NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بحر مسا ع الضحايا

كتير بنسمع ازمة منتصف العمر عند الرجال و خليني اصطدمك انه بلح و من اكبر الخدع النسوية اللي خيشت و خيطت الرجالة بيه هى خدعة ازمة منتصف العمر عند الرجالة

تلاقى الراجل يوصل من ٣٥ ل ٤٠ و تلاقيه راح اتجوز تانى او حتى ابتدى يفكر، هوبا تلاقي الست من دول تقولك اه ده ؟ عايز يعيش المراهقة من تانى 😂

ال تعالى احكيلك بقى، ايه اللى حصل؟

القصة بتبدأ من شاب لسة فى جامعة كل البنات الى من سنه بتقوله خلينا اخوات و انا بحبك زى
اخويا و بيعاملوه معاملة سيئة جدا جدا لحد ما اخيرا لقى واحدة تعامله معاملة كويسة اتخرج و
اشتغل و كون نفسه و جرى بسرعة و اتجوزها و خلف منها و ابتدى مع الوقت يلاقى منها معاملة سيئة و قلة اهتمام.

على الناحية التانية الشاب بتاعنا فضل طول فترة العشرينات تايه و مش عارف يوصل لحاجة
ولا فاهم منين يودى على فين و عمال ينط من شغل ل شغل و من مكان لمكان و يمسك فلوس
و يصرفها، بعدين ابتدى صاحبنا قال لا انا لازم اتعلم كويس، ابتدى يتعلم فى مجال شغله و خد كورسات و طور نفسه، بعدين الصورة ابتدت توضح و الطريق ابتدى يبان ملامحه على اول التلاتينات او اواخر العشرينات

اخويا الكحيان دا، مبقاش كيحان any more و ابتدى يركز فى شغله كويس و يحقق نجاح و ترقية ورا ترقية و شخصيته بتتكون كل يوم واتعلم ازاى يتعامل مع البشر و خد خوازيق لما التوتة ورمت خالص و سف التراب سف

و دلوقتى بقى عندنا راجل عنده 36 ولا 38 سنة الحياة علمته كتير و الدنيا مسحت بيه البلاط مسح و دلوقتى عنده نجاحات فى شغله و شخصية قوية و كاريزما من غير ما يقصد بقى يجذب البنات الصغيرة الى كان بيترفض من الى قدهم زمان

كلهم بيحاولوا يشقطوه بالحنية و الدلع و يرجع البيت يلاقى بومة بوزها شبرين، صاحبنا قعد مع نفسه و قال انا بقدم لها كتير اوى عشان اخد منها المعاملة دى و بدفع كتييير اوى عشان الاقى جزائى البوز ده هى ليه بتعمل كده يعنى هو ده جزاء الاحسان

فيقرر عشان خاطر العشرة ما يطلقهاش و لكن يتجوز تانى تقوم هى و الحيزبونات العجائز يقولوا بص كبر و خرف

لكن فى الحقيقة هو اخيرا بدء يعرف قيمة نفسه و قيمة الى هو بيقدمه وانه يستحق معاملة افضل من كده و دلوقتى بدء جديا يدور على نفسه

و قال انا اخد العجائز اعمل بيهم ايه؟
انا اخدلى بنوتة عشرينية شباب تدلعنى احسن

دلوقتى و انت بتقرا الكلام دا، انت عارف الفرق بين امكانيات بنت فى العشرين عن وتكة التلاتينيات (( مهما قولت لك انت ال تتخيل الفرق ))

ازمة منتصف العمر فعليا هى عند النساء لما بتعجز و توصل للاربعين، بتحاول الستات تصغر نفسها بأى شكل مش عايزة تواجه حقيقة السن و جمالها الى راح فى مشارف الاربعين. الستات بينتشر عندهم عمليات التجميل و الشد و النفخ و كل حاجة بس ما تشوفش الى هى بتشوفه فى المراية
عشان بتشوف الى طول عمرها كانت خايفه منه ( شبح كبر السن و زوال الجمال )

عشان كدا بيكتر الطلاق و الخلع فى اواخر الثلاثينيات و الشلافيط بتخش ف علاقات مع شباب 20 سنة، و المحترمة فيهم تتجوز شاب صغير عشان تجدد شبابها تانى و تسيب جوزها عشان لتكون عاوزة تجدد شبابها، قول الزمان ارجع يا زمان.

عشان كدا صديقي الشاب الصغير الى حاسس انك تايه ما تقلقش كلنا كنا زيك و ان شاء للـه بداية القمة معاك من 30 و انت طالع بس خطط صح

و يبقى حظك حلو لو معاك قدوة يرشدك، هيخليك توصل قبل السن، ده بكتير

لازم لك قدوة فى شغلك
وقدوة يعلمك التعامل مع البشر
وقدوة يعلمك تحافظ على صحتك

عشان كدا ازمة منتصف العمر عند الرجال هجص السنين.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%