NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت قناص طياز

A

Anonymous (d825)

ضيف
من فترة كدة كنت بتفرج على صور قنص لنسوان و بنات في الشارع بطياز حلوة في العباية او البنطلون و لقيت الصور دي بتهيجني اوي خصوصا ان ( الاثارة في المتغطي مش في العريان ) بالنسبالي
المهم الموضوع بدأ يشغل دماغي اكتر و بدأت افكر اني اصور صور قنص زي اللي بشوفها ، و بالصدفة في وسط منا بدور و مهتم لقيت واحد من المنتدى هنا بيصور فا كلمته ع الخاص اتعرفت عليه و عرفت منه بيصور ازاي و كدة
في الفترة دي كنت في اخر سنة في الكلية جربت اني اعمل زي ما بيقول سرقت كذا صورة كدة بس مكانوش حلوين بسبب خوفي مكنتش بصور حلو لحد ما اتجرأت
كنت بخرج في اماكن مخصوص زي العتبة و الاسعاف و وسط البلد و الدقي و المهندسين و كدة عشان ادور علي طياز حلوة اصورها و فعلا كان خروجي في الاماكن دي بيجي بفايدة و كنت بصور شوية طياز حلوة ( زي ميكون الاماكن دي تجمع للطياز الحلوة )
كنت بتجول في منطقة سكني و بما اني في منطقة ارياف كنت بشوف حاجات حلوة برضه تتصور ( عبايات و طياز كبيرة كتير و نادرا بناطيل )
كان في بنتين كدة كانو دايما لابسين بناطيل ع الكمر و اجسامهم حلوة فضلت امشي وراهم و اصورهم صورت بنت منهم ( و اللي بالصدفة لقيت اكونت الفيس بوك بتاعها بالصدفة ) حوالي ٥ او ٦ مرات كل مشوفها اصورها و البنت التانية كانت فخادها بنت حرام في البناطيل كنت اصورها و اجيبهم عليها
صورت مرة بنت في الاسعاف ( في الممر اللي هو بتاع البياعين اللي بيفصل بين ابو العلا و صيدلية الاسعاف ) كان عليها طيز و فخاد مليانة و مبطرخة بنت حرام صورتها صور و فيديو و عملت الفيديو بالتصوير البطئ كان هيجان السنين كنت بنزل عليه لبني كتير

• عجبني
التفاعلات: tomy_2004, دكر بجد, Tot و 2 آخرين
من فترة كدة كنت بتفرج على صور قنص لنسوان و بنات في الشارع بطياز حلوة في العباية او البنطلون و لقيت الصور دي بتهيجني اوي خصوصا ان ( الاثارة في المتغطي مش في العريان ) بالنسبالي
المهم الموضوع بدأ يشغل دماغي اكتر و بدأت افكر اني اصور صور قنص زي اللي بشوفها ، و بالصدفة في وسط منا بدور و مهتم لقيت واحد من المنتدى هنا بيصور فا كلمته ع الخاص اتعرفت عليه و عرفت منه بيصور ازاي و كدة
في الفترة دي كنت في اخر سنة في الكلية جربت اني اعمل زي ما بيقول سرقت كذا صورة كدة بس مكانوش حلوين بسبب خوفي مكنتش بصور حلو لحد ما اتجرأت
كنت بخرج في اماكن مخصوص زي العتبة و الاسعاف و وسط البلد و الدقي و المهندسين و كدة عشان ادور علي طياز حلوة اصورها و فعلا كان خروجي في الاماكن دي بيجي بفايدة و كنت بصور شوية طياز حلوة ( زي ميكون الاماكن دي تجمع للطياز الحلوة )
كنت بتجول في منطقة سكني و بما اني في منطقة ارياف كنت بشوف حاجات حلوة برضه تتصور ( عبايات و طياز كبيرة كتير و نادرا بناطيل )
كان في بنتين كدة كانو دايما لابسين بناطيل ع الكمر و اجسامهم حلوة فضلت امشي وراهم و اصورهم صورت بنت منهم ( و اللي بالصدفة لقيت اكونت الفيس بوك بتاعها بالصدفة ) حوالي ٥ او ٦ مرات كل مشوفها اصورها و البنت التانية كانت فخادها بنت حرام في البناطيل كنت اصورها و اجيبهم عليها
صورت مرة بنت في الاسعاف ( في الممر اللي هو بتاع البياعين اللي بيفصل بين ابو العلا و صيدلية الاسعاف ) كان عليها طيز و فخاد مليانة و مبطرخة بنت حرام صورتها صور و فيديو و عملت الفيديو بالتصوير البطئ كان هيجان السنين كنت بنزل عليه لبني كتير
دى قله ادب مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: فشخ نسوان و Me and you
انت طبعا ليك الحق انك تقول رأيك
انما مليكش الحق انك تقلل او تحتقر من ميول او اهتمامات الشخص اللي قدامك
و احترامي ليك طبعا قبل اي حاجة
يعنى انت مش ممانع أننا نصور مراتك امك اختك؟

• عجبني
التفاعلات: فشخ نسوان و Me and you
يعنى انت مش ممانع أننا نصور مراتك امك اختك؟
حبيبي مش انا صاحب الموضوع انا باخد لفة في قسم اعترافات مجهول مش اكتر

حبيبي مش انا صاحب الموضوع انا باخد لفة في قسم اعترافات مجهول مش اكتر
لاء مليش علاقه
انا سألتك سؤال لما انت رديت عليا

لاء مليش علاقه
انا سألتك سؤال لما انت رديت عليا
يا صحبي كل واحد حر في ميوله
يعني في واحد بيحب اقدام الستات مثلا
واحد تاني بيحب الست اللي بتدخن
واحد تالت بيحب الست المسترجلة
واحد رابع بيحب يتجسس على جيرانه
واحد مثلي بيحب يمارس الجنس مع رجالة
كل واحد و له ميوله انا مليش اني احجر عليك لمجرد ان ميولك غير ميولي
بغض النظر عن صاحب الموضوع
انت حر مالم تضر
هو البنات اللي بيصورها دي هما بيثيروه و بيهيجوه هو مضرش البنت دي ولا ضر نفسه

150759534-248452386878498-8483373588160145076-n

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاجه ولا ليها اى ٣٠ لزمه و لو حد قفشك هتبقي فضيحتك بجلاجل ف الشارع

طب ما تورينا يبنى الصور

دي كده ازدواجية معايير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%