NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثلية حلاوة اللواط والشذوذ الجنسي

ahmedchocho

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
يومها حصل بيننا جنس شاذ جدا حيث انا نكت صديقي و ادخلت زبي في طيزه بقوة مثلما كان هو ناكني و شبع زبه من طيزي اللذيذة و عرفت يومها حلاوة اللواط و الشذوذ الجنسي و بمجرد ان دخلنا روحنا قلعنا الهدوم وبقينا ملط كان زبه واقف قلي تعالي مصه زي البت نزلت علي ركبي ونزلت فيه مص وبوس وبعدين خلاني انا علي ضهري وارفع رجلي علي كتفه وحط زبه علي الخرم واول مضغط طيزي وجعتني اوي وصرخت صرخة قوية في جنس شاذ جدا . و قلي طيب استني وراح المطبخ وجاب زيت وغرق بيه طيزي وفضل يلعب بصباعة لحد مبقيت متعود علي صباعه ومستمتع بيه اووي وبعدين رفع رجلي تاني وحط راس زبه في طيزي وفضل يضغط وقلي استحمل لحد متتعود عليه . وفعلا دخل راسه وانا كنت حاسس اني اتفشخت وكنت بتوجع اوي هو وقف شوية لحد مالوجع راح وضغط شوية لحد مدخل كله وفضل ينيك فيا الاول كان الوجع مغطي علي المتعة ولكن بعد شوية بقيت مستمتع اوي وبقي يطلع مني اصوات ااااااه واوووووف زي البت في الفيلم وفضل ينيكني في جنس شاذ بقوة لحد متعب وانا كمان كنت تعبان اوي ولما خرجة كنت مش قادر اقف حاطيت ايدي علي طيزي لقيت خرمي لسة مفتوح وحسيت اني متعور بس مشفتش ددمم جيت قولتله انا عايز اكون مكان الولد وانت تكون البنت قلي مرة تانية عشان ماما قربت تيجي فلبسنا هدومنا وانا علي امل انيكه في المرة اللي جاية

بعد لما روحت البيت كنت تعبان اوي من اللي حصل ودخلت انام عل طول وطول الليل كنت فضلت بفكر في اللي حصل وعن كمية المتعة اللي انا كنت حاسس بيها في جنس شاذ ساخن اثناء وصحبي بيدخل زبه ويطلعه وكمان عن اللذة اللي جريت في جسمي كله لما جاب لبنه جوة طيزي وازاي انا كنت مستمتع وكنت حاسس اني زبي هينفجر . و من كتر التفكير في اللي حصل وفضلت احلب فيه وبدون شعور فضلت ابعبص في نفسي لحد مجبتهم. تاني يوم قابلت في حوش المدرسة وكاني قابلت حبيبي مش صاحبي واتفقنا انتا نهرب من فوق باب المدرسة ونروح عنده البيت ونستغل فرصة اني ابوه وامه لسه في الشغل. اول ماوصلنا دخلنا البيت قفل الباب من جوة ودخلنا اوضته كان زبي واقف اوي وهو كمان كان هايج قلعنا هدومنا وبقيت بالشورت بس وقولته دوري بقي اني انيكك زي موعدتني دخل المطبخ وجاب زيت وجالي الاوضة فضلنا نبوس في بعض كانتا اتنين عشاق من الشفايف والرقبه. وبعدين نزل مصلي زبي وبقي زي الحديد جوة بقو وبعدين قولتله نام علي بطنك دهنت خرم طيزه بالزيت وقعدت بين رجليه حطيت راس زبي علي خرم طيزه وفضلت اضغط عليه لحد مدخل راسه بس هو كان بيتوجع اوي لحد لما خرجته وقلي دخله براحة وحاولت ادخله بس المرادي بشويش اوي لحد لما دخل نصه وهو نازل ااااااااح وااااااااااه قمت ضاغط مرة واحده لحد مدخل كله وهو صرخ جامد اوي حسيت اني البيت كله سمعنا استنيت شويه وانا بدعك في ضهرو شوية قيمة خمس دقايق لحد مهدي وفضلت ادخل واطلع لحد مجبتهم جوة طيزه في لواط سخن ونمت فوقه من التعب

هو قلي انه مش حاسس بطيزه قمت فضلت احسس عليها وخليته ينام علي ضهره وفضلت امص زبه لحد مهو نسي الالم اللي فطيزه شويه وفضلت امص فيه كان طعمه لذيذ اوي وهو بينزل السائل الشفاف وكنت هنسي نفسي واكله من كتر طعمته وبعدين قلي نام علي بطنك . ونام فوقي وهو بيحشر راس زبه بين فلقة طيزي اول لما راس زبه لمس الخرم حسيت كأني كهربي مشيت في جسمي كله قام وحط زيت علي زبه ودهن طيزي كمان وظبط راس زبه علي الخرم وفضل يضغط حسيت بوجع خفيف ومتعه اكبر جدا لحد لما دخل كله وبقيت مستمتع جدا وفضل يدخل ويطلع وانا بقلو نيكني حبيبي نيك طيزي وقطعها من النيك وفضل ينيك اكتر من نص ساعة نيك متواصل لحد محسيت انه ابتدي يمسك فطيزي جامد وعضلاته بقيت بتتنفض وجاب لبنه جوة كان سخن اوي وممتع جدا وهو بينزله دخت من كتر المتعه اللي انا فيها قام من فوقي وانا كمان قمت وحسيت ان لبنه بينقط من طيزي وانا رايح الحمام . و دخل الحمام ورايا وكان زبه لسه واقف ودخلنا تحت الدش مع بعض قلي انا جاي عشان اغسلك طيزك كويس واديته ضهري وراح حاطط الصابون علي جسمي وفضل يدعك في ضهري ونزل بايده لحد طيزي وفضل يمسكها جامد ويدخل صباعه جوة كنت مستمتع اوي بملمس صوابعة جوة خرمي وقولتله نكني تاني محتاج زبك يدك طيزي وفعلا قلي حط رجل علي حرف البانيو وايدي سند بيها علي الحيطه وراح مدخل زبه في طيزي وفضل ينيك لحد محسيت اني رجلي مش قادره تشيلني من المتعه في اروع جنس شاذ في حياتي وحس بيا قلي اقعد علي حرف البانيو وخلاني فتحت رجلي كأني هولد ههههههه وراح رزع زبه جوة طيزي وفضل يدك فيها لحد مجبهم تاني

خرجنا من الحمام ولبسنا هدومنا وخرجنا من البيت عشان لما ابوه وامه يجوا من الشغل ميعرفوش حاجة. وبقيت كل متيجي الفرصة اخليه ينكني و نمارس جنس شاذ ممتع وساعات قليله كنت بنيكه بس كنت بستمتع اكتر لما كنت بتناك منه . وفضلنا علي كدة اكتر من سنتين لحد مهم سابو البيت وسافروا عشان ابوه اشتغل في مكان تاني. فبعد ما صحبي سافر بقيت قعدت وحيد اكتر من سنتين مشتاق للنيك بس مكنش عندي الجراءة اني اتعرف علي حد وقعدت سنتين اللعب مع نفسي كل متكون عندي فرصة وكنت ديما بدخل اي حاجة فطيزي وانا بضرب عشرة لحد بقيت متعود اني اعمل كدة قبل منام لحد لما عدت الايام (وبقي عندي 20 سنة بس كنت قصير القامة 150 سم ونخيف شوية الا في منطقة الطيز ) ولكن في احد الايام اتعرفت علي واحد في الجامعة كان زميل ليا في الفصل هو ابيضاني طوله 175 سم رشيق الجسم قوي البنية وكان ساكن قريب مني وكان هو ديما بيذاكر لوحدة في شقة فاضية في البيت عندهم وبعد لما بقينا اصحاب عرض عليا نذاكر مع بعض . وفعلا وافقت ولكن بدون التفكير في اي شيء تاني وبعد عدة ايام روحت اصحية عشان نروح المدرسة ففاتحلي الباب وهو لابس لبس النوم وكان زبه واقف وباين من بنطلون الترنج اللي كان لابسه معرفش ليه فضلت افكر طول اليوم في زبه وفضلت مشتت حتي نهاية اليوم الدراسي وروحت اتغديت في البيت وبعدين روحت عنده زي كل يوم عشان نذاكر ، طول مانا عنده كنت بنتهز اي فرصة ابص فيها علي زبه من غير مياخد باله وجتلي فكرة عشان اخلية يمارس معايا جنس شاذ زي صحبي الاولاني وابتديت انفذها تاني يوم بقيت اللبس شورتات ضيقة وبديهات عليها وبقيت اتحرش بيه او اوقع حاجة واوطي اجيبها وانا مديله ضهري لحد بقيت الاحظ انه بقي يبص كتير علي طيزي وساعات كنت باخد بالي انه زبه بقي يقف كتير وفمرة اتاخرت عنده فعرض عليا ابات معاه وده اللي انا كنت عايزة

شوية وقولتله اني هنام السرير كان في نفس الاوضة نمت وعملت نفسي غرقان في النوم شوية عشان اترك له فرصة انه ينيكني و اذوق زبه ولقيت فيه ايد بتحسي علي طيزي شوية ونده عليا مردتش عليه لقيت فيه حاجة ناشفة بيحاول يدخلها بين الفلق عرفت انه جاب اخره وهايج اوي عملت نفسي بتقلب ونمت علي بطني هو نام فوقي من علي الهدوم روحت عملت نفسي صحيت هو اتخض وقام انا فضلت قولتله انت بتعمل ايه مردش عليا لقيت زبه واقف وكان مطلعه من البنطلون اول لما شوفته اتخضيت فعلا كان كبير طويل وعريض وراسه تخينه ولونه احمر من غير محس روحت ماسكه ونزلت بوس ومص فيه كان تقريبا نصه بس اللي قادر ادخله في بقي وبعد تقريبا خمس دقايق مص نمت علي بطني وهو فهم انا عايز اية . راح قالع باقي هدومه وقلعني الشورت ونزل بوس في طيزي وفتح الفلق وباس خرمي وبعدين نام فوقي وفضل يبوس في رقبتي وضهري وحط راس زبه علي الخرم وفضل يضغط اتالمت اوي عشان زبه كان تخين اوي راح قايم وبل زبه بريقه وكمان طيزي وحطه تاني وفضل يدخل شوية شويه لحد مدخل كله وفضل يدخل ويطلع لحد منزلهم جوة وانا كنت مبسوط اوي وناكني في اليوم ده اكتر من اربع مرات و عشنا جنس شاذ رائع و بقي ينكني تقريبا كل يوم وفضلنا صحاب اكتر من خمس سنين واحنا مع بعض وبقيت زي مراته بالظبط

• جامد
التفاعلات: بشار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%