NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

♕ Michael Magdy ♕

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

سجل اسمك وكن بطلا في قصه جنسيه ( المتحف )

دا لينك القصه

👈المتحـــــــــــــــف👉

تيست مايك تيسسسسست
انت يابني ياللي بتلعب في بز زميلتك ركز معايا هنا هقولك كلام انت كنت حاسس انه مش هيحصل في يوم من الايام بس اهو هيحصل دلوقتي

نخش في الموضوع علطول علشان انا بتعب من الرغي بسرعه

- بما ان دماغي بنت وسخه لاسعه ف انا جاتلي فكره وطبعا الناس اللي عارفاني عارفه الافكار بتجيلي امتي ، ايووووا شاطر بتجيلي وانا سارح هايم بلبي نداء الطبيعه ، المهم جاتلي فكره جديده ومجنونه عرصه خوله خلفه رخيصه بنت سهله .... فقلت اجربها وطبعا انا كدا كدا هطبقها وهتطلع جامده نياكوس مش علشان فكرت فيها لا علشان انا اللي هكتبها وانفذها وانا في الكتابه شعوزه ( كسم غرور اللي جابوني ) .....

- طبعا الناس اللي كانو معايا في قصه مارفل من المنتدي القديم كانو عارفين كنت بعمل حاجه زي كدا كنت بديهم ادوار في القصه ، في منكم كتير موجود دلوقتي في المنتدي ف انا قلت اطبق الفكره بطريقه مش عارف افهمهالكو ولا انا فاهمها بس هحاول واهدي عليا علشان انا بجمع الكلام بالعافيه 😂

- هبسطهالك بص في ناس كتير بتبقي بتتخيل حاجات او نفسها تقرا حاجات معينه بس مبتعرفش تكتب قصص او تعرف تشرح هي عايزه ايه ، ف انا دي هتبقي وظيفتي هحول الخيال ابن الشرموطه اللي عندي دا لقصه واقعيه افتراضيه ......شششششششش اتقل هتفهم خف صياح ، بمعني ان كل واحد هيخش يرد هنا في كومنت ويقول نفسه يقرا ايه او بمعني اصح نفسه يكون بطل جنسي ازاي ، يعني بالملخص بدل ما انت بتقرا قصص سكس وبتعيش القصه باسم البطل لا انا هخليك تعيش القصه باسمك انت وتقرا اللي نفسك تقراه ويهيجك ، انا حالف اني احلبكوا علشان نخف زياده سكانيه 😁 مفهمتش برضو ؟؟ طب شد الشاشه لتحت شويه يمكن تفهم من اللي جاي

- القصه هتكون عباره عن قصص متداخله في بعض بس مكمله بعضيها زي قصه بين السما والارض اللي انا كاتبها ومقتبسها من فيلم بين السما والارض ان مجموعه من الناس بقصص مختلفه اتجمعوا في مكان واحد واتعرفوا علي بعض داخل الاسانسير ، انا هعمل زيها هنا .... وهيكون لكل عضو جزء كامل خاص بيه يعني الجزء الاول مغامرات مايكل ، الجزء التاني مغامرات رجب طيوزه ، التالت مغامرات سعاد بوكسر .....وهكذا لحد الجزء ال ٧ مليون او **** ياخدني ايهما اقرب

طلاق تلاته ما عارف اشرح اكتر من كدا

- المطلوب ايه بقي المطلوب انك هتكتب في كومنت هنا في الموضوع دا بس يعني متجليش في كومنت القصه ولا اي قصه من قصصي وتقولي عايز دور هقولك ناكك ابو الهول معروفه 😁

- المطلوب حضرتك في كومنت هنا هتكتب بالصيغه اللي جايه دي :

اسمك (اللي هيكون في القصه ) هيرب الهيرباوي ابو الاهراب
سنك زبين سنه مثلا
وصف الشخصيه طويل رفيع تخين رفيع مقلم شاي بلبن زبه ٤٠ متر راجل خول بينيك نباتات اوصف انت عايزه ازاي + اوصف البطله عايزها ازاي مواصفاتها ايه فلاحه هانم حلمه بزها الماظ كسها شبه البانيه اووووصف براحتك
نوع القصه ستريت / شواذ / شيميل / سحاق / ساديه / مستريس/ سكس بطاريق ساخن / محارم / اللي انت عايزه
احداث القصه انا هيرب عايز اني انيك جارتي اللي قلت مواصفاتها من شويه وعايز ان يكون من ورا جوزها او عايز ان بنتها تشوفني بنيك امها او عايز انيك حماتي او عايز ....... الخ ( خد بالك علشان الخانه دي مهمه انا عايزك تتخيل اي اكتر حاجه بتحب تقراها بتهيجك واديني شرح مبسط عنها وانا هحولهالك لقصه تحلف انك عمرك ماقريت زيها )
ميولك دي معروفه مش محتاجه شرح

دي هتبقي قصه تجريبيه يعني مش هنجرب مع بعض وهتكون باسبقيه الكومنتات يعني لو انت الكومنت بتاعك الخامس يبقي الجزء بتاعك هيبقي الخامس وهيبقي الجزء باسمك ومعمولك منشن اول الجزء ودا هيزود فرصتك في الشقط يعني بدل ماتخش تشقط بنت وتقولها انا هطلع منك الاوووف والاح بسرررريه تامه وعارف انك محترمه بس الشهوه عاميه وامي عامله باميه وتعالي غمزي ، وانا هبوس ورا ودنك وهلحس صرتك زي البرتقانه وهخليكي طايره في السما زي البطريقه الحايضه في موسم التزاوج والهري دي ، انا هوفر عليك دا كله وهتقوم واخد كوبي بيست بالجزء الخاص بيك وتبعتهولها قولها انا الطحش دا لو عجبك ميولي وادائي صوتيلي علي الرقم اللي هيظهر علي الشاشه ، كسم ايفيهاتي 😂

اللي حابب يستفسر معنديش مشكله ، بس عليا الطلاق ل اسيح سمنه لو لقيت حد بيتغابي

وشكـــــــــــــــــــــــــــرا

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Nour_bottom, promo, lost cuckold و 12 آخرين
مش عايز أشارك بس الفكرة فاجرة 😂 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝔸𝕤𝕤 𝕂𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣, الجنس حياة, ناقد بناء و شخص آخر
😂😂😂😂😂لا بجد واحشني جدا وحشاني طريقه كتباتك
بص ي كبير
الاسم عمرو مختار
السن ٣٤
الوصف لون البشره ابيض الطول ١٧٠سم الوزن ٦٥ك
العضو طبيعي مش شمشون الجبار 😂
وصف البطله بيضه طويله شعرها اسود صدرها كبير وسطها مرسوم طيزها احلي ما فيها
نوع القصه ...ستريت
احداث القصه.....انا عاوز اتخطف من واحده عرفتها صدفه تخطفني ف لڤيلا فيها ف مدينه ساحليه وحمام سباحه واعيش لمده كام يوم معاها واعيس معاها كل جنون الحياه بمعني الكلمه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝔸𝕤𝕤 𝕂𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣, الجنس حياة, ناقد بناء و شخص آخر
عاوز اشارك الاسم عمر 24 سنه
الميول طبيعي الانجذاب اكثر للمحارم
انا بتابع قصصك علي طول اعمل حاجه علي ذوقك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
م.احمد
48سنة
طولي 177ووزني90احب المتزوجات جداً زبي واقف 18سم.
سكس أحب انيك اخت مراتي المتزوجة وصديقة مراتى المتزوجة
أنا موجب

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Fransisco، ناقد بناء و (عضو محذوف)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عايز أشارك بس الفكرة فاجرة 😂 😂
الحمام دا بيطلع افكار عظمه و**** 😂

اثبت بقي علي موقفك متجيش كمان كام يوم وتقولي حط اسمي هقولك سوري الرحله اكتملت والاتوبيس هيتحرك 😁

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝕤𝕤 𝕂𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣، الجنس حياة و ناقد بناء
😂😂😂😂😂لا بجد واحشني جدا وحشاني طريقه كتباتك
بص ي كبير
الاسم عمرو مختار
السن ٣٤
الوصف لون البشره ابيض الطول ١٧٠سم الوزن ٦٥ك
العضو طبيعي مش شمشون الجبار 😂
وصف البطله بيضه طويله شعرها اسود صدرها كبير وسطها مرسوم طيزها احلي ما فيها
نوع القصه ...ستريت
احداث القصه.....انا عاوز اتخطف من واحده عرفتها صدفه تخطفني ف لڤيلا فيها ف مدينه ساحليه وحمام سباحه واعيش لمده كام يوم معاها واعيس معاها كل جنون الحياه بمعني الكلمه
اخويا المخخخخخ اول مشترك معانا ، ششش استني لحظه في ناس هتسافلك ناووو اتقل خد التحيه 💃 💃 💃

يعني الملخص عايز فيلم knight and day بتاع توم كروز وكاميرون دياز صح 😂
او فيلم 365 😁

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝕤𝕤 𝕂𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣، الجنس حياة و ناقد بناء
عاوز اشارك الاسم عمر 24 سنه
الميول طبيعي الانجذاب اكثر للمحاارم
انا بتابع قصصك علي طول اعمل حاجه علي ذوقك
تاني مشترك معانا ، يابني اتقل خد التحيه متسربع لييييييه 💃 💃 💃 😂

معلش ياعمر اتعب سيكا وقولي مواصفاتك ومواصفات محارمك انما الباقي يعتبر انت وصفته

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و اختي وامي
م.احمد
48سنة
طولي 177ووزني90احب المتزوجات جداً زبي واقف 18سم.
سكس أحب انيك اخت مراتي المتزوجة وصديقة مراتى المتزوجة
أنا موجب
تالت مشترك معانا وشكلنا هنسترزق النهارده 😂 💃 💃 💃

تحب تنيكهم اغتصاب يعني ولا بمزاجهم والنيك عنيف ولا رومانسي ومن ورا اجوازهم ولا اجوازهم معرصين

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و رجل كتوم
اخويا المخخخخخ اول مشترك معانا ، ششش استني لحظه في ناس هتسافلك ناووو اتقل خد التحيه 💃 💃 💃

يعني الملخص عايز فيلم knight and day بتاع توم كروز وكاميرون دياز صح 😂
او فيلم 365 😁
يعني حاجه تشبه knight and day
بس بالاسلوب المصري (الراقي.الشعبي.الديرتي.المخربش ده)

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝔸𝕤𝕤 𝕂𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣، ناقد بناء و عضو محذوف 78635
تالت مشترك معانا وشكلنا هنسترزق النهارده 😂 💃 💃 💃

تحب تنيكهم ****** يعني ولا بمزاجهم والنيك عنيف ولا رومانسي ومن ورا اجوازهم ولا اجوازهم معرصين
بمزاجهم ومن وري ازواجهم رومانسي

• عجبني
يعني حاجه تشبه knight and day
بس بالاسلوب المصري (الراقي.الشعبي.الديرتي.المخربش ده)
الميكسس الشعبي الجميل دا 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝔸𝕤𝕤 𝕂𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣، ناقد بناء و 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
  • عجبني
  • بيضحكني
منتا مجنون زي حالاتي ف عارف انك هتفهمني😂😂😂😂
انت حظك انك هتكون اول واحد فهتاخد التركيز بتاعي كله علشان دي البدايه 😭 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝔸𝕤𝕤 𝕂𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣، ناقد بناء و 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
  • عجبني
  • بيضحكني
الاسم: احمد
النوع: ذكر
ميول القصه : محارم ، ساديه
وصف الشخصيه..... شاب 18 سنه صايع زبرو 16سم البني أدمين هيجان علي امو
وصف الام .... ميلف 45 سنه طيز مرفوعه و عريضه و بزاز كبيره ووش من النوع النجس الي تجيب عليه لبنك و مهتمه فشخ بنضافه جسمها و لبسها
تفاصيل القصه... كان راجع من برا ع ضهر كدا و دخل البيت عادي و كان سامع امو من الاوضه بتتكلم في التيلفون و بتشتم راجل و تقولو هجيلك النهارده المحل بس جهزلي طيزك عشان هنيكك ي شرموط وهو واقف برا الاوضه مصدوم
انا عارف اني طولت بس نوعيه القصص دي مش لاقيها كتير في المنتدي ههههههه😅😅

• عجبني
  • حبيته
الاسم: احمد
النوع: ذكر
ميول القصه : محاارم ، ساديه
وصف الشخصيه..... شاب 18 سنه صايع زبرو 16سم البني أدمين هيجان علي امو
وصف الام .... ميلف 45 سنه طيز مرفوعه و عريضه و بزاز كبيره ووش من النوع النجس الي تجيب عليه لبنك و مهتمه فشخ بنضافه جسمها و لبسها
تفاصيل القصه... كان راجع من برا ع ضهر كدا و دخل البيت عادي و كان سامع امو من الاوضه بتتكلم في التيلفون و بتشتم راجل و تقولو هجيلك النهارده المحل بس جهزلي طيزك عشان هنيكك ي شرموط وهو واقف برا الاوضه مصدوم
انا عارف اني طولت بس نوعيه القصص دي مش لاقيها كتير في المنتدي ههههههه😅😅
رابع مشترك معانا ، خد خد خد هنا استني في ترحيب هينزل 💃 💃 💃 💃

حلو ماشي بس سؤال بسيط البطل ايه علاقته يعني عايز يتناك من امه ولا يبقي موجود معاها وهي بتنيك الرجاله

اصلك قلت محارم فمش عارف انت عايز محارم ولا دياثه ولا الاتنين والبطل خول ولا راجل

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تاني مشترك معانا ، يابني اتقل خد التحيه متسربع لييييييه 💃 💃 💃 😂

معلش ياعمر اتعب سيكا وقولي مواصفاتك ومواصفات محارمك انما الباقي يعتبر انت وصفته
المواصفات بص شايف الصوره اللي انا حاططها

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%