NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زهره

نسوانجى شايف نفسة
عضو
أي واحد أو واحده بيوصلوا لسن البلوغ مامته او باباه بتساعدهم وتمهد لهم التغيرات اللي حتحصل لهم.... للبنت شد ووجع في حلمات بزازها ونزول الدم (الحيض) من كسها اما للولد زبه بيقف ويحاول يخفيه عن أهله غير صوته اللي بيتغير وشعر شنبه بيخضر.. لكن الحاجه اللي مابنعرفش نحكيها لأمهاتنا وأباؤنا هي لما أول مره نحس باللذه الجنسيه وأول مره يحتك بينا رجل أو نحتك ببنت علي حسب جنسنا.... ممكن اعرف تجاربكم ن بصراحه عن أول مره.....

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, افندينا123, الجوكر المصري و 3 آخرين
كانت تجربه جميلة احتكيت ببنت فأتوبيس

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Soli6969
أي واحد أو واحده بيوصلوا لسن البلوغ مامته او باباه بتساعدهم وتمهد لهم التغيرات اللي حتحصل لهم.... للبنت شد ووجع في حلمات بزازها ونزول الدم (الحيض) من كسها اما للولد زبه بيقف ويحاول يخفيه عن أهله غير صوته اللي بيتغير وشعر شنبه بيخضر.. لكن الحاجه اللي مابنعرفش نحكيها لأمهاتنا وأباؤنا هي لما أول مره نحس باللذه الجنسيه وأول مره يحتك بينا رجل أو نحتك ببنت علي حسب جنسنا.... ممكن اعرف تجاربكم ن بصراحه عن أول مره.....
وانتي اي تجاربك

بعتلك خاص اعرفك باحترام

اول مرة كنت بشوف بورنو ومبتعبش خاصة ان شهوتى عاليه كنت هايج طول وقت بتخيل ممثلات عرايا وبعمل معاهم علاقه

لا انا ابتديت معايا اني ركبت علي طول من جارتي وأنا في أولي إعدادي
دي كانت مدعكه 😂😂

اول ما حصلت معيا كنت في المدرسه وانا وبنت بنعدي من باب الكنتين كان باب صغير يعني يعدي واحد انا وهيه عدينا وبعد ما عديت حسيت بهيجان والبتاع وقف وكان فضيحه وكان باين انو واقف

اسمها اتحرشت... وحسيت بإيه
هوا بصراحة هيا ال جت عليا وغمزتلي وانا وعملت الباقي 😂 بس كان شعور جامد ونزلت لبن كتير فالبنطلون وشويه علمو فبنطلونها 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح
عشان مش عارف ابعت خاص لحد معرفش ليه

• بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح
اهو ابعتيلي دلوقتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما تيجي كيك أحسن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%