NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في الوقت الحالي في ناس كتير بقت تحب الخلفي ف خلينا نتكلم عن المتعه والالم
الخلفي ليه متعه خاصه غير الكس تماما
بس لازم اي حد عايز يجرب يعرف انو صعب اذا كان الشباب اللي بتتناك بتتوجع وبتتفشخ واي زوبر بيدخل فيها مبالك ب البنت الرقيقه الطريه
ف لازم تكون حنين فشخ وممكن متعملوش من اول مره وده يستحسن يعني طب لو مفيش وقت ولازم مره واحده لازم تجيب مزلقات وكريم تخدير وزيت وانا عن نفسي بفضل زيت جونسون بتاع ******* امان وبيزفلط حلو و مبيسببش امراض او احتكاك للجلد وحاول الخلفي تستخدم كندوم حتي لو مع مراتك الي محدش بينيكها غيرك وفي الاخر بقي قولولي مين بيحب او بتحب نيك الطيزك ومين اتناكت او اتناك من طيزه واحساسه ايه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Someone_, طيزي سري, Ahmed Zoro و 21 آخرين
بس لازم اي حد عايز يجرب يعرف انو صعب اذا كان الشباب اللي بتتناك بتتوجع وبتتفشخ واي زوبر بيدخل فيها مبالك ب البنت الرقيقه الطريه
ف لازم تكون حنين فشخ وممكن متعملوش من اول مره وده يستحسن يعني طب لو مفيش وقت ولازم مره واحده لازم تجيب مزلقات وكريم تخدير وزيت وانا عن نفسي بفضل زيت جونسون بتاع ******* امان وبيزفلط حلو و مبيسببش امراض او احتكاك للجلد وحاول الخلفي تستخدم كندوم حتي لو مع مراتك الي محدش بينيكها غيرك وفي الاخر بقي قولولي مين بيحب او بتحب نيك الطيزك ومين اتناكت او اتناك من طيزه واحساسه ايه

الخلفي مصنع امراض
بص. بقي
ايدز
سيلان
كبد وبائي
سرطان
اكمل. ولا كفايه ؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Kareemkimo11, 卍 فرعون卍, enta 7abiby و 3 آخرين
الخلفي مصنع امراض
بص. بقي
ايدز
سيلان
كبد وبائي
سرطان
اكمل. ولا كفايه ؟
مش كده علي فكره وكا امثله عندك اوروبا عادي جدا والممثلات مفشوخه وعادي المهم انت متكترش منه وتاخد الاحتياطات اللزمه وكده

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق الطيز1, CUTE, enta 7abiby و 2 آخرين
بصراحه انا مجربتش بس حاسس ان الأمامي افضل يعني وامتع وانضف وكل حاجه

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby, كازانوفا, عاشقه الليل و شخص آخر
مش كده علي فكره وكا امثله عندك اوروبا عادي جدا والممثلات مفشوخه وعادي المهم انت متكترش منه وتاخد الاحتياطات اللزمه وكده
يا اخي. انا بكلمك كلام. طبي ومتقوليش اوربا كلهم سرطان وابحث ع جوجل. وشوف

• عجبني
التفاعلات: elshbelsakt, enta 7abiby, f͠a͠t͠m͠a͠🝔 و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby، ZarBa7 و Aol
اكيد الامامي افضل بس مفيش مانع لو كل فتره عملت خلفير
مش حاسس ان الموضوع حلو معرفش ليه

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و ماجد الجامد فشخ
مظنش ي صديقي ولو في نسبه بتكون نسبه قليله ومع التكرار الكتير والمتتالي

انصحك تشوف الموضوع دا

انا اتفق مع كلام الدكتور ان الخلفى مورد اساسي لك الامراض زي الايدز واللى لحد يومنا هذا ملوش علاج واللى بيجيله يبقا خلاص عداد عمره قرب يخلص او الكبد واللى برضه ملوش علاج ونسب قليلة بتخف منه وكمان اخره جدري القرود القاتل عايز ايه اكتر من كدا ولو مفكر ان الكاندوم هيمنع ده فانت غلطان الكاندوم وجوده زي عدمه ولنفترض ان واحد مناعته فولاذ ومجالوش مرض من دول احب اقولك لا مفر من اللى جاي واللى هو تضرر عضلة الشرج اللى المفروض شغلها الاساسي انها تقفلة عشان تمنع تسرب الفضلات في الاوقات الغير المناسبة واظن كدا حضرتك فهمت ان بعد الممارسة الخلفى لعدة مرات خصوصا لو كان العضو بتاع الراجل كبير فده بيعمل تمزق في العضلة ويخليها ترتخى وبتحتاج عمليه عشان ترجع تاني تخيل بقا كدا حد عايش مش قادر يحبس لامراخذة البي بي بتاعه جواه لحد مايدخل الحمام حياته عامله ازاى بس عشان مرجد لحظات متعة تافهة

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: Moheb sex, khaledmajid09, ماجد الجامد فشخ و 4 آخرين
الصراحه معرفش شعور ده لني منكتيش قبل كده بس مسيري هجرب بس لو ركزت كل حاجه ليها وضعها سوء امامي او خلفي فالاتنين جامدين نيك

• عجبني
التفاعلات: ماجد الجامد فشخ
انا اتفق مع كلام الدكتور ان الخلفى مورد اساسي لك الامراض زي الايدز واللى لحد يومنا هذا ملوش علاج واللى بيجيله يبقا خلاص عداد عمره قرب يخلص او الكبد واللى برضه ملوش علاج ونسب قليلة بتخف منه وكمان اخره جدري القرود القاتل عايز ايه اكتر من كدا ولو مفكر ان الكاندوم هيمنع ده فانت غلطان الكاندوم وجوده زي عدمه ولنفترض ان واحد مناعته فولاذ ومجالوش مرض من دول احب اقولك لا مفر من اللى جاي واللى هو تضرر عضلة الشرج اللى المفروض شغلها الاساسي انها تقفلة عشان تمنع تسرب الفضلات في الاوقات الغير المناسبة واظن كدا حضرتك فهمت ان بعد الممارسة الخلفى لعدة مرات خصوصا لو كان العضو بتاع الراجل كبير فده بيعمل تمزق في العضلة ويخليها ترتخى وبتحتاج عمليه عشان ترجع تاني تخيل بقا كدا حد عايش مش قادر يحبس لامراخذة البي بي بتاعه جواه لحد مايدخل الحمام حياته عامله ازاى بس عشان مرجد لحظات متعة تافهة
دا غير الاكلان اللي بيحصل ويبقي محتاج الحاجه دي علي طول البكتريا اللي بتنشط علي السائل المنوي +متعة الشخص بتتحول للخلفي فيه امثله كتير جدا علي كده

• عجبني
التفاعلات: drsniper666 و ماجد الجامد فشخ
علي حسب كل واحده

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا كبعا امراض كتير فشخ والممثلات الى بتتكلم عنهم دول نص فلوسهم دكاتره ومتابعه وتنضيفات وبلا ازرق متصدقش الى بتشوفوا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ماجد الجامد فشخ و الدكتور النسوانجي
لا كبعا امراض كتير فشخ والممثلات الى بتتكلم عنهم دول نص فلوسهم دكاتره ومتابعه وتنضيفات وبلا ازرق متصدقش الى بتشوفوا
مانوا كلنا عارفين انهم تمثيل واصلنا هناك قبل ما اي فيديو ينزل ممثله وممثل لزم يتصاحبوا وبيعملوا تحاليل عشان ميبقش في امراض زي الايدز

• عجبني
مانوا كلنا عارفين انهم تمثيل واصلنا هناك قبل ما اي فيديو ينزل ممثله وممثل لزم يتصاحبوا وبيعملوا تحاليل عشان ميبقش في امراض زي الايدز
انا بقولوا هو
هو شكلوا مش عارف 🙂😂

• بيضحكني
التفاعلات: omar Fathi و الدكتور النسوانجي
  • عجبني
انصحك تشوف الموضوع دا
عارف ان الموضوع فيه تعب ي صديقي بس ده للي بيعملوه بشراهه وبيدمنوع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%