NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سعادتي مع مريم وجوزها المتحرر وعائلته الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

م محمد

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
13 يونيو 2023
المشاركات
64
مستوى التفاعل
163
نقاط
830
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا معلش ع التأخير لظروف شغلي وسفري
دا رابط الجزء الاولhttps://xn--mgbkt9eckr.net/threads/سعادتي-مع-مريم-وجوزها-المتحرر-وعائلته.262821/
وقفنا الجزء الاول لما خلصنا ودخلت ملط انا ومريم وكان ياسر جوزها معانا ولقينا الباب بيخبط استغربنا كلنا لأن الوقت كان متأخر اوووووي ومين هيجلهم دلوقتي
المهم لبسنا بسرعه وياسر راح بص في العين السحرية لقي نور ودي أخته منهاره عياط رجع شغل البلايستيشن ع أساس أني بلعب بلايستيشن والوقت اتاخر ورجع فتح الباب
ياسر : نور مالك خشي بسرعه منهارة كدا لي
نور : محمود جوزي اتخنقت معاه وضربني وسبتله العيال وجيتلك
ياسر : طيب اهدي وانا هكلمه بكره افهم منه خشي عند مريم معايا صاحبي بنلعب بلايستيشن وغلبني وانتي جايه زعلانه ماله اليوم ده اغسلي وشك وهاتي مريم وشجعوني
انا كنت ببص ع نور وهي بتعيط تخطف القلب بيضاء وجسمها ده نار وشفايفها ددمم وعليها طيز بنت وسخه جيلي وعندها 32 سنه ومتجوزه والصراحة ممحونه اوووووووي وعندها بنتين
مريم : مالك يابنتي في اي ماله جوزك اكيد سممتي بدنه عشان مش عارف يفشخك ياهيجه
نور : ياوسخه اهدي انا مبقتش قادره بجد كل مايقرب مني ابقي مولعه وعايزه اتناك يروح يجبهم وافضل انا العب ف كسي لحد ماجبهم انا زهقت منه وعايزه أطلق
مريم : ياعبيطه حد يسيب العز دا ويطلق ومتحرميش نفسك من حاجه
نور : ازاي
مريم : مفيش راجل ميتمناش ينام معاكي شاوري ع اي حد ومتعي نفسك
بره بقي انا وياسر
انا: مين البطل دي يامعلم
ياسر : دي نور اختي شكلها عجبتك هقول لمريم
انا : الصراحه عجبتني اوووووي ولي متبقاش هي ومريم حريمي وانت برضوا اخوها حسيت ياسر عجبته الفكره
ياسر : تفكر انا عجبتني اوووووي الفكره دي ونور بتحبني انا ومريم اوووووي
انا : بص خش اتكلم معاها ابعتلي مريم انا هقنعها
دخل ياسر وقال لمريم معلش ياحبيبتي اقعدي مع محمد شويه اشوف الاستاذه مالها عشان مايصحش يقعد لوحده
مريم خرجت وجات جري عليا وبتقولي نفسي فيك اووووووي بس شفت اللي حصل
انا : ياقلبي وانا كمان طيب واللي يحقق أمنيتك دي
مريم : طيب ازاي ونور جوه
انا : اي رأيك ف نور
مريم : طيبه وبتحبنا
انا : وحياتها الجنسية بتتكلم معاكي.
مريم : اه هي حياتها مش سعيده ومش مبسوطه فيها وع آخرها وده سبب المشكله
انا : طيب اي رأيك بصي ياحبيبتي اي المشكله لو شاركتنا واتمتعت معانا حسيت مريم وشها قلب وقالت لي أنا مش عجباك قولتلها ياروحي اللي حسيته معاكي مش هحسه مع حد وكمان احنا بننبسط وبنغير من وقت للتاني وانا عاوزك تبقي معايا ع طول واهو هعرف انيكك ف اي وقت وانتي طبعا الأساس
مريم : بس اوعي البنت تبعدك عني دي لبوه وانا عارفاها
وهخش اتكلم معاها وع فكره هي مولعه دلوقتي وسبب مشكلتها مع جوزها انو مش عارف يمنعها
دخلت مريم وياسر طلع
مريم : نور متيجي نقعد بره دا محمد صاحب ياسر وأخوه ودمه يجنن ولما اقعدت معاه بره بيقولي مين البطل اللي دخل ده قولتله نور
نور : ف ناس معاها البطل ومقصره ف حقها
مريم : بصي ياحبيبتي انا مش بخبي عنك حاجه وبعتبرك سري واسرارنا كلها مع بعض فاكره لما كلمتك وقولتلك ف واحد انا هموت عليه كان محمد ولسه كان نايم معايا
نور : ازاي دا وياسر معاكوا انتي اتجننتي
مريم : لا هبقي احكيلك بعدين دلوقتي تعالي نطلع نقعد معاهم وانا هغير والبس حاجه كدا تولع محمد اكتر ويمكن ينكني تاني 😂
نور : ياوسخه كل دا وانا هايجه كدا
مريم : طيب ماتلبسي حاجه من عندي
المهم مريم لبست قميص نوم شفاف كل حاجه كانت باينه ونور دي كانت بنت متناكه لابسه بنطلون استرتش لازق فيها وكسها باين اوووووووي فيه وبدي حماله واحده كانت فشيخه وجم اقعدوا
انا شفتهم صفرت وجات نور سلمت عليا وقعدت
وكانت مريم جنبي وياسر كان قاعد بيظبط حاجه ف البلايستيشن ونور قاعده قصدنا
انا قولتهم يعني انتوا ف بيتكم وانا عشان غريب لابس ومتكتف
مريم : ياقلبي قوم غير واقعد براحتك وتعالي هطلعلك حاجه تلبسها
نور : بتقول لياسر هو محمد صاحبك اووووي كدا هي مش مستوعبه اللي بيحصل قلها اه انا مامنوا ع اي حاجه سكتت نور ولقيتنا اتاخرنا قامت تشوفنا
لقيت مريم ماسكه زبري وهاتك يالحس ومص نور شافت كدا قالت انا اسفه راحت مريم قامت جبتها وقلتلها انا عارفه انك ع اخرك ومحمد زبره يجنن وياسر عارف وقولتلك هحيلك
روحت مقرب منها وحضنتها وماسك طيزها ومريم نزلت تمص ف زبري
قولتلها يانور دي متعه واحنا بنحافظ ع بعض وممكن منخليش حاجه محرومين منها وانتي جميله اوي دا كله وانا حضنها وبلعب ف جسمها الملبن دا ونور كانت ف دنيا تانيه مش قادره تتكلم ولا تفكر
ونزلت جنب مريم ومسكت زبري وهاتك يامص هيا ومريم
قولتلهم تعالوا ع السرير وناموا جنب بعض
ونزلت لحس ف كس نور اللي كان وردي ومنزله اووووي ع الاندر وطعمه يهبل اول ماحركت لساني عليه لقيتها صوتت وجابت ع وشي ياسر جه من بره شافت المنظر أخته ومراته هاج بطريقه عجيبه
قامت مريم قعدت بكسها ع وش نور وانا قومت حركت زبري ع كسها وهي تصوت وجابت تاني كانت بتجيب شهوتها بسرعه اوي وانا بحب الست دي
قمت مدخل زبري في كسها براحه وهي تصوت مش مستحمله ومريم تقولها بس يالبوه مش دا اللي عاوزاه ونور تقولها انا اول مره احس بالمتعه دي انا مبسوطه اووووي روحت مدخل زبري وفضلت انيك فيها اووووووي وتقولي نيك اللبوه ومتعها وانا فشخها حرفيا وكنت قاعد بفكر ازاي في يوم بنيك مريم قدام جوزها وكمان أخته اي دا اتنين ابطال شراميط معايا كنت حاسس اني بحلم
روحت مطلعه من كسها ومريم جت فضلت تمص فيه اوي وتقولي واحده واحده ع البت دي لسه اول مره تتناك بجد تعالي بقي افشخني وانا بمص كس اللبوه دي وادتني طيزها ونزلت ع كس نور فشخته مص ولحس والبت خلاص عينيها مغربه ومش قادره
وانا ماسك مريم فاشخ كسها واقولها بتحبيه ياشرموطه تقولي بعشقه ياقلب الشرموطه روحت نايم ع ضهري وقامت ركبت ع زبري وهاتك يانيك وتصوت انا قولت الجيران هتتلم ونور كانت ف دنيا تانيه مفتحه عينيها وخلاص وانا كنت قربت اجيب قولت لمريم عاوزاهم فين
لقيت نور بتقولي في كسي انا عاوزاهم اووووووووي يهدوا كسي روحت واخدها ف حضني وبوستها من شفايفها اللي تجنن دي وروحت مدخل زبري ف كسها كان نار وفضلت انيك فيها وهي تعض ف المخده من المتعه والوجع لحد ماجيت ف كسها لقيتها حضنتني وقالت لي دا احلي يوم ف حياتي لقيت مريم بتقولها قومي ياممحونه محمد دا ملكي وانا بس لما لقيتك هايجه صعبتي عليا
انا زعلت من رده فعل مريم وقولتلها انا مش ملك حد ومتتكلميش بالطريقة دي متخافيش انا مش هبعد عنك وكمان ممكن تخرجوا انا عايز نور ف كلمتين
طبعا مريم زعلت وهنعرف الجزء الجاي اي اللي حصل استنوني
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, magdymagmag, الشبكشى و شخص آخر
الأجزاء لا تنشر متفرقة تضاف كتعليق بالقصة وتطلب الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: م محمد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%