NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية سعادتي مع مريم وجوزها المتحرر وعائلته _ حتي الجزء الثالث 29/6/2023

م محمد

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
13 يونيو 2023
المشاركات
64
مستوى التفاعل
163
نقاط
785
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اي الاخبار عاملين اي في البداية احب اعرفكم بيا ودي تاني قصه واقعيه بعد ( جارتي المطلقة وحرمانها سنين) في قسم قصص قصيره ومتنوعه واللي أصحابها طلبوا اكتبها ع المنتدي بس اغير الاسماء
ابطال القصة :
طبعا عارفني من اول قصة اكتبها
مريم : ودي بقي بطله قصتنا ( مريم دي بقي حته ملبن طيزها وبزازها كبار فشخ وشعر اصفر وعنين خضراء هانم كدا وعندها ٣٥ سنه متجوزه من ياسر )
ياسر : ده شغال محاسب ف شركة وعنده ٣٧ سنه
احداث القصة:
انا مهندس مدني وياسر كان شغال في شركة توريدات وكان ف مابنا شغل مشترك هو كان ملتزم جدا ف شغله انا لحد دلوقتي معرفش ميوله اي كان اوقات يكلمني وييجي نتفق ع الشغل ويمشي وكان قالي أنه متجوز من ١٠ سنين من حب عمره مريم وعندهم ولدين وحياتهم هادئه فضلنا فتره كبيره علاقتنا ع قد الشغل وممكن نتكلم ف نطاق خارج الشغل بسيط
لحد مافي يوم كنت قاعد علي كافيه لقيت قمر داخل الكافيه وكل اللي ف الكافية حرفيا تنحوا رجاله وستات والمفاجئة اللي داخل وراها ومعاه ولدين واول ماشفني سلم عليا وقالي مبسوط اني شفتك بقالنا فتره متكلمناش وقالي تعالي اعرفك ع المدام
انا: مساء الخير اذيك يافندم
مريم : اهلا وسهلا
ياسر: دا بشمهندس محمد كنت حكتلك عنه
انا في الوقت دا استغربت حكتلها عني اي مش فاهم واي اللي يجيب سيرتي
انا العلاقة في الإطار ده مكنتش بفكر فيها لان علاقتي في حدود ولازم احافظ على العلاقة جدا حتي لو انتهت تبقي واخده إطار كويس مفهوش حاجه وحشه لاني شخص متعلم والناس بتحترمني اوي ف علاقتي الشخصيه تبقي بيني وبين الشخص دا عشان نعرف نحافظ ع بعض
المهم ياسر طلب مني اقعد معاهم
فاعتذرت منه عشان يقعدوا براحتهم لقيت مريم بتقولي لي مش حابب تقعد معانا يابشمهندس من فضلك متكسفنيش بصراحة أنا كان نفسي اقعد وأشوف القمر دا
المهم قعدنا واتعرفت عليها وفضلت اضحكها واتبسطت اووووووي ولاحظت أن ياسر كان سايبنا نتكلم ونهزر ونضحك وهو كان بيشكر فيا وفي شغلي واحترامي والتزامي
مريم : مش هتعرفني بقي ع المدام
انا : لسه متجوزتش ياسر سبقني ولقي القمر بدري انا لسه
انا استاذنكم بقي عندي شويه حاجات هخلصها
لقيت ياسر بيقولي هنشوفك تاني قولتله اتمني دا
عدي كام يوم ولقيت ياسر بيكلمني
بيقولي عيد ميلاد مريم بكرا عاملينه ف كافيه وهنسهر شويه متيجي قولتله هشوف ظروفي لقيت مريم اخدت التليفون وبتقولي هو البشمهندس مش عايز يشوفنا تاني ولا اي بما أنه عيد ميلادي انا انا عزماك عليه يامحمد وهستناك قولتلها حاضر يا مريم حستها اتبسطتت
المهم عدي اليوم وروحت ع الكافيه ولاقيت مريم لابسه فستان اسود بزازها هتنط منه وضيق فشخ وطيزها تجنن سلمت عليها ولاقيتها بتسلم عليا وبتحضني وبوسنا بعض وسلمت ع ياسر وهما بس اللي كانوا موجودين ف عيد الميلاد وكنت جايب هديه لمريم
سهرنا وانبسطنا ورقصت معاها وحرفيا زبري كان هيقطع البنطلون ولاحظت أنها بتتعمد تقرب مني وزبري يلمسها
مريم : محمد انا معجبه بيك
انا : مريم انتي تعجبي اي حد ويتمناكي بس انتي مرات صاحبي وانا ممكن ليا علاقات بس مخنتش وكمان انا ملاحظ أن ياسر عادي أن مراته ترقص كدا ولا انا اللي قديم
مريم : ع فكره ياسر مبسوط جدا وكان بيحكي عنك انك شخص محترم جدا وزوق وبتحافظ ع الصداقه
انا : ياستي متشكر وهو بيحكي عني انا لي
مريم : محمد انا وياسر بنحب بعض وعيشنا حياه كويسه وبعد كدا بقت روتنيه حتي العلاقة بينا مبقتش زي الاول وانا ست بحب العلاقة جدا وشهوانيه المهم احنا متفقين انا وهو نتكلم مع بعض عادي فكنا بنقترح نغير روتين العلاقة لقيته بيقولي انتي هتتخيلي أن شخص تاني باسم مختلف بيعمل معاكي علاقة قولت نجرب استغربت ف الاول ولما عملاناها كان ياسر هائج اوووووووووووووي وانا اتبسطت ومع الوقت لقيته طلب مني انه نفسوا يشوفني وانا بتناك من شخص تاني قولتله ازاي كدا قالي يابنتي احنا بنحب بعض وهيبقي تغيير قولتله احنا عندنا اولاد وممكن علاقة زي دي تعملنا مشاكل قالي لازم نختار حد واثقين فيه جدا وانتي ترتاحيله ف الاول هي بتحكي ومش عارف لي انا كنت مستغرب الفكرة بس حسيت باثاره وشهوه عاليه جدا فكره انك تكون مع مراه صاحبك ف وجوده عجبتني اوي وهي كملت هو حكالي عنك وقالي أن انت الشخص الوحيد اللي وثق فيه وأنه مش عارف يجبهالك ازاي المهم بالصدفة لقيناك ف الكافيه وعجبتني لاني بحب الراجل القمحي وبحس أنه هيمتعني وكان دمك خفيف جدا وروحنا اليوم ده ياسر نام معايا وهو بيقولي انا محمد وانا كنت هايجه عليك قولتله قطعني يامحمد افشخني افشخ مرات صاحبك اللبوه الممحونه بس للأسف ياسر كانت الشهوه الجنسيه عنده عاليه اوووووووووووي حاب بسرعه
وقال متزعليش ياحبيبتي هخلي محمد هو اللي يفشخك ويبسطك
المهم انا قولتلك ع كل حاجه اي رأيك
انا : مريم انا موافق بس يبقي الموضوع بحرص شديد والعلاقة بنا انا وانتي وياسر ومفيش هزار ف الموضوع دا وعلاقتنا بره انتي مرات صاحبي وياسر صاحبي واخويا وميكنش ف اي تلمحات اتفقنا
مريم : اتفقنا تعالي نروح لياسر اوك
مريم : ياسر ماتيجي نكمل سهرتنا ف البيت وأعزم صاحبك بسهر معانا متبقاش بخيل
ياسر : طبعا جاي معانا ويبات كمان
انا : يلا بينا أنا مش حابب اروح وطلعنا عند ياسر البيت
ومريم استأذنت تغير وقعدت مع ياسر رغينا شويه ولقيت مريم طالعه بقميص نوم شفاف اسود يهبل من غير اندر وبرا وكسها باين اوووووووي وجت اقعدت جنبي وانا كنت ع أخري
ياسر قالي محمد مريم حكتلي أنها اتكلمت معاك واحنا صحاب قولتله كل واحد فينا لي ميوله الجنسية ودي حاجه مش بايدنا واكيد كلنا هننبسط وياسيدي مريم تتجوازنا احنا الاتنين ههههه
مريم : تعالوا نخش جوه
اول ما دخلنا ياسر قعد ع الكرسي وانا ومريم حرفيا كنا بنقطع بعض بوس وتقفيش واضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع ركبها ونزلت البنطلون واول ما شافت زبري هجمت عليه مص ولحس وتدخله كله بجد كانت محترفه وياسر طلع زبره وقعد يلعب فيه من اللي بيشوفه
روحت مقوم مريم بحط ايدي ع كسها كان غرقان وبتقولي انا مبسوطه اووووي روحت فاتح رجليها ونزلت ع كسها كنت بلحسه بجنون واضربها عليه وأقطع زنبورها وهي لقيتها عينيها مغربه وجابت كتير قوي ع وشي وهي جسمها كله بيترعش وبتصوت اوووووووووي
مريم : حبيبي قطعني قدام جوزي ونكني وافشخني اوووووووووي انتا راجلي ودكري انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك
روحت محرك زبري كسها جامد اوووووووووي وجابت تاني قولت لياسر تعالي دوق عسل مراتك وهو مصدق وروحت انا اديتها زبري تقطع فيه وتقولي ابوس ايدك نكني مش مستحمله
روحت ع كسها دخلته مره واحده فضلت تصوت اوووووووي وتشدني وتبوس فيا وانا بنيك فيها جااااااامد اوي وبعصر بزازها واشدهم جامد وامص ف رقبتها روحت مقومها ولفتها وجيت من وراها دخلت زبرررررري وشدتها عليا من شعرها وهي تقولي كمان افشخ كسي انا لبوتك هموت من المتعه وانا ارزع ف كسها جامد اوووووووووي وهي تقولي انا محدش هيلمسني غيرك وكنت خلاص جبت اخري بقالنا ساعه الأربع نيك وانا معايا فرس بجد قولتلها هجيب قالتلي هات ف كسي ياقلبي انا عايزه احس بلبنك جوايا روحت فضلت انيكها بسرعه لحد مجبت وكسها اتملي كانت جابت معايا وياسر كان جاب اكتر من مره روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها قالتلي انت حنين اوووووووي وممتع جدا ومش هسيبك عمري
واخدنا دش وخرجنا قعدنا ملط كلنا فجاءة الباب خبط وكانت الساعة ٣ بالليل استغربنا وهنا انتهي الجزء دا في انتظار تشجيعكم ورسايلكم ودا اللي هيحدد الجزء الجاي امتي







الجزء الثاني



وقفنا الجزء الاول لما خلصنا ودخلت ملط انا ومريم وكان ياسر جوزها معانا ولقينا الباب بيخبط استغربنا كلنا لأن الوقت كان متأخر اوووووي ومين هيجلهم دلوقتي
المهم لبسنا بسرعه وياسر راح بص في العين السحرية لقي نور ودي أخته منهاره عياط رجع شغل البلايستيشن ع أساس أني بلعب بلايستيشن والوقت اتاخر ورجع فتح الباب
ياسر : نور مالك خشي بسرعه منهارة كدا لي
نور : محمود جوزي اتخنقت معاه وضربني وسبتله العيال وجيتلك
ياسر : طيب اهدي وانا هكلمه بكره افهم منه خشي عند مريم معايا صاحبي بنلعب بلايستيشن وغلبني وانتي جايه زعلانه ماله اليوم ده اغسلي وشك وهاتي مريم وشجعوني
انا كنت ببص ع نور وهي بتعيط تخطف القلب بيضاء وجسمها ده نار وشفايفها ددمم وعليها طيز بنت وسخه جيلي وعندها 32 سنه ومتجوزه والصراحة ممحونه اوووووووي وعندها بنتين
مريم : مالك يابنتي في اي ماله جوزك اكيد سممتي بدنه عشان مش عارف يفشخك ياهيجه
نور : ياوسخه اهدي انا مبقتش قادره بجد كل مايقرب مني ابقي مولعه وعايزه اتناك يروح يجبهم وافضل انا العب ف كسي لحد ماجبهم انا زهقت منه وعايزه أطلق
مريم : ياعبيطه حد يسيب العز دا ويطلق ومتحرميش نفسك من حاجه
نور : ازاي
مريم : مفيش راجل ميتمناش ينام معاكي شاوري ع اي حد ومتعي نفسك
بره بقي انا وياسر
انا: مين البطل دي يامعلم
ياسر : دي نور اختي شكلها عجبتك هقول لمريم
انا : الصراحه عجبتني اوووووي ولي متبقاش هي ومريم حريمي وانت برضوا اخوها حسيت ياسر عجبته الفكره
ياسر : تفكر انا عجبتني اوووووي الفكره دي ونور بتحبني انا ومريم اوووووي
انا : بص خش اتكلم معاها ابعتلي مريم انا هقنعها
دخل ياسر وقال لمريم معلش ياحبيبتي اقعدي مع محمد شويه اشوف الاستاذه مالها عشان مايصحش يقعد لوحده
مريم خرجت وجات جري عليا وبتقولي نفسي فيك اووووووي بس شفت اللي حصل
انا : ياقلبي وانا كمان طيب واللي يحقق أمنيتك دي
مريم : طيب ازاي ونور جوه
انا : اي رأيك ف نور
مريم : طيبه وبتحبنا
انا : وحياتها الجنسية بتتكلم معاكي.
مريم : اه هي حياتها مش سعيده ومش مبسوطه فيها وع آخرها وده سبب المشكله
انا : طيب اي رأيك بصي ياحبيبتي اي المشكله لو شاركتنا واتمتعت معانا حسيت مريم وشها قلب وقالت لي أنا مش عجباك قولتلها ياروحي اللي حسيته معاكي مش هحسه مع حد وكمان احنا بننبسط وبنغير من وقت للتاني وانا عاوزك تبقي معايا ع طول واهو هعرف انيكك ف اي وقت وانتي طبعا الأساس
مريم : بس اوعي البنت تبعدك عني دي لبوه وانا عارفاها
وهخش اتكلم معاها وع فكره هي مولعه دلوقتي وسبب مشكلتها مع جوزها انو مش عارف يمنعها
دخلت مريم وياسر طلع
مريم : نور متيجي نقعد بره دا محمد صاحب ياسر وأخوه ودمه يجنن ولما اقعدت معاه بره بيقولي مين البطل اللي دخل ده قولتله نور
نور : ف ناس معاها البطل ومقصره ف حقها
مريم : بصي ياحبيبتي انا مش بخبي عنك حاجه وبعتبرك سري واسرارنا كلها مع بعض فاكره لما كلمتك وقولتلك ف واحد انا هموت عليه كان محمد ولسه كان نايم معايا
نور : ازاي دا وياسر معاكوا انتي اتجننتي
مريم : لا هبقي احكيلك بعدين دلوقتي تعالي نطلع نقعد معاهم وانا هغير والبس حاجه كدا تولع محمد اكتر ويمكن ينكني تاني 😂
نور : ياوسخه كل دا وانا هايجه كدا
مريم : طيب ماتلبسي حاجه من عندي
المهم مريم لبست قميص نوم شفاف كل حاجه كانت باينه ونور دي كانت بنت متناكه لابسه بنطلون استرتش لازق فيها وكسها باين اوووووووي فيه وبدي حماله واحده كانت فشيخه وجم اقعدوا
انا شفتهم صفرت وجات نور سلمت عليا وقعدت
وكانت مريم جنبي وياسر كان قاعد بيظبط حاجه ف البلايستيشن ونور قاعده قصدنا
انا قولتهم يعني انتوا ف بيتكم وانا عشان غريب لابس ومتكتف
مريم : ياقلبي قوم غير واقعد براحتك وتعالي هطلعلك حاجه تلبسها
نور : بتقول لياسر هو محمد صاحبك اووووي كدا هي مش مستوعبه اللي بيحصل قلها اه انا مامنوا ع اي حاجه سكتت نور ولقيتنا اتاخرنا قامت تشوفنا
لقيت مريم ماسكه زبري وهاتك يالحس ومص نور شافت كدا قالت انا اسفه راحت مريم قامت جبتها وقلتلها انا عارفه انك ع اخرك ومحمد زبره يجنن وياسر عارف وقولتلك هحيلك
روحت مقرب منها وحضنتها وماسك طيزها ومريم نزلت تمص ف زبري
قولتلها يانور دي متعه واحنا بنحافظ ع بعض وممكن منخليش حاجه محرومين منها وانتي جميله اوي دا كله وانا حضنها وبلعب ف جسمها الملبن دا ونور كانت ف دنيا تانيه مش قادره تتكلم ولا تفكر
ونزلت جنب مريم ومسكت زبري وهاتك يامص هيا ومريم
قولتلهم تعالوا ع السرير وناموا جنب بعض
ونزلت لحس ف كس نور اللي كان وردي ومنزله اووووي ع الاندر وطعمه يهبل اول ماحركت لساني عليه لقيتها صوتت وجابت ع وشي ياسر جه من بره شافت المنظر أخته ومراته هاج بطريقه عجيبه
قامت مريم قعدت بكسها ع وش نور وانا قومت حركت زبري ع كسها وهي تصوت وجابت تاني كانت بتجيب شهوتها بسرعه اوي وانا بحب الست دي
قمت مدخل زبري في كسها براحه وهي تصوت مش مستحمله ومريم تقولها بس يالبوه مش دا اللي عاوزاه ونور تقولها انا اول مره احس بالمتعه دي انا مبسوطه اووووي روحت مدخل زبري وفضلت انيك فيها اووووووي وتقولي نيك اللبوه ومتعها وانا فشخها حرفيا وكنت قاعد بفكر ازاي في يوم بنيك مريم قدام جوزها وكمان أخته اي دا اتنين ابطال شراميط معايا كنت حاسس اني بحلم
روحت مطلعه من كسها ومريم جت فضلت تمص فيه اوي وتقولي واحده واحده ع البت دي لسه اول مره تتناك بجد تعالي بقي افشخني وانا بمص كس اللبوه دي وادتني طيزها ونزلت ع كس نور فشخته مص ولحس والبت خلاص عينيها مغربه ومش قادره
وانا ماسك مريم فاشخ كسها واقولها بتحبيه ياشرموطه تقولي بعشقه ياقلب الشرموطه روحت نايم ع ضهري وقامت ركبت ع زبري وهاتك يانيك وتصوت انا قولت الجيران هتتلم ونور كانت ف دنيا تانيه مفتحه عينيها وخلاص وانا كنت قربت اجيب قولت لمريم عاوزاهم فين
لقيت نور بتقولي في كسي انا عاوزاهم اووووووووي يهدوا كسي روحت واخدها ف حضني وبوستها من شفايفها اللي تجنن دي وروحت مدخل زبري ف كسها كان نار وفضلت انيك فيها وهي تعض ف المخده من المتعه والوجع لحد ماجيت ف كسها لقيتها حضنتني وقالت لي دا احلي يوم ف حياتي لقيت مريم بتقولها قومي ياممحونه محمد دا ملكي وانا بس لما لقيتك هايجه صعبتي عليا
انا زعلت من رده فعل مريم وقولتلها انا مش ملك حد ومتتكلميش بالطريقة دي متخافيش انا مش هبعد عنك وكمان ممكن تخرجوا انا عايز نور ف كلمتين
طبعا مريم زعلت وهنعرف الجزء الجاي اي اللي حصل استنوني


الجزء الثالث

وقفنا الجزء اللي فات لما مريم اتكلمت مع نور بأسلوب ضايقني وطلبت منها هي وياسر جوزها يخرجوا بره عشان اتكلم مع نور براحتي
انا: نور متزعليش من اللي حصل وع فكره انا لما كنت معاكي وبصيت ف عناكب حسيت قد اي مبسوطه وقد اي انتي عايزه تتكلمي وتحكي اللي جواكي
نور : عارف انا محستش بمتعه قبل كدا غير وانا معاك انا كنت نسيت مريم وياسر ومش بفكر غير بالحاله اللي وصلتلها واحنا مع بعض بس رد فعل مريم فصلني بس انت اخدت حقي اه انا ومريم ممكن نتكلم مع بعض كتير وتحكي مع بعض كل حاجه بس انا حسيت انها بتغير عليك وعايزاك ليها وانت تستاهل تعمل كدا
انا : بصي يانور انا كنت مبسوط معاكي وعايزك تاني بس مش هنا حتي لو مريم سالتك قوليلها كان بيتكلم معايا وبيقولي انا مبسوط مع مريم بس مبحبش تحس ف اي وقت اني ملكها وقوليلها انا حابه اشوفه تاني عشان متعملش معاكي مشكله وتزعل منك
نور : حاضر انا حبيت ابقي معاك وعايز ابقي معاك قريب هقولك ع حاجه انا ليا واحده صاحبتي تعتبر اختي بحب اتكلم معاها اوي وحكيالها ع كل ظروفي هكلمها نتقابل عندها ف البيت لما جوزها يبقي ف الشغل وهي لوحدها بس انا دلوقتي حابه اووووووي انزل أمص زبرك والحسه
انا : طيب شوفي صحبتك وانزلي مصيه بس بسرعه عشان ميضايقوش
نزلت نور تلحسه وتمصه وتلحس بضاني بطريقة بنت شرموطه تهيج فشخ وكنت حابب انزل افشخها بس قولت بلاش عشان مريم متعملش مشكله معاها والبنت غلبانه
انا : يلا يانور كفايه البسي وانا هلبس ويلا نخرج وهاني رقمك واخدت الرقم وقولتلها يلا
خرجنا لقيت مريم شايطه وياسر جنبها كلمت مريم وقولتلها افهمي انا طريقتك دي هتخلينا نخسر بعض واخدتها بعيد عنهم وقولتلها يالبوه اهدي وافهمي احنا مش عايزين نخسر بعض وانتي اللي مليتي عيني وكلام من دا هي اتبسطتت وقولتلها انا هنزل وخلي نور عندك ومتزعلوش من بعض عوفكره هي بتحبك
مريم : انا عارفه بس غيرت عليك ما علينا هشوفك تاني امتي
انا : هرتب واعرفك يلا باي عشان عندي شويه حاجات عايز اخلصها واستاذنت ومشيت
نزلت عدي اليوم عادي وروحت نمت كنت خلاص فاصل صحيت روحت الشغل ورجعت وعدي يومين افتكرت نور
كلمتها ع الواتس لاقيتها ردت بسرعه وقالتلي مين قولتلها محمد قالتلي فينك وحشتني اوووووي وقولت انك مش هتكلمني قولتلها ازاي بس انا كنت مشغول شويه
نور : علي فكره انا كلمت صاحبتي وقالتلي رتبي نفسك وعرفيني اقولك تيجي امتي
انا : كلميها وتعرفي ظروفها وكلميني تاني
نور كلمت صاحبتها واتفقت معاها بكره الصبح الساعه ٨ العيال هينزلوا مع جوزها يوديهم عند جدتهم وهو يروح شغله والبيت هيبقي فاضي وكلمتني وعرفتني قالتلي هستناك عندها
تاني يوم الصبح صحيت وروحت ع العنوان اللي قالتلي عليه نور وقولتلها انا تحت افتحي الباب فتحت وطلعت اول ما دخلت لقيت نور جريت عليا واترمت ف حضني وبوس قولتلها يابنتي اهدي صاحبتك فينها قالتلي جوه كانت نور لابسه قميص نوم ابن متناكه فشيخ اسود شفاف وبزازها كلها باينه اللي حاجه بسيطه وجسمها ابن متناكه ومظبطه نفسها اوووووي
دخلنا لقيت صاحبتها قاعده سلمت عليها وكانت لابسه كاش مايو وعليها جوز شفايف ولاد متناكه بس قعدت ونور عرفتني عليها وقالتلي دي نونا صاحبتي واختي وسري
نونا دي بقي حته كدا طولها 152سم وزنها 80 عودها كيرفي بزازها كبيرة بس مش اوي وطيزها كبيرة شوية شعرها اسود طويل بطول ضهرها وجسمها ابيض ومربرب وانا بعشق الجسم دا وكنت حابب افشخهم هما الاتنين اه وكمان نونا من الستات اللي لما تبص في عينيها تحس أنها عايزه تتناك من كل حته فيها
لقيت نونا بتقلنا خشوا بقي اتبسطوا عشان حاسه نور ع آخرها وعندها حق قولت ف نفسي بس شكلك هتيجي ع زبري قريب
دخلت مع نور واول ما دخلنا لقيتها نزلت ع ركبها وبتبوس ف زبري اللي وقف من هيجانها اوووووووي وفضلت تلحس وتبوس فيه من فوق البنطلون وراحت مطلعاه ونزلت تمص وتلحس بطريقه مجنونه بنت متناكه وتمصه بشفايفها وتبصلي وكانت ممحونه اوووووووي وع آخرها قولت انا هفشخك عشان البطل اللي بره يسمع ويبقي جاب اخره
قومت موقفها ولفتها بقيت في ضهرها ووشها ف الباب وانا لازق فيها اووووي وزبري محشور في طيزها وفخادها روحت ماسك بزازها بايد واحده وببوس في رقبتها وأيدي بتدعك في كسها وهي جابت آخرها وكسها كان بيجيب في أيدي بطريقة بنت وسخه ونفسها علي وصوتها علي اوووووي قولتلها صوتي يالبوتي اوووووي روحت ضربتها ع طيزها وحركت زبري بايدي ع كسها جامد لحد ما نزلت وهي وقفه وصوتها جاب اخر الشقه
اخدتها ونيمتها علي السرير والبطل اللي بره كانت سايبه الاندر بتاعها ولحظت أنه مبلول قولت في سري شكلها هايجه اووووي بنت المتناكه اللي بره روحت نزلت علي كس نور لحسته ومصيته وانا ماسك بزازها بايدي واعض زنبورها عض خفيف والحسه وهي حرفيا كانت بتتلوي تحتي راحت جابت في وشي غرقتني قومت طلعت بوس ف شفايفها ابن متناكه وامص في لسانها ورقبتها والعصر بزازها واعض ف الحلمه بشفايفي والحسها وزبري بيتحرك ع كسها وهي كانت بتنزل بطريقة بنت متناكه تحس انها اول مره حد يلمسها روحت محرك زبري ع كسها وزنبورها جامد اوووووووووي وهي تصوت وتجيب وتقولي ابوس ايدك كفايه نكني افشخني انت اي مش طبيعي روحت رزعت زبري في كسها وهي اااااااااااااااه مش قادره نكني انا اول مره انزل كتير اوووووووي كدا انا شرموطتك ولبوتك وانا مش راحمها مقطع كسها روحت جايبها ع طرف السرير ورفعت رجليها ع كتفي وكملت نيك فيها وحسيت بقي انا نونا ورا الباب ونمت ع نور وانا تاني رجليها وفشخها حرفيا
قومت نمت ع ظهري وركبت عليه وبتتحرك زي المجنونه روحت رفعتها وحركت زبري ع كسها جابت غرقت بطني ريحه الاوضه بقت كلها نيك
روحت خلتها تقعد ع ركبتها وتديني طيزها روحت موطي ضهرها عشان طيزها تعلي وانا بفشخها في كسها حسيت اني خلاص قربت اجيب روحت مزود نيك جامد اوووووووووي ونامت ع بطنها وانا ع أخري لحد ما نزلت ف كسها وهي مفتحه عينيها ومش قادره تتكلم اخدتها ف حضني شويه قولتلها هلبس الشورت واطلع اروح الحمام خرجت لاقيت نونا ف المطبخ قولتلها ممكن الجميل بعملي قهوة زياده
نونا : قالتلي من عنيا بس اي اللي عملته ف البت ده صوتها كان جايب لآخر الشقه دا انا خايفه حد يكون سمعكم 🤣🤣
روحت مقرب منها وضربتها ع طيزها قالتلي اي يابني مش تتهد قولتلها الطيز دي بزمتك تتساب روحت مقرب منها وروحنا ف بوسه بنت متناكه اوووووووي زبري وقف ف ثانيه بحط ايدي ع كسها لاقيت الاندر مبلول بطريقة بنت وسخه قولتلها موبايلك فين قالتلي اهو سجلت رقمي وقولتلها كلميني قالتلي انت النهارده بالليل فين قولتلها نرتب بعدين وغيري الاندر دا لأن ريحته فواحه اوووووووووووي ضحكت وقالتلي انا جبت كذا مره وانت مع نور
قولتلها يلا عشان سايب نور لوحدها ودخلت الحمام وخرجت لقيت نور واقفه ع الباب وبتقولي تعالا نستحمي مع بعض ونخرج لنونا
هتعرف الجزء اللي جاي اي اللي هيحصل مع الملبن نونا وجسمها ابن الفاجر استنوني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: fox$#, Mo1980, sexypump و 72 آخرين
اي الاخبار عاملين اي في البداية احب اعرفكم بيا ودي تاني قصه واقعيه بعد ( جارتي المطلقة وحرمانها سنين) في قسم قصص قصيره ومتنوعه واللي أصحابها طلبوا اكتبها ع المنتدي بس اغير الاسماء
ابطال القصة :
طبعا عارفني من اول قصة اكتبها
مريم : ودي بقي بطله قصتنا ( مريم دي بقي حته ملبن طيزها وبزازها كبار فشخ وشعر اصفر وعنين خضراء هانم كدا وعندها ٣٥ سنه متجوزه من ياسر )
ياسر : ده شغال محاسب ف شركة وعنده ٣٧ سنه
احداث القصة:
انا مهندس مدني وياسر كان شغال في شركة توريدات وكان ف مابنا شغل مشترك هو كان ملتزم جدا ف شغله انا لحد دلوقتي معرفش ميوله اي كان اوقات يكلمني وييجي نتفق ع الشغل ويمشي وكان قالي أنه متجوز من ١٠ سنين من حب عمره مريم وعندهم ولدين وحياتهم هادئه فضلنا فتره كبيره علاقتنا ع قد الشغل وممكن نتكلم ف نطاق خارج الشغل بسيط
لحد مافي يوم كنت قاعد علي كافيه لقيت قمر داخل الكافيه وكل اللي ف الكافية حرفيا تنحوا رجاله وستات والمفاجئة اللي داخل وراها ومعاه ولدين واول ماشفني سلم عليا وقالي مبسوط اني شفتك بقالنا فتره متكلمناش وقالي تعالي اعرفك ع المدام
انا: مساء الخير اذيك يافندم
مريم : اهلا وسهلا
ياسر: دا بشمهندس محمد كنت حكتلك عنه
انا في الوقت دا استغربت حكتلها عني اي مش فاهم واي اللي يجيب سيرتي
انا العلاقة في الإطار ده مكنتش بفكر فيها لان علاقتي في حدود ولازم احافظ على العلاقة جدا حتي لو انتهت تبقي واخده إطار كويس مفهوش حاجه وحشه لاني شخص متعلم والناس بتحترمني اوي ف علاقتي الشخصيه تبقي بيني وبين الشخص دا عشان نعرف نحافظ ع بعض
المهم ياسر طلب مني اقعد معاهم
فاعتذرت منه عشان يقعدوا براحتهم لقيت مريم بتقولي لي مش حابب تقعد معانا يابشمهندس من فضلك متكسفنيش بصراحة أنا كان نفسي اقعد وأشوف القمر دا
المهم قعدنا واتعرفت عليها وفضلت اضحكها واتبسطت اووووووي ولاحظت أن ياسر كان سايبنا نتكلم ونهزر ونضحك وهو كان بيشكر فيا وفي شغلي واحترامي والتزامي
مريم : مش هتعرفني بقي ع المدام
انا : لسه متجوزتش ياسر سبقني ولقي القمر بدري انا لسه
انا استاذنكم بقي عندي شويه حاجات هخلصها
لقيت ياسر بيقولي هنشوفك تاني قولتله اتمني دا
عدي كام يوم ولقيت ياسر بيكلمني
بيقولي عيد ميلاد مريم بكرا عاملينه ف كافيه وهنسهر شويه متيجي قولتله هشوف ظروفي لقيت مريم اخدت التليفون وبتقولي هو البشمهندس مش عايز يشوفنا تاني ولا اي بما أنه عيد ميلادي انا انا عزماك عليه يامحمد وهستناك قولتلها حاضر يا مريم حستها اتبسطتت
المهم عدي اليوم وروحت ع الكافيه ولاقيت مريم لابسه فستان اسود بزازها هتنط منه وضيق فشخ وطيزها تجنن سلمت عليها ولاقيتها بتسلم عليا وبتحضني وبوسنا بعض وسلمت ع ياسر وهما بس اللي كانوا موجودين ف عيد الميلاد وكنت جايب هديه لمريم
سهرنا وانبسطنا ورقصت معاها وحرفيا زبري كان هيقطع البنطلون ولاحظت أنها بتتعمد تقرب مني وزبري يلمسها
مريم : محمد انا معجبه بيك
انا : مريم انتي تعجبي اي حد ويتمناكي بس انتي مرات صاحبي وانا ممكن ليا علاقات بس مخنتش وكمان انا ملاحظ أن ياسر عادي أن مراته ترقص كدا ولا انا اللي قديم
مريم : ع فكره ياسر مبسوط جدا وكان بيحكي عنك انك شخص محترم جدا وزوق وبتحافظ ع الصداقه
انا : ياستي متشكر وهو بيحكي عني انا لي
مريم : محمد انا وياسر بنحب بعض وعيشنا حياه كويسه وبعد كدا بقت روتنيه حتي العلاقة بينا مبقتش زي الاول وانا ست بحب العلاقة جدا وشهوانيه المهم احنا متفقين انا وهو نتكلم مع بعض عادي فكنا بنقترح نغير روتين العلاقة لقيته بيقولي انتي هتتخيلي أن شخص تاني باسم مختلف بيعمل معاكي علاقة قولت نجرب استغربت ف الاول ولما عملاناها كان ياسر هائج اوووووووووووووي وانا اتبسطت ومع الوقت لقيته طلب مني انه نفسوا يشوفني وانا بتناك من شخص تاني قولتله ازاي كدا قالي يابنتي احنا بنحب بعض وهيبقي تغيير قولتله احنا عندنا اولاد وممكن علاقة زي دي تعملنا مشاكل قالي لازم نختار حد واثقين فيه جدا وانتي ترتاحيله ف الاول هي بتحكي ومش عارف لي انا كنت مستغرب الفكرة بس حسيت باثاره وشهوه عاليه جدا فكره انك تكون مع مراه صاحبك ف وجوده عجبتني اوي وهي كملت هو حكالي عنك وقالي أن انت الشخص الوحيد اللي وثق فيه وأنه مش عارف يجبهالك ازاي المهم بالصدفة لقيناك ف الكافيه وعجبتني لاني بحب الراجل القمحي وبحس أنه هيمتعني وكان دمك خفيف جدا وروحنا اليوم ده ياسر نام معايا وهو بيقولي انا محمد وانا كنت هايجه عليك قولتله قطعني يامحمد افشخني افشخ مرات صاحبك اللبوه الممحونه بس للأسف ياسر كانت الشهوه الجنسيه عنده عاليه اوووووووووووي حاب بسرعه
وقال متزعليش ياحبيبتي هخلي محمد هو اللي يفشخك ويبسطك
المهم انا قولتلك ع كل حاجه اي رأيك
انا : مريم انا موافق بس يبقي الموضوع بحرص شديد والعلاقة بنا انا وانتي وياسر ومفيش هزار ف الموضوع دا وعلاقتنا بره انتي مرات صاحبي وياسر صاحبي واخويا وميكنش ف اي تلمحات اتفقنا
مريم : اتفقنا تعالي نروح لياسر اوك
مريم : ياسر ماتيجي نكمل سهرتنا ف البيت وأعزم صاحبك بسهر معانا متبقاش بخيل
ياسر : طبعا جاي معانا ويبات كمان
انا : يلا بينا أنا مش حابب اروح وطلعنا عند ياسر البيت
ومريم استأذنت تغير وقعدت مع ياسر رغينا شويه ولقيت مريم طالعه بقميص نوم شفاف اسود يهبل من غير اندر وبرا وكسها باين اوووووووي وجت اقعدت جنبي وانا كنت ع أخري
ياسر قالي محمد مريم حكتلي أنها اتكلمت معاك واحنا صحاب قولتله كل واحد فينا لي ميوله الجنسية ودي حاجه مش بايدنا واكيد كلنا هننبسط وياسيدي مريم تتجوازنا احنا الاتنين ههههه
مريم : تعالوا نخش جوه
اول ما دخلنا ياسر قعد ع الكرسي وانا ومريم حرفيا كنا بنقطع بعض بوس وتقفيش واضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع ركبها ونزلت البنطلون واول ما شافت زبري هجمت عليه مص ولحس وتدخله كله بجد كانت محترفه وياسر طلع زبره وقعد يلعب فيه من اللي بيشوفه
روحت مقوم مريم بحط ايدي ع كسها كان غرقان وبتقولي انا مبسوطه اووووي روحت فاتح رجليها ونزلت ع كسها كنت بلحسه بجنون واضربها عليه وأقطع زنبورها وهي لقيتها عينيها مغربه وجابت كتير قوي ع وشي وهي جسمها كله بيترعش وبتصوت اوووووووووي
مريم : حبيبي قطعني قدام جوزي ونكني وافشخني اوووووووووي انتا راجلي ودكري انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك
روحت محرك زبري كسها جامد اوووووووووي وجابت تاني قولت لياسر تعالي دوق عسل مراتك وهو مصدق وروحت انا اديتها زبري تقطع فيه وتقولي ابوس ايدك نكني مش مستحمله
روحت ع كسها دخلته مره واحده فضلت تصوت اوووووووي وتشدني وتبوس فيا وانا بنيك فيها جااااااامد اوي وبعصر بزازها واشدهم جامد وامص ف رقبتها روحت مقومها ولفتها وجيت من وراها دخلت زبرررررري وشدتها عليا من شعرها وهي تقولي كمان افشخ كسي انا لبوتك هموت من المتعه وانا ارزع ف كسها جامد اوووووووووي وهي تقولي انا محدش هيلمسني غيرك وكنت خلاص جبت اخري بقالنا ساعه الأربع نيك وانا معايا فرس بجد قولتلها هجيب قالتلي هات ف كسي ياقلبي انا عايزه احس بلبنك جوايا روحت فضلت انيكها بسرعه لحد مجبت وكسها اتملي كانت جابت معايا وياسر كان جاب اكتر من مره روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها قالتلي انت حنين اوووووووي وممتع جدا ومش هسيبك عمري
واخدنا دش وخرجنا قعدنا ملط كلنا فجاءة الباب خبط وكانت الساعة ٣ بالليل استغربنا وهنا انتهي الجزء دا في انتظار تشجيعكم ورسايلكم ودا اللي هيحدد الجزء الجاي امتي
تحياتي لك رائعه جدا كمل كلامك
 
  • عجبني
التفاعلات: م محمد
اي الاخبار عاملين اي في البداية احب اعرفكم بيا ودي تاني قصه واقعيه بعد ( جارتي المطلقة وحرمانها سنين) في قسم قصص قصيره ومتنوعه واللي أصحابها طلبوا اكتبها ع المنتدي بس اغير الاسماء
ابطال القصة :
طبعا عارفني من اول قصة اكتبها
مريم : ودي بقي بطله قصتنا ( مريم دي بقي حته ملبن طيزها وبزازها كبار فشخ وشعر اصفر وعنين خضراء هانم كدا وعندها ٣٥ سنه متجوزه من ياسر )
ياسر : ده شغال محاسب ف شركة وعنده ٣٧ سنه
احداث القصة:
انا مهندس مدني وياسر كان شغال في شركة توريدات وكان ف مابنا شغل مشترك هو كان ملتزم جدا ف شغله انا لحد دلوقتي معرفش ميوله اي كان اوقات يكلمني وييجي نتفق ع الشغل ويمشي وكان قالي أنه متجوز من ١٠ سنين من حب عمره مريم وعندهم ولدين وحياتهم هادئه فضلنا فتره كبيره علاقتنا ع قد الشغل وممكن نتكلم ف نطاق خارج الشغل بسيط
لحد مافي يوم كنت قاعد علي كافيه لقيت قمر داخل الكافيه وكل اللي ف الكافية حرفيا تنحوا رجاله وستات والمفاجئة اللي داخل وراها ومعاه ولدين واول ماشفني سلم عليا وقالي مبسوط اني شفتك بقالنا فتره متكلمناش وقالي تعالي اعرفك ع المدام
انا: مساء الخير اذيك يافندم
مريم : اهلا وسهلا
ياسر: دا بشمهندس محمد كنت حكتلك عنه
انا في الوقت دا استغربت حكتلها عني اي مش فاهم واي اللي يجيب سيرتي
انا العلاقة في الإطار ده مكنتش بفكر فيها لان علاقتي في حدود ولازم احافظ على العلاقة جدا حتي لو انتهت تبقي واخده إطار كويس مفهوش حاجه وحشه لاني شخص متعلم والناس بتحترمني اوي ف علاقتي الشخصيه تبقي بيني وبين الشخص دا عشان نعرف نحافظ ع بعض
المهم ياسر طلب مني اقعد معاهم
فاعتذرت منه عشان يقعدوا براحتهم لقيت مريم بتقولي لي مش حابب تقعد معانا يابشمهندس من فضلك متكسفنيش بصراحة أنا كان نفسي اقعد وأشوف القمر دا
المهم قعدنا واتعرفت عليها وفضلت اضحكها واتبسطت اووووووي ولاحظت أن ياسر كان سايبنا نتكلم ونهزر ونضحك وهو كان بيشكر فيا وفي شغلي واحترامي والتزامي
مريم : مش هتعرفني بقي ع المدام
انا : لسه متجوزتش ياسر سبقني ولقي القمر بدري انا لسه
انا استاذنكم بقي عندي شويه حاجات هخلصها
لقيت ياسر بيقولي هنشوفك تاني قولتله اتمني دا
عدي كام يوم ولقيت ياسر بيكلمني
بيقولي عيد ميلاد مريم بكرا عاملينه ف كافيه وهنسهر شويه متيجي قولتله هشوف ظروفي لقيت مريم اخدت التليفون وبتقولي هو البشمهندس مش عايز يشوفنا تاني ولا اي بما أنه عيد ميلادي انا انا عزماك عليه يامحمد وهستناك قولتلها حاضر يا مريم حستها اتبسطتت
المهم عدي اليوم وروحت ع الكافيه ولاقيت مريم لابسه فستان اسود بزازها هتنط منه وضيق فشخ وطيزها تجنن سلمت عليها ولاقيتها بتسلم عليا وبتحضني وبوسنا بعض وسلمت ع ياسر وهما بس اللي كانوا موجودين ف عيد الميلاد وكنت جايب هديه لمريم
سهرنا وانبسطنا ورقصت معاها وحرفيا زبري كان هيقطع البنطلون ولاحظت أنها بتتعمد تقرب مني وزبري يلمسها
مريم : محمد انا معجبه بيك
انا : مريم انتي تعجبي اي حد ويتمناكي بس انتي مرات صاحبي وانا ممكن ليا علاقات بس مخنتش وكمان انا ملاحظ أن ياسر عادي أن مراته ترقص كدا ولا انا اللي قديم
مريم : ع فكره ياسر مبسوط جدا وكان بيحكي عنك انك شخص محترم جدا وزوق وبتحافظ ع الصداقه
انا : ياستي متشكر وهو بيحكي عني انا لي
مريم : محمد انا وياسر بنحب بعض وعيشنا حياه كويسه وبعد كدا بقت روتنيه حتي العلاقة بينا مبقتش زي الاول وانا ست بحب العلاقة جدا وشهوانيه المهم احنا متفقين انا وهو نتكلم مع بعض عادي فكنا بنقترح نغير روتين العلاقة لقيته بيقولي انتي هتتخيلي أن شخص تاني باسم مختلف بيعمل معاكي علاقة قولت نجرب استغربت ف الاول ولما عملاناها كان ياسر هائج اوووووووووووووي وانا اتبسطت ومع الوقت لقيته طلب مني انه نفسوا يشوفني وانا بتناك من شخص تاني قولتله ازاي كدا قالي يابنتي احنا بنحب بعض وهيبقي تغيير قولتله احنا عندنا اولاد وممكن علاقة زي دي تعملنا مشاكل قالي لازم نختار حد واثقين فيه جدا وانتي ترتاحيله ف الاول هي بتحكي ومش عارف لي انا كنت مستغرب الفكرة بس حسيت باثاره وشهوه عاليه جدا فكره انك تكون مع مراه صاحبك ف وجوده عجبتني اوي وهي كملت هو حكالي عنك وقالي أن انت الشخص الوحيد اللي وثق فيه وأنه مش عارف يجبهالك ازاي المهم بالصدفة لقيناك ف الكافيه وعجبتني لاني بحب الراجل القمحي وبحس أنه هيمتعني وكان دمك خفيف جدا وروحنا اليوم ده ياسر نام معايا وهو بيقولي انا محمد وانا كنت هايجه عليك قولتله قطعني يامحمد افشخني افشخ مرات صاحبك اللبوه الممحونه بس للأسف ياسر كانت الشهوه الجنسيه عنده عاليه اوووووووووووي حاب بسرعه
وقال متزعليش ياحبيبتي هخلي محمد هو اللي يفشخك ويبسطك
المهم انا قولتلك ع كل حاجه اي رأيك
انا : مريم انا موافق بس يبقي الموضوع بحرص شديد والعلاقة بنا انا وانتي وياسر ومفيش هزار ف الموضوع دا وعلاقتنا بره انتي مرات صاحبي وياسر صاحبي واخويا وميكنش ف اي تلمحات اتفقنا
مريم : اتفقنا تعالي نروح لياسر اوك
مريم : ياسر ماتيجي نكمل سهرتنا ف البيت وأعزم صاحبك بسهر معانا متبقاش بخيل
ياسر : طبعا جاي معانا ويبات كمان
انا : يلا بينا أنا مش حابب اروح وطلعنا عند ياسر البيت
ومريم استأذنت تغير وقعدت مع ياسر رغينا شويه ولقيت مريم طالعه بقميص نوم شفاف اسود يهبل من غير اندر وبرا وكسها باين اوووووووي وجت اقعدت جنبي وانا كنت ع أخري
ياسر قالي محمد مريم حكتلي أنها اتكلمت معاك واحنا صحاب قولتله كل واحد فينا لي ميوله الجنسية ودي حاجه مش بايدنا واكيد كلنا هننبسط وياسيدي مريم تتجوازنا احنا الاتنين ههههه
مريم : تعالوا نخش جوه
اول ما دخلنا ياسر قعد ع الكرسي وانا ومريم حرفيا كنا بنقطع بعض بوس وتقفيش واضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع ركبها ونزلت البنطلون واول ما شافت زبري هجمت عليه مص ولحس وتدخله كله بجد كانت محترفه وياسر طلع زبره وقعد يلعب فيه من اللي بيشوفه
روحت مقوم مريم بحط ايدي ع كسها كان غرقان وبتقولي انا مبسوطه اووووي روحت فاتح رجليها ونزلت ع كسها كنت بلحسه بجنون واضربها عليه وأقطع زنبورها وهي لقيتها عينيها مغربه وجابت كتير قوي ع وشي وهي جسمها كله بيترعش وبتصوت اوووووووووي
مريم : حبيبي قطعني قدام جوزي ونكني وافشخني اوووووووووي انتا راجلي ودكري انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك
روحت محرك زبري كسها جامد اوووووووووي وجابت تاني قولت لياسر تعالي دوق عسل مراتك وهو مصدق وروحت انا اديتها زبري تقطع فيه وتقولي ابوس ايدك نكني مش مستحمله
روحت ع كسها دخلته مره واحده فضلت تصوت اوووووووي وتشدني وتبوس فيا وانا بنيك فيها جااااااامد اوي وبعصر بزازها واشدهم جامد وامص ف رقبتها روحت مقومها ولفتها وجيت من وراها دخلت زبرررررري وشدتها عليا من شعرها وهي تقولي كمان افشخ كسي انا لبوتك هموت من المتعه وانا ارزع ف كسها جامد اوووووووووي وهي تقولي انا محدش هيلمسني غيرك وكنت خلاص جبت اخري بقالنا ساعه الأربع نيك وانا معايا فرس بجد قولتلها هجيب قالتلي هات ف كسي ياقلبي انا عايزه احس بلبنك جوايا روحت فضلت انيكها بسرعه لحد مجبت وكسها اتملي كانت جابت معايا وياسر كان جاب اكتر من مره روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها قالتلي انت حنين اوووووووي وممتع جدا ومش هسيبك عمري
واخدنا دش وخرجنا قعدنا ملط كلنا فجاءة الباب خبط وكانت الساعة ٣ بالليل استغربنا وهنا انتهي الجزء دا في انتظار تشجيعكم ورسايلكم ودا اللي هيحدد الجزء الجاي امتي
حاجات غريبة الواحد بيسمع عنها . لكنها بتحصل كتير .
 
  • عجبني
التفاعلات: م محمد و Noura40
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه موفقه استمر
H6vw1p4.md.jpg H6vwuhN.md.jpg H6vwMj2.md.jpg H6vwzpR.md.jpg H6vwTIp.md.jpg H6vwc2s.jpg H6vw0vf.md.jpg H6vwGTl.md.jpg H6vwVQS.md.jpg H6vHToQ.md.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: صديق زوجتك, Gooooo, الخربان و 12 آخرين
قصة جامدة اتخيلت الفرسة مراتي وصاحبي احمد وانا ، بس نزنقها سوا وننكها سوا نعملها ساندويتش بس تخيل بس
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedaabdalha248, سمسم الامام, فحل جيزاوي و 5 آخرين
اي الاخبار عاملين اي في البداية احب اعرفكم بيا ودي تاني قصه واقعيه بعد ( جارتي المطلقة وحرمانها سنين) في قسم قصص قصيره ومتنوعه واللي أصحابها طلبوا اكتبها ع المنتدي بس اغير الاسماء
ابطال القصة :
طبعا عارفني من اول قصة اكتبها
مريم : ودي بقي بطله قصتنا ( مريم دي بقي حته ملبن طيزها وبزازها كبار فشخ وشعر اصفر وعنين خضراء هانم كدا وعندها ٣٥ سنه متجوزه من ياسر )
ياسر : ده شغال محاسب ف شركة وعنده ٣٧ سنه
احداث القصة:
انا مهندس مدني وياسر كان شغال في شركة توريدات وكان ف مابنا شغل مشترك هو كان ملتزم جدا ف شغله انا لحد دلوقتي معرفش ميوله اي كان اوقات يكلمني وييجي نتفق ع الشغل ويمشي وكان قالي أنه متجوز من ١٠ سنين من حب عمره مريم وعندهم ولدين وحياتهم هادئه فضلنا فتره كبيره علاقتنا ع قد الشغل وممكن نتكلم ف نطاق خارج الشغل بسيط
لحد مافي يوم كنت قاعد علي كافيه لقيت قمر داخل الكافيه وكل اللي ف الكافية حرفيا تنحوا رجاله وستات والمفاجئة اللي داخل وراها ومعاه ولدين واول ماشفني سلم عليا وقالي مبسوط اني شفتك بقالنا فتره متكلمناش وقالي تعالي اعرفك ع المدام
انا: مساء الخير اذيك يافندم
مريم : اهلا وسهلا
ياسر: دا بشمهندس محمد كنت حكتلك عنه
انا في الوقت دا استغربت حكتلها عني اي مش فاهم واي اللي يجيب سيرتي
انا العلاقة في الإطار ده مكنتش بفكر فيها لان علاقتي في حدود ولازم احافظ على العلاقة جدا حتي لو انتهت تبقي واخده إطار كويس مفهوش حاجه وحشه لاني شخص متعلم والناس بتحترمني اوي ف علاقتي الشخصيه تبقي بيني وبين الشخص دا عشان نعرف نحافظ ع بعض
المهم ياسر طلب مني اقعد معاهم
فاعتذرت منه عشان يقعدوا براحتهم لقيت مريم بتقولي لي مش حابب تقعد معانا يابشمهندس من فضلك متكسفنيش بصراحة أنا كان نفسي اقعد وأشوف القمر دا
المهم قعدنا واتعرفت عليها وفضلت اضحكها واتبسطت اووووووي ولاحظت أن ياسر كان سايبنا نتكلم ونهزر ونضحك وهو كان بيشكر فيا وفي شغلي واحترامي والتزامي
مريم : مش هتعرفني بقي ع المدام
انا : لسه متجوزتش ياسر سبقني ولقي القمر بدري انا لسه
انا استاذنكم بقي عندي شويه حاجات هخلصها
لقيت ياسر بيقولي هنشوفك تاني قولتله اتمني دا
عدي كام يوم ولقيت ياسر بيكلمني
بيقولي عيد ميلاد مريم بكرا عاملينه ف كافيه وهنسهر شويه متيجي قولتله هشوف ظروفي لقيت مريم اخدت التليفون وبتقولي هو البشمهندس مش عايز يشوفنا تاني ولا اي بما أنه عيد ميلادي انا انا عزماك عليه يامحمد وهستناك قولتلها حاضر يا مريم حستها اتبسطتت
المهم عدي اليوم وروحت ع الكافيه ولاقيت مريم لابسه فستان اسود بزازها هتنط منه وضيق فشخ وطيزها تجنن سلمت عليها ولاقيتها بتسلم عليا وبتحضني وبوسنا بعض وسلمت ع ياسر وهما بس اللي كانوا موجودين ف عيد الميلاد وكنت جايب هديه لمريم
سهرنا وانبسطنا ورقصت معاها وحرفيا زبري كان هيقطع البنطلون ولاحظت أنها بتتعمد تقرب مني وزبري يلمسها
مريم : محمد انا معجبه بيك
انا : مريم انتي تعجبي اي حد ويتمناكي بس انتي مرات صاحبي وانا ممكن ليا علاقات بس مخنتش وكمان انا ملاحظ أن ياسر عادي أن مراته ترقص كدا ولا انا اللي قديم
مريم : ع فكره ياسر مبسوط جدا وكان بيحكي عنك انك شخص محترم جدا وزوق وبتحافظ ع الصداقه
انا : ياستي متشكر وهو بيحكي عني انا لي
مريم : محمد انا وياسر بنحب بعض وعيشنا حياه كويسه وبعد كدا بقت روتنيه حتي العلاقة بينا مبقتش زي الاول وانا ست بحب العلاقة جدا وشهوانيه المهم احنا متفقين انا وهو نتكلم مع بعض عادي فكنا بنقترح نغير روتين العلاقة لقيته بيقولي انتي هتتخيلي أن شخص تاني باسم مختلف بيعمل معاكي علاقة قولت نجرب استغربت ف الاول ولما عملاناها كان ياسر هائج اوووووووووووووي وانا اتبسطت ومع الوقت لقيته طلب مني انه نفسوا يشوفني وانا بتناك من شخص تاني قولتله ازاي كدا قالي يابنتي احنا بنحب بعض وهيبقي تغيير قولتله احنا عندنا اولاد وممكن علاقة زي دي تعملنا مشاكل قالي لازم نختار حد واثقين فيه جدا وانتي ترتاحيله ف الاول هي بتحكي ومش عارف لي انا كنت مستغرب الفكرة بس حسيت باثاره وشهوه عاليه جدا فكره انك تكون مع مراه صاحبك ف وجوده عجبتني اوي وهي كملت هو حكالي عنك وقالي أن انت الشخص الوحيد اللي وثق فيه وأنه مش عارف يجبهالك ازاي المهم بالصدفة لقيناك ف الكافيه وعجبتني لاني بحب الراجل القمحي وبحس أنه هيمتعني وكان دمك خفيف جدا وروحنا اليوم ده ياسر نام معايا وهو بيقولي انا محمد وانا كنت هايجه عليك قولتله قطعني يامحمد افشخني افشخ مرات صاحبك اللبوه الممحونه بس للأسف ياسر كانت الشهوه الجنسيه عنده عاليه اوووووووووووي حاب بسرعه
وقال متزعليش ياحبيبتي هخلي محمد هو اللي يفشخك ويبسطك
المهم انا قولتلك ع كل حاجه اي رأيك
انا : مريم انا موافق بس يبقي الموضوع بحرص شديد والعلاقة بنا انا وانتي وياسر ومفيش هزار ف الموضوع دا وعلاقتنا بره انتي مرات صاحبي وياسر صاحبي واخويا وميكنش ف اي تلمحات اتفقنا
مريم : اتفقنا تعالي نروح لياسر اوك
مريم : ياسر ماتيجي نكمل سهرتنا ف البيت وأعزم صاحبك بسهر معانا متبقاش بخيل
ياسر : طبعا جاي معانا ويبات كمان
انا : يلا بينا أنا مش حابب اروح وطلعنا عند ياسر البيت
ومريم استأذنت تغير وقعدت مع ياسر رغينا شويه ولقيت مريم طالعه بقميص نوم شفاف اسود يهبل من غير اندر وبرا وكسها باين اوووووووي وجت اقعدت جنبي وانا كنت ع أخري
ياسر قالي محمد مريم حكتلي أنها اتكلمت معاك واحنا صحاب قولتله كل واحد فينا لي ميوله الجنسية ودي حاجه مش بايدنا واكيد كلنا هننبسط وياسيدي مريم تتجوازنا احنا الاتنين ههههه
مريم : تعالوا نخش جوه
اول ما دخلنا ياسر قعد ع الكرسي وانا ومريم حرفيا كنا بنقطع بعض بوس وتقفيش واضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع ركبها ونزلت البنطلون واول ما شافت زبري هجمت عليه مص ولحس وتدخله كله بجد كانت محترفه وياسر طلع زبره وقعد يلعب فيه من اللي بيشوفه
روحت مقوم مريم بحط ايدي ع كسها كان غرقان وبتقولي انا مبسوطه اووووي روحت فاتح رجليها ونزلت ع كسها كنت بلحسه بجنون واضربها عليه وأقطع زنبورها وهي لقيتها عينيها مغربه وجابت كتير قوي ع وشي وهي جسمها كله بيترعش وبتصوت اوووووووووي
مريم : حبيبي قطعني قدام جوزي ونكني وافشخني اوووووووووي انتا راجلي ودكري انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك
روحت محرك زبري كسها جامد اوووووووووي وجابت تاني قولت لياسر تعالي دوق عسل مراتك وهو مصدق وروحت انا اديتها زبري تقطع فيه وتقولي ابوس ايدك نكني مش مستحمله
روحت ع كسها دخلته مره واحده فضلت تصوت اوووووووي وتشدني وتبوس فيا وانا بنيك فيها جااااااامد اوي وبعصر بزازها واشدهم جامد وامص ف رقبتها روحت مقومها ولفتها وجيت من وراها دخلت زبرررررري وشدتها عليا من شعرها وهي تقولي كمان افشخ كسي انا لبوتك هموت من المتعه وانا ارزع ف كسها جامد اوووووووووي وهي تقولي انا محدش هيلمسني غيرك وكنت خلاص جبت اخري بقالنا ساعه الأربع نيك وانا معايا فرس بجد قولتلها هجيب قالتلي هات ف كسي ياقلبي انا عايزه احس بلبنك جوايا روحت فضلت انيكها بسرعه لحد مجبت وكسها اتملي كانت جابت معايا وياسر كان جاب اكتر من مره روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها قالتلي انت حنين اوووووووي وممتع جدا ومش هسيبك عمري
واخدنا دش وخرجنا قعدنا ملط كلنا فجاءة الباب خبط وكانت الساعة ٣ بالليل استغربنا وهنا انتهي الجزء دا في انتظار تشجيعكم ورسايلكم ودا اللي هيحدد الجزء الجاي امتي
كأنك بتحكي قصتي مع المتحرر بنفس الاحداث 😎
 
  • عجبني
التفاعلات: المدام سالي زوجة سليم
رووووووووووووعة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: م محمد و المدام سالي زوجة سليم
كمل
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
كمل يسطا
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
بداية موفقة استمر
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
كمل
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Shadyandrew1 و م محمد
اي الاخبار عاملين اي في البداية احب اعرفكم بيا ودي تاني قصه واقعيه بعد ( جارتي المطلقة وحرمانها سنين) في قسم قصص قصيره ومتنوعه واللي أصحابها طلبوا اكتبها ع المنتدي بس اغير الاسماء
ابطال القصة :
طبعا عارفني من اول قصة اكتبها
مريم : ودي بقي بطله قصتنا ( مريم دي بقي حته ملبن طيزها وبزازها كبار فشخ وشعر اصفر وعنين خضراء هانم كدا وعندها ٣٥ سنه متجوزه من ياسر )
ياسر : ده شغال محاسب ف شركة وعنده ٣٧ سنه
احداث القصة:
انا مهندس مدني وياسر كان شغال في شركة توريدات وكان ف مابنا شغل مشترك هو كان ملتزم جدا ف شغله انا لحد دلوقتي معرفش ميوله اي كان اوقات يكلمني وييجي نتفق ع الشغل ويمشي وكان قالي أنه متجوز من ١٠ سنين من حب عمره مريم وعندهم ولدين وحياتهم هادئه فضلنا فتره كبيره علاقتنا ع قد الشغل وممكن نتكلم ف نطاق خارج الشغل بسيط
لحد مافي يوم كنت قاعد علي كافيه لقيت قمر داخل الكافيه وكل اللي ف الكافية حرفيا تنحوا رجاله وستات والمفاجئة اللي داخل وراها ومعاه ولدين واول ماشفني سلم عليا وقالي مبسوط اني شفتك بقالنا فتره متكلمناش وقالي تعالي اعرفك ع المدام
انا: مساء الخير اذيك يافندم
مريم : اهلا وسهلا
ياسر: دا بشمهندس محمد كنت حكتلك عنه
انا في الوقت دا استغربت حكتلها عني اي مش فاهم واي اللي يجيب سيرتي
انا العلاقة في الإطار ده مكنتش بفكر فيها لان علاقتي في حدود ولازم احافظ على العلاقة جدا حتي لو انتهت تبقي واخده إطار كويس مفهوش حاجه وحشه لاني شخص متعلم والناس بتحترمني اوي ف علاقتي الشخصيه تبقي بيني وبين الشخص دا عشان نعرف نحافظ ع بعض
المهم ياسر طلب مني اقعد معاهم
فاعتذرت منه عشان يقعدوا براحتهم لقيت مريم بتقولي لي مش حابب تقعد معانا يابشمهندس من فضلك متكسفنيش بصراحة أنا كان نفسي اقعد وأشوف القمر دا
المهم قعدنا واتعرفت عليها وفضلت اضحكها واتبسطت اووووووي ولاحظت أن ياسر كان سايبنا نتكلم ونهزر ونضحك وهو كان بيشكر فيا وفي شغلي واحترامي والتزامي
مريم : مش هتعرفني بقي ع المدام
انا : لسه متجوزتش ياسر سبقني ولقي القمر بدري انا لسه
انا استاذنكم بقي عندي شويه حاجات هخلصها
لقيت ياسر بيقولي هنشوفك تاني قولتله اتمني دا
عدي كام يوم ولقيت ياسر بيكلمني
بيقولي عيد ميلاد مريم بكرا عاملينه ف كافيه وهنسهر شويه متيجي قولتله هشوف ظروفي لقيت مريم اخدت التليفون وبتقولي هو البشمهندس مش عايز يشوفنا تاني ولا اي بما أنه عيد ميلادي انا انا عزماك عليه يامحمد وهستناك قولتلها حاضر يا مريم حستها اتبسطتت
المهم عدي اليوم وروحت ع الكافيه ولاقيت مريم لابسه فستان اسود بزازها هتنط منه وضيق فشخ وطيزها تجنن سلمت عليها ولاقيتها بتسلم عليا وبتحضني وبوسنا بعض وسلمت ع ياسر وهما بس اللي كانوا موجودين ف عيد الميلاد وكنت جايب هديه لمريم
سهرنا وانبسطنا ورقصت معاها وحرفيا زبري كان هيقطع البنطلون ولاحظت أنها بتتعمد تقرب مني وزبري يلمسها
مريم : محمد انا معجبه بيك
انا : مريم انتي تعجبي اي حد ويتمناكي بس انتي مرات صاحبي وانا ممكن ليا علاقات بس مخنتش وكمان انا ملاحظ أن ياسر عادي أن مراته ترقص كدا ولا انا اللي قديم
مريم : ع فكره ياسر مبسوط جدا وكان بيحكي عنك انك شخص محترم جدا وزوق وبتحافظ ع الصداقه
انا : ياستي متشكر وهو بيحكي عني انا لي
مريم : محمد انا وياسر بنحب بعض وعيشنا حياه كويسه وبعد كدا بقت روتنيه حتي العلاقة بينا مبقتش زي الاول وانا ست بحب العلاقة جدا وشهوانيه المهم احنا متفقين انا وهو نتكلم مع بعض عادي فكنا بنقترح نغير روتين العلاقة لقيته بيقولي انتي هتتخيلي أن شخص تاني باسم مختلف بيعمل معاكي علاقة قولت نجرب استغربت ف الاول ولما عملاناها كان ياسر هائج اوووووووووووووي وانا اتبسطت ومع الوقت لقيته طلب مني انه نفسوا يشوفني وانا بتناك من شخص تاني قولتله ازاي كدا قالي يابنتي احنا بنحب بعض وهيبقي تغيير قولتله احنا عندنا اولاد وممكن علاقة زي دي تعملنا مشاكل قالي لازم نختار حد واثقين فيه جدا وانتي ترتاحيله ف الاول هي بتحكي ومش عارف لي انا كنت مستغرب الفكرة بس حسيت باثاره وشهوه عاليه جدا فكره انك تكون مع مراه صاحبك ف وجوده عجبتني اوي وهي كملت هو حكالي عنك وقالي أن انت الشخص الوحيد اللي وثق فيه وأنه مش عارف يجبهالك ازاي المهم بالصدفة لقيناك ف الكافيه وعجبتني لاني بحب الراجل القمحي وبحس أنه هيمتعني وكان دمك خفيف جدا وروحنا اليوم ده ياسر نام معايا وهو بيقولي انا محمد وانا كنت هايجه عليك قولتله قطعني يامحمد افشخني افشخ مرات صاحبك اللبوه الممحونه بس للأسف ياسر كانت الشهوه الجنسيه عنده عاليه اوووووووووووي حاب بسرعه
وقال متزعليش ياحبيبتي هخلي محمد هو اللي يفشخك ويبسطك
المهم انا قولتلك ع كل حاجه اي رأيك
انا : مريم انا موافق بس يبقي الموضوع بحرص شديد والعلاقة بنا انا وانتي وياسر ومفيش هزار ف الموضوع دا وعلاقتنا بره انتي مرات صاحبي وياسر صاحبي واخويا وميكنش ف اي تلمحات اتفقنا
مريم : اتفقنا تعالي نروح لياسر اوك
مريم : ياسر ماتيجي نكمل سهرتنا ف البيت وأعزم صاحبك بسهر معانا متبقاش بخيل
ياسر : طبعا جاي معانا ويبات كمان
انا : يلا بينا أنا مش حابب اروح وطلعنا عند ياسر البيت
ومريم استأذنت تغير وقعدت مع ياسر رغينا شويه ولقيت مريم طالعه بقميص نوم شفاف اسود يهبل من غير اندر وبرا وكسها باين اوووووووي وجت اقعدت جنبي وانا كنت ع أخري
ياسر قالي محمد مريم حكتلي أنها اتكلمت معاك واحنا صحاب قولتله كل واحد فينا لي ميوله الجنسية ودي حاجه مش بايدنا واكيد كلنا هننبسط وياسيدي مريم تتجوازنا احنا الاتنين ههههه
مريم : تعالوا نخش جوه
اول ما دخلنا ياسر قعد ع الكرسي وانا ومريم حرفيا كنا بنقطع بعض بوس وتقفيش واضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع ركبها ونزلت البنطلون واول ما شافت زبري هجمت عليه مص ولحس وتدخله كله بجد كانت محترفه وياسر طلع زبره وقعد يلعب فيه من اللي بيشوفه
روحت مقوم مريم بحط ايدي ع كسها كان غرقان وبتقولي انا مبسوطه اووووي روحت فاتح رجليها ونزلت ع كسها كنت بلحسه بجنون واضربها عليه وأقطع زنبورها وهي لقيتها عينيها مغربه وجابت كتير قوي ع وشي وهي جسمها كله بيترعش وبتصوت اوووووووووي
مريم : حبيبي قطعني قدام جوزي ونكني وافشخني اوووووووووي انتا راجلي ودكري انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك
روحت محرك زبري كسها جامد اوووووووووي وجابت تاني قولت لياسر تعالي دوق عسل مراتك وهو مصدق وروحت انا اديتها زبري تقطع فيه وتقولي ابوس ايدك نكني مش مستحمله
روحت ع كسها دخلته مره واحده فضلت تصوت اوووووووي وتشدني وتبوس فيا وانا بنيك فيها جااااااامد اوي وبعصر بزازها واشدهم جامد وامص ف رقبتها روحت مقومها ولفتها وجيت من وراها دخلت زبرررررري وشدتها عليا من شعرها وهي تقولي كمان افشخ كسي انا لبوتك هموت من المتعه وانا ارزع ف كسها جامد اوووووووووي وهي تقولي انا محدش هيلمسني غيرك وكنت خلاص جبت اخري بقالنا ساعه الأربع نيك وانا معايا فرس بجد قولتلها هجيب قالتلي هات ف كسي ياقلبي انا عايزه احس بلبنك جوايا روحت فضلت انيكها بسرعه لحد مجبت وكسها اتملي كانت جابت معايا وياسر كان جاب اكتر من مره روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها قالتلي انت حنين اوووووووي وممتع جدا ومش هسيبك عمري
واخدنا دش وخرجنا قعدنا ملط كلنا فجاءة الباب خبط وكانت الساعة ٣ بالليل استغربنا وهنا انتهي الجزء دا في انتظار تشجيعكم ورسايلكم ودا اللي هيحدد الجزء الجاي امتي
قصة جميلة
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
متتاخرش علينا قصة جميلة ومشوقة ومثيرة جدا
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
ننتظر الجديد
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
كمل بدايه موفقه
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
كمل بسرعة
 
  • حبيته
التفاعلات: م محمد
اي الاخبار عاملين اي في البداية احب اعرفكم بيا ودي تاني قصه واقعيه بعد ( جارتي المطلقة وحرمانها سنين) في قسم قصص قصيره ومتنوعه واللي أصحابها طلبوا اكتبها ع المنتدي بس اغير الاسماء
ابطال القصة :
طبعا عارفني من اول قصة اكتبها
مريم : ودي بقي بطله قصتنا ( مريم دي بقي حته ملبن طيزها وبزازها كبار فشخ وشعر اصفر وعنين خضراء هانم كدا وعندها ٣٥ سنه متجوزه من ياسر )
ياسر : ده شغال محاسب ف شركة وعنده ٣٧ سنه
احداث القصة:
انا مهندس مدني وياسر كان شغال في شركة توريدات وكان ف مابنا شغل مشترك هو كان ملتزم جدا ف شغله انا لحد دلوقتي معرفش ميوله اي كان اوقات يكلمني وييجي نتفق ع الشغل ويمشي وكان قالي أنه متجوز من ١٠ سنين من حب عمره مريم وعندهم ولدين وحياتهم هادئه فضلنا فتره كبيره علاقتنا ع قد الشغل وممكن نتكلم ف نطاق خارج الشغل بسيط
لحد مافي يوم كنت قاعد علي كافيه لقيت قمر داخل الكافيه وكل اللي ف الكافية حرفيا تنحوا رجاله وستات والمفاجئة اللي داخل وراها ومعاه ولدين واول ماشفني سلم عليا وقالي مبسوط اني شفتك بقالنا فتره متكلمناش وقالي تعالي اعرفك ع المدام
انا: مساء الخير اذيك يافندم
مريم : اهلا وسهلا
ياسر: دا بشمهندس محمد كنت حكتلك عنه
انا في الوقت دا استغربت حكتلها عني اي مش فاهم واي اللي يجيب سيرتي
انا العلاقة في الإطار ده مكنتش بفكر فيها لان علاقتي في حدود ولازم احافظ على العلاقة جدا حتي لو انتهت تبقي واخده إطار كويس مفهوش حاجه وحشه لاني شخص متعلم والناس بتحترمني اوي ف علاقتي الشخصيه تبقي بيني وبين الشخص دا عشان نعرف نحافظ ع بعض
المهم ياسر طلب مني اقعد معاهم
فاعتذرت منه عشان يقعدوا براحتهم لقيت مريم بتقولي لي مش حابب تقعد معانا يابشمهندس من فضلك متكسفنيش بصراحة أنا كان نفسي اقعد وأشوف القمر دا
المهم قعدنا واتعرفت عليها وفضلت اضحكها واتبسطت اووووووي ولاحظت أن ياسر كان سايبنا نتكلم ونهزر ونضحك وهو كان بيشكر فيا وفي شغلي واحترامي والتزامي
مريم : مش هتعرفني بقي ع المدام
انا : لسه متجوزتش ياسر سبقني ولقي القمر بدري انا لسه
انا استاذنكم بقي عندي شويه حاجات هخلصها
لقيت ياسر بيقولي هنشوفك تاني قولتله اتمني دا
عدي كام يوم ولقيت ياسر بيكلمني
بيقولي عيد ميلاد مريم بكرا عاملينه ف كافيه وهنسهر شويه متيجي قولتله هشوف ظروفي لقيت مريم اخدت التليفون وبتقولي هو البشمهندس مش عايز يشوفنا تاني ولا اي بما أنه عيد ميلادي انا انا عزماك عليه يامحمد وهستناك قولتلها حاضر يا مريم حستها اتبسطتت
المهم عدي اليوم وروحت ع الكافيه ولاقيت مريم لابسه فستان اسود بزازها هتنط منه وضيق فشخ وطيزها تجنن سلمت عليها ولاقيتها بتسلم عليا وبتحضني وبوسنا بعض وسلمت ع ياسر وهما بس اللي كانوا موجودين ف عيد الميلاد وكنت جايب هديه لمريم
سهرنا وانبسطنا ورقصت معاها وحرفيا زبري كان هيقطع البنطلون ولاحظت أنها بتتعمد تقرب مني وزبري يلمسها
مريم : محمد انا معجبه بيك
انا : مريم انتي تعجبي اي حد ويتمناكي بس انتي مرات صاحبي وانا ممكن ليا علاقات بس مخنتش وكمان انا ملاحظ أن ياسر عادي أن مراته ترقص كدا ولا انا اللي قديم
مريم : ع فكره ياسر مبسوط جدا وكان بيحكي عنك انك شخص محترم جدا وزوق وبتحافظ ع الصداقه
انا : ياستي متشكر وهو بيحكي عني انا لي
مريم : محمد انا وياسر بنحب بعض وعيشنا حياه كويسه وبعد كدا بقت روتنيه حتي العلاقة بينا مبقتش زي الاول وانا ست بحب العلاقة جدا وشهوانيه المهم احنا متفقين انا وهو نتكلم مع بعض عادي فكنا بنقترح نغير روتين العلاقة لقيته بيقولي انتي هتتخيلي أن شخص تاني باسم مختلف بيعمل معاكي علاقة قولت نجرب استغربت ف الاول ولما عملاناها كان ياسر هائج اوووووووووووووي وانا اتبسطت ومع الوقت لقيته طلب مني انه نفسوا يشوفني وانا بتناك من شخص تاني قولتله ازاي كدا قالي يابنتي احنا بنحب بعض وهيبقي تغيير قولتله احنا عندنا اولاد وممكن علاقة زي دي تعملنا مشاكل قالي لازم نختار حد واثقين فيه جدا وانتي ترتاحيله ف الاول هي بتحكي ومش عارف لي انا كنت مستغرب الفكرة بس حسيت باثاره وشهوه عاليه جدا فكره انك تكون مع مراه صاحبك ف وجوده عجبتني اوي وهي كملت هو حكالي عنك وقالي أن انت الشخص الوحيد اللي وثق فيه وأنه مش عارف يجبهالك ازاي المهم بالصدفة لقيناك ف الكافيه وعجبتني لاني بحب الراجل القمحي وبحس أنه هيمتعني وكان دمك خفيف جدا وروحنا اليوم ده ياسر نام معايا وهو بيقولي انا محمد وانا كنت هايجه عليك قولتله قطعني يامحمد افشخني افشخ مرات صاحبك اللبوه الممحونه بس للأسف ياسر كانت الشهوه الجنسيه عنده عاليه اوووووووووووي حاب بسرعه
وقال متزعليش ياحبيبتي هخلي محمد هو اللي يفشخك ويبسطك
المهم انا قولتلك ع كل حاجه اي رأيك
انا : مريم انا موافق بس يبقي الموضوع بحرص شديد والعلاقة بنا انا وانتي وياسر ومفيش هزار ف الموضوع دا وعلاقتنا بره انتي مرات صاحبي وياسر صاحبي واخويا وميكنش ف اي تلمحات اتفقنا
مريم : اتفقنا تعالي نروح لياسر اوك
مريم : ياسر ماتيجي نكمل سهرتنا ف البيت وأعزم صاحبك بسهر معانا متبقاش بخيل
ياسر : طبعا جاي معانا ويبات كمان
انا : يلا بينا أنا مش حابب اروح وطلعنا عند ياسر البيت
ومريم استأذنت تغير وقعدت مع ياسر رغينا شويه ولقيت مريم طالعه بقميص نوم شفاف اسود يهبل من غير اندر وبرا وكسها باين اوووووووي وجت اقعدت جنبي وانا كنت ع أخري
ياسر قالي محمد مريم حكتلي أنها اتكلمت معاك واحنا صحاب قولتله كل واحد فينا لي ميوله الجنسية ودي حاجه مش بايدنا واكيد كلنا هننبسط وياسيدي مريم تتجوازنا احنا الاتنين ههههه
مريم : تعالوا نخش جوه
اول ما دخلنا ياسر قعد ع الكرسي وانا ومريم حرفيا كنا بنقطع بعض بوس وتقفيش واضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع ركبها ونزلت البنطلون واول ما شافت زبري هجمت عليه مص ولحس وتدخله كله بجد كانت محترفه وياسر طلع زبره وقعد يلعب فيه من اللي بيشوفه
روحت مقوم مريم بحط ايدي ع كسها كان غرقان وبتقولي انا مبسوطه اووووي روحت فاتح رجليها ونزلت ع كسها كنت بلحسه بجنون واضربها عليه وأقطع زنبورها وهي لقيتها عينيها مغربه وجابت كتير قوي ع وشي وهي جسمها كله بيترعش وبتصوت اوووووووووي
مريم : حبيبي قطعني قدام جوزي ونكني وافشخني اوووووووووي انتا راجلي ودكري انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك
روحت محرك زبري كسها جامد اوووووووووي وجابت تاني قولت لياسر تعالي دوق عسل مراتك وهو مصدق وروحت انا اديتها زبري تقطع فيه وتقولي ابوس ايدك نكني مش مستحمله
روحت ع كسها دخلته مره واحده فضلت تصوت اوووووووي وتشدني وتبوس فيا وانا بنيك فيها جااااااامد اوي وبعصر بزازها واشدهم جامد وامص ف رقبتها روحت مقومها ولفتها وجيت من وراها دخلت زبرررررري وشدتها عليا من شعرها وهي تقولي كمان افشخ كسي انا لبوتك هموت من المتعه وانا ارزع ف كسها جامد اوووووووووي وهي تقولي انا محدش هيلمسني غيرك وكنت خلاص جبت اخري بقالنا ساعه الأربع نيك وانا معايا فرس بجد قولتلها هجيب قالتلي هات ف كسي ياقلبي انا عايزه احس بلبنك جوايا روحت فضلت انيكها بسرعه لحد مجبت وكسها اتملي كانت جابت معايا وياسر كان جاب اكتر من مره روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها قالتلي انت حنين اوووووووي وممتع جدا ومش هسيبك عمري
واخدنا دش وخرجنا قعدنا ملط كلنا فجاءة الباب خبط وكانت الساعة ٣ بالليل استغربنا وهنا انتهي الجزء دا في انتظار تشجيعكم ورسايلكم ودا اللي هيحدد الجزء الجاي امتي
دنتا فنان وجامدوبتمتع اوي
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: خالد اخصائي مساج٢ و م محمد
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الحكمدار.. و م محمد
جميلة تابع
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز1 و م محمد
اي الاخبار عاملين اي في البداية احب اعرفكم بيا ودي تاني قصه واقعيه بعد ( جارتي المطلقة وحرمانها سنين) في قسم قصص قصيره ومتنوعه واللي أصحابها طلبوا اكتبها ع المنتدي بس اغير الاسماء
ابطال القصة :
طبعا عارفني من اول قصة اكتبها
مريم : ودي بقي بطله قصتنا ( مريم دي بقي حته ملبن طيزها وبزازها كبار فشخ وشعر اصفر وعنين خضراء هانم كدا وعندها ٣٥ سنه متجوزه من ياسر )
ياسر : ده شغال محاسب ف شركة وعنده ٣٧ سنه
احداث القصة:
انا مهندس مدني وياسر كان شغال في شركة توريدات وكان ف مابنا شغل مشترك هو كان ملتزم جدا ف شغله انا لحد دلوقتي معرفش ميوله اي كان اوقات يكلمني وييجي نتفق ع الشغل ويمشي وكان قالي أنه متجوز من ١٠ سنين من حب عمره مريم وعندهم ولدين وحياتهم هادئه فضلنا فتره كبيره علاقتنا ع قد الشغل وممكن نتكلم ف نطاق خارج الشغل بسيط
لحد مافي يوم كنت قاعد علي كافيه لقيت قمر داخل الكافيه وكل اللي ف الكافية حرفيا تنحوا رجاله وستات والمفاجئة اللي داخل وراها ومعاه ولدين واول ماشفني سلم عليا وقالي مبسوط اني شفتك بقالنا فتره متكلمناش وقالي تعالي اعرفك ع المدام
انا: مساء الخير اذيك يافندم
مريم : اهلا وسهلا
ياسر: دا بشمهندس محمد كنت حكتلك عنه
انا في الوقت دا استغربت حكتلها عني اي مش فاهم واي اللي يجيب سيرتي
انا العلاقة في الإطار ده مكنتش بفكر فيها لان علاقتي في حدود ولازم احافظ على العلاقة جدا حتي لو انتهت تبقي واخده إطار كويس مفهوش حاجه وحشه لاني شخص متعلم والناس بتحترمني اوي ف علاقتي الشخصيه تبقي بيني وبين الشخص دا عشان نعرف نحافظ ع بعض
المهم ياسر طلب مني اقعد معاهم
فاعتذرت منه عشان يقعدوا براحتهم لقيت مريم بتقولي لي مش حابب تقعد معانا يابشمهندس من فضلك متكسفنيش بصراحة أنا كان نفسي اقعد وأشوف القمر دا
المهم قعدنا واتعرفت عليها وفضلت اضحكها واتبسطت اووووووي ولاحظت أن ياسر كان سايبنا نتكلم ونهزر ونضحك وهو كان بيشكر فيا وفي شغلي واحترامي والتزامي
مريم : مش هتعرفني بقي ع المدام
انا : لسه متجوزتش ياسر سبقني ولقي القمر بدري انا لسه
انا استاذنكم بقي عندي شويه حاجات هخلصها
لقيت ياسر بيقولي هنشوفك تاني قولتله اتمني دا
عدي كام يوم ولقيت ياسر بيكلمني
بيقولي عيد ميلاد مريم بكرا عاملينه ف كافيه وهنسهر شويه متيجي قولتله هشوف ظروفي لقيت مريم اخدت التليفون وبتقولي هو البشمهندس مش عايز يشوفنا تاني ولا اي بما أنه عيد ميلادي انا انا عزماك عليه يامحمد وهستناك قولتلها حاضر يا مريم حستها اتبسطتت
المهم عدي اليوم وروحت ع الكافيه ولاقيت مريم لابسه فستان اسود بزازها هتنط منه وضيق فشخ وطيزها تجنن سلمت عليها ولاقيتها بتسلم عليا وبتحضني وبوسنا بعض وسلمت ع ياسر وهما بس اللي كانوا موجودين ف عيد الميلاد وكنت جايب هديه لمريم
سهرنا وانبسطنا ورقصت معاها وحرفيا زبري كان هيقطع البنطلون ولاحظت أنها بتتعمد تقرب مني وزبري يلمسها
مريم : محمد انا معجبه بيك
انا : مريم انتي تعجبي اي حد ويتمناكي بس انتي مرات صاحبي وانا ممكن ليا علاقات بس مخنتش وكمان انا ملاحظ أن ياسر عادي أن مراته ترقص كدا ولا انا اللي قديم
مريم : ع فكره ياسر مبسوط جدا وكان بيحكي عنك انك شخص محترم جدا وزوق وبتحافظ ع الصداقه
انا : ياستي متشكر وهو بيحكي عني انا لي
مريم : محمد انا وياسر بنحب بعض وعيشنا حياه كويسه وبعد كدا بقت روتنيه حتي العلاقة بينا مبقتش زي الاول وانا ست بحب العلاقة جدا وشهوانيه المهم احنا متفقين انا وهو نتكلم مع بعض عادي فكنا بنقترح نغير روتين العلاقة لقيته بيقولي انتي هتتخيلي أن شخص تاني باسم مختلف بيعمل معاكي علاقة قولت نجرب استغربت ف الاول ولما عملاناها كان ياسر هائج اوووووووووووووي وانا اتبسطت ومع الوقت لقيته طلب مني انه نفسوا يشوفني وانا بتناك من شخص تاني قولتله ازاي كدا قالي يابنتي احنا بنحب بعض وهيبقي تغيير قولتله احنا عندنا اولاد وممكن علاقة زي دي تعملنا مشاكل قالي لازم نختار حد واثقين فيه جدا وانتي ترتاحيله ف الاول هي بتحكي ومش عارف لي انا كنت مستغرب الفكرة بس حسيت باثاره وشهوه عاليه جدا فكره انك تكون مع مراه صاحبك ف وجوده عجبتني اوي وهي كملت هو حكالي عنك وقالي أن انت الشخص الوحيد اللي وثق فيه وأنه مش عارف يجبهالك ازاي المهم بالصدفة لقيناك ف الكافيه وعجبتني لاني بحب الراجل القمحي وبحس أنه هيمتعني وكان دمك خفيف جدا وروحنا اليوم ده ياسر نام معايا وهو بيقولي انا محمد وانا كنت هايجه عليك قولتله قطعني يامحمد افشخني افشخ مرات صاحبك اللبوه الممحونه بس للأسف ياسر كانت الشهوه الجنسيه عنده عاليه اوووووووووووي حاب بسرعه
وقال متزعليش ياحبيبتي هخلي محمد هو اللي يفشخك ويبسطك
المهم انا قولتلك ع كل حاجه اي رأيك
انا : مريم انا موافق بس يبقي الموضوع بحرص شديد والعلاقة بنا انا وانتي وياسر ومفيش هزار ف الموضوع دا وعلاقتنا بره انتي مرات صاحبي وياسر صاحبي واخويا وميكنش ف اي تلمحات اتفقنا
مريم : اتفقنا تعالي نروح لياسر اوك
مريم : ياسر ماتيجي نكمل سهرتنا ف البيت وأعزم صاحبك بسهر معانا متبقاش بخيل
ياسر : طبعا جاي معانا ويبات كمان
انا : يلا بينا أنا مش حابب اروح وطلعنا عند ياسر البيت
ومريم استأذنت تغير وقعدت مع ياسر رغينا شويه ولقيت مريم طالعه بقميص نوم شفاف اسود يهبل من غير اندر وبرا وكسها باين اوووووووي وجت اقعدت جنبي وانا كنت ع أخري
ياسر قالي محمد مريم حكتلي أنها اتكلمت معاك واحنا صحاب قولتله كل واحد فينا لي ميوله الجنسية ودي حاجه مش بايدنا واكيد كلنا هننبسط وياسيدي مريم تتجوازنا احنا الاتنين ههههه
مريم : تعالوا نخش جوه
اول ما دخلنا ياسر قعد ع الكرسي وانا ومريم حرفيا كنا بنقطع بعض بوس وتقفيش واضربها ع طيزها ولقيتها نزلت ع ركبها ونزلت البنطلون واول ما شافت زبري هجمت عليه مص ولحس وتدخله كله بجد كانت محترفه وياسر طلع زبره وقعد يلعب فيه من اللي بيشوفه
روحت مقوم مريم بحط ايدي ع كسها كان غرقان وبتقولي انا مبسوطه اووووي روحت فاتح رجليها ونزلت ع كسها كنت بلحسه بجنون واضربها عليه وأقطع زنبورها وهي لقيتها عينيها مغربه وجابت كتير قوي ع وشي وهي جسمها كله بيترعش وبتصوت اوووووووووي
مريم : حبيبي قطعني قدام جوزي ونكني وافشخني اوووووووووي انتا راجلي ودكري انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك
روحت محرك زبري كسها جامد اوووووووووي وجابت تاني قولت لياسر تعالي دوق عسل مراتك وهو مصدق وروحت انا اديتها زبري تقطع فيه وتقولي ابوس ايدك نكني مش مستحمله
روحت ع كسها دخلته مره واحده فضلت تصوت اوووووووي وتشدني وتبوس فيا وانا بنيك فيها جااااااامد اوي وبعصر بزازها واشدهم جامد وامص ف رقبتها روحت مقومها ولفتها وجيت من وراها دخلت زبرررررري وشدتها عليا من شعرها وهي تقولي كمان افشخ كسي انا لبوتك هموت من المتعه وانا ارزع ف كسها جامد اوووووووووي وهي تقولي انا محدش هيلمسني غيرك وكنت خلاص جبت اخري بقالنا ساعه الأربع نيك وانا معايا فرس بجد قولتلها هجيب قالتلي هات ف كسي ياقلبي انا عايزه احس بلبنك جوايا روحت فضلت انيكها بسرعه لحد مجبت وكسها اتملي كانت جابت معايا وياسر كان جاب اكتر من مره روحت واخدها ف حضني وطبطبت عليها قالتلي انت حنين اوووووووي وممتع جدا ومش هسيبك عمري
واخدنا دش وخرجنا قعدنا ملط كلنا فجاءة الباب خبط وكانت الساعة ٣ بالليل استغربنا وهنا انتهي الجزء دا في انتظار تشجيعكم ورسايلكم ودا اللي هيحدد الجزء الجاي امتي
انا الجزء الثاني نزلته بطلب من اداره المنتدى دمجه مع الجزء الاول
 
  • عجبني
التفاعلات: karika syd

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%