NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش الي من يهتم .. اخبار جديدة

EL_BEBO

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في الاول عايز اقولكم صباحكم او مساءكم فل
احب اعرفكم حاجة مهمة جدااا لل ميعرفنيش انا بيبو متابع المنتدي من زمن يمكن قبل م المنتدي القديم يتقفل بس لما قررت اني اعمل account و ابقا متفاعل هنا كان الهدف من كل دا الفضول بس مش اكتر حرفيا الفضول دا ممكن يجر الواحد لاي حاجة جديدة او انه يبقا مختلف سيكا عرفت ناس جميلة بجد اتشرفت فيهم و هم فعلا اخوات كبار ليا و كلهم ع راسي بجد يعني يمكن انا ف الفترة الاخيرة مش متفاعل معاهم اوي بس بجد بجد بعتذر منهم الواحد مشغول جدا و هنا يجي الخبر الحلو (فعلا جتلي فكرة اني بدل م بكتب قصصي و رواياتي لنفسي و مش بنشرها قررت اني هبدأ انشرها ع المنتدي و دا هيكون قريب جدااا) بس بصراحة الحوار دا مش عارف نهيته ايه بس اهو قرار بسبب الفضول بردوا (ياتري اي الهيحصل لما ننشرهم بس اهو هنجرب)

انتوا كمان احكولي عمل معاكم اي الفضول؟
و اي رايكم ف القرار الانا اخدته دا؟؟🤔🤔

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena، Sense 🌹queen و sexypump
القرار قرارك
أنا بردو دخلت المنتدى لقراءة قصص و الفضول هو اللي خلاني هنا اهو برد على البوست بتاعك 😂😁
منور🌹

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO
القرار قرارك
أنا بردو دخلت المنتدى لقراءة قصص و الفضول هو اللي خلاني هنا اهو برد على البوست بتاعك 😂😁
منور🌹
حبيبي نورك . اتشرفت بيك ... nice to meet you

• عجبني
التفاعلات: sexypump
بالتوافيق ي عالمي

• حبيته
التفاعلات: EL_BEBO
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
احب اعرفكم حاجة مهمة جدااا لل ميعرفنيش انا بيبو متابع المنتدي من زمن يمكن قبل م المنتدي القديم يتقفل بس لما قررت اني اعمل account و ابقا متفاعل هنا كان الهدف من كل دا الفضول بس مش اكتر حرفيا الفضول دا ممكن يجر الواحد لاي حاجة جديدة او انه يبقا مختلف سيكا عرفت ناس جميلة بجد اتشرفت فيهم و هم فعلا اخوات كبار ليا و كلهم ع راسي بجد يعني يمكن انا ف الفترة الاخيرة مش متفاعل معاهم اوي بس بجد بجد بعتذر منهم الواحد مشغول جدا و هنا يجي الخبر الحلو (فعلا جتلي فكرة اني بدل م بكتب قصصي و رواياتي لنفسي و مش بنشرها قررت اني هبدأ انشرها ع المنتدي و دا هيكون قريب جدااا) بس بصراحة الحوار دا مش عارف نهيته ايه بس اهو قرار بسبب الفضول بردوا (ياتري اي الهيحصل لما ننشرهم بس اهو هنجرب)

ع **** بس تكون روايات عدلة اعرف ادخل اقرأها واقولك مش حلووووووة 🤣🤣🤣

ع **** بس تكون روايات عدلة اعرف ادخل اقرأها واقولك مش حلووووووة 🤣🤣🤣
عدلة و تدخلي تقولي مش حلوة .. ينهار اسووووح اعراض شيزوفرينيا صرف محتاجة تشوفي ضكتور 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Sense 🌹queen
عدلة و تدخلي تقولي مش حلوة .. ينهار اسووووح اعراض شيزوفرينيا صرف محتاجة تشوفي ضكتور 🤣🤣
في الطريق لعند الضكتور 🤣🤣🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: Sense 🌹queen

طالما انك شايف عندك موهبة الكتابة ليه لأ جرب
طالما شايف ان كتاباتك مش حتسبب اذى لحد خوض التجربة

الفضول هنا اتقتل للاسف المنتدى مفهوش جديد يعنى غير جاذب 😅😅
يمكن حسنته الوحيدة زى ما قلت الناس الى هنا غير كدة مفيس يا صاحبى حاجة تشد ..

طالما انك شايف عندك موهبة الكتابة ليه لأ جرب
طالما شايف ان كتاباتك مش حتسبب اذى لحد خوض التجربة

الفضول هنا اتقتل للاسف المنتدى مفهوش جديد يعنى غير جاذب 😅😅
يمكن حسنته الوحيدة زى ما قلت الناس الى هنا غير كدة مفيس يا صاحبى حاجة تشد ..
الناس بحد ذاتها ناس جميلة فعلا بجد ،،، هحاول انشرها ف اقرب وقت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%