NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في سؤال بجد محيرني و عايز رائيكم ..دلوقتي في ظل زمن برامج التواصل الاجتماعي و برامج الشات و الواقع الافتراضي ...لو اتنين لتعرفوا على بعض من النت و حصل و حبو بعض و انجوزو هل الجواز دا هيكون ناجح ولا سيصبح الموبيل و الكمبيوتر و مواقع التواصل مصدر دائم للشك و الخلاف و الاتهام للخيانة مثلا ؟؟
موضوع للنقاش

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: قرمووط الطيظ, مصطفى مصطفى, محمد ايزل و شخص آخر
هما اللي يحكموا مش احنا لانهم ف التجربة

في سؤال بجد محيرني و عايز رائيكم ..دلوقتي في ظل زمن برامج التواصل الاجتماعي و برامج الشات و الواقع الافتراضي ...لو اتنين لتعرفوا على بعض من النت و حصل و حبو بعض و انجوزو هل الجواز دا هيكون ناجح ولا سيصبح الموبيل و الكمبيوتر و مواقع التواصل مصدر دائم للشك و الخلاف و الاتهام للخيانة مثلا ؟؟
موضوع للنقاش
علي حسب عقيله الشخصين في اشخاص عقليتها ناضجه ف مش هيكون في مشاكل بسبب كدا و في اشخاص معندهاش عقليه لو لقت شريك حياتها بيضحك و هو ماسك الفون يبقا بيخونها

• عجبني
التفاعلات: sexypump
علي حسب عقيله الشخصين في اشخاص عقليتها ناضجه ف مش هيكون في مشاكل بسبب كدا و في اشخاص معندهاش عقليه لو لقت شريك حياتها بيضحك و هو ماسك الفون يبقا بيخونها
صحيح ..بس انا بصنف البنت اللي بتغير بعدم الثقة بالنفس .
لكن الراجل ليغير لعرضه ...بشرط ألا تكون غيرة مراضية

صحيح ..بس انا بصنف البنت اللي بتغير بعدم الثقة بالنفس .
لكن الراجل ليغير لعرضه ...بشرط ألا تكون غيرة مراضية
لا بص في فرق بين الغيره و عدم الثقه و الفرق ده شعرايه يعني فرق صغير اووي
الغيره دي احلي حاجه ممكن شخص يحصل عليها في الدنيا
بس لو اتحولت ل عدوم ثقه هتبقا اسواء حاجه في الدنيا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا بص في فرق بين الغيره و عدم الثقه و الفرق ده شعرايه يعني فرق صغير اووي
الغيره دي احلي حاجه ممكن شخص يحصل عليها في الدنيا
بس لو اتحولت ل عدوم ثقه هتبقا اسواء حاجه في الدنيا
صح هتتحول لشك

• أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
بس تخيل الغيرة تتحول اشك و خلاف .. واصلا الغريم جهاز أو واقع افتراضي مش موجود ههههه

موضوع للنقاش
كل علاقة و ليها ظروفها

• عجبني
موضوع للنقاش
أنا اتجوز من النت وكان ناجح جدا لولا تدخل الأهل وحساسيه بين زوجات اخواتي ومراتي مكنش حصل الانفصال ومكنش في شك ولا خيانه في الجواز

• عجبني
أنا اتجوز من النت وكان ناجح جدا لولا تدخل الأهل وحساسيه بين زوجات اخواتي ومراتي مكنش حصل الانفصال ومكنش في شك ولا خيانه في الجواز
خسارة
هتتعوض ..اسف لو فكرتك بشىء يزعل

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
خسارة
هتتعوض ..اسف لو فكرتك بشىء يزعل
ليا وليك
لا عادي لان مش هينفع انسها لانى مخلف منها وكمان أنا وهيه أصحاب وا اخوات

• عجبني
موضوع للنقاش
علي حسب طبيعة تفكير الشخص نفسه ، يعني مثلا انا واحد متحرر مش هيفرق معايا اكيد اتعرفت عليها فين وازاي

الوسائل متاحة
علاقة الثقة مالهاش علاقة بهذا : هو تربية و تعود .. الشكاك معدوم الثقة فنفسو
انك تغير على حد ما يتيحش الهبل الي بنقراه
غير و اسكت! مال الطرف الثاني و شيطانك الي فدماغك 😂

التعارف والزواج عن طريق مواقع التواصل والأنترنت يحتاج لناس ناضجين فكريا .. بس

اعرف واحد متعرف على واحده من لعبه لودو
وكل واحد فيهم من محافظه مختلفه
حاليا متجوزين ومعاهم ***** وكويسين
الموضوع معتمد على الثقافه والصدق والثقه والحب المتبادل

موضوع للنقاش
مفيش مقياس كل حالة ولها ظروفها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%