NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

real human

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
تم تحذيره
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كتير بشوف الكس لو فيه شعر حتي لو قليل كده بيكون له إثارة خاصه كده و يدخل في موود تاني بالذات في اللحس. مين بيحبوا ب شعر برضه؟

• عجبني
التفاعلات: ahasmaa, qenawy xx, Anas868 و 3 آخرين
الطبيعى مفيش احلى منه بس يكون نضيف

• عجبني
التفاعلات: real human
في قصات كدة بتكون سكسي بس مش غابة

• عجبني
التفاعلات: ahasmaa و real human
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كتير بشوف الكس لو فيه شعر حتي لو قليل كده بيكون له إثارة خاصه كده و يدخل في موود تاني بالذات في اللحس. مين بيحبوا ب شعر برضه؟
لا يا عم النضافة احلى

النظافه للكس والطيز احلى

في قصة شوفتها علي شكل قلب فوق الكس بشوية كدا لكن الكس ابيض وقشطة دي تمام لكن غير كدا تلاقي غابة يبقي قرف هوا بصراحة وميتلحسش أساساً فا زي ما احنا الدنيا عندنا نضيفة عندهم تكون نضيفة 😂🤷🏻‍♂️

نا بحبو بشعر الصراحه

• عجبني
التفاعلات: الكبير العاقل
وانا التعبه نفسي وكل شهر جلسه ليزر عشان يبرق😂😂
كنت الاول بحبه متحدد بالموس كدا من فوق ٧ بس لما حسيت أن المعايا م بيحب كدا شلتها خالص😅😅

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Zopre، ahasmaa و efas
كنت الاول بحبه متحدد بالموس كدا من فوق ٧ بس لما حسيت أن المعايا م بيحب كدا شلتها خالص😅😅
انتى كان ليكى اميل قبل ده صح

هاتي بتاعت الليزر في البيت اسهل ب كتير

بطنااااااااي يا بطنااااااي

احب واموت في الشيء هذا واي صديقه جديد اشرط عليها اول ما نتعارف انا وهي فيها شعر او لا وبالذات اذا كان طويل واشقر اموت فيه حتى المراه تحب لما يكون في شعر

• عجبني
التفاعلات: real human
لا يا عم النضافة احلى
جرب وشوف بدات مع التلحيس بتحس بشعور اخر حتى المراه بتحس بشعور اخر انا احب هكذا

خليه انا راضي فيه احبه يكون طويل حتى لو تجربيه في انسان خبير في التلحيس بتحسي بمتعه الزايده ويطول في المص واللحاس والجيله نشوه اكثر هذا بالنسبه لي انا استمتع كثيرا،🌹🚩 بتخيل الموقف وشارتك مليان شعر 😋😋👅👅

• عجبني
التفاعلات: jjojja
ايه اللي يجبرني ادوق شعر 😂😂
ايه الهدف يعني 😅
يزيد من المتعه كثيرا صديقاتي كلهن يعرفين الشيء هذا يجين عندي قبل ما يسوين تنعيم اربع منهن حتى الحساب يختلف لما يكون في شعر او بدون شعر لما يكون في شعر بيزود لهن المبلغ لما منعمه انقص الفلوس وهن عرفات بنظامي

يزيد من المتعه كثيرا صديقاتي كلهن يعرفين الشيء هذا يجين عندي قبل ما يسوين تنعيم اربع منهن حتى الحساب يختلف لما يكون في شعر او بدون شعر لما يكون في شعر بيزود لهن المبلغ لما منعمه انقص الفلوس وهن عرفات بنظامي
لا يا عم النضافة احسن 😂😂

أنا بحب الست مرة مش مشعرة و مرة مشعرة حتى لو مشعرة كتير

• عجبني
التفاعلات: ahasmaa

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%