NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علي
السن ٢٧ سنه
الوزن ٦٠ كجم الطول ١٧٠ سم ابيضاني وجسمي املس مفيش غير شعر بسيط ف رجلي تحت طيزي مش كبيرة اوي بس مدورة ومرفوعه بيضاء ومفيهاش شعر خرمي ضيق شوية والهارد بيتعبني وجسمي ف البروفايل
نوع القصه شواذ
رولي سالب
احداث القصه
اتعرف على حد يكون مز وجسمه رفيع ومشدود وبتاعه كبير ونتقابل ونمارس بس يكون سنه ٣٠ او اقل وبعد ما نتقابل كذا مرة يفاجئني بانه يجيبلي اصحابه امارس معاهم واحد واحد كانه بيجاملهم بيا لحد ما اتعود ع النيك واحبه وانا اطلب منه امارس مع اكتر من حد

• عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
علي
السن ٢٧ سنه
الوزن ٦٠ كجم الطول ١٧٠ سم ابيضاني وجسمي املس مفيش غير شعر بسيط ف رجلي تحت طيزي مش كبيرة اوي بس مدورة ومرفوعه بيضاء ومفيهاش شعر خرمي ضيق شوية والهارد بيتعبني وجسمي ف البروفايل
نوع القصه شواذ
رولي سالب
احداث القصه
اتعرف على حد يكون مز وجسمه رفيع ومشدود وبتاعه كبير ونتقابل ونمارس بس يكون سنه ٣٠ او اقل وبعد ما نتقابل كذا مرة يفاجئني بانه يجيبلي اصحابه امارس معاهم واحد واحد كانه بيجاملهم بيا لحد ما اتعود ع النيك واحبه وانا اطلب منه امارس مع اكتر من حد
اتهرست في زبين قصه قبل كدا ياشقيق ، ماتوسع خيالك شويه وتفكر في حاجه افجر اكتبهالك

اتهرست في زبين قصه قبل كدا ياشقيق ، ماتوسع خيالك شويه وتفكر في حاجه افجر اكتبهالك
خلاص فكر ع زوقك مش هنتخلف

• عجبني
خلاص فكر ع زوقك مش هنتخلف
هو كدا كدا تم تاكيد اشتراكك في القصه ، بس لو عندك حاجه عايز تعملها بدل دي قولي

يعني كدا كدا لو عطلت هعملهالك بس انت قريت زيها كتير اكيد ف انا عايز اخليك تقرا حاجه جديده انت بطلها ، هارش ؟

• عجبني
التفاعلات: Slim bottom
هو كدا كدا تم تاكيد اشتراكك في القصه ، بس لو عندك حاجه عايز تعملها بدل دي قولي

يعني كدا كدا لو عطلت هعملهالك بس انت قريت زيها كتير اكيد ف انا عايز اخليك تقرا حاجه جديده انت بطلها ، هارش ؟
حد اتعرف عليه ونبقي سوا وبعدين يوهمني انه صاحبه مفركش ومكتئب وانه عايزني اعمل معاه سكس كانه بيوجب معاه ومع الوقت اكتشف انه بيجيب ناس ميعرفهاش اصلا ومشغلني وبياخد فلوس
بص شوف اللي يعجبك واعمله بردو

حد اتعرف عليه ونبقي سوا وبعدين يوهمني انه صاحبه مفركش ومكتئب وانه عايزني اعمل معاه سكس كانه بيوجب معاه ومع الوقت اكتشف انه بيجيب ناس ميعرفهاش اصلا ومشغلني وبياخد فلوس
فاجئني علشان مكونش متوقع الاحداث

• عجبني
اوكيه هحاول

• عجبني
التفاعلات: Slim bottom
و**** انت دايما تطلع بافكار مجنونه بالتوفيق

• حبيته
سمكه
٢١ سنه
قصيره مش طويله اوى جسمي كويث اووي وكيرفي صدرى كبير و التوتااا كبيره برضوو
ساااديه
بحب العنف بصراحه جدااا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, MIDO456, مثير زوجتي و شخص آخر
سمكه
٢١ سنه
قصيره مش طويله اوى جسمي كويث اووي وكيرفي صدرى كبير و التوتااا كبيره برضوو
ساااديه
بحب العنف بصراحه جدااا
صدري كبير والتوتا كبيره ؟؟ وانتي جايه تقدمي بياناتك في مكتبه الاسكندريه 😂

ساديه يعني مستريس ولا خاضعه ؟

البطل اللي معاكي محارم ولا شخص عادي ومواصفاته ايه لو خاضع انما لو هو المسيطر عليكي انا هحط مواصفاته

صدري كبير والتوتا كبيره ؟؟ وانتي جايه تقدمي بياناتك في مكتبه الاسكندريه 😂

ساديه يعني مستريس ولا خاضعه ؟

البطل اللي معاكي محاارم ولا شخص عادي ومواصفاته ايه لو خاضع انما لو هو المسيطر عليكي انا هحط مواصفاته
هو المسيطر ونا الخااضعه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عبده
٢٢سنه
عايز انيك خطيبه صاحبي هي قصيره وكيرفي شوية وبيضا

• عجبني
التفاعلات: Abdo1105

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل