NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا مره واحده بس الي في بنت طلبت انها تشرب لبني و تبلعه هو الموضوع كان غريب بس هيجني فشخ بس و كنت عايز اجربها بس ماطلبتش من حد بعدها انا كان دايما بيجي الوسواس اني اكتفها و اجبهم في بقها غصب عنها الشعور السادي دا دايما بيجيلي وسط العلاقه هل دا طبيعي

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الختيار السوري, مدام دعاء, إبراهيم سالم و 11 آخرين
انا مره واحده بس الي في بنت طلبت انها تشرب لبني و تبلعه هو الموضوع كان غريب بس هيجني فشخ بس و كنت عايز اجربها بس ماطلبتش من حد بعدها انا كان دايما بيجي الوسواس اني اكتفها و اجبهم في بقها غصب عنها الشعور السادي دا دايما بيجيلي وسط العلاقه هل دا طبيعي
على فكرة كلكم وخدين الموضوع اغتصاب كلكم زى بعض

• عجبني
  • حبيته
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: الختيار السوري, FR3ON 👑🤨💪, MADAM SOSO و 7 آخرين
على فكرة كلكم وخدين الموضوع اغتصاب كلكم زى بعض
انا عمري ما غصبت بنت علي حاجه انا بس بيجيلي الشعور دا وسط العلاقه بس بسيطر عليه

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
انا بحب البنات الي من نفسها تحشر زبي فبقها للاخر و اجيبهم و تشربهم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و the1255
انا بحب البنات الي من نفسها تحشر زبي فبقها للاخر و اجيبهم و تشربهم
ااه البنات الجريئه في السرير مفيش زيها

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
  • عجبني
التفاعلات: the1255
  • عجبني
التفاعلات: the1255
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55 و Lucifer the best fucker
بص هو الموضوع مثيييير قوى على فكره
اما بالنسبه للاحساس اللى بيجيلك ممكن تكون ميال شويه للساديه

شرب اللبن حلو وانا جربته كتير
بس في ناس كتير ما بتحبهوش

• حبيته
التفاعلات: اوووي
شرب اللبن حلو وانا جربته كتير
بس في ناس كتير ما بتحبهوش
هو في بنت واحده بس الي طلبت مني دا فا بس كان شعور حلو الحقيقه

• عجبني
التفاعلات: Deadpool.
انت قلتها شعور سادي
على العمرم اتغلب على الشعور ده لانك لو مشيت فيه مش هترجع وامبر الكوارث طول ما انت مش بتهين واحدة وتغتصبها انت عمرك ماهتحس بالمتعة الطبيعية

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: SHITOS_25 و خِـ❣ـآلډ
انت قلتها شعور سادي
على العمرم اتغلب على الشعور ده لانك لو مشيت فيه مش هترجع وامبر الكوارث طول ما انت مش بتهين واحدة وتغتصبها انت عمرك ماهتحس بالمتعة الطبيعية
كنت لسه هقول كده 😂❤

• أتفق
التفاعلات: اوووي
انت قلتها شعور سادي
انا فعلا عمري ما غصبت بنت علي حاجه و لا حتي عمري ماتحرشت ببنت ماعرفهاش انتي معاكي حق انا كنت بحس ان الشعور دا بيسيطر علي كل مره بس دايما كنت بتغلب عليه و ماذتش حد الحمد لله

• حبيته
التفاعلات: Sense 🌹queen
الموضوع نسبي و متعلق برضا البنت و الاهم ان العلاقه بتكون متعه متبادلة لكن جزئية العنف طالما مش محسوبة من الطرفين بتبقي نوعا ما همجية

• عجبني
التفاعلات: خِـ❣ـآلډ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%