NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا محمد موجب ١٨سنه دي قصه حقيقيه حصلت منز اسبوعين القصه زي مواضح في العنوان
الاصدقاء هم محمد وده انا بطل القصه وابراهيم ادي ١٨سنه برضوا ده محور القصه ومحمود ١٨سنه برضوا

القصه
احنا ثلاث شباب اصحاب جدا كنا متعودين ان كل اسبوع واحد منا يعمل ليله علي حسابوا ليله شرب كنا بنجيب ويسكي وحشيش كل اسبوع كنا في مره اعدين زي كل مره بس المراضي محمود مجاش لضروف عأليه اعدنا انا وابراهيم نشرب اعت اديلوا وهوا يشرب وانا اشرب لحد مابراهيم بان عليه السكر ومعتش في وعيوا اعد جمبي بيقلي حتلي كمان التلوا كفايه عشان تعرف تروح الي لاأ حتلي عشان انسا انا جالي فضول اعرف اديتوا يشرب الي انا شكلي هقع في مشكلا كبيره اوي وخايف التلوا مشكله ايه الي بس متقلش لحد انت لازم نعرف عشان تساعدني قلي اناكنت اعدمع واحد صحبي في ارضنا جمب البيت وواحد صحبي اسموا رضا جبلي حشيش وسكرنا جمب البيت بعد مشربنا اعدنا لقيت رضا مطلع زبره انا انتهشت قولتلوا انت بتعمل قلي بلعب في زبري وجعني اوي قولتلوا مينفعش كدا احنا جمب البيت لو حد شفنا هتبقا مصيبه قلي تعاله نروح اخر الارض وهناك محدش هيشفنا مش عارف انا مشيت معاه ازاي رحنا اعدنا لقيتوا مطلع زبروا واعد يلعب فيه وقام قيلي وريني زبرك انا كنت شارب ومتقل لقتني مطلع زبري بس فيه فرق بين زبري وزبره وهوا قلي انت زبرك صغير كدا ليه وقام قيلي تعاله العبلي فيه شويه لقيت نفسي بلعب فيه اعت العب فيه وقام قيلي موصوا قولتلوا مبعرفش قلي حطوا في بوأك وانت هتعرف تموصوا وفعلن حطيت الراص بس لان زبوا كان كبير اوي اعد يضغط علي دماغي وانا اتخنق مش عارف اتنفس لحد مااجي يجبهم ام مطلعوا وقلي اقلع البنطلون قلعت البنطلون وهوا اخد زبريالصغير يلعب فيه وقام مصوا وقلي انت هتنكني وانا انيكك قولتلوا انا الاول وراح قالع البنطلون وعطيني طيزوا انا تفيت علي خرموا ورحت احط صبعي في طيزوا صبعي الاول دخل والتاني والتالت كان صعب شويا ورحت حاطط زبري في طيزوا دخل ولسا هنيك امت منزل في طيزو راح باصصلي وضحك وقلي دوري يامعلم امت مفنس راح تافف علي خرمي ودخل اول واحد كان صعب لأني لسا بكر اعد يحاول لحد مدخل التلت صوابع وانا بموت من جوايا وراح تافف علي زبروا واجي يدخلوا اعت اصوت من الوجع وهوا مستسلمش واعد يحاول لحد مدخلوا نصوا وانا حاسس ان طيزي بتتقطع وراح مدخلوا كلوا مره وحدا اعت اصوت زي الشراميط واعد خمس دقايق عشان طيزي تهدا وبعد مطيزي اخدت عليه لقتني بطلع وبدخل بجسمس عليه وهوا اعد يدخل ويطلع شويه وانا عامل زي الشرموطه تحتوا اعد شويه قلي قوم اقعد عليه ونام علي ضهروا واعت عليه واعت اتنطط عليه يجي ربع ساعه وقام جايب لبنوا في طيزي حسيت بحاجه سخنا ولسا هقوم لقيت اخويا الصغير واقف يتفرج عليا اول ماشفني شفتوا راح يجري علي البيت انا سعتها لميت هدومي لبستها ورضا لبس هدومو وانا مرعوب من اخويا الصغير يقول حاجه في البيت ولبن رضا لسا في طيزي ومشيتوانا مرعوب لحد في البيت يكون عرف وبليل دخلت البيت وانا مرعوب بس سمعت حاجه غريبا اوي امي بتقول لبويا متخلص ياراجل مش كل مره تجبهم وتنام جمبي كدا وقامت مطلعا التلفون بتعها و اعدت تتصور بيه وزاهر ان هيا كانت بتكلم حد لان بعدكدا اعدت تلعب في كسه ووقامت جيبه شهوتها وجت تقوم انا جريت علي اوضتي وعملت نفسي نايم

وبكدا خلص الجزء الاول انتضرونا الجزء الثاني وده هيبقا فيه تشويق كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%