NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتفكرني باللي لسا مخلص ثانويه عامه فجاه لقي قدامه شقه وجواز وشغل وجيش وكارير وحياه ويالاااااااا شد حيلك 😂 😂 😂
طب اتقبلت ولا اى 😂👀؟

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
تم قبول الاشتراك وناجح ومقبول للجزء بتاعك الللي مش فاكر هو رقمه كام 😂
يا عم صباح الفل ابقى اعملى منشن ف الجزء بتاعى😂🤍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عااااااش نيك وصف بدقه

تم قبول الاشتراك بس وربنا ناسي انت رقم كام 😂
انا الجزء التاني تقريبا او خليها التالت عشان مايقولوش مكوسينها 🤣🤣🤣

هاله

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و The_ghost2000
اسم محمد 29 سنه
محارم
أنا 175سم عندى 29 شاب عادى مليش اى علاقات خالص ومش مرتبط وخجول جدا
عايز اعمل علاقه مع واحده صاحبنتى متجوزة نفسى فيها اوى وكمان هايج عليها عشان متجوزة أنا اعرفها من ايام لما كنت مطلقه ودلوقتي اتجوزت بس محصلش بينا اى حاجه

تفاصيل اكتر لو سمحت + ان في قصه اصلا هتنزل دياثه عن الام والاخت ( الجزء الثاني )
امي جسم متوسط طيز مدورة اوي وحلوة واحلي ما فيها اما بزازها عاديين يعني مش ملفتين
اختي زي امها بس علي صغير بقا وأمورة اوي
هما محترمين في الاساس بس بتخيل ان العالم غيرهم وخلاهم لباوي سواء اصحاب او جيران وامي مطلقة بقالها سنين

اسمي تامر ط196سم بحب الشميلات لو فيه مركب غرقت ووقعت في جزيره نصها شيملات محاربين والجنس زي بنما... بالقتال

اسمي ماندينجو عمري ثلاثين عام من السودان لكن أصولي من الكونغو انا سادي أحب الخاضعين بكل انواعهم

سجل اسمك وكن بطلا في قصه جنسيه ( المتحف )

دا لينك القصه

👈المتحـــــــــــــــف👉

تيست مايك تيسسسسست
انت يابني ياللي بتلعب في بز زميلتك ركز معايا هنا هقولك كلام انت كنت حاسس انه مش هيحصل في يوم من الايام بس اهو هيحصل دلوقتي

نخش في الموضوع علطول علشان انا بتعب من الرغي بسرعه

- بما ان دماغي بنت وسخه لاسعه ف انا جاتلي فكره وطبعا الناس اللي عارفاني عارفه الافكار بتجيلي امتي ، ايووووا شاطر بتجيلي وانا سارح هايم بلبي نداء الطبيعه ، المهم جاتلي فكره جديده ومجنونه عرصه خوله خلفه رخيصه بنت سهله .... فقلت اجربها وطبعا انا كدا كدا هطبقها وهتطلع جامده نياكوس مش علشان فكرت فيها لا علشان انا اللي هكتبها وانفذها وانا في الكتابه شعوزه ( كسم غرور اللي جابوني ) .....

- طبعا الناس اللي كانو معايا في قصه مارفل من المنتدي القديم كانو عارفين كنت بعمل حاجه زي كدا كنت بديهم ادوار في القصه ، في منكم كتير موجود دلوقتي في المنتدي ف انا قلت اطبق الفكره بطريقه مش عارف افهمهالكو ولا انا فاهمها بس هحاول واهدي عليا علشان انا بجمع الكلام بالعافيه 😂

- هبسطهالك بص في ناس كتير بتبقي بتتخيل حاجات او نفسها تقرا حاجات معينه بس مبتعرفش تكتب قصص او تعرف تشرح هي عايزه ايه ، ف انا دي هتبقي وظيفتي هحول الخيال ابن الشرموطه اللي عندي دا لقصه واقعيه افتراضيه ......شششششششش اتقل هتفهم خف صياح ، بمعني ان كل واحد هيخش يرد هنا في كومنت ويقول نفسه يقرا ايه او بمعني اصح نفسه يكون بطل جنسي ازاي ، يعني بالملخص بدل ما انت بتقرا قصص سكس وبتعيش القصه باسم البطل لا انا هخليك تعيش القصه باسمك انت وتقرا اللي نفسك تقراه ويهيجك ، انا حالف اني احلبكوا علشان نخف زياده سكانيه 😁 مفهمتش برضو ؟؟ طب شد الشاشه لتحت شويه يمكن تفهم من اللي جاي

- القصه هتكون عباره عن قصص متداخله في بعض بس مكمله بعضيها زي قصه بين السما والارض اللي انا كاتبها ومقتبسها من فيلم بين السما والارض ان مجموعه من الناس بقصص مختلفه اتجمعوا في مكان واحد واتعرفوا علي بعض داخل الاسانسير ، انا هعمل زيها هنا .... وهيكون لكل عضو جزء كامل خاص بيه يعني الجزء الاول مغامرات مايكل ، الجزء التاني مغامرات رجب طيوزه ، التالت مغامرات سعاد بوكسر .....وهكذا لحد الجزء ال ٧ مليون او **** ياخدني ايهما اقرب

طلاق تلاته ما عارف اشرح اكتر من كدا

- المطلوب ايه بقي المطلوب انك هتكتب في كومنت هنا في الموضوع دا بس يعني متجليش في كومنت القصه ولا اي قصه من قصصي وتقولي عايز دور هقولك ناكك ابو الهول معروفه 😁

- المطلوب حضرتك في كومنت هنا هتكتب بالصيغه اللي جايه دي :

اسمك (اللي هيكون في القصه ) هيرب الهيرباوي ابو الاهراب
سنك زبين سنه مثلا
وصف الشخصيه طويل رفيع تخين رفيع مقلم شاي بلبن زبه ٤٠ متر راجل خول بينيك نباتات اوصف انت عايزه ازاي + اوصف البطله عايزها ازاي مواصفاتها ايه فلاحه هانم حلمه بزها الماظ كسها شبه البانيه اووووصف براحتك
نوع القصه ستريت / شواذ / شيميل / سحاق / ساديه / مستريس/ سكس بطاريق ساخن / محاارم / اللي انت عايزه
احداث القصه انا هيرب عايز اني انيك جارتي اللي قلت مواصفاتها من شويه وعايز ان يكون من ورا جوزها او عايز ان بنتها تشوفني بنيك امها او عايز انيك حماتي او عايز ....... الخ ( خد بالك علشان الخانه دي مهمه انا عايزك تتخيل اي اكتر حاجه بتحب تقراها بتهيجك واديني شرح مبسط عنها وانا هحولهالك لقصه تحلف انك عمرك ماقريت زيها )
ميولك دي معروفه مش محتاجه شرح

دي هتبقي قصه تجريبيه يعني مش هنجرب مع بعض وهتكون باسبقيه الكومنتات يعني لو انت الكومنت بتاعك الخامس يبقي الجزء بتاعك هيبقي الخامس وهيبقي الجزء باسمك ومعمولك منشن اول الجزء ودا هيزود فرصتك في الشقط يعني بدل ماتخش تشقط بنت وتقولها انا هطلع منك الاوووف والاح بسرررريه تامه وعارف انك محترمه بس الشهوه عاميه وامي عامله باميه وتعالي غمزي ، وانا هبوس ورا ودنك وهلحس صرتك زي البرتقانه وهخليكي طايره في السما زي البطريقه الحايضه في موسم التزاوج والهري دي ، انا هوفر عليك دا كله وهتقوم واخد كوبي بيست بالجزء الخاص بيك وتبعتهولها قولها انا الطحش دا لو عجبك ميولي وادائي صوتيلي علي الرقم اللي هيظهر علي الشاشه ، كسم ايفيهاتي 😂

اللي حابب يستفسر معنديش مشكله ، بس عليا الطلاق ل اسيح سمنه لو لقيت حد بيتغابي

وشكـــــــــــــــــــــــــــرا

وربنا عارف انك هتقول الرد دا علشان كدا قلتلك مواصفاتك انت كمان 😂

انت مكسل تكتب صح :ROFLMAO:
اسمي أمجد بحب انيك شيميل وانتك من الشيميل

اسمي أمجد بحب انيك شيميل وتتناك من الشيميل

اسمي أمجد بحب انيك شيميل وتتناك من الشيميل

اوك اشارك!!!
الاسم فالقصة :السيد جينجر
السن ٣٦
الاوصاف : كبير طويل شعر طويل اشقر عيون عسلية و لحية شقراء و ابتسامة غامضة!
نوع القصة مثلية او مغايرة او بايسكشوال! مش اشكال لكن المهم يكون دوري غامض!
تحياتي ليك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%