NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه سبب غيابي الفترة الفاتت سبب صحي

اولا الف سلامة عليكى ثانيا كله خير كل امورنا اللى بتحصلنا هى خير ولكن لأننا نجهل الغيب بنزعل وصدقينى انتى احسن من ناس كتير
بالعكس انا اتعس من ناس كتير

الف سلامه عليكي قدر ** مشاء فعل الخير فيما اختارة ** لا تقلقي يصديقي الخير قادم عوض ** هينسي اي زعل ولا تياسي من رحمه ** انه ع كل شي قدير مفيش حلم انتهي **** حطك ف اختبار ليس اكثر
خلصت الحلم راح خلاص

ا

لف مليون سلامه وخير ** مبيبعتش ابتلاءات الي للشخص الي مختار وعارف أنه من الصابرين المحتسبين وأن شاء ** خير
فين الخير

ولو علمتم الغيب لخترتم ماختاره **** لكم

مش ممكن لو كنتي خلفتي كان ابنك او بنتك
يكونوا عاقين ليكي ويبهدلوكي اخر بهدله

ربك هيعوضك بأذن **** بحاجه احسن من كده بكتير
قولي انتي بس اللهم لا اعتراض علي حكمك وانشاء **** هيعوضك
دا كان اهم حلم بالنسبالي كان نفسي اخليهم يعيشوا حياة غير الانا عشتها اربيهم صح اخليهم سويين نفسيا مش مشوهيا

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و غريب عن العالم
اووف لا حول ولا قوة الا ب** ** يشفيكي يارب معلش **** هيعوضك صدقيني انتي بس اصبري واستغفري وتوبي وهيعوضك اوعي تياسي انتي برضو احسن من ناس تانية
انا مش احسن من حد

كل كلام التعزيه والتخفيف لن يفيد لكن صديقتى العزيزه كل الم ومحنه هو اختبار وكل الم فى اخره امل صدقينى هناك شعاع منير فى اخر السرداب المظلم ممكن تكونى مش،شايفه بسب الظروف الان الامل يولد من رحم الالم والتجربه خخف الكريم المك وشفاء مرضك وجبر جرحك
مفيش جبر للجرح

• عجبني
التفاعلات: الفرعون العاشق المصرى
فين الخير
كله خير مفيش حاجه بتصيبنا الي ليها حكمه وده اختبار وامتحان فصبري و احتسبي وهتااقي العوض في آخر الصبر

مش عارفة اقول ايه لان لسانى عجز عن الكلام 🥺🥺
**** يجبر بخاطرك ياحبيبتى🥺♥️
حاليا جبر الخاطر مستحيل مفيش حاجة هتجبر خاطري

• محزن
التفاعلات: EMY AHMED
ان شاء ا ل ل ه تتجوزى اللى بيحبك وتخلفى واتقى ال ل ه فى نفسك وربك امره كبير وله فى خلقه شؤون لا تفقدى الامل بال ل ه
اخلف اي مفيش حاجة هخلف بيها

الف سلامة عليكي
الموضوع صعب جدا اكيد عليكي بس الرضا بالقدر هيريحك و كل باب بيتقفل قصاده بيتفتح باب تاني
مفيش ابواب يمحمد انا كان حلمي اخلف دلوقت للاسف الحلم ضاع والامل مش موجود

• عجبني
التفاعلات: محمد ايزل
الف سلامة عليك -- ولكن هل تم تأكيد انه ورم خبيث يستلزم الاستئصال؟؟ دا شيء مش سهل ولكن يجب استشارة طبيب واثنين وثلاثة وخاصة إذا كانت طبيبة تكون افضل -- وإذا كان يمكن الخصوع لعلاج ايضا هو أفضل -- هذا حد مع احد من الأسرة وفي النهاية الآن معها 4 ***** -- راجعي اكثر من رأي
كل الدكاترة دارسيا نفس الحاجة مفتكرش ان حد هيقول حاجة مختلفة

اولا الف سلامه عليكى
ثانيا **** مش بيجيب حاجه وحشه وبيدى البلاء على قد الشخص ده اختبار ولازم تبقي قده وتعديه لازم تبقى قويه ونفسيتك احسن عشان تعدى فتره العلاج عشان بتعتمد كتير على نفسيتك
لو انت مكاني نفسيتك هتكون ازاي

• محزن
التفاعلات: Adam Afndena
اولا الف مليون سلامه عليكي
ثانيا بصي كله خير مفيش اي شر لينا
ثالثا دائما بيكون في عوض لصبرنا وتخيلي بقي لما **** يمتحنك في امتحان زي ده صبرك هيكون عوضه كبير اوووي
**** يسلمك
كله عمال يقول خير محدش قالي الخير دا فين
ومفيش حاجة هتعوض

• حبيته
التفاعلات: نسوانجي جامد اووي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%