NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول مره احس بالشهوه كنت مع بنت ع السطح زانقها

كنت في اولى اعدادي لقيت بتاعي واقف ومكنتش فاهم ليه قعدت ادعكه لقيتني حاسس احساس حلو فشخ فضلت مكمل لغاية ما نزلتهم وكانت اول مرة احس بشهوتي، فضلت بعدها بضرب عشرة وانا مش فاهم ده ايه او انا بعمل ايه لحد ما فهمت 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا
أي واحد أو واحده بيوصلوا لسن البلوغ مامته او باباه بتساعدهم وتمهد لهم التغيرات اللي حتحصل لهم.... للبنت شد ووجع في حلمات بزازها ونزول الدم (الحيض) من كسها اما للولد زبه بيقف ويحاول يخفيه عن أهله غير صوته اللي بيتغير وشعر شنبه بيخضر.. لكن الحاجه اللي مابنعرفش نحكيها لأمهاتنا وأباؤنا هي لما أول مره نحس باللذه الجنسيه وأول مره يحتك بينا رجل أو نحتك ببنت علي حسب جنسنا.... ممكن اعرف تجاربكم ن بصراحه عن أول مره.....
اول مره دي كانت وانا في المدسه في اولى اعدادي مع صحبتي واحنا مرواحين من المدرسه بس كنا صغيرين ومش عارفين بنعمل اي و مع الوقت اتعلمنا من افلام تلسكس وبقيت بنام معاعا من وره

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
الموضوع فعلا بيكون مميز ومختلف

• عجبني
التفاعلات: ؟م؟؟
أي واحد أو واحده بيوصلوا لسن البلوغ مامته او باباه بتساعدهم وتمهد لهم التغيرات اللي حتحصل لهم.... للبنت شد ووجع في حلمات بزازها ونزول الدم (الحيض) من كسها اما للولد زبه بيقف ويحاول يخفيه عن أهله غير صوته اللي بيتغير وشعر شنبه بيخضر.. لكن الحاجه اللي مابنعرفش نحكيها لأمهاتنا وأباؤنا هي لما أول مره نحس باللذه الجنسيه وأول مره يحتك بينا رجل أو نحتك ببنت علي حسب جنسنا.... ممكن اعرف تجاربكم ن بصراحه عن أول مره.....
مش عارف اجيبهالك ازاي بس انا معملتش حاجة زي كدة قبل كدة 😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%