NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mo7amme3d

Neswangy Vip
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
تم تحذيره
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كنت رايح مشوار في حته زايد المهم لقيت شابين خولات من السودان واقفين عاوزين يغتبصو بنت بجد اي كمية الوقاحة دي انا الحمد**** لحقتها مع اني مش رافض فكرة أن اخواتنا من السودان يقعدو معانا بس بجد الموضوع زاد عن حدة احنا في خطر بجد يعني لولا اني عديت من الشارع دا كان البنت زمانها مدام بس **** بعتني ليها ومتقلقوش قمت معاهم باحلي واجب وهما دلوقتي بيتحاسبو في السفارة بتاعتهم والمحامي بتاعي مش هسيبهم ويكرر تاني مرة مش علشان شوية دولارات تدخله بلطجية لا بجد هتشوفو شغل البلطجية بتاعت المصريين مع احترام للسودانيين المحترامين

• حبيته
التفاعلات: EGYPTIAN LION
ياريت كله يشارك

• حبيته
التفاعلات: EGYPTIAN LION
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت رايح مشوار في حته زايد المهم لقيت شابين خولات من السودان واقفين عاوزين يغتبصو بنت بجد اي كمية الوقاحة دي انا الحمد** لحقتها مع اني مش رافض فكرة أن اخواتنا من السودان يقعدو معانا بس بجد الموضوع زاد عن حدة احنا في خطر بجد يعني لولا اني عديت من الشارع دا كان البنت زمانها مدام بس ** بعتني ليها ومتقلقوش قمت معاهم باحلي واجب وهما دلوقتي بيتحاسبو في السفارة بتاعتهم والمحامي بتاعي مش هسيبهم ويكرر تاني مرة مش علشان شوية دولارات تدخله بلطجية لا بجد هتشوفو شغل البلطجية بتاعت المصريين مع احترام للسودانيين المحترامين
احسنت و**** لازم نوقف كل المتحرشين عند حدهم لازم البلد تنضف من المرضي النفسيين اللي فيها

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
عودة
أعلى أسفل
0%