NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه شقط اولاين ( الصورة العكسية )

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بالنسبة للنقاش مع النساء على الإنترنت

لو انت فى جروب او صفحة و كتبت كومنت مثلا

هى قبل ما تكلمك سواء خاص او كومنتات هى بتخش البروفايل عندك تاخد لفة شافت منك امل و انك شاب موزة او معاك فلوس (متصور بعربية مثلا ولا فى مطعم او كده)

هتخش ساعتها تنكشك و فى الغالب هتخش فيك شمال اقصى حاجة عشان تلفت انتباهك و تثير اعصابك فترد

وبعد ما جرت شكلك فى خناقة ساعتين تبدأ بقى مرحلة الشقط وتقولك بس انا احترمتك و الكلام معاك مريح و عينك فيها حزن ومش كل البنات وحشة زى مانت متخيل طيب ده حتى انا غلبانة و طيبة و بدور على الستر وهكذا

اما لو انت عيل نكرة هى مش هتستعبر ترد عليك اصلا وهتسيبك تهاتى مع نفسك

لازم تفهم حاجة مفيش حاجة اسمها واحدة يهمها نقاش او رؤية معينة عايزة توصلها او اصحاب رسالة و الكلام ده

المصلحة والمصلحة فقط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالنسبة للنقاش مع النساء على الإنترنت

لو انت فى جروب او صفحة و كتبت كومنت مثلا

هى قبل ما تكلمك سواء خاص او كومنتات هى بتخش البروفايل عندك تاخد لفة شافت منك امل و انك شاب موزة او معاك فلوس (متصور بعربية مثلا ولا فى مطعم او كده)

هتخش ساعتها تنكشك و فى الغالب هتخش فيك شمال اقصى حاجة عشان تلفت انتباهك و تثير اعصابك فترد

وبعد ما جرت شكلك فى خناقة ساعتين تبدأ بقى مرحلة الشقط وتقولك بس انا احترمتك و الكلام معاك مريح و عينك فيها حزن ومش كل البنات وحشة زى مانت متخيل طيب ده حتى انا غلبانة و طيبة و بدور على الستر وهكذا

اما لو انت عيل نكرة هى مش هتستعبر ترد عليك اصلا وهتسيبك تهاتى مع نفسك

لازم تفهم حاجة مفيش حاجة اسمها واحدة يهمها نقاش او رؤية معينة عايزة توصلها او اصحاب رسالة و الكلام ده

المصلحة والمصلحة فقط
كل واحد بيشوف الحاجة من منظور مختلف
ليه مثلا ما تكونش صادقة في مشاعرها ؟

المصدر ،، عم سعيد بتاع عربية الفول اول الناصية 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%