هنروح فين المره دي

عبد **** : مشرحه حلوان

مومن : احا

محمد: احا

حمدي : احوووو

عبد**** : ایپی یا رجاله كل دي احا

مومن : انت مجنون رسمی مشرحه حلوان مره واحده

عبد**** : امال اجبها على مرتين بروحمك

مومن : لا على ثلاثه يا ظريف

عبد**** : یا خفیف طب ای يلا بس و هرن على اشرف يعمل لینا قاعده رايقه وكده و نكمل هناك

و كملنا القاعده و مومن وصل الشباب بالعربية وأنا خدت العربية و قولت الف شویه و طبعا ولعت السجارة وانا بلف بالعربيه و مشغل عمار حسني العشق و كده و قولت ارن علی اشرف كانت الساعة اربعة الفجر عادي بروح متاخر كل يوم و طبعا انا كنت مخطط لحوار المشرحة من بدري فخت أسبوع اجازه من الشغل مخصوص و ده كان اول يوم المهم رنيت على اشرف ورد بعد ما رنيت على عشرين مره

اشرف : اي ياعم سيني انام

عبد**** : كل ده نوم بروحمك فوق

اشرف : احا ياعم أفوق أي احنا الساعة اربعه الفجر مش العصر ياعم ارغى عاوز أي من امي

عبد**** : تسلم يابني العلق المهم عاوزين قاعده عشان هنخش مشرحه حلوان

عبد**** : تسلم يابني العلق المهم عاوزین قاعده عشان هنخش مشرحه حلوان

اشرف : اشخر طيب ياعم انت متوحد و مجنون و مش ناقصه لو على القاعدة سهله اما المشرحه ده في احلامك

عبد **** : طب سهله بكره هنجيلك أوك

اشرف: مترنش هنا تانی بقا عاوز انام

عبد**** : غور يابني المره

و قفلت السكة في وشه

ثاني يوم اشرف رن عليا و قالي الساعة 8 نكون عنده في حلوان و طبعا اول مره نروح حلوان اساس و خليت اشرف يبعتلي اللوكيشن المهم كلمت العيال و اتفقنا هننزل الساعه 5 و نتقابل على القهوه و اتفقنا هنروح بالعربية بتاعت مومن و عربيتي هتکون مركونه عند القهوه

جیت نازل لقيت امي بتقولي رايح فين

عبد**** : رايح معا صحابي شویه و احتمال اجي متاخر

امی : بلاش تیجی متاخر عشان خايفه عليك يابني

عبد**** متاخفیش يا امی ادعیلی بس انا و صحابی ترجع بالسلامه

امی: ** معاکو پایتی و ** يسترها معاكو

طلعت بالعربية من الشارع وانا طالع راجل كبير وقف قدام العربية اتعصبت اوي عشان كنت يعتبر عاوز الحق امشي المهم قلتله اي يابا في حاجه و طبعا كنت اول مره اشوف الراجل ده في المنطقة اساس

الراجل: بلاش تروح پاینی

عبد **** : اروح فين ؟

الراجل: بلاش تروح يابني انت مش قد الى هناك ولا انت ولا صحابك صدقني لو روحت فتبقا فتحت على نفسك باب من ابواب جهنم و ممکن تموت

عبد**** : انت بتقول اي ياعم انت مجنون

الراجل : اسمع كلامي يابني سلام

وفجأة الراجل ده اختفى من وشي ولا اكن كان في حد هنا اساس و طبعا استغربت ولقيت عم على بتاع الخضار قالي في أي يا عبد**** واقف يابني و موقف الطريق اطلع لو كنت هتطلع أو هتخش الشارع

عبد**** : معلش ياعم عالي طالع اهو ياراجل ياطيب

و طلعت و روحت للعيال و دماغی بتروح و تیجی و عمال اولع في سجاير المهم وصلت للقهوه

مومن ای ياعم كل ده اي جي من السعودية

عبد**** : بس يابني الظريفه مش فايق ل امك انا

محمد: طب أي هنتحرك امتا

حمدي : مش المفروض دلوقتي ولا اي

عبد **** : اي يلا اركبو العربية بتاعت مومن وانا هسيب العربية بتاعتي أنا هنا

مومن : هتسيبها لي ياعم ما تطلع بيها ما احنا هنروح نقعد معا اشرف و نمشي

عبد **** : اسمع مني بس سيبها هنا عشان انا عارف بقولك اي هنرجع هنا

مومن : طيب ياعم الى يعجبك يلا يارجاله

كنت انا فتحت اللوكيشن بتاع المكان الى بعته اشرف و طالعین علیه مومن سايق و حمدي و محمد قاعدين كل واحد بيلعب في الفون و انا كنت سرحان و عمال اولع في سجاير و مومن كان مولع تاني سجاره لي وانا يعتبر كنت حرقت نص علبه علي السجارتين الي هوا شربهم

مومن : اي ياااعم كل دي سجاير حرقتها مش شيبسي هي بروحمك

عبد**** : عادي يسطا كمل انت سواقه و سبني عشان بفكر في حاجه

مومن:اي الف و ارجع و نفكس

عبد****:بقولك كمل يابني الجزمه

مومن: ياعم ماشي هكمل اهو

المفروض ان المكان الي هنقعد في جنب مشرحه حلوان يعني الشارع الي بعد المشرحه دخلنا الشارع علي حسب اللوكيشن و قدام المشرحه بالظبط العربيه وقفت

مومن:لا حول **** يارب جيه تقفي هنا

محمد:انزل ياعم شوف فيها اي

مومن جي ينزل و بيفتح باب العربيه فجاة ظهر راجل كبير و حط ايده عند الباب و قفله تاني

مومن: اي ياعم في اي

الراجل:اي الي جبكم هنا

مومن:احنا مشين و العربيه وقفت هنا

الراجل: طب امشو من هنا

مومن: طب اوع اشوف العربيه

مومن نزل يشوف العربيه و العربيه مفهاش حاجه قال يمكن البنزين خلص و جه مومن يركب و لسه هيدور الراجل..
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية حلوة كمل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%