NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هقولك بصراحة ومن غير خجل استحلمت اني بنيك واحدة زميلتي في الدرس في حمام سباحة،
ده خلاني انجذب ليها وبقينا زبدة علي عسل وكنت ببوسها واحضنها تحت سلم المدرس لكن،
في يوم اخدتها عندنا فالبيت نراجع الدرس وفرشتلها كذا مرة وفي يوم كنت غشيم وكنت هفتحها،
زعلت وتركت الدرس وانا فضلت احايل فيها وحاولت اهددها وقالت لاخوها ضربني علقة موت،

لسه مأثرة علي نفسيتي رغم اني اتجوزت وخلفت لسة فاكرها

وانتي فين تويتر بتاعك ؟

هقولك بصراحة ومن غير خجل استحلمت اني بنيك واحدة زميلتي في الدرس في حمام سباحة،
ده خلاني انجذب ليها وبقينا زبدة علي عسل وكنت ببوسها واحضنها تحت سلم المدرس لكن،
في يوم اخدتها عندنا فالبيت نراجع الدرس وفرشتلها كذا مرة وفي يوم كنت غشيم وكنت هفتحها،
زعلت وتركت الدرس وانا فضلت احايل فيها وحاولت اهددها وقالت لاخوها ضربني علقة موت،

لسه مأثرة علي نفسيتي رغم اني اتجوزت وخلفت لسة فاكرها
هلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أي واحد أو واحده بيوصلوا لسن البلوغ مامته او باباه بتساعدهم وتمهد لهم التغيرات اللي حتحصل لهم.... للبنت شد ووجع في حلمات بزازها ونزول الدم (الحيض) من كسها اما للولد زبه بيقف ويحاول يخفيه عن أهله غير صوته اللي بيتغير وشعر شنبه بيخضر.. لكن الحاجه اللي مابنعرفش نحكيها لأمهاتنا وأباؤنا هي لما أول مره نحس باللذه الجنسيه وأول مره يحتك بينا رجل أو نحتك ببنت علي حسب جنسنا.... ممكن اعرف تجاربكم ن بصراحه عن أول مره.....
التجارب دي مينفعش الواحد يحكيها لكل الناس اكيد بالي يثق فيهم

أي واحد أو واحده بيوصلوا لسن البلوغ مامته او باباه بتساعدهم وتمهد لهم التغيرات اللي حتحصل لهم.... للبنت شد ووجع في حلمات بزازها ونزول الدم (الحيض) من كسها اما للولد زبه بيقف ويحاول يخفيه عن أهله غير صوته اللي بيتغير وشعر شنبه بيخضر.. لكن الحاجه اللي مابنعرفش نحكيها لأمهاتنا وأباؤنا هي لما أول مره نحس باللذه الجنسيه وأول مره يحتك بينا رجل أو نحتك ببنت علي حسب جنسنا.... ممكن اعرف تجاربكم ن بصراحه عن أول مره.....
ابعاي التويتر بتاعك

ابعت الأكونت بتاعك وانا حابعتلك follow

تجربتي انا مع ان في منتدي جنسي وشكلكي رغااي بس فعليا بعتبر اي كلام في العلاقه نفسها الي تمت في اي وقت شئ شخصي :) عموما موضوع كويس ومتابع

لا انا ابتديت معايا اني ركبت علي طول من جارتي وأنا في أولي إعدادي
دي كانت مدعكه 😂😂
سؤال بس هيا الي معاك ف الصورة دي في غرز عند مناخيرها؟ او هيا علمات ف وشها؟

كنت كاي شاب عاوز يكتشف الجنس الاخر كنت ببص علي اختي وهي ف الحمام او بتغير او مماتي بس اكتر حد كان بيهيجني خالتي كانت ساكنه فوقينا كنت بطلع طبعا زي ابنها كانت بتلبس عبايه خفيفه كلت تحتها وبس كنت بطلع العب فوق السطح كانت بتطلع ابنها يلعب معايا كنا بندخل عشه عندنا كنت بتحرش بيه علي انه خالتي طبعا وكنت بعدله هدومه واقلعه البنطلون وامشي زبرب علي فلقه طيزه وانقطعت عنه فتره بس لما كبر وفهم جه يحكيلي حاجات هبقي انزلها بعد كده ......تحياتي

• عجبني
التفاعلات: افندينا123
أي واحد أو واحده بيوصلوا لسن البلوغ مامته او باباه بتساعدهم وتمهد لهم التغيرات اللي حتحصل لهم.... للبنت شد ووجع في حلمات بزازها ونزول الدم (الحيض) من كسها اما للولد زبه بيقف ويحاول يخفيه عن أهله غير صوته اللي بيتغير وشعر شنبه بيخضر.. لكن الحاجه اللي مابنعرفش نحكيها لأمهاتنا وأباؤنا هي لما أول مره نحس باللذه الجنسيه وأول مره يحتك بينا رجل أو نحتك ببنت عليحسب جنسنا.... ممكن اعرف تجاربكم ن بصراحه عن أول مره.....
بنت الجيران هي اللي زنقتني و قعدت تمص زبري 😂😂

انا خجول بطبيعة حياتى وعمرى ما فكرت اعاكس واحدة بالشارع ودا سبب دخولي المنتدى من ٢٠١١

تجاربك اي

• جامد
التفاعلات: زهره
خير يعم شبه واحدة اعرفها اوي وانا وهيا داخلين عل خطوبة لو هيا اتمنا تنصحني بس وتقولي اه او لا مش هيا اسمها منار؟
أووووووووف... انت بتتكلم جد!!!

• بيضحكني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%